Goed geholpen, alles duidelijk en helder uitgelegd, met als gevolg positieve resultaten.

Een goede ervaring

Overall een goede ervaring met jullie advocatenkantoor gehad. Goed advies gekregen mbt de situatie en uiteindelijk hierdoor ook het probleem op kunnen lossen. Enige minpunt vond ik dat de communicatie soms wat lang duurde doordat de advocate die mij geholpen heeft parttime werkte en ik soms op de dagen dat zij werkte juist weer druk was.

Geweldig goed geholpen

Wij hebben het als zeer fijn ervaren. We werden goed geholpen. Met veel aandacht en goed luisterend naar wat er te zeggen was. Voor de volle 100% zich ingezet. We vonden het heel fijn dat er iemand 'naast' ons stond. In ons geval Mirellie. Dank daar voor Mireille!!

• Geholpen door: M. (Mireille) Altena - Staalenhoef

Een advocate die zich voor 100% inzet!!!!!

De hele procedure goed gehoord en ondersteund door Emma Swart, en de zaak dankzij Emma gewonnen!!!

Uitstekend!!!

Vanaf de 1e dag dat ik contact had gehad met mr. Emma Swart heeft zij zich voor 100% ingezet, volledig gestort op mijn zaak en alle acties ondernomen die ze maar kon nemen ondanks de Corona maatregelen. En dankzij haar heb ik uiteindelijk mijn zaak gewonnen!!!

• Geholpen door: E. (Emma) Swart

Super-effectief, snel en vriendelijk...

Top...

• Geholpen door: J. (Job) Nijssen

Ik ben goed geholpen en gehoord

Ik ben blij met de hulp die ik ontvangen heb en ben de heer Nijsen erg dankbaar ben erg tevreden met de hulp die ik ontvangen heb

Kennis

Kennis van zaken Prettige communicatie Attent / scherp Snelle reacties op gevraagde stukken Invoelende persoonlijkheid Werkwijze : Met hart voor de zaak Bedankt Emma Swart

• Geholpen door: E. (Emma) Swart

professioneel, helder en realistisch advies, betrokkenheid en inzet.

Leuke meiden aan de balie, vriendelijk maar professioneel. Enorm goed bijgestaan door Emma Swart, heldere duidelijke vragen en antwoorden die je soms juist niet wil horen, maar wel gezegd dienen te worden. Een realistische voorstelling van zaken en een helder plan van aanpak, maar toch flexibel genoeg om met mijn input iets te doen.

Deskundig

Goede en specifieke. Hulp. Vriendelijk en accuraat

• Geholpen door: J. (Job) Nijssen

Het voeren van procedures tegen UWV en Gemeente Amsterdam.

Al enkele jaren word ik door het kantoor Seegers en Lebouille in de persoon van mr. Job Nijssen bijgestaan in procedures tegen kortingen en terugvorderingen door onder meer het UWV en de Gemeente Amsterdam. Over het algemeen met succes, wat mij al duizenden euro's aan niet te betalen vorderingen heeft opgeleverd. Sinds de bezuinigingen op cultuur is de bodem onder mijn bestaan weggeslagen en ben ik afhankelijk geraakt van diverse regelingen via UWV en Gemeente Amsterdam. Daarbij blijken zij hun eigen regels nogal losjes toe te passen, steevast in mijn nadeel. Zonder de bijstand van mr. Nijssen, met compassie en kennis van zaken, was ik nog veel verder in problemen geraakt en geheel aan de bedelstaf gebracht.

Zeer deskundig en betrokken

Ik ben zeer tevreden met de rezultaat van het bezwaar en beroep tegen het UWV. Zonder de inspaningen van de heer Nijssen had ik niets bereikt.

Mijn ervaring met Job Nijssen zeer kundig en professioneel

Zie hier boven.

Fantastisch kantoor me, Job Nijssen

Fantastisch kantoor en een fantastische advokaat is de heer J. Nijssen

• Geholpen door: J. (Job) Nijssen

Goeie samenwerking en erg begripvol.

Ik vond de samenwerking tussen de advocaat en ik super fijn. Ik voelde me prettig en begrepen. Ik merkte dat ik veel steun kreeg en daarbij had ik het gevoel dat de advocaat erg betrokken was. Ik ben erg blij dat dit op een positieve manier is afgerond en nu kan ik goed vooruit kijken op de toekomst.

Zeer vakkundig advies

Een slepende verzekeringszaak werd door Lieselotte snel en professioneel ontrafeld. Met haar advies, dat maar kort nodig was, is het gelukt om schade vergoed te krijgen. Warme en intelligente steun.

• Geholpen door: L. (Lieselotte) Hellinga

Mijn ervaring met mijn advocaat van Seegers en Lebouille is goed.

Mijn advocaat luisterde iedere keer goed naar wat ik vertelde. Zij begreep snel wat ik bedoelde en schatten ook mijn emoties goed in. Alle stappen die genomen moesten worden werden van te voren besproken en ook op die manier uitgevoerd. Er werd snel gehandeld. Op mails werd snel en duidelijk geantwoord.

• Geholpen door: L. (Lieselotte) Hellinga

Ik voelde me gehoord, begrepen en gesteund

Ik ben super fijn en deskundig geholpen! Ik kreeg steun in momenten van stress en emotie, ik werd gehoord en begrepen. Ook als ik iets wilde wat niet kon of niet verstandig was kreeg ik dat te horen met de uitleg waarom en wat wel kon. Ik ben heel netjes geholpen en gun iedereen zo'n ervaring in een toch al niet leuke situatie, je gaat niet voor niets naar een advocaat natuurlijk...

Heel erg tevreden

Mijn dossier was vanaf het begin serieus genomen. Ik was op tijd op de hoogte gezetten van alle gebeurtenissen. Hartelijk dank voor u.

• Geholpen door: D.H. (Danusia) Bialkowski

van begin tot einde tevreden

Mijn advocaat heeft de zaak goed uitgelegd en ik wist wat ik kon verwachten. daarom heb ik goed met haar kunnen samenwerken en het resultaat is goed. Ik ben blij hoe met is gelopen en hoe het is afeglopen.

• Geholpen door: D.H. (Danusia) Bialkowski

De casus was gecompliceerd en exceptioneel tegen het UWV, wij hebben doorgezet en niet opgegeven met de hulp en goede inzet van J.Nijssen.Heel bijzonder wat er gebeurt is en de afloop al helemaal.

Zeer betrokken.

Heb het als zeer attent en hulpvaardig ervaren.Dit geldt voor zowel telefonisch als het afgeven van papieren op het kantoor.

Betrokken, pragmatisch, helder

Een Advocaten kantoor waarvan ik het betrokken en persoonlijke contact heel prettig vond. In mijn casus werd goed en duidelijk advies gegeven. Alle afspraken waren helder en werden op tijd nagekomen, dit leidde tot een (voor alle partijen) bevredigende oplossing!

• Geholpen door: E. (Eva) Schermerhorn

Pragmatisch, juridisch

Zeer tevreden over de afwikkeling van mijn case...

• Geholpen door: E. (Eva) Schermerhorn

Over Advocaatscore.nl