Geweldig!

Direct goed contact en professioneel! Luister heel goed en geeft goed en duidelijk advies. Hopelijk heb ik nooit meer een advocaat nodig, maar mocht dat toch wel zo zijn, dan ben ik hier aan het juiste adres! Nogmaals dank!

Uitstekend persoonlijk begeleiding

Door haar persoonlijk betrokkenheid en deskundigheid heeft mevrouw Rijkhoff een lastig ervaring minder ingrijpend gemaakt.

Een dikke 10+

Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff heeft ervoor gezorgd dat ik al mijn rechtzaken positief heb kunnen afsluiten. Ik raad dan ook iedereen aan om zeker contact op te nemen met Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff als u haar hulp nodig heeft. Er is geen betere advocaat als Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff.

Persoonlijk en deskundig

Een aantal weken voor de zitting kwamen wij via slachtofferhulp in contact met de heer De Heer. Mijn dochter heeft enkele maanden geleden een vervelende ervaring gehad. De verdachte van deze vervelende ervaring heeft moeten voorkomen. In de korte tijd tussen de eerste ontmoeting en de zitting heeft deze advocaat op een prima manier doorgepakt. Verder is hij deskundig, bekend met vergelijkbare materie (vrijheidsberoving en betasting minderjarige), empathie getoond en zeer betrokken geweest. Ook na de zitting houdt hij contact en geeft tips. Kortom iemand die verstand van zaken heeft, secuur te werk gaat en van aanpakken houdt.

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Mw. Rijkhoff: zeer bekwaam in m.n. het contact met een jongere client

Ik heb met bewondering gezien hoe advocaat, Mw. Rijkhoff, in korte tijd contact wist te leggen met een puberende client en zijn vertrouwen wist te winnen. Iedereen die hem vragen stelde over de kwestie die rond hem speelde trad hij met wantrouwen en zwijgend tegemoet. Niet echter bij Mw. Rijkhoff, in korte tijd reageerde hij op haar vragen en hij luisterde vervolgens naar haar adviezen die zij hem aanreikte voor de behandeling bij de (kinder)rechter. Een echter aanrader deze advocaat, zeker ingeval van jonge en moeilijk te benaderen en gesloten clienten, zij wint het vertrouwen met haar warme toon en begripvol optreden. Heel belangrijk ! H.Sn.

My hero(

My opponent was vicious; enormously malicious and his only goal was vanishing me. Daar kwam de meeste knappe advocaat die ik ooit heb gezien. Simple, rustig maar een tiger die achter waarheid blijft rennen en geeft het nooit op. Ze ging diep in mijn zaak duiken en de mogelijkheden samen studeren. Jouw zaak is niet makkelijk, dat was haar antwoord toen ik haar mening heb gevraagd, vervolgens zei ze: maar ik ga mijn best doen en heb het gevoel dat je vrij uitspraak zal krijgen. Vandaag belde ze mij met het vrije uitspraak . Ik geloof dat Mw Rijkhoff is een van de sterkste advocaten die ik ooit mee heb gewerkt.

Advocaat De Heer heeft me zeer goed geholpen

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Mevrouw Rijkhoff heeft mij in alle opzichten geholpen en zeer duideijk ten alle tijden.

Een goede betrokken advocaat

Is als een pitbull als hij eenmaal hapt laat hij niet los!

• Geholpen door: mr. T. de Heer

Perfect heel goed geholpen !

Ja helemaal perfect goeie hulp goed advies een aanrader voor vele !

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Ik ben blij om met haar af te rekenen.

Ongeacht haar beroep en taken, Ze is een vrouw die werkt met kracht, menselijkheid en alles positief, Ze hielp me, deed het recht en stelde me gerust. Dank u wel Door mijn ervaring met haar besloot ik haar zonder introductie te kiezen en te raadplegen, Zij is de advocaat die ik in geval van nood aan mijn zijde zou kiezen.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

is dat ik heel blij ben hoe ik ondersteunt en geholpen wordt

mijn ervaring ik vindt het zelf heel goed lopen van alle rechtzittingen die ik heb gehad en ben blij dat ik er nu ook van af ben met de hulp van rosallie en de heer jullie zijn topadvocaten en heb veel goede steun aan jullie ook in de rechtbank zelf voor mensen die een goede advocate nodig hebben raad ik zeker mevr rosallie en dheer aan met vriendelijke groet dhr m.a.h kreuning

Goeie ervaring

Kan me geen beter advocate wensen

Heel erg fijn!

Prettig, zakelijk maar niet afstandelijk. 1 verbeter punt; als kinderen nog minder jarig zijn ten allertijde met de ouders betrokken communiceren. De communicatie ging in 1e instantie alleen via mijn minderjarige zoon. Maar al snel wel gecorrigeert door met ons beide te communiceren. De adviezen waren

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Ik ben zeer zeker te vrede met u als advocaat

Ik ben heel hee erg te vrede en blij dat ik jullie heb genomen als advocaat u heeft heel goed gesproken en kwam heel goed voor me op nog maals enorm bedankt voor u goede werk

Aardige jonge vrouw

Ze was heel betrokken en kon goed met haar praten ze stelt je goed op je gemak.

Uitstekende service

Erg tevreden met diensten van mevrouw Rijkhoff. Pro actief meegedacht en snel gehandeld. Je voelt dat men je serieus neemt en ook echt voor meer zit dan alleen uren declareren. Een dikke 10 en aan te raden wanneer je echt steun nodih hebt.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

DE definitie van 'zorg op maat'

Door zijn ervaring, rustige uitstraling, objectieve houding, geduld en wellicht ook wat begrip, worden zaken helder, transparant en snel afgehandeld. No-nonsense en zeer toegankelijk! Mijn complimenten en zoals mr De Heer zelf zegt:"ik hoop tot nooit meer!" Dank!

Professionele en prettige advocaat

Mw. Rijkhoff heeft ons in een jeugdrecht zaak geweldig geholpen. Doelgericht en empathisch heeft ze deze zaak opgepakt. En met een positief resultaat.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Dit is op alle fronten een uitstekende advocaten kantoor!!!

Mijn ervaring met Rosalie is echt perfect geweest. Ze heeft mij heel erg goed geholpen. Voor de rest van me leven zal ik haar als advocate nemen!!!!!

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Zeer tevreden over het resultaat

Het was een lang proces van 3 en half jaar uiteindelijk, maar zonder de medewerker had ik waarschijnlijk niet mijn gelijk gekregen. Hij heeft alles eruit gehaald voor mij en ben ik daar natuurlijk erg blij mee. Het ging om een geval van dat ik niet had gereageerd op een vacature van onkruidbestrijder, vanwege mijn lichamelijke klachten wist ik dat hier tijd aan besteden nutteloos was voor zowel mijzelf als voor het bedrijf waar het om ging. Maar zo een medewerkster van Gemeente (waar ik natuurlijk een gruwelijke hekel aan heb gekregen) vond het nodig om gelijk een maatregel op te leggen van 100%, zonder ook maar met mij gesproken te hebben en gevraagd waarom ik niet had gereageerd en dus ook geen lichamelijk onderzoek ingesteld. Zo hoor je niet met mensen om te gaan, degenen die afhankelijk zijn van de gemeente moet je ten alle tijden helpen en niet zomaar het nog moeilijker maken. Maar goed nadat deze zaak 2 keer in mijn nadeel was beslist was het dan de 3e keer wel goed afgelopen. Zo zie je maar, het was dus zeker de moeite waard om door te gaan totdat ik wel in mijn gelijk werd gesteld.

Ik ben keurig geholpen

De ervaring was goed, behulpzaam en aardig

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Mijn advocaat t.de Heer heeft mij heel goed geholpen. En voor mijn onschuld gevochten. Ik had een beetje vertrouwen dat het zou goedkomen met de zitting. Maar mijn advocaat heeft die vertrouwen die ik had waar gemaakt.

Top!!

Meneer de Heer heeft mij goed geholpen en bijgestaan! Waardeer zijn hulp en steun! Hij luistert goed, professioneel, denkt mee en hij is geen opgever. Hij strijd tot het eind als hij een gevoel heeft dat hij de zaak voor je kan winnen en dat heeft hij gedaan en daar ben ik hem heel dankbaar voor! Ik heb weer rust en kan weer bouwen voor mijn toekomst!

Uitstekende advocaat

Mr. Rijkhoff zet zich in en vecht voor je. Top advocaat