Kundig,menselijk en betrokken.

Er was een luisterend oor. Fijne en deskundige begeleiding Daar waar nodig werden gevolgen van een eventuele beslissing goed uitgelegd zodat er helderheid ontstond en van daaruit de keuze wat te beslissen zorgvuldig genomen kon worden.

Kundig, direct en meedenkend

Sara is kundig, weet waarover zij praat. Denk mee oplossingsgericht. Is direct tin haar communicatie zodat de tegenpartij ook weet waar zij staat.

Uitstekend geholpen

De eerste pro-deo advocaat die me echt goed bijgestaan heeft en echt uitstekend werk heeft verricht. Grondig, vakkundig en persoonlijk. Ondanks mijn emotie en verdriet om deze zaak is ze geduldig gebleven en hebben we deze zaak samen tot een uitstekend einde gebracht, nogmaals mijn dank voor je hulp.

professionele en correct

Zeer vriendelijk behandeld,profesioneel en betrokken.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

De advokaat heeft mij goed bijgestaan met adviezen en afhandeling van de zaak. Het was een goede samenwerking

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Mijn vragen en onduidelijkheden werden ONMIDDELLIJK en heel CONCREET beantwoord.

"Vanaf het eerste moment voelde ik mij enorm gesteund door mijn advocate, mevrouw Cox die altijd, tot het einde van de juridische procedure, zeer DUIDELIJK en PROFESSIONEEL handelde. Alle personen die een snelle juridische, maar bovenal, professionele aanpak behoeven kan ik met alle vertrouwen naar haar doorverwijzen".

Zeer slechte ondeskundige advies

Advocaat Sara Cox ingeschakeld betreffende een conflict met de werkgever in 2019. Alhoewel het prettig is dat er een gratis inloopspreekuur is, moet de advocaat wel kennis hebben van zaken. Tijdens de interactie met de werkgever bleek dat ze absoluut geen ervaring had op dit gebied. Op cruciale momenten was mevrouw Cox niet bereikbaar en belde niet terug wetende dat dit een probleem zou vormen. Ik heb al mijn salarisstrookjes moeten doorsturen, dat waren er heel wat, en weet tot op de dag van vandaag niet waarom. Mevrouw kon ze niet eens lezen en heeft zeer belangrijke informatie totaal over het hoofd gezien. Uiteindelijk draaide het erop uit dat mevrouw Cox mij verantwoordelijk stelde voor terugbetaling van een gedeelte van mijn salaris en het prijsgeven van mijn persoonlijke situatie aan de werkgever! Let wel: ik heb haár ingeschakeld omdat mijn salaris niet werd betaald! Ik heb zelf de zaak moeten oplossen en heb dit neergelegd bij de arbeidsinspectie die mij in het gelijk stelde. Het ging namelijk niet enkel om het loon, maar ook om de negatieve arbeidsomstandigheden. De vele positieve reviews hebben geen betrekking op dit kantoor. Je kunt makkelijk als kantoor zelf een review plaatsen en als je de reviews goed bekijkt, is er nauwelijks een referentie aan een zaak. Nul sterren kan ik niet geven, daarom een halve ster. Mijn advies: ga naar een échte advocaat en laat je niet inpakken door het gratis spreekuur.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Geachte mevrouw, Alhoewel uw naam niet bekend is bij ons (mogelijk heeft u onder een andere naam de review geplaatst), betreur ik het dat u aangeeft onze dienstverlening als slecht te hebben ervaren. Graag kom ik in contact met u om met u in gesprek te gaan hierover en om eventueel tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Mevrouw mr. Sara Cox

Prettig, persoonlijk en resultaatgericht

Fijn direct contact, inhoudelijk goede bijstand in de casus gehad

Deskundige aanpak

Het was prettig samenwerken met Noortje. Er werd goed doorgepakt en de communicatie was helder en prettig.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Vriendelijk, betrokken en deskundig.

Wat me opviel was de doelgerichtheid, het snelle scheiden van hoofd en bijzaken en het ontwerpen van een goede logische structuur.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Uitstekende samenwerking met realistisch resultaat.

Juridische casus liep al enkele jaren. Uiteindelijk samen met ONS advocaten deskundig afgehandeld waarbij onze input juridisch goed gewogen werd om te komen tot een gedegen inhoudelijk en evenwichtig verweer.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Secuur, deskundig en helder in de communicatie.

We zijn heel tevreden over de kwaliteit, communicatie en de dienstverlening van Ons Advocaten.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Erg professioneel en toch persoonlijk, oprecht.

Meerdere keren contact gehad en steeds weer open en eerlijk in het advies. eet behulpzaam en meedenkend naar mogelijke oplossingen.

Kan niet beter.

Alles verliep goed. Het probleem dat ik niet aangegaan ben is met Booking.com zelf qua verblijfplaats. Ik wist dat dit moeilijk zou zijn en heb dat voor granted genomen. Door hun eigen systeem van boeken had ik geen bewijs van annulering. Misschien kan daar wat verbetering in plaatsvinden? Ik weet het niet maar het klopt niet. Uiteraard ben ik blij met de betaling van de niet gereserveerde tickets maar het kostte me toch ongeveer 350 euro. Niet alleen dat maar ik weet dat dit nog steeds zo door zal gaan. Misschien kan daar iets aan gedaan worden in samenwerking met 'jullie systeem'. Dit is geen kritiek maar een aanbeveling. Ik weet ook niet of dit iets is dat met jullie te maken heeft; iets oplevert. Groet en veel dank

fijn en warm kantoor

Mijn ervaring is dat deze mensen verstand van zaken hebben , Enorm prettig in de omgang zijn . En erg vriendelijk .

Super tevreden

Erg tevreden over de gang van zaken.

Enthousiaste inlevende jurist

Er wordt goed geluisterd en helder gecommuniceerd hoe zaken aangepakt kunnen worden. Formeel wordt de overeenkomst tussen jurist en klant goed dicht getimmerd. Prima, dan kan dat achteraf niet leiden tot onenigheid.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Mijn ervaring is een snel, communicatief en efficiënt, deskundige advocaat

Zeer tevreden over het advies en deskundigheid van de advocaat echt geweldig,

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Ondanks we Noortje nodig hadden toch heel goed geholpen bedankt nog hiervoor

Super geholpen

Mijn verhaal kunnen beschrijven en heb een goede en correcte handeling gekregen hoe ik te werk moet gaan en hoe ik het moet oppakken en dat heeft een super resultaat opgeleverd.

• Geholpen door: S.M.W. (Sara) Cox

Zeer goed advies waarin breed gekeken

Het advies van mr. Ogg kan ik omschrijven als zeer deskundig en waarbij er niet vanuit een richting is gekeken naar de oplossing, maar juist ook naar bredere aspecten van de casus. Mr. Ogg komt rustig en to-the-point over waarbij ook eerlijke feedback wordt gegeven. Voor een eventuele volgende zaak zal ik Ons Advocaten zeker benaderen.

• Geholpen door: N.C. (Noortje) Ogg

Prima juridische analyse, scherp en met prima resultaat.

Mw. mr. Sara Cox was in staat om snel een analyse te maken van de juridische vragen die ik stelde en haalde daarbij terecht een aantal punten en issues naar boven die ik zelf niet eerder had opgemerkt. Daardoor ontstond een afgewogen analyse waaruit weer concrete acties volgden. Door goed overleg met de "wederpartij" is daardoor het juridische dilemma snel opgelost.

Uitstekend kantoor.

Zeer deskundig en cliëntvriendelijk.

Ik ben zeer positief betreffende de aanpak van Mw. Cox

Het was zeer prettig met Mevrouw Cox samen te werken. Ze nam alle tijd, was deskundig en altijd bereikbaar, telefonisch en/of per e-mail. Ik voelde me veilig.

Altijd heel goed geholpen

Ik ben altijd heel goed geholpen en mijn schoonzus ook. Alles werd altijd heel duidelijk uitgelegd als ik iets niet snapte. Ben ook heel blij met het resultaat. Kon altijd kontakt met u opnemen. Bedankt voor alles.