TOP TOP!

Jeroen Maas is een top advocaat! Hij heeft ons goed geholpen. De uitslag is positief. Nogmaals bedankt Jeroen!

Professioneel en resultaatgericht

Thijs heeft kennis van zaken. Door hem hebben we de ontstane schade door de tegenpartij vergoed gekregen. Wij zijn tijdens dit proces door hem ontzorgd, hetgeen een opluchting was omdat de tegenpartij voor een agressieve benadering koos.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

In principe kent hij zijn werk zeer goed.

Dit team werkt met passie voor mensen en opereert goed volgens de principes van de regels.

Topper!!!!!

Het heeft wel even geduurd. Maar het was het wachten waard. De heer Jeroen Maas, wat een topper. Hij heeft alle aandacht en tijd voor zijn cliënt. Ik had op den duur de moed opgegeven. MAAR IK WAS ECHT VERRAST DOOR DE HEER JEROEN MAAS. De gezinshereniging van mijn partner is met succesvol afgerond. Zeker een aanrader.

• Waar kent u ons van? Internet

Hele fijne samenwerking met een uitstekend resultaat!

Alles verliep vlot, snelle antwoorden op vragen, goede juridische bijstand met goede tips wat ook tot een verrassend snel en goede einde heeft gebracht.

Fantastisch geholpen

Professionele hulp gehad echt een aanrader

• Geholpen door: France-Sophie Bellekom
  • Waar kent u ons van? Internet

helder en duidelijk, no nonsense

Het eerstecontact is vrij intensief omdat men echt wil weten wat er speelt. Daardoor is het antwoord met daarin de oplossing ook direct wat je verwacht.

• Geholpen door: Linda van der Knaap

Het onmogelijke mogelijk maken

Mijn ervaring met advocatenkantoor Delissen Martens is onvergetelijk. Zeer professioneel en fijn samengewerkt met Jeroen Maas en team.

Prettig contact, uiterst tevreden

Het contact verloopt prettig en de communicatie is zeer vlot. Er wordt meegedacht en snel gehandeld. Ik heb het hele proces als zeer deskundig ervaren.

is goed

is heel goed

Een goede interactie

Ik kan niet anders zeggen dat behalve de interactie er vreselijk hard voor je gewerkt wordt. Bijzonder klantvriendelijk. Het resultaat wat ze voor mij hebben behaald, was berengoed. Ik ben ze heel dankbaar voor het bereikte doel.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Marouschka den Ouden

Goede samenwerking!

Casus wordt goed opgepakt. Er wordt uitgevraagd wat nodig is. Contact verloopt uitstekend. Ook wordt het proces goed bewaakt. Uiteindelijk is de zaak snel afgehandeld. Bedankt voor jullie inzet!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Deskundig en professioneel geholpen in onze zaak

Wij zijn tevreden over de bemiddeling welke door Thijs werd uitgevoerd namens Delissen Martens, in opdracht van onze rechtsbijstandverzekering. De communicatie met de tegenpartij was stroef en vreemd, maar vanuit de kant van Delissen Martens werd hier professioneel en geduldig mee omgegaan. Wij werden goed geïnformeerd over het proces en over de status. Persoonlijk vinden wij het proces waarin een rechtsbijstand geschillen gedeeltelijk afkoopt raar, zeker als een tegenpartij in gebreke is en op deze manier min of meer wordt "beloond" voor slecht gedrag. Dat is echter hoe het is, en het hielp in dit geval wel om het geschil te beslechten. Bedankt voor de hulp!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Erg prettig contact. Goed door de procedure heen geloodst.

• Waar kent u ons van? Internet

Mijn partner is Keniaanse. Zij woonde enige tijd in Nederland zonder geldige verblijfsvergunning. Toen zij zwanger werd wilden wij dat haar papieren zo snel mogelijk geregeld werden. Wij kwamen op de MVV gezinshereniging van Jeroen Maas van Delissen Martens. Daar staat voor elke situatie van Nederlanders met een buitenlandse partner zeer uitgebreid beschreven welke acties ondernomen moeten worden om geldige Nederlandse papieren te verkrijgen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Jeroen Maas en heeft hij e.e.a. uitgebreid toegelicht. N.a.v. de informatie op de site en het zeer prettige telefoongesprek hebben wij besloten om de aanvraag (in ons geval de zogenaamde Chavez aanvraag) via Delissen Martens te laten verlopen. Bij Delissen Martens gaat dit via een fixed price, waarbij je dus geen verrassingen achteraf hebt. Wij werden van elke stap uitgebreid op de hoogte gebracht en er werd regelmatig gevraagd naar de voortgang vanuit onze kant met betrekking tot de documenten die wij moesten verzamelen. Dit alles heeft erin geresulteerd dat mijn partner nu haar verblijfsvergunning heeft, zonder dat dit extra tijd of geld heeft gekost. Door dit via Delissen Martens te laten verlopen is alles heel soepel gegaan. Vandaar dat zij de volledige 5 sterren krijgen voor hun uitstekende service.

• Waar kent u ons van? Internet

Zorgen uit handen genomen en goed aangepakt

Vanaf het moment dat mijn zaak hier bij Thijs kwam te liggen, werd het meteen opgepakt en waren binnen no time de mails de deur uit die er uit moesten. Altijd snel reactie op vragen en duidelijke communicatie over de stand van zaken en bijvoorbeeld zijn eigen vakantie.

TOP advocaat! :)

Onze samenwerking met Linda is super goed bevallen. Linda denkt in oplossingen, de communicatie is zeer goed, korte lijnen en snelle reactie. Linda weet het duidelijk te verwoorden.

• Geholpen door: Linda van der Knaap

Zeer professioneel en persoonlijk

Ik heb advies ingewonnen bij Delissen Martens betreft de verblijfsvergunning van mijn partner, wat een behoorlijk complex verhaal was. Jeroen Maas heeft me uitgelegd wat de mogelijkheden zijn (waarvan de IND niet eens van op de hoogte is) en heeft me geholpen gedurende het aanvraagproces. De aanvraag was succesvol. Zeer content met de hulp van Jeroen.

Deskundige en vlotte communicatie

Heb mijn ervaring met Delissen martens als heel goed ervaren. De juristen/advocaten hebben kennis van zaken (in mijn geval mvv) en reageren uitgebreid en vlot op emails. Zou ze zeker aanbevelen!

• Waar kent u ons van? Internet

Zeer helder, nuttig - dus praktisch advies.

Een zeer goede ervaring. Het ging om een relatief kleine aanvaring met mijn werkgever. Het advies was helder en praktisch - niet gericht op confrontatie maar op een voor mij gunstige oplossing. Die oplossing is ook gevonden, dus ik ben er zeer tevreden mee!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Professioneel, deskundig geholpen met daarbij eerlijke spiegel over wat wel en niet mogelijk is.

Ik ben zeer goed geholpen door mevrouw Frederiks. Naast haar vriendelijkheid en luisterende oor is ze to the point. Zij vertelde vanaf het eerste moment wat de mogelijkheden waren, is zeer deskundig en dit heeft absoluut bijgedragen in een positieve afsluiting van de zaak. Mevrouw Frederiks is scherp en weet goed welke toon past in welke situatie. Al met al een zeer plezierige samenwerking!

• Geholpen door: Petra Frederiks

Professioneel en vriendelijk geholpen

De heer Hofland heeft mij uitstekend geholpen met mijn vragen omtrent het ontslag en de inhoud van de vaststellingsovereenkomst. Dankzij zijn hulp heb ik mijn recht kunnen halen bij mijn oud werkgever.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Er was begrip, geduld en ze hadden het beste met mij voor.

Ik snap vaak formeel geschreven documenten en de procedures niet. Zij hebben mij geholpen en hadden al het geduld om het voor mij begrijpelijk te maken. Wat heel belangrijk voor mij was.

• Geholpen door: Martijn Kager
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Betrokken en luisterend: een slepende zaak afgesloten!

Een slepende zaak uiteindelijk afgesloten met behulp van Martijn Kager en Thijs van Munster, twee betrokken advocaten met goed inlevingsvermogen. Dank jullie wel!

• Geholpen door: Martijn Kager
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

MVV procedure ging perfect met positieve uitslag

Zeer goed geholpen door Jeroen met de mvv aanvraag. Zeer goed bereikbaar wanneer we vragen hadden en na het zien van het concept aanvraag kregen we te horen dat de aanvraag waarschijnlijk goedgekeurd zou worden. En na 1,5 maand in spanning te hebben gewacht kregen we positief resultaat. Kan iedereen aanraden om de mvv aanvraag via deze advocaten bureau te laten lopen.

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl