• Geholpen door: Doef van Kempen

Geweldige advocaat, voelde ons zeer gesteund. Geen poespas, geen meehuilen met wolven, maar strak juridisch advies.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Als prettig

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Mevrouw Nurdogan-Ferwerda weet gedurende het rechtsproces en voor de rechter op eloquente wijze een goede balans te vinden tussen de mogelijkheden binnen de wet en waar je als client behoefte aan hebt, of dat nu schadevergoeding of erkenning is. Haar deskundigheid en ervaring hebben mij een vervelend hoofdstuk in mijn leven juridisch en mede daardoor emotioneel goed laten afsluiten.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

De cijfers lijken overdreven, maar ik ben nog nooit zo goed geholpen en begrepen door een advocaat als mevrouw Hendriks. Ze is aardig, betrokken, luistert echt, snapt alles, denkt vooruit en kan uiteindelijk alles beter verwoorden dan ik zelf kan. Zo helder, scherp en begaafd. Ik heb veel baat bij haar advies, haar raad, en zeker ook haar kritiek.

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Al 5 jaar klant en al meerdere andere 'klanten' aanbevolen. Ariane is zeer professioneel en deskundig in de eerste plaats, maar ook 'on top of it' om achter zaken/dingen aan te gaan, terwijl ik als klant anderzijds ook heel goed wordt gecoached in onder meer communicatie. Zeer prettige samenwerking.

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Pragmatisch en oplossingsgericht. Probeert te de-escaleren, en tot overleg te komen met de tegenpartij, maar laat niet over zich heen lopen.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Monique is een door mij zeer gewaardeerd advocate. Zij is ervaren en zeer betrokken. Ze denkt mee in alle facetten met daarin de verschillende belangen. Ze is doortastend, respectvol en een vertrouwenspersoon op wie je kunt bouwen. Ze is allert en zorgt ervoor dat ik dit als cliënt ook blijf.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Mijn ervaring met dit kantoor is uitstekend, de afwikkeling van mijn zaak is op een kundige en prettige manier gedaan. Door hun specialistische ervaring op het gebied van familierecht kunnen ze goed adviseren en meedenken wat de volgende stappen moeten zijn. Ze laten zich niet intimideren door de wederpartij en zijn er altijd voor de cliënt en begrijpen de situatie. Mijn zaak is tot een, voor mij, zeer bevredigend einde gebracht en ik voel me beschermd door de uitspraken die door de rechtbank zijn gedaan n.a.v. het werk van mevrouw Nordogan.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Margó Spekschoor heeft mij heel duidelijk, snel en hartelijk geholpen bij mijn scheiding. We hebben elkaar maar twee keer gezien dus mijn ervaring met haar is slechts daarop gebaseerd. Ik vond het contact heel prettig omdat ze zo ‘naast’ me stond en echt het beste voor mij en mijn kinderen wil. Heel fijn!

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Vanaf 2012 heeft Monique Nurdogan-Ferweda mij in verschillende zaken bijgestaan. De combinatie van de betrokkenheid met haar cliënt, zonder de esthetiek van het geheel uit het oog te verliezen, is bijzonder. Resultaat met behoud van integriteit. Top! Geen andere woorden voor.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik heb het erg gewaardeerd dat Margót geduldig was en begrip had voor mijn onbekendheid met de materie. Ook de persoonlijke benadering was fijn. Ik hou niet van hooghartige betweters en die ben ik ook wel tegengekomen.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Mrs. Nurdogan is very helpful and understanding the legal problem of the client. She is giving a clear advice and assistant. I am very happy that she was my lawyer. I am appreciated her services during my challenge problem in divorce process. Thank you Mrs. Nurdogan.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik ben erg goed bijgestaan door Monique, zij nam de tijd om naar mij te luisteren en een oplossing te vinden waar dat nodig was. Ik zou jullie kantoor zeer zeker aanraden aan familie of vrienden mocht dat nodig zijn.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Mevrouw Nurdoğan-Ferwerda levert haar diensten zeer vlot en zorgvuldig. Daarnaast neemt ze naar aanleiding van voortschrijdend inzicht gepaste acties. Met haar nuchtere houding en zienswijze ontzorgt ze mij in het juridische gedeelte van een langlopende kwestie. Op deze manier heeft ze eraan bijgedragen dat ik weer grip op mijn leven heb gekregen. Ik beveel mevrouw Nurdoğan-Ferwerda van harte aan.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Meer dan kundige advocaat . Ik ben meer dan blij met Haar . Ze heeft me zo geholpen

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Ariane Zou ik iedereen aanraden. Ze heeft me buiten mij juridisch meer dan uitstekend bij te staan ook een handvat gegeven om er mee om te gaan. Ik ben echt haar zo dankbaar en haar kundigheid is meer dank uitstekend. Voor mij meer dan een 10 .

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Wij zijn erg goed begeleid en vertegenwoordigd door Margreet de Boer. Op alle fronten zeer tevreden !

• Geholpen door: Margreet de Boer

Zeer tevrede over de ondersteuning van Monique tijdens de onderhandelingen met mijn ex werkgever. No nonsens, zeg wat je doet en doe wat je zegt Kort bondig en uiterst deskundig met oprechte aandacht voor de client.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

In tijden dat 'vaders nog altijd zwakker zouden staan' is het mij toch erg tegengevallen een goed kantoor te vinden dat oprecht en onafhankelijk waar nodig de belangen van de vrouw en moeder en/of kinderen behartigt. Dank aan Van Kempen c.s. en Margó Spekschoor in het bijzonder voor het eerlijke, deskundige en uiteindelijk voor alle betrokken partijen juiste advies.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Dank voor uw positieve review. Ter verduidelijking voor andere lezers: Van Kempen c.s. Advocaten staat vanzelfsprekend al haar cliënten (vrouwen, mannen, vaders en moeders) met dezelfde inzet bij. Wij hebben oog voor de wensen van de cliënt, maar geven daarbij eerlijk en deskundig advies over uw rechtspositie.

Ik heb uitstekende ervaringen met Van Kempen c.s. Ik heb mij enkele jaren door dit kantoor laten bijstaan in een ingewikkelde familiezaak en heb daar veel aan gehad. Deskundig, ervaren, betrouwbaar, in staat te communiceren met hulpverleners en anderen in deze wereld. Procederen wanneer het nodig is, maar ook in staat om het compromis te vinden wanneer dat beter is. En wat mij altijd aanspreekt: realistisch. Je krijgt een eerlijke assessment hoe je ervoor staat, zodat teleurstellingen worden voorkomen. Echt uitstekend!!

• Geholpen door: Margó Spekschoor

grote hulp in moeilijk periode van het leven, zowel op psycho sociaal als op juridisch nivo. margo is een juridische rechterhand die accurate zorg biedt, ten alle tijden van de dag/week een snelle response. geeft all-round advies en trekt om handige manier ook boetekleed aan richting tegenpartij. is ondanks dat naast advocaat ook mediator in relatie tot advocaat tegenpartij om tot akkoord te komen. je voelt jezelf in goede handen bij margo.

Fijn, vertrouwd, deskundig.