Ik ben blij om met haar af te rekenen.

Ongeacht haar beroep en taken, Ze is een vrouw die werkt met kracht, menselijkheid en alles positief, Ze hielp me, deed het recht en stelde me gerust. Dank u wel Door mijn ervaring met haar besloot ik haar zonder introductie te kiezen en te raadplegen, Zij is de advocaat die ik in geval van nood aan mijn zijde zou kiezen.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

is dat ik heel blij ben hoe ik ondersteunt en geholpen wordt

mijn ervaring ik vindt het zelf heel goed lopen van alle rechtzittingen die ik heb gehad en ben blij dat ik er nu ook van af ben met de hulp van rosallie en de heer jullie zijn topadvocaten en heb veel goede steun aan jullie ook in de rechtbank zelf voor mensen die een goede advocate nodig hebben raad ik zeker mevr rosallie en dheer aan met vriendelijke groet dhr m.a.h kreuning

Goeie ervaring

Kan me geen beter advocate wensen

Heel erg fijn!

Prettig, zakelijk maar niet afstandelijk. 1 verbeter punt; als kinderen nog minder jarig zijn ten allertijde met de ouders betrokken communiceren. De communicatie ging in 1e instantie alleen via mijn minderjarige zoon. Maar al snel wel gecorrigeert door met ons beide te communiceren. De adviezen waren

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Ik ben zeer zeker te vrede met u als advocaat

Ik ben heel hee erg te vrede en blij dat ik jullie heb genomen als advocaat u heeft heel goed gesproken en kwam heel goed voor me op nog maals enorm bedankt voor u goede werk

Aardige jonge vrouw

Ze was heel betrokken en kon goed met haar praten ze stelt je goed op je gemak.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Erg tevreden met diensten van mevrouw Rijkhoff. Pro actief meegedacht en snel gehandeld. Je voelt dat men je serieus neemt en ook echt voor meer zit dan alleen uren declareren. Een dikke 10 en aan te raden wanneer je echt steun nodih hebt.

Professionele en prettige advocaat

Mw. Rijkhoff heeft ons in een jeugdrecht zaak geweldig geholpen. Doelgericht en empathisch heeft ze deze zaak opgepakt. En met een positief resultaat.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Dit is op alle fronten een uitstekende advocaten kantoor!!!

Mijn ervaring met Rosalie is echt perfect geweest. Ze heeft mij heel erg goed geholpen. Voor de rest van me leven zal ik haar als advocate nemen!!!!!

Ik ben keurig geholpen

De ervaring was goed, behulpzaam en aardig

Uitstekende advocaat

Mr. Rijkhoff zet zich in en vecht voor je. Top advocaat

Top advocaat!

Echt een aanrader! Heel erg behulpzaam.

• Betrokkenheid

Hart voor de cliënt met woord en daad

Oprecht

Over Advocaatscore.nl