Goede behulpzaame advookaat ze weet waar ze over praat

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Echt een top advocaat!! 10+ waard. Ongeacht de tijdstip , ongeacht haar eigen persoonlijke situaties, wat de tegenpartij ook maar beweerd Mvr Anjana staat met een opgeheven hoofd en helpt u tot het bittere eind! Echt respect en natuurlijk hebben we de zaak gewonnen! Mijn dank is groot !

Duidelijke afsparken/advies. Goede communicatie

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Goed professioneel advies, ook voor spoedoverleg bereikbaar. Goede adviezen betreft alle mogelijke uitkomsten van de zaak en erg betrokken. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Een advocaat die meedenkt, mogelijkheden ziet, snel schakeld en echt begrijpt waar het om gaat. Toegankelijk en in heldere taal de zaak weet te ontleden naar de kern. Zij heeft mij in een moeilijke periode, bijgestaan om loskomen uit een uitzichtloze situatie. Mijn complimenten aan Anjana, voor mij mag iedere advocaat haar als voorbeeld nemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

to the point, zakelijk.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Afgelopen jaar had ik me zaak verloren van andere advocaat maar met anjana mijn wens is uitgekomen. Nogmaals bedankt super trost op haar. Gr, A.Tahsin

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik wilde bij mijzelf blijven in deze zaak, en samen met Anjana is dit volledig gelukt, ik heb altijd zeer goed advies gehad, communicatie was heel fijn, eerlijk, zoals het hoort Ik raad haar dan ook bij iedereen aan!!

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben heel tevreden met mevrouw A.S.Bissumbhar! Ze heeft mij heel goed geholpen en heel goed advies kunnen geven met alles. Het ging helemaal soepeltjes en verliep allemaal heel goed zoals ik het wou. Super bedankt!

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik Ben heel tevreden hoe mijn zaak was behandeld door mevrouw Anjana bissumbhar Dank je wel

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben heel goed geholpen door Mw. Mr. A.S. Bissumbhar. Haar betrokkenheid en persoonlijke aandacht heeft me erg geholpen.

• Betrokkenheid

Onderbouwd goed en staat sterk in de zaak die mevrouw aan heeft genomen Petje af

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Mevr. Bissumbhar, een hoogwaardige, bekwame ervaren advocaat. Die mij goed in mijn lastige situatie kon helpen. Ik ben dankbaar voor de inzet en professionele houding. Zij is heel betrokken en reageert snel. Ik zou haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Goede advocaat veel goed advies als ik haar nodig zou hebben dan kon ik altijd bij haar terecht. Altijd goed gecommuniceerd en veel en goed contact.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Een advocaat die naar je luistert, zich voor je inzet, precies vertelt hoe je ervoor staat en wat je kansen zijn. Mevrouw Bissumbhar heeft 3 zaken voor mij gedaan, waarvan ik 2 gewonnen hebt, en de derde zeker ook zal winnen. Top advocaat.

• Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben geholpen door mevrouw Bissumbhar tijdens mijn kortgeding procedure. Hierbij heb ik enorm veel steun en advies aan haar gehad. Deze zaak is dan ook gewonnen. Ze heeft altijd een luisterend oor voor mij gehad, zelfs in het weekend. Ze was altijd bezorgd om hoe het met mij ging en toonde enorm veel interesse. Daarnaast kon ik haar ten allertijden bereiken als er iets aan de hand was. Voor de bodemprocedure heb ik mevrouw Bissumbhar zeker weer als mijn advocate en ik zal haar aanbevelen aan een ieder in mijn omgeving die ooit een advocaat nodig zal hebben. Ik ben zeer tevreden over mevrouw Bissumbhar en de kwaliteit die zij levert.

Transistorstraat 31 1322 CK Almere

Over Advocaatscore.nl