Hier ben je in goede handen.

Ik heb het ervaren als vertrouwd, efficiënt, kundig, meevoelend en ervaren. Kortom uitstekend.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

prettig, persoonlijk, goed contact. inhoudelijk sterk, professioneel, met oog voor emoties

Zeer positief

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Makkelijk, relaxt en goed geregeld.

Ontbinding van geregistreerd partnerschap, snel en soepel geregeld. Fijn om er zelf helemaal niet naar om te hoeven kijken.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Margó Spekschoor

Inhoudelijke kennis van het actuele recht, ervaring en mensenkennis.

Ik heb een hele goede ervaring met Van Kempen na eerst bij een 'zware' lees: 'hele dure' advocaat te zijn geweest. Hierbij kwam vakinhoudelijke kennis samen met warmte en een gezonde dosis nuchterheid. Als je op zoek bent naar iemand die een zaak van twee kanten kan bekijken, en binnen die marge alles eruit haalt om voor jou het beste draagvlak te creeren, zit je hier goed. Met kritisch oog naar alle betrokkene, dus ook een notaris of andere partij.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Bijzonder gedegen advies die cruciaal is geweest voor mijn rechtspositie.

Op juiste moment iedere keer voorzien van het juiste advies. Ondanks deze moeilijke periode die ik moest doorstaan ben ik altijd op een bijzonder vriendelijke manier geholpen en heeft haar professionele aanpak tot het best haalbare resultaat geleid. Namelijk gerechtigdheid! Kortom bijzonder tevreden en zeker aan te bevelen bij dreiging van kinderontvoering.

• Geholpen door: Doef van Kempen

100% Goed in zijn werk!

Ben 100% naar wensen geholpen!.

• Geholpen door: Doef van Kempen

Goed geholpen en heldere uitleg

De heldere uitleg en de snelle reacties hielpen om moeilijke beslissingen zo goed mogelijk te maken.

Betrokkenheid en Deskundigheid

Mijn ervaring: Mevrouw Mr. A. Hendriks is een integere betrokken advocaat, die voor mij een houvast was is moeilijke tijd. Ze heeft mij als cliënte heel erg goed vertegenwoordigd en samen met mij afwegingen gemaakt, die ik zonder haar hulp niet goed had kunnen maken noch overzien. Ik zou iedereen mevrouw Hendriks aanraden, mocht u op zoek gaan naar een advocaat die medemenselijkheid in haar credo heeft staan dan bent u bij haar op uw plaats.

Professional , fast reaction , honest , glad that i chose your office

It is really helpful , and professional in doing the job

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Een geweldige ervaring die iedereen moet ervaren

Het was een nauwe samenwerking tussen mij en Margreet, ze is erg goed in de communicatie dezelfde dag krijg je nog antwoord. Regelt alles direct en laat niks liggen en zorgt er vooral voor dat jij als cliënt niet alleen een proces doorstaat. Zij zorgt ervoor dat je geen zorgen hoeft te dragen maar neemt dit echt letterlijk van je over waar nodig is om zo de cliënt wat rust te bieden. Margreet is een erg fijne vrouw die echt luistert naar je verhaal en neemt hier ook echt de tijd voor. De cliënt staat voor haar op #1 en dit is in alles terug te zien.

Rustgevend

Monique heeft mij tijdens een hele moeilijke periode in mijn leven bijgestaan. Ik ervaarde de klik omdat ik mezelf erg herkende in haar denkwijze. Eerlijk, correct en zorgzaam. Ik ben haar eeuwig dankbaar voor haar flexibiliteit en haar steun.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ik ben zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. De communicatie verliep uitstekend. Bij vragen die ik had werd ik meteen geholpen. Er wordt goed naar je geluisterd en wat met jouw mening gedaan. je hebt het gevoel dat je niet alleen voor staat.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Zeer sociaal, begripvol, zakelijk en to the point!

Advocaat Margó Spekschoor heeft me goed begeleid, en rust gecreëerd in een voor mij uitzichtloze discussie. Ze heeft altijd duidelijk gecommuniceerd en heeft ervoor gezorgd dat er uiteindelijk een oplossing werd gecreëerd. Ik had erg veel baat bij deze advocaat die begripvol is en luistert en tegelijkertijd ook kon vertellen wat juridisch wel en niet haalbaar is.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Super professionele vriendelijke juridische steun!

Ik heb hele prettige juridische ondersteuning gekregen van Monique. Dank!

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ariane Hendriks: intelligente en menswaardige insteek bij echtscheiding

Wat ben ik blij dat ik Ariane heb gevonden om mij bij te staan tijdens dit voor mij persoonlijk zeer diepgravend traject! Dat je met de vader van je kinderen meerdere malen tegenover een rechter komt te staan was voor mij iets onverwachts en ongekends. Na zijn vertrek kwam de dialoog nooit op gang en dan kan je niets. Toch moeten zaken wel geregeld worden. En dan beland je in een juridisch proces waar onvoorwaardelijke loyaliteit wordt omgekneed tot scherp conflict. Wij blijven samen ouders, maar mijn rechten en die van de kinderen blijken opeens haaks te staan op zijn belangen. Ariane leverde een enorme prestatie door binnen dat broeinest van verbijstering en diepe emoties het juridische pad zodanig uit te stippelen dat ik toch bij mezelf kon blijven èn dat er broodnodige voortgang en erkenning werd geboekt. Wat mij vooral heeft geraakt: Ariane’s duidelijke juridische aanpak; haar geduldig catalogiseren van mijn handelingen in de verzoekschriften op zo’n manier dat ik mijzelf bleef herkennen in het juridische verhaal; haar behendigheid om in klare taal onze rechten te onderbouwen; haar rustige reactie op de controlerende afvalligheid van de tegenpartij die met indrukwekkende schaamteloosheid stapels klappen bleef uitdelen; haar realistische blik op mijn hoop, vastgeroest in het idee dat door de gezamenlijke zorg voor twee kinderen onderlinge afstemming mogelijk zou kunnen zijn. Als ouders moet je ook na de echtscheiding verder. Ik kon op Ariane vertrouwen dat zij dat perspectief zou meedragen maar tegelijkertijd nooit mijn rechten en die van onze zoon uit het oog zou verliezen.  Het uiteindelijke resultaat is voor mij een nette afwikkeling van wat na 6 jaar een complexe zaak was geworden. Ik ben heel blij met de afronding die ik zocht. Ik hoop dat Ariane nog lang doorgaat om mensen bij te staan bij juridische verwikkelingen, en ik weet dat haar toekomstige cliënten net zo tevreden zullen zijn als ik met haar intelligente aanpak en menswaardige insteek.

• Geholpen door: Ariane Hendriks

gelijkwaardig, deskundig, respectvol , belang van het kind voorop

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik heb gehad bij Van Kempen c.s Advocaten (Mw Nurdogan). Het contact verliep prettig, respectvol en gelijkwaardig. Mw Nurdogan heeft mij op deskundige wijze door een moeilijke periode met een aantal rechtszaken (familierecht) en een OTS traject heen geloodst. Ik kreeg vrijwel altijd op korte termijn antwoord op mijn (vele) vragen. Mw Nurdogan had altijd overzicht over het geheel en op wat het meest in het belang was van het kind waar alles om draaide. Ze stond open voor wat ik aandroeg of suggereerde, maar liet zich niet overtuigen als dat niet kloppend was volgens haar. Het resultaat was deels wat ik had gehoopt, en deels ook niet, maar voor dat deel was ik van tevoren gewaarschuwd dat die kans erin zat.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Ariane Hendriks is een heldere, adequate en praktische advocaat.

Ariane had een helder en deskundig oog voor de situatie en mijn wensen. Ze heeft me zowel van deskundig juridisch advies gediend als me geholpen om helder te blijven denken. Heel prettig in chaotische en emotionele omstandigheden. Daarbij hield ze ook het kostenaspect goed in de gaten door kort en bondig te communiceren en door alert te reageren op gebeurtenissen die onrechtvaardig zijn maar een lange en dure weg betekenen om misschien gelijk te krijgen. Het heeft enorm geholpen om keer op keer goed afgewogen keuzes te maken.

Ben zeer tevreden

Heb al 5 jaar Ariane Hendriks als advocaat. Ze is duidelijk, bereid je goed voor, eerlijk, meegaand (je bent geen nummer) en professioneel.

Deskundig & betrokken

Margo was voor mij een belangrijke medestander in barre tijden (om t maar zo te zeggen). Ze is zeer deskundig en gaf goed aan wat de mogelijkheden zijn in een bepaalde situatie. Ze luisterde goed naar mij en samen kwamen we iedere keer weer tot een goede, bewuste volgende stap. Dat gaf me vertrouwen en maakte de samenwerking plezierig.

Zeer professioneel en betrokken

Via de politie werden wij doorverwezen naar mr. Margreet de Boer die vanwege een zedenzaak waarbij een familielid slachtoffer was, ons bijstond na de veroordeling. Dit vanwege het feit dat de dader op korte afstand woont van slachtoffer en wij daarvan (nog) veelvuldig last hadden. Mr. de Boer gaf ons advies in de opties die uiteindelijk niet zo haalbaar lijken (vooralsnog) maar dat komt meer door de problematiek uit complexe regelgeving van de Nederlandse overheid. Nog steeds contacteert mr. de Boer ons om te kijken of alles goed gaat en of ze wat kan betekenen.

Gedegen en kundig bureau

We zijn goed geholpen en ondersteund door mw de Boer en zouden een volgende keer weer bij haar aankloppen voor haar advies en begeleiding.

Zeer prettige ervaring.

Onze ervaring bij Van Kempen c.s. Advocaten hebben wij als zeer prettig ervaren. De omgang was vriendelijk en er was sprake van een vlotte en duidelijke communicatie. De zaak is probleemloos en gemakkelijk verlopen dankzij de advocate die ons bij onze kwestie hielp. Zij beschikt over veel deskundigheid en (mensen) kennis. Wij zijn enorm dankbaar hiervoor!

• Geholpen door: Ariane Hendriks

Child centric, empathetic, expertise, dedication

Margó has accompanied me in my journey towards setting up my child visit schedule together with general small consultations over the years. From very beginning she focused on children's right to have a relationship with both parents, as part of children raising and well being. This combined with her technical expertise, empathy and active listening towards a non Dutch, foreign mother has been crucial to bring me where i am today. Challenges come back on and off, but I have a good legal framework to lay back on and a better clear mind to focus on my child's best interest. Thank you Margó.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Uitstekend bijgestaan met zeer veel kennis en geduld!

Ik werd vorig jaar verrast door een oproep van de (voorzieningen)rechter i.v.m. een eenzijdig echtscheidingsverzoek en had er tot dan toe nog nooit bij stilgestaan dat vaders er over het algemeen slecht vanaf komen als er minderjarige kinderen zijn. Ik heb destijds overwogen om zonder advocaat naar die zitting te gaan, maar heb dat gelukkig niet gedaan. Het is ieder - die onverhoopt met een dergelijke echtscheiding te maken krijgt - aan te raden om bij een op dit rechtsgebied gespecialiseerd advocatenkantoor hulp te vragen. Van Kempen c.s. Advocaten is een topkantoor en Monique heeft mij werkelijk fantastisch bijgestaan met zeer veel kennis en geduld, waardoor de uitkomst van de hele procedure voor mij uiteindelijk heel goed is uitgevallen.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

een fijne samenwerking na een prettige kennismaking

fijn contact met snelle reactie op vragen. er wordt vol meegedacht naar een zo gunstig mogelijke resultaat voor mij als klant.

Over Advocaatscore