Rustgevend

Monique heeft mij tijdens een hele moeilijke periode in mijn leven bijgestaan. Ik ervaarde de klik omdat ik mezelf erg herkende in haar denkwijze. Eerlijk, correct en zorgzaam. Ik ben haar eeuwig dankbaar voor haar flexibiliteit en haar steun.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik ben zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. De communicatie verliep uitstekend. Bij vragen die ik had werd ik meteen geholpen. Er wordt goed naar je geluisterd en wat met jouw mening gedaan. je hebt het gevoel dat je niet alleen voor staat.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Zeer sociaal, begripvol, zakelijk en to the point!

Advocaat Margó Spekschoor heeft me goed begeleid, en rust gecreëerd in een voor mij uitzichtloze discussie. Ze heeft altijd duidelijk gecommuniceerd en heeft ervoor gezorgd dat er uiteindelijk een oplossing werd gecreëerd. Ik had erg veel baat bij deze advocaat die begripvol is en luistert en tegelijkertijd ook kon vertellen wat juridisch wel en niet haalbaar is.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Super professionele vriendelijke juridische steun!

Ik heb hele prettige juridische ondersteuning gekregen van Monique. Dank!

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ariane Hendriks: intelligente en menswaardige insteek bij echtscheiding

Wat ben ik blij dat ik Ariane heb gevonden om mij bij te staan tijdens dit voor mij persoonlijk zeer diepgravend traject! Dat je met de vader van je kinderen meerdere malen tegenover een rechter komt te staan was voor mij iets onverwachts en ongekends. Na zijn vertrek kwam de dialoog nooit op gang en dan kan je niets. Toch moeten zaken wel geregeld worden. En dan beland je in een juridisch proces waar onvoorwaardelijke loyaliteit wordt omgekneed tot scherp conflict. Wij blijven samen ouders, maar mijn rechten en die van de kinderen blijken opeens haaks te staan op zijn belangen. Ariane leverde een enorme prestatie door binnen dat broeinest van verbijstering en diepe emoties het juridische pad zodanig uit te stippelen dat ik toch bij mezelf kon blijven èn dat er broodnodige voortgang en erkenning werd geboekt. Wat mij vooral heeft geraakt: Ariane’s duidelijke juridische aanpak; haar geduldig catalogiseren van mijn handelingen in de verzoekschriften op zo’n manier dat ik mijzelf bleef herkennen in het juridische verhaal; haar behendigheid om in klare taal onze rechten te onderbouwen; haar rustige reactie op de controlerende afvalligheid van de tegenpartij die met indrukwekkende schaamteloosheid stapels klappen bleef uitdelen; haar realistische blik op mijn hoop, vastgeroest in het idee dat door de gezamenlijke zorg voor twee kinderen onderlinge afstemming mogelijk zou kunnen zijn. Als ouders moet je ook na de echtscheiding verder. Ik kon op Ariane vertrouwen dat zij dat perspectief zou meedragen maar tegelijkertijd nooit mijn rechten en die van onze zoon uit het oog zou verliezen.  Het uiteindelijke resultaat is voor mij een nette afwikkeling van wat na 6 jaar een complexe zaak was geworden. Ik ben heel blij met de afronding die ik zocht. Ik hoop dat Ariane nog lang doorgaat om mensen bij te staan bij juridische verwikkelingen, en ik weet dat haar toekomstige cliënten net zo tevreden zullen zijn als ik met haar intelligente aanpak en menswaardige insteek.

• Geholpen door: Ariane Hendriks

gelijkwaardig, deskundig, respectvol , belang van het kind voorop

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik heb gehad bij Van Kempen c.s Advocaten (Mw Nurdogan). Het contact verliep prettig, respectvol en gelijkwaardig. Mw Nurdogan heeft mij op deskundige wijze door een moeilijke periode met een aantal rechtszaken (familierecht) en een OTS traject heen geloodst. Ik kreeg vrijwel altijd op korte termijn antwoord op mijn (vele) vragen. Mw Nurdogan had altijd overzicht over het geheel en op wat het meest in het belang was van het kind waar alles om draaide. Ze stond open voor wat ik aandroeg of suggereerde, maar liet zich niet overtuigen als dat niet kloppend was volgens haar. Het resultaat was deels wat ik had gehoopt, en deels ook niet, maar voor dat deel was ik van tevoren gewaarschuwd dat die kans erin zat.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ariane Hendriks is een heldere, adequate en praktische advocaat.

Ariane had een helder en deskundig oog voor de situatie en mijn wensen. Ze heeft me zowel van deskundig juridisch advies gediend als me geholpen om helder te blijven denken. Heel prettig in chaotische en emotionele omstandigheden. Daarbij hield ze ook het kostenaspect goed in de gaten door kort en bondig te communiceren en door alert te reageren op gebeurtenissen die onrechtvaardig zijn maar een lange en dure weg betekenen om misschien gelijk te krijgen. Het heeft enorm geholpen om keer op keer goed afgewogen keuzes te maken.

Ben zeer tevreden

Heb al 5 jaar Ariane Hendriks als advocaat. Ze is duidelijk, bereid je goed voor, eerlijk, meegaand (je bent geen nummer) en professioneel.

Deskundig & betrokken

Margo was voor mij een belangrijke medestander in barre tijden (om t maar zo te zeggen). Ze is zeer deskundig en gaf goed aan wat de mogelijkheden zijn in een bepaalde situatie. Ze luisterde goed naar mij en samen kwamen we iedere keer weer tot een goede, bewuste volgende stap. Dat gaf me vertrouwen en maakte de samenwerking plezierig.

Zeer professioneel en betrokken

Via de politie werden wij doorverwezen naar mr. Margreet de Boer die vanwege een zedenzaak waarbij een familielid slachtoffer was, ons bijstond na de veroordeling. Dit vanwege het feit dat de dader op korte afstand woont van slachtoffer en wij daarvan (nog) veelvuldig last hadden. Mr. de Boer gaf ons advies in de opties die uiteindelijk niet zo haalbaar lijken (vooralsnog) maar dat komt meer door de problematiek uit complexe regelgeving van de Nederlandse overheid. Nog steeds contacteert mr. de Boer ons om te kijken of alles goed gaat en of ze wat kan betekenen.

Gedegen en kundig bureau

We zijn goed geholpen en ondersteund door mw de Boer en zouden een volgende keer weer bij haar aankloppen voor haar advies en begeleiding.

Zeer prettige ervaring.

Onze ervaring bij Van Kempen c.s. Advocaten hebben wij als zeer prettig ervaren. De omgang was vriendelijk en er was sprake van een vlotte en duidelijke communicatie. De zaak is probleemloos en gemakkelijk verlopen dankzij de advocate die ons bij onze kwestie hielp. Zij beschikt over veel deskundigheid en (mensen) kennis. Wij zijn enorm dankbaar hiervoor!

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Child centric, empathetic, expertise, dedication

Margó has accompanied me in my journey towards setting up my child visit schedule together with general small consultations over the years. From very beginning she focused on children's right to have a relationship with both parents, as part of children raising and well being. This combined with her technical expertise, empathy and active listening towards a non Dutch, foreign mother has been crucial to bring me where i am today. Challenges come back on and off, but I have a good legal framework to lay back on and a better clear mind to focus on my child's best interest. Thank you Margó.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Uitstekend bijgestaan met zeer veel kennis en geduld!

Ik werd vorig jaar verrast door een oproep van de (voorzieningen)rechter i.v.m. een eenzijdig echtscheidingsverzoek en had er tot dan toe nog nooit bij stilgestaan dat vaders er over het algemeen slecht vanaf komen als er minderjarige kinderen zijn. Ik heb destijds overwogen om zonder advocaat naar die zitting te gaan, maar heb dat gelukkig niet gedaan. Het is ieder - die onverhoopt met een dergelijke echtscheiding te maken krijgt - aan te raden om bij een op dit rechtsgebied gespecialiseerd advocatenkantoor hulp te vragen. Van Kempen c.s. Advocaten is een topkantoor en Monique heeft mij werkelijk fantastisch bijgestaan met zeer veel kennis en geduld, waardoor de uitkomst van de hele procedure voor mij uiteindelijk heel goed is uitgevallen.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

een fijne samenwerking na een prettige kennismaking

fijn contact met snelle reactie op vragen. er wordt vol meegedacht naar een zo gunstig mogelijke resultaat voor mij als klant.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Goeie ervaring eraan overgehouden. Knap werk verricht! En vooral blij met alle hulp die ik heb gekregen.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Een super toegewijde advocate zeer professioneel en betrokken, helpt ook daar waar anderen advocaten stoppen en heeft altijd een eerlijke en open werkwijze ik ben zeer tevreden en beveel dit kantoor dan ook zeker aan.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Ariane is een beschermengel. Ze is zeer ervaren en heeft een onovertrefbare commitment en gedrevenheid. Als de nood het hoogst is, is zij altijd nabij met raad, daad en steun in bange dagen. Ook op die momenten waarop je zou verwachten dat advocaten niet meer reageren gaf Ariane altijd thuis. Ariane was- en is voor mij een Godsend. Assertief, aktief meedenkend en vooruitdenkend over zaken waar ik niet eens bij stil had gestaan. Zij heeft mij meerdere malen gered uit netelige situaties terwijl ik me er niet eens bewust van was me daarin te bevinden... Waarschuwend en direct succesvol ingrijpend op momenten dat ik als cliënt brokken maakte of dreigde te maken. Ariane heeft, zo moge duidelijk zijn, het hart op de enige juiste plek en handelt daar naar. Ik kan met een gerust hart en een rein geweten terug kijken op mijn zaak, wetende dat ik met Ariane naar eer en geweten juist heb gehandeld. Voor mij is dat van onschatbare waarde.

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Ik heb erg prettig samengewerkt. Monique is een fantastische vrouw!

• Geholpen door: Doef van Kempen

• Geholpen door: Doef van Kempen

Geweldige advocaat, voelde ons zeer gesteund. Geen poespas, geen meehuilen met wolven, maar strak juridisch advies.

Als prettig

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Mevrouw Nurdogan-Ferwerda weet gedurende het rechtsproces en voor de rechter op eloquente wijze een goede balans te vinden tussen de mogelijkheden binnen de wet en waar je als client behoefte aan hebt, of dat nu schadevergoeding of erkenning is. Haar deskundigheid en ervaring hebben mij een vervelend hoofdstuk in mijn leven juridisch en mede daardoor emotioneel goed laten afsluiten.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

De cijfers lijken overdreven, maar ik ben nog nooit zo goed geholpen en begrepen door een advocaat als mevrouw Hendriks. Ze is aardig, betrokken, luistert echt, snapt alles, denkt vooruit en kan uiteindelijk alles beter verwoorden dan ik zelf kan. Zo helder, scherp en begaafd. Ik heb veel baat bij haar advies, haar raad, en zeker ook haar kritiek.

Over Advocaatscore.nl