Elise heeft mij naar volle tevredenheid bijgestaan in mijn echtscheiding-procedure. Elise is een zeer vakbekwaam en gedreven Advocaat. De communicatielijnen zijn kort waardoor er accuraat gehandeld wordt, dat ervaarde ik als uiterst prettig.

• Betrokkenheid

Deze vrouw is een luisterend oor en duikt hartverwarmend vol interesse in de zaak

Ik heb nog nooit zoveel aan een advocaat gehad. Ze is relativerend, objectief en nuchter. Confrontaties gaat zij niet uit de weg en gaat waar ze voor staat.

• Betrokkenheid

Hele snelle respons ondanks vreemd verzoek van onze kant

Het is dat we geen 10 sterren kunnen geven, anders hadden we we dat ook zeker gedaan!!!! Door omstandigheden waren we genoodzaakt om snel een andere advocaat te zoeken voor onze scheiding. Via een gemeenschappelijke kennis zijn dan we bij mevr. Van Acker terecht gekomen. Ze begreep gelijk wat de bedoeling was en heeft het gelijk super snel opgepakt. Binnen 3 dagen had ze alles klaar gemaakt en was ons convenant al naar de rechtbank verzonden. Ze heeft ons gelijk op de hoogte gehouden van wat er allemaal verzonden was. Ook toen het terug kwam van de rechtbank heeft ze ons gelijk op de hoogte gebracht en konden we de vervolg documenten komen tekenen. Hopelijk hebben in de toekomst geen advocaat meer nodig, maar anders zal ik zeker weer bij mevr. Van Acker aankloppen :)

• Betrokkenheid

Onwijs goed geholpen! Zeer tevreden!

Mevrouw Van Acker heeft mij goed geholpen met mijn zaak. Ik had mij geen betere uitkomst kunnen wensen. Mevrouw Van Acker heeft mij meerdere malen bijgestaan en elke keer had dit een positieve uitkomst. Mevrouw stond altijd klaar voor mij. Ik ben zeer tevreden over het geduld dat mevrouw heeft en kan haar maar niet genoeg bedanken. Grote complimenten!

• Betrokkenheid

Zeer goede communicatie en hulp!

Mijn ervaring met jullie was zeer goed. Zeer goed communicatie en goed hulp ervaren bij jullie. Ook zeer oplettend en behulpzaam tijdens het verhoor en dergelijke!

• Betrokkenheid

Een krachtige vrouw , een wereldvrouw die niet opgeeft maar pas stopt bij de finish

invicta advocatuur heeft voor mij in 1 rechtzaak 5 jaar opgelost fouten van de wet trek zij recht ze komt voor je op met Elize aan mijn zij kon ik het hol van de leeuw overwinnen.

• Betrokkenheid

Goede communicatie met cliënt en haar Specifieke deskundigheid, bestaat wettelijke gerechtigheid!

zoals hierboven ook beschreven is: Door goede communicatie met cliënt en haar Specifieke deskundigheid, bestaat er toch wettelijke gerechtigheid voor cliënt! dit is mijn ervaring.

Vakkundig

Mijn ervaring met Invicta Advocatuur is positief. Mw. E. van Acker heeft ondanks complexe zaak, orde en duidelijkheid kunnen scheppen.

Uitstekende juridische dienstverlening

Invicta heeft mij uitstekend juridisch advies en dienstverlening geleverd. De snelheid en juistheid aan advies kon mij niet beter vergaan zijn. Professionele communicatie en betrokkenheid op het niveau dat je wenst indien je bijstand nodig hebt. Ik zou Invicta aanraden aan familie en vrienden indien zij bijstand nodig hebben.

Top Advocatuur

Heel goede Advocatuur, problemen Snel op te losen, goede service , zeker aanrader

• Betrokkenheid

staat altijd voor Je klaar.

zeer behulpzaam!!

İk kreeg vertrouw

• Betrokkenheid

Echte vakvrouw en natuurlijk een goed mens.

Meer dan tevreden over de diensten. Maar voorals ook als mens iemand die echt ervoor je is en naar je luistert.. Niet alleen werkbelang. Daarom mijn dank nogmaals voor alles en natuurlijk de steun en hulp in moeilijke tijden

Score zegt genoeg !

Betrouwbaar en eerlijk

• Betrokkenheid

Enorm dankbaar dat Elise mij in dit traject heeft geadviseerd, bijgestaan en gemotiveerd.

Ik ken Elise vanuit mijn netwerk voordat ze de advocatuur is ingegaan. Op het moment dat ik een advocaat nodig had herkende ik veel in de recensies over Elise zoals ik haar kende. Mijn keuze was snel gemaakt. Een lang traject van bijna 2 jaar waarin ik altijd op Elise heb kunnen terugvallen. Of het nu in de avond of in het weekend was- altijd was er snel een reactie. Gedurende het traject altijd het gevoel gehad dat we het "samen" deden. Korte lijnen, geen poespas, menselijk en inhoudelijk goed advies.

Zeer tevreden over mijn Advocaat

Zeer snel met reacties via app / telefoon En veel duidelijkheid naar Client

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Invicta Advocatuur was uitstekend!

Ik had Elise nog nooit ontmoet,toen ik haar ontmoette en haar nodig had heeft zij mij uitstekend geholpen. In de rechtbank heeft zij voor mij uistekend gepleit met een zeer goed gevolg,vrijspraak.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat , héél aardige mevrouw!

Hele aardige begripvolle persoon met een luisterde oor Je kunt altijd bij haar terecht zelfs in het weekend! Topservice! Dankjewel Elise!!

Mijn ervaring was goed

• Betrokkenheid

Goed bedrijf en altijd berijkbaar

Ik ben blij dat ik zo goed ben geholpen

• Betrokkenheid

Goede positieve vriendelijke vrouw die een pitbull is als het moet

Mijn ervaring is positief. Ze doet wat ze zegt en wat ze kan om je zaak positief te laten verlopen.

• Betrokkenheid

Ben heel blij dat ik bij haar terechtgekomen ben !

Met een bang hartje de eerste keer naar Mr Van Acker ! Was helemaal nergens voor nodig , ik had direkt een geruststellend gevoel bij haar . Ze denkt en voelt mee met jou , laat je weten wat alle mogelijkheden zijn , ook toekomstgericht , maar wel vanuit jou standpunt , niet op pure theorie , wat heel belangrijk is want niet iedereen verkeerd in dezelfde omstandigheden Mede door haar ben ik sterker geworden , meer vertrouwen gekregen in mezelf , gegroeid ! Voor mij gewoon een topvrouw ! Heel erg bedankt MrVan Acker !

• Betrokkenheid

Een zeer goede en kundige advocaat.

Heeft mijn zaak heel net en deskundig behandeld. Zou een volgende keer zeker hier terug komen.

• Betrokkenheid

Goed geholpen, erg aardig en professioneel.

Veel aandacht en begrip. Erg voorkomend. De zaak niet gewonnen, maar dit was van tevoren al verwacht en meegedeeld.

Over Advocaatscore.nl