Professioneel en snel

Een zeer plezierige en professionele ervaring.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Jeroen heeft mij altijd goed geholpen.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Een hele fijne en efficiënte samenwerking!

Poelmann van den Broek heeft mij geholpen met het opstellen van de algemene voorwaarden voor mijn bedrijf. De communicatie was prettig en het proces verliep vlot. Een fijne samenwerking. Bedankt Noreen!

• Geholpen door: Noreen (N.F.W.) Sturris

Fijn om mee samen te werken.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

De heer Nas, ontzettend fijn om mee te werken

Denkt mee en kan alles helder uitleggen in Jip en Janneke taal

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Korte lijnen, goed georganiseerd

Goed bereikbaar, prettige communicatie. Fijne samenwerking ! Nu nog ons doel halen :-)

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

Uitstekend geholpen door een gedreven, betrokken en deskundig advocaat

Geruststellend om door een advocaat bijgestaan te worden, die meeleeft maar instaat is om realisme en een zakelijke benadering de boventoon te laten voeren. Helder in de aanpak, succesvol, en deskundig.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Deskundig, no nonsense en laagdrempelig

Onze ervaring met Poelmann van den Broek is zeer positief. Hun advies is deskundig, ze zijn altijd bereikbaar en in staat om juridische taal naar begrijpelijk en pragmatisch advies om te zetten.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Alert en er wordt altijd snel gereageerd.

Zoals hierboven beschreven

• Geholpen door: Annemarie (A.S.) van Woudenberg

Uitstekend bij gestaan!

Fijne communicatie, deskundig advies!

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

• Geholpen door: Robin (R.) Evens

Een goede advocaat met deskundig advies!

Heleen is prettig om mee samen te werken. Ze heeft gedurende het traject deskundig advies gegeven. Daarnaast is ze betrokken.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Goede ervaringen qua samenwerking en resultaat

De samenwerking verliep erg prettig; goede bereikbaarheid, kundig advies en daarmee is een mooi resultaat behaald.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Accuraat, snel en praktisch.

Een no nonsense aanpak en advies is wat je krijgt van Koen Roordink. Hij is in staat in heldere taal uit te leggen hoe de zaken er voor liggen en wat de te voeren strategie is.

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Vakmensen die altijd bereikbaar zijn

In de jaren dat wij met PvdB samenwerking is de organisatie kundig gebleken. Altijd bereikbaar en immer vriendelijk. fijn om met zo'n organisatie te kunnen samenwerken.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Erik Jansen heeft onze vereniging enorm geholpen met het terug krijgen van een gestolen geldsom. Hij is gedurende de hele periode (van een jaar of vier) goed betrokken geweest, was altijd bereikbaar, en bood goede adviezen. Kortom, een goede ervaring!

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Dank voor de prettige samenwerking

Dhr. Kloots heeft kennis van zaken, voorziet in deskundig advies en handelt adequaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Goed in doorvragen, zodat stukken compleet en helder opgesteld worden

Met hoofdlijnen wordt geen genoegen genomen, daar waar het detail belangrijk is. Bijzaken worden van hoofdzaken gescheiden, zodat er doelgericht gewerkt wordt. Dit alles leidt tot een heldere uiteenzetting van de feiten. Als we bellen dan heeft Stefan meteen de gegevens goed in beeld.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Praktisch, to the point en prettig in omgang

Pauline Demacker is praktisch, to the point en heel toegankelijk. Ze is deskundig op het gebied van arbeidsrecht en onderwijs en weet haar kennis en ervaring te vertalen naar praktische goed toepasbare adviezen die bij onze organisatie passen. En dat in gewone taal en met prettig en vlot contact.

• Geholpen door: Pauline (P.R.H.) Demacker

Zeer deskundige en betrokken advocaten

Kennen ons bedrijf heel goed, zijn altijd te bereiken. Er zijn meerdere advocaten op de hoogte van onze regelingen/CAO. Dit werkt heel prettig. Heldere communicatie/advies en altijd snelle reactie.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Adequate en snelle afhandeling van de vraag

In het verleden al vaker gebruik gemaakt van het kantoor. De ervaringen zijn altijd positief geweest. Je wordt snel en adequaat geholpen door een deskundige medewerker in zijn of haar vakgebied.

meedenkend en oplossinggericht

Heldere inschatting inzake mogelijke uitkomst van een geschil.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Snel en goede reactie, fijn overleg.

Fijn contact en concreet advies.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Over Poelmann van den Broek

About PvdB: Fancy, smooth-talking lawyers? Not at Poelmann van den Broek. We have a reputation as battle-hardened warriors in the lawyer profession for over 45 years now. We master our areas of expertise to perfection. Our clients are mainly entrepreneurs. We know their branches of industry, work closely with them and like to go the extra mile to get them results. Defending when necessary, attacking when it makes sense. But always fully committed to the task at hand. And when there’s more to be gained, we go for it. Because the fun thing about rules is pushing their boundaries. So that’s what we do. Especially when it benefits you, the client. About Klantenvertellen: Do you want to learn more about how reviews are collected and are checked for authenticity? Then go to our website and click at the bottom of the footer on, "how are reviews checked for authenticity?"

Over Advocaatscore.nl