Altijd bij de zaak betrokken heel attent ik raad om contact te maken als u wat hebt met betreft justitie

Heel erg tevreden

Een goed advocaat , met veel ervaring.

• Betrokkenheid

Ik klopte aan bij het kantoor en werd ten eerste warm ontvangen. Mw stelde me gerust en zei dat alles goed kwam. Mijn eerste zonnetje na maanden. En inderdaad binnen enkele maanden kwam alles goed. Heel erg bedankt mw Bissumbhar😘

Recht door zee

Meedenkend, kennis en kunde en is recht toe recht aan. Wat mij een geruststellend gevoel gaf. Communicatie was uitstekend. Ik had/heb niks te klagen want alles is uitstekend afgehandeld.

• Advies N.v.t.

Aangenaam, professioneel en klantgericht

Dankzij hulp van mevrouw Bissumbhar heb ik een duidelijker beeld verkregen van de situatie en hoe deze op effectieve wijze op te lossen. Door middel van haar adequate en juridische begeleiding zijn wij allen tot een goed resultaat gekomen. Ik wil mevrouw Bissumbhar middels dit bericht nogmaals bedanken voor haar juridisch adviezen en betrokkenheid inzake het geschil.

Top geregeld allemaal

Top verkeers overtreding

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ze is heel erg behulpzaam heel zakelijk maar zeker ook betrokken. Zij geeft goed advies en werkt netjes geeft handvatten waar nodig. Ben zeer tevreden over mevrouw Bissumnhar.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Mijn ervaring is geheel positief. Er was gelijk een klik tussen advocaat en client. Ik vond het erg prettig qua omgang tussen advocaat en client. Ze was tijdens de rechtzaak qua communicatie naar mij heel duidelijk. Ik zou haar zekers bij iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik was redelijk laat met het zoeken van een advocaat. Ondanks dat ben ik zeer kundig geholpen,en is de rechtzaak in mijn voordeel afgesloten. We kunnen haar altijd bellen,en worden direct terug gebeld als het even niet uit komt. Al met al ben ik dik tevreden.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Goede behulpzaame advookaat ze weet waar ze over praat

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Echt een top advocaat!! 10+ waard. Ongeacht de tijdstip , ongeacht haar eigen persoonlijke situaties, wat de tegenpartij ook maar beweerd Mvr Anjana staat met een opgeheven hoofd en helpt u tot het bittere eind! Echt respect en natuurlijk hebben we de zaak gewonnen! Mijn dank is groot !

Duidelijke afsparken/advies. Goede communicatie

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Goed professioneel advies, ook voor spoedoverleg bereikbaar. Goede adviezen betreft alle mogelijke uitkomsten van de zaak en erg betrokken. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Een advocaat die meedenkt, mogelijkheden ziet, snel schakeld en echt begrijpt waar het om gaat. Toegankelijk en in heldere taal de zaak weet te ontleden naar de kern. Zij heeft mij in een moeilijke periode, bijgestaan om loskomen uit een uitzichtloze situatie. Mijn complimenten aan Anjana, voor mij mag iedere advocaat haar als voorbeeld nemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

to the point, zakelijk.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Afgelopen jaar had ik me zaak verloren van andere advocaat maar met anjana mijn wens is uitgekomen. Nogmaals bedankt super trost op haar. Gr, A.Tahsin

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik wilde bij mijzelf blijven in deze zaak, en samen met Anjana is dit volledig gelukt, ik heb altijd zeer goed advies gehad, communicatie was heel fijn, eerlijk, zoals het hoort Ik raad haar dan ook bij iedereen aan!!

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben heel tevreden met mevrouw A.S.Bissumbhar! Ze heeft mij heel goed geholpen en heel goed advies kunnen geven met alles. Het ging helemaal soepeltjes en verliep allemaal heel goed zoals ik het wou. Super bedankt!

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik Ben heel tevreden hoe mijn zaak was behandeld door mevrouw Anjana bissumbhar Dank je wel

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben heel goed geholpen door Mw. Mr. A.S. Bissumbhar. Haar betrokkenheid en persoonlijke aandacht heeft me erg geholpen.

Transistorstraat 31

1322 CK Almere