Luistert goed en is to the point. Heel overtuigend.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Trees, dank voor deze beoordeling. Ik vond het fijn jou te kunnen helpen. Blijf de regie houden, dan komt het allemaal goed. Succes voor de toekomst

Geen 8/ 5 mentaliteit. Kon en was altijd bereikbaar.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste José, dank voor deze beoordeling. Ik vind het fijn om met en voor jou te werken. Hoop alleen dat het niet meer nodig zal zijn. Veel sterkte.

• Geholpen door: Elise van Acker

Hoi Marie-Louise, bedankt voor de terugkoppeling. Ik wens jullie een hele mooie toekomst samen.

Elise heeft mij heel goed advies gegeven. Stond altijd zelf in de avond klaar voor contact. Ik ben heel tevreden

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Anja, ontzettend bedankt voor je mooie feedback. Ik wens je veel succes op alle fronten en mocht het tegenzitten, weet je mij te vinden.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Ita, dank voor je mooie woorden en je opdracht. Ik gun je je verdiende rust en alle goeds voor de toekomst.

je hebt het perfect gedaan dus van mij verdien je een dikke tien

• Geholpen door: Elise van Acker

Jeetje, twee 10-en op een dag, daar ga ik van blozen. Het was een kort maar krachtige samenwerking waar je op allerlei fronten positieve resultaten hebt geboekt. Het was mij een waar genoegen je hierbij van dienst te kunnen zijn. Ik heb er van genoten.

Je voelt dat ze met je meeleeft en er alles aan gaat doen wat ze kan om je te helpen.

• Geholpen door: Elise van Acker

Bijzonder fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren in een voor jou lastige periode. Blij dat ik je heb kunnen helpen. Ik hoop dat het goed met je gaan.

Goede advocaat waarmee een prettige samenwerking is en die door dik en dun voor je klaar staat

• Geholpen door: Elise van Acker

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Alle goeds voor de toekomst voor jou, je vrouw en jullie aanstaande kindje.

Aangenaam... En dat tijdens een zeer onaangename periode. Vlotte, deskundige hulp met een warme persoonlijke benadering.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Sabrina, gelukkig gaat het nu een stuk beter. Bedankt voor deze fijne reactie. Ik wens je alle goeds voor de toekomst.

Mr Van Acker is een zeer goede advocate. Ze meelevend en weet zeer goed waar ze mee bezig is. Adviseert correct en weet precies op de rechtbank de juiste toon te geven.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Angelo, hier ga ik van blozen. Dank voor deze mooie woorden. Voor de toekomst wens ik jullie alle goeds

Ik ervaar dat ze deskundigheid goed doet .ze is ook altijd bereikbaar als je haar nodig heb

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Hendrik, bedankt hiervoor. Het was fijn samenwerken.

Zeer betrokken, deskundige en vriendelijke advocate.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Kaat, dank hiervoor. Ik hoop dat het nu is opgelost.

Elise is zeer betrokken en deskundig. Geeft goed advies en denk mee in oplossingen. Een aanrader. Dank je wel Elise !

• Geholpen door: Elise van Acker

Dankjewel Marion, het was fijn je te kunnen helpen.

Snelle professionele hulp gekregen bij het opstellen van mijn overeenkomst.

• Geholpen door: Elise van Acker

Leuk om ook eens buiten de landsgrenzen werkzaam te kunnen zijn en juridische hulp te kunnen verlenen.

Een advocaat met verstand van zaken en met het hart op de juiste plek, erg betrokken met groot empathisch vermogen.

• Geholpen door: Elise van Acker

Dankjewel, het was prettig jouw kompas te kunnen zijn

Een geweldig betrokken advocate. Ze heeft er alles aan gedaan me in deze situatie te helpen en daarvoor ben ik haar ontzettend dankbaar.

• Geholpen door: Elise van Acker

Dankjewel Angela. Ik ben blij dat het zo is afgelopen. Ik wens je alle goeds voor de toekomst.

Zeer strijdlustig, zeker als het gaat om het recht te halen, ze bijt zichzelf in de zaak als een pitbull....

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Dominque, het was mij een waar genoegen dit te mogen doen.

• Geholpen door: Elise van Acker

Dankuwel, het was een bijzondere ervaring

Elise is vakkundig, luistert naar de vraag en komt dan met een gedegen advies.

Beste Peggy, dat hoor ik graag. Bedankt

• Geholpen door: Elise van Acker

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Erg goed geholpen, dankzij Elise kan ik verder met mijn leven en afscheid nemen van het verleden.

• Geholpen door: Elise van Acker

Het was inderdaad een spannende tijd. Het was mij een waar genoegen jou in deze periode bij te kunnen staan. Ik wens je alle goeds voor de toekomst en ik heb alle vertrouwen in jou.

• Geholpen door: Elise van Acker

Bedankt voor deze mooie, nieuwe ervaring en het vertrouwen dat ik heb gekregen.

Geachte Invitca Advocaat, Mijn ervaring over Invitca Advocatuur is een droomervaring die uit is gekomen, die eigenlijk onmogelijk was. In het kort vertel ik over mijn zoon die herbegraven is door Invita Advocaat, dat is alleen mogelijk binnen 3 mnden of 10 jaar. Zelf had ik via een erkende/bekende advocaat binnen 3 mnden geprobeerd maar het is niet geluk. Ongeveer andere half jaar kwam ik via via Invicta Advocatuur tegen en toen begon mijn droom tot leven te komen en dat nog geen 4 mnden, nou als dat geen beste van de beste is. Door Invicta Advocatuur ben ik een zeer gelukkige moeder die een tweede kans krijgt om weer dichterbij haar zoon te mogen zijn voor liefde en verzorging en ook kan ik per dag onbeperkt naar mijn zoons zijn graf bezoeken(deze is 24 uur open). Dus mijn advies is Invicta Advocatuur en waarom omdat zij/hun intensief/grondig te werk gaan met de belangen/problemen van de medemensen en ze zijn ook altijd te bereiken ongeacht hoe. Wat velen advocatenkantoor niet voldoende tijd voornemen ongeacht wat voor zaken het zijn, wel jammer hoor.. Ik ben een zeer tevreden cliënt van Invicta Advocatuur en dat zal blijven zo lang ik nog leef, dat wil zeggen mocht ik in de toekomst weer een advocaat nodig hebben dan hoef ik niet eens na te denken wie ik zou nemen voor mijn belangen/problemen, INVICTA ADVOCATUUR natuurlijk. Ik wens Invicta Advocatuur heel veel succes in de toekomst om hele grote erkende netwerk en ook met hun visie voor een geheel gericht voor de belangen/problemen van de medemensen. Namen mijn zoon die overleden is en ik danken aan Invicta Advocatuur om een van mijn dromen te laten uit te komen dus DANK JE WEL ;-) Tot zover mijn oprechte eerlijke ervaring met Invicta Advocaat. Een zeer tevreden cliënt, Keshree Ghirah

• Geholpen door: Elise van Acker

Ontzettend bedankt voor deze mooie en lieve woorden, mevrouw Ghirah. Ik ben er een beetje stil van. Ik wens ook u een hele mooie toekomst met geluk en alles wat daarbij hoort.

Beste, Advocate Elise van Acker, heeft mij super geholpen. Ik ben zeer tevreden over Elise van Acker! Als ik in de toekomst een advocaat nodig heb... dan klop ik zeker bij Elise van Acker. En zo raad ik ook mijn vrienden aan om bij advocate Elise van Acker te nemen. Mvg. S. El boussaksaki

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Saloua, heel erg bedankt voor deze goede evaluatie.

Deskundige informele advocaat die ons goed geholpen heeft een geschil met een leverancier op te lossen.

• Geholpen door: Elise van Acker

Beste Bob, graag gedaan. Je tips met betrekking tot de naamsbekendheid heb ik opgepakt. Bedankt hiervoor!

Over Advocaatscore.nl