Gewoon perfect!

Helemaal vol emotie ernaar toe. Advocate Rosalien, geweldige en prachtige vrouw. Je voelt je echt mens. Recht door zee en duidelijk! Erg behulpzaam en snel bereikbaar. Kon het goed loslaten. Erg fijn. Aanrader!!

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Positief.

• Deskundigheid N.v.t.

Ja, is prima gegegaan.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

De heer heeft me goed geholpen. Hij heeft goede informatie aan mij verstrekt en goed contact met mij gehouden. Ik heb alleen mijn vergoeding voor de tijd dat ik onterecht vast heb gezeten tot op heden niet ontvangen.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Was erg meelevend en kon zich verplaatsen in mijn situatie.

Ik had een zaak en kreeg Tom de heer aangewezen. Tom heeft mij erg goed geïnformeerd, op de hoogte gehouden en gekalmeerd. Omdat dit de eerste keer in aanmerking was met de politie had ik deze extra begeleiding nodig.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Deskundige advocaat die bereikbaar en betrokken is

Prettige communicatie en staat altijd paraat. Advocaat de Heer geeft duidelijke informatie en het juiste advies over het proces en persoonlijke ondersteuning tijdens het proces. De Heer Advocaat strijdt voor het beste resultaat en is duidelijk in wat hij voor je kan betekenen. Ik beveel advocaat De Heer zeker aan als je op zoek bent naar een advocaat die 24/7 klaar staat en de moeite doet om te luisteren, te begrijpen en juist te handelen.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Dhr/De Heer staat altijd klaar om te helpen en is erg aardig.

Succesvolle

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Fijne advocaat om mee samen te werken

Fijne samenwerking, communicatie verliep goed

Uitmuntend

een persoon die toegewijd is aan zijn werk, gepassioneerd over wat hij doet uitstekend persoon

Goede advocaat

Goede advo

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Door uw hulp en adviezen weer op de goede weg

Mevrouw Rosalie Rijkhof toont haar betrokkenheid op emotioneel vlak en geeft er blijk van inzicht te hebben in onderliggende gronden die hebben geleid tot het incident. Zij denkt goed mee en weet goede standpunten te benoemen in mijn zaak. Hartelijk dank voor uw inzet en steun.

Meer dan tevreden

We hebben jou aanbevolen gekregen en absoluut geen seconde spijt van gehad in 1 woord perfect.

Zeer deskundig

Rustige dame, vriendelijk en scherp op details! Totdat het pleidooi komt, daar veranderd ze in een spraakwaterval! Strak en to the point! Geweldig geholpen! Bedankt Rosalie

Snel kontakt

Reactietijd is heel snel. En tussendoor word er ook goed aandacht gegeven

Uitstekend vertegenwoordigt door Mevr. Rijkhoff

Van af het eerste moment stelt mevrouw Rijkhoff je op je gemak en luister goed naar je verhaal. En merk je dat zij zeer bedreven in haar vak is. Ook de communicatie en betrokkenheid tijdens het hele proces richting de zitting heb ik als zeer fijn ervaren.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Heel duidelijk een plan voor ogen hoe ze mij het beste kunnne helpen

Al een positief iets ondanks het niet positief was er werd gekeken naar de lichtpuntjes waar we iets mee konden doen en hebben er altijd hoop ik gehouden

Super goed en vakkundig.

Goeden adviezen Verdiept zich goed in de zaak.

Geweldig!

Direct goed contact en professioneel! Luister heel goed en geeft goed en duidelijk advies. Hopelijk heb ik nooit meer een advocaat nodig, maar mocht dat toch wel zo zijn, dan ben ik hier aan het juiste adres! Nogmaals dank!

Uitstekend persoonlijk begeleiding

Door haar persoonlijk betrokkenheid en deskundigheid heeft mevrouw Rijkhoff een lastig ervaring minder ingrijpend gemaakt.

Een dikke 10+

Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff heeft ervoor gezorgd dat ik al mijn rechtzaken positief heb kunnen afsluiten. Ik raad dan ook iedereen aan om zeker contact op te nemen met Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff als u haar hulp nodig heeft. Er is geen betere advocaat als Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff.

Persoonlijk en deskundig

Een aantal weken voor de zitting kwamen wij via slachtofferhulp in contact met de heer De Heer. Mijn dochter heeft enkele maanden geleden een vervelende ervaring gehad. De verdachte van deze vervelende ervaring heeft moeten voorkomen. In de korte tijd tussen de eerste ontmoeting en de zitting heeft deze advocaat op een prima manier doorgepakt. Verder is hij deskundig, bekend met vergelijkbare materie (vrijheidsberoving en betasting minderjarige), empathie getoond en zeer betrokken geweest. Ook na de zitting houdt hij contact en geeft tips. Kortom iemand die verstand van zaken heeft, secuur te werk gaat en van aanpakken houdt.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Mw. Rijkhoff: zeer bekwaam in m.n. het contact met een jongere client

Ik heb met bewondering gezien hoe advocaat, Mw. Rijkhoff, in korte tijd contact wist te leggen met een puberende client en zijn vertrouwen wist te winnen. Iedereen die hem vragen stelde over de kwestie die rond hem speelde trad hij met wantrouwen en zwijgend tegemoet. Niet echter bij Mw. Rijkhoff, in korte tijd reageerde hij op haar vragen en hij luisterde vervolgens naar haar adviezen die zij hem aanreikte voor de behandeling bij de (kinder)rechter. Een echter aanrader deze advocaat, zeker ingeval van jonge en moeilijk te benaderen en gesloten clienten, zij wint het vertrouwen met haar warme toon en begripvol optreden. Heel belangrijk ! H.Sn.

My hero(

My opponent was vicious; enormously malicious and his only goal was vanishing me. Daar kwam de meeste knappe advocaat die ik ooit heb gezien. Simple, rustig maar een tiger die achter waarheid blijft rennen en geeft het nooit op. Ze ging diep in mijn zaak duiken en de mogelijkheden samen studeren. Jouw zaak is niet makkelijk, dat was haar antwoord toen ik haar mening heb gevraagd, vervolgens zei ze: maar ik ga mijn best doen en heb het gevoel dat je vrij uitspraak zal krijgen. Vandaag belde ze mij met het vrije uitspraak . Ik geloof dat Mw Rijkhoff is een van de sterkste advocaten die ik ooit mee heb gewerkt.

Advocaat De Heer heeft me zeer goed geholpen

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Mevrouw Rijkhoff heeft mij in alle opzichten geholpen en zeer duideijk ten alle tijden.