Alles wat je vraagt of wanneer je iets vraagt staat ze voor je klaar. Reageert direct op je vragen via app. of mail. Komt het niet uit dan belt ze je zodra het kan ongeacht het tijdstip. Zoek je hulp in haar specialiteit dan kun je je geen betere voorstellen. Gewoon een top advocaat

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Willem, bedankt voor deze mooie beoordeling.

Elise was de advocaat van mijn vader na het overlijden van mijn vader is zij een grote steun geweest in haar advies hoe te handelen met de nalatenschap. Haar eerlijkheid en rustige en duidelijke advies heeft veel vertrouwen geschept bij mij man en mij Ook nu nog is ze een grote steun en kan haar zeker aan bevelen.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste S, bedankt voor deze mooie woorden. Het was (en is) een hele roerige periode voor jullie geweest. Ik hoop dat jullie inmiddels de nodige rust hebben kunnen vinden.

Geweldig geholpen

• Geholpen door: Elise van Acker

Heel erg bedankt voor deze goede beoordeling. Het was mij een genoegen jou bij te mogen staan.

• Geholpen door: Elise van Acker

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Over Advocaatscore.nl