Ervaring met mijn advocaat

Mijn ervaring als u cliënte en u als mijn advocaat is zeer prettig om mee te werken en communiceren als advocaat is fijn ik ben zeer te vreden als u als mijn advocaat het werken aan behandelende zaken doet goed prettig ervaring staat mij altijd bij steun haar of zijn cliënten is altijd eerlijk en oprecht ik ben trots dat ik u als cliënt mag zijn en dat u mij goed steunt stimuleert en altijd klaar staat voor zijn cliënten ik heb hier bij zeer prettige ervaring met deze Topper als Advocaat ik bedank u zeer voor het hardwerken aan behandelende prive zaken .

• Betrokkenheid

Super geholpen door deze advocaat.

Dan heb je ineens een rechtzaak aan je broek. Nog nooit eerder met justitie in aanraking geweest. Dan is het super fijn als je bijgestaan wordt door een advocaat met verstand van zaken. Ik ben perfect door mevrouw Bissumbhar geholpen.

Toeslagen affaire

Mw Bissumbar heeft mij goed ondersteunt tijdens deze proces. Wist de juiste woorden en ving mij op waar ik wilde opgeven. Door mw Bissumbar ging alles ook nog eens in sneltrein tempo. Deze dame is een toppertje en ben haar zeer dankbaar.

Ik ben uitstekend geholpen met m8jn scheiding

• Betrokkenheid

Goede rechtshulp met oog voor detail.

Had best een flink probleem, dreigde mijn rijbewijs kwijt te raken. Heb in goed overleg een strategie bepaald. Zij heeft ook een fout bij het openbaar ministerie geconstateerd waardoor er vrijspraak volgde. Uiteraard ben ik zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Zeer goed in lastige tijd

Goed inzicht in situaties, duidelijke uitleg in wat wel en niet te doen en wat de mogelijkheden zijn. Altijd goed bereikbaar. Fijn in de omgang.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en goed geholpen

Mr. Bissumbar heeft ons zeer goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden in ons geval. Uit haar adviezen bleek dat zij heel goed wist op welke wijze zij ons kon helpen.

• Betrokkenheid

Zij heeft mij op prettige en deskundige wijze geholpen met goed resultaat af te sluiten.

Ze geeft goede adviezen en haar rijke ervaring is duidelijk merkbaar.

• Betrokkenheid

Advocate Bissumbhar heeft zich volledig voor me ingezet en me voortdurend gerust gesteld me hoop gegeven op een goeie afloop, wat uiteindelijk ook is uitgekomen. Ik zou haar aan iedereen aanraden.

Perfect geholpen

Deze advocaat heeft mij erg goed geholpen. Heel veel rust gegeven. Altijd bereikbaar. Ik hoef de gevangenis niet in. De eerste ontmoeting was al fijn. Dat ze er is, is al genoeg.

Prima ervaring

2 jaar dure echtscheiding waar ze veel geduld en begrip had.

Goed haar werk gedaan!

Een échte advocaat

In de strafzaak heb ik gezien dat mevrouw Bissumbhar heel goed rekening houdt met de persoonlijke situatie(s) van haar cliënten en dat zij ook nadrukkelijk de rechter verzoekt om rekening te houden met bepaalde omstandigheden van haar cliënte en benadrukt zij als advocate hetgeen wat haar cliënte heeft verteld. Dit zet kracht bij en kan door een cliënt als geruststellend worden ervaren, doordat de cliënt weet dat de advocaat goed heeft opgelet tijdens de zitting. Mevrouw Bissumbhar was tijdens deze zitting heel scherp; zij lette niet alleen goed op wat haar cliënte vertelde, maar ook op hoe de rechter reageerde (verbaal en non-verbaal) en heeft zij tevens ook goed opgelet op wat de Officier van Justitie heeft geëist. Mevrouw Bissumbhar heeft in deze zaak gedaan wat zij kon doen, om de belangen van haar cliënte te behartigen. In deze zaak kon zij niet gaan voor vrijspraak, maar heeft zij er wel voor gezorgd dat de strafmaat niet te zwaar zou worden. Volgens mevrouw Bissumbhar is het ook niet altijd haalbaar om een cliënt vrij te spreken en is zij hierin ook eerlijk tegenover haar cliënt, als dit bij haar cliënt het geval is. Dit maakt dat zij in mijn ogen haar werk als advocaat uitstekend heeft gedaan en ook doet. Doordat ik meerdere en ook grotere zittingen heb bijgewoond en heb meegemaakt en mij daarbij ook heb verdiept in het werk van verschillende advocaten, kan ik ook naar waarheid deze conclusie trekken. Zo heeft iedere advocaat zijn pluspunten en aandachtspunten, maar heb ik in deze zaak mevrouw Bissumbhar keurig te werk zien gaan (en haar dus geen feedback kunnen geven op dingen die zij wellicht anders had kunnen doen) en heeft zij wederom succesvol deze zaak af kunnen sluiten met een tevreden cliënte :) Een advocaat die ik nooit meer zal vergeten. Zeker een aanrader! Met vriendelijke groet, A.S. Roberts

Goed.

Uitstekend goed ervaring gehad. ZIJ IS SUPER PROFESSIONELE .Goed kwalitatief werk,ik had goed communicatie gehad en beter advies gekregen.

Deze advocaat is super

Ze is super goed. Ze steunt onze in het recht wat moet gehaald worden. Ze geeft als advocaat en als mens om haar kliente, !! Ze heeft pasie voor haar werk en is super goed in haar werk .met alles helpt ze waar ze kan, buiten dit om is ze zorgzaam en geeft ze goed advies !, Een beter advocaat!! Is er niet. En dit in deze tijd zijn er niet veel van ! Dankbaar ben ik dat we haar hebben en een cijfer tot 10 is hier eigenlijk te weinig z verdiend veel meer gr nancy

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en duidelijk!

Zeer goede ervaring gehad mede door goede begeleiding en voorbereiding.

• Betrokkenheid

Uitstekend! Is deskundig en heeft aandacht voor haar cliënt.

Na het intakegesprek met mw. Bissumbhar had al een goed gevoel over het ver- en afloop van mijn zaak. Dit komt door haar benadering, uitleg over de procedure van de zaak. Uiteindelijk is niet gedagvaard omdat de tegenpartij heeft ingebonden. Dat de tegenpartij heeft ingebonden komt volledig op conto mr. Bissumbhar. Mr. Bissumbhar is zeer betrokken en daarbij zeer professioneel. Ik kon altijd met mijn vragen terecht. Geen spreekuur of wachttijden. Mocht ik in de toekomst (hoop van niet) zal ik zeker bij mw. Bissumbhar aankloppen. Hulde voor haar werk, inzet, menselijke maat. Van mij krijgt zij een vette tien (10). Ik wens haar voor de toekomst heel veel succes en vele mooie zaken.

Uitstekende

De communicatie en aandacht die ik had was geweldig.

• Betrokkenheid

Luisterd oor. Begripvol. Altijd bereik.

• Betrokkenheid

Iemand die betrokken is en hulpvol

Eerste indruk/gesprek gaf me betere gevoel over mn situatie, daarna heb t me alleen maar meer geholpen

• Betrokkenheid

Er voor je zijn al was ze vrij

Ik wil je heel erg bedanken voor wat je gedaan hebt voor mij.

Top proffessional

Deskundig, betrokken en ondersteund. Heel nauwgezet en maakt haar punten heel duidelijk.

• Betrokkenheid

Fantastische inzet,zeer kundig en altijd bereikbaar.

Doordat u vanaf de eerste dag alles duidelijk had verwoord en de zaak in gang had gezet heb ik nu eindelijk het gezag over mijn kinderen gekregen wat nodig was om op vakantie te gaan,door u snelle reageren en overal spoed achter zetten kan ik het nu loslaten en is alles goed en officieel geregeld,mijn dank daarvoor.Verder was mvr Bissumbhar altijd bereikbaar en anders belde ze erg snel terug wat de communicatie erg soepel en makkelijk maakte,al met al een hele goede ervaring en mocht ik ooit weer een advocaat nodig hebben ga ik zeker naar de mvr terug. Mvg:Sander van Stokrom.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden met de wijze van afhandeling evenals het eindresultaat. Kordaat en capabel.

Uitstekende doelgerichte adviezen gekregen

Ik heb uitstekende adviezen gekregen die doelgericht waren. Ik wist niet wat mij te wachten stond en gedurende het periode ben ik heel wat wijzer geworden met de ervaring en kennis van de advocaat. Het was fijn dat de advocaat zeer betrokken was en de feiten tegen mijn neus aandrukte. Ik werd goed wakker geschud door de juiste persoon.

Transistorstraat 31

1322 CK Almere