Goede ervaring, top resultaat!

Dr wassink heeft ons het hele dossier fijn bijgestaan en heldere uitleg gegeven op onze vragen. Het heeft uiteindelijk ook nog eens het gewenste resultaat opgeleverd. Dus wij zijn zeer tevreden!

Perfect geholpen

Zonder deze hulp had ik zeker mijn gelijk niet gekregen.

Professionele en toegankelijk

Hr Wassink heeft voor ons het uiterste gedaan, stond erg open voor ons en luisterde naar ons . Wij hadden een goede open band en wij zijn er van overtuigd dat hij zijn uiterste best heeft gedaan.

Prima begeleiding!

Dhr. Wassink heeft mij gedurende het gehele proces keurig begeleid en heeft elke keer weer de juiste brieven naar de tegenpartijen gestuurd. Dit heeft uiteindelijk erin geresulteerd dat we niet verder hoefden te procederen en wij weer een mooie nieuwe badkamer hebben! Dank voor alle moeite in deze!

prettige en laagdrempelige communicatie

Ondanks dat wij geen eerdere ervaringen hebben met het inschakelen van een advocaat, hebben wij een goede ervaring met DAS en de heer Wassink gehad. De communicatie omtrent het geschil waarvoor wij contact hebben opgenomen was altijd transparant en duidelijk. Een paar keer was een herinnering van onze kant nodig om een afgesproken actie uit te voeren, verder zijn wij tevreden.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer goed bijgestaan

De heer Wassink heeft mij zeer goed bijgestaan. Hij heeft verstand van zaken en weet zich ook goed te verwoorden, zowel schriftelijk als mondeling. Ik ben erg tevreden.

Vriendelijk en efficient

De heer Wassink heeft mij doeltreffend én met succes bijgestaan in een geschil met mijn huisbaas. Aangezien ik geen juridische kennis en of ervaring heb was het fijn dat hij goed uit kon leggen wat de stappen in het traject zouden zijn. Zijn rustige, geduldige uitleg hielp me mijn angst te overwinnen en de hele affaire in relatieve rust te doorstaan. Ik voelde me, zowel in de echtbank als in het uitvoerende traject zeer gesteund. De menselijke maat is bij Wassink Advocatuur van kracht, dat is waardevol. Daarbij is de heer Wassink iemand met wie goed afspraken te maken zijn en die ook woord houdt. Kortom: een vriendelijk en efficient bureau! Van harte aanbevolen.

• Betrokkenheid

Uiterst vriendelijke en kundige hulp ervaren

eerlijk

eerlijk en vertrouwend.

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen door deze advocaat

Deze man stond ons goed te woord en ging ook door het vuur voor ons,

• Betrokkenheid

Prettig samenwerking met een gewenst resultaat .

• Betrokkenheid

Goed geholpen. Een aanrader.

Ik ben goed en vlot geholpen. Een goede ervaring zondermeer.

• Betrokkenheid

Rechtbijstand waar je op kunt rekenen.

Samen met Wassink de problemen op een rijtje gezet en de juiste acties ondernomen om de tegenpartij te doen inzien dat het terugvorderen van de borgstelling niet geldt.

Vriendelijk in begrijpbare taal

We zijn altijd vriendelijk te woord gestaan. De uitleg van de status en mogelijkheden werden altijd overlegd in begrijpbare taal.

• Betrokkenheid

Goed, langzaam en zelf bij de les blijven.

Aanvankelijk enthousiast, maar al snel krijg je het gevoel een van de zoveel nummers te zijn. Helaas.

• Betrokkenheid

Omdat deze beoordeling mij in negatieve zin heeft verrast heb ik telefonisch contact met u gezocht. Samenvattend had u twijfels bij mijn betrokkenheid wegens een gebrek aan communicatie. Het is dan ook daar waar de schoen wringt en ik ben blij dit nog even met u besproken te hebben. Ik zal ook hier weer lering uittrekken en aanpassingen verrichten aan de bedrijfsprocessen. Nogmaals dank voor uw contructieve feedback en telefonisch onderhoud.

Maakt zich hard voor de zaak

Een zeer betrokken en ervaren advocaat, die heel goed weet hoe hij een zaak aan moet pakken. Het heeft bij ons geresulteerd in 2 gewonnen zaken.

Zeer betrokken advocaat

Wassink is zeer betrokken, hij gaat veel verder dan je mag verwachten op basis van andere advocaten. Vriendelijk en doortastend. Oplossingsgericht zonder in herhaling te vallen.

• Betrokkenheid

Snel, kundig en to the point.

Prettige gesprekken en ik kreeg antwoord op m'n vragen en niet meer dan dat. Precies wat ik zocht: geen 'colleges' daar omheen.

100% tevreden

Prima geholpen en betaalbaar.

Recht door zee

Eerlijk snel goed advies

• Betrokkenheid

Goed advies, snel in actie.

Goede communicatie, waarop altijd snel actie ondernomen werd naar de tegenpartij. Duidelijk advies en meedenkend. En ook niet onbelangrijk, haalt het vel niet over je neus.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat! Helder en kordaat.

Dhr Wassink heeft veel parate kennis en een goed inschattingsvermogen over het mogelijke en/of waarschijnlijke verloop van de kwestie; Dhr Wassink schetst je daardoor direct een helder beeld van de mogelijkheden en kansen. Echt fantastisch! Eindelijk een advocaat die NIET eindeloos om de hete brij heen draait en je daardoor in onzekerheid laat, Dhr Wassink geeft je daardoor meteen het gevoel dat hij je problemen uit handen neemt en voor de best mogelijke uitkomst zal gaan knokken. Hij werkt strategisch, snel en kordaat Ook het onderlinge contact en de ruggespraak verliep vlot, modern en ongecompliceerd; wanneer een mailtje door hem verstuurd was, volgde dmv een sms op de GSM een kort seintje dat er mail verstuurd was. Daardoor kon er zeer vlot en efficiënt gehandeld worden. Ben buitengewoon tevreden! Hartelijk dank mr Wassink voor de bemiddeling en natuurlijk de goede afloop.

Kundig en to the point

Kundig en to the point. Betrokken bij de zaak en komt op voor mijn belangen.

Helder en to the point

Mr.Wassink is een doorbijter die er alles aan doet om de zaak te laten slagen. Geen onnodige kosten of ballast, hij weet het zelf.

• Betrokkenheid

Duidelijke heldere uitleg en vooral daadkrachtig handelen!

In ons geval ging het om een onroerend goed zaak. Dankzij het direct goed en daadkrachtig optreden van onze advocaat J. Wassing is deze zaak tot een goed einde gekomen.

Zomertaling 131 14

6601DW Wijchen