Dankjewel mevrouw de Boer!

Ik ben goed geholpen door mevrouw de Boer. Ze heeft jaren naast mij gestaan bij een zeer moeilijke fase in mijn leven. Ik gun iedere persoon zo'n getalenteerde en warme persoon.

Vriendelijk en juist geholpen

Communicatie was super, bij vragen of onduidelijkheden bijna altijd binnen een dag antwoord per mail. Toegankelijke, betrokken en aardige vrouw.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Dankbaar voor al haar hulp.

Ik had een goed ervaring met advocaat Margo Spekschoor. Fijne communicatie en duidelijk. Erg bedankt

Waardevolle hulp en steun

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van het advocatenkantoor ‘Van Kempen’. Je wordt met elke stap voorbereid, geïnformeerd en geholpen. Het is zo waardevel omdat het vaak in een periode is dat je zelf al genoeg aan je hoofd hebt.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Vakvrouw! Heel toegankelijk, oprecht en ervaren!

Ze heeft me geweldig geholpen en vertrouwen gegeven! Topadvocaat!

• Geholpen door: Margó Spekschoor

thanks for all help and support

professional services

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Professioneel en oprecht betrokken

Margreet de Boer geeft je vertrouwen in het rechtssysteem. Ze was mijn houvast in een moeilijke periode ook tijdens mijn zwangerschap en bleef ten alle tijden deskundig, oprecht en kalm (wat alles minder “eng” maakt in zo een periode) Verder was er sprake van goede communicatie. Ze neemt de tijd om naar je te luisteren en mee te denken. Juridische ondersteuning . Kortom; Professionele en emotionele steun. Ik ben dankbaar.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Integer, duidelijk, kennis van zaken

Mevrouw Ferwerda heeft mij bijgestaan. Een integere advocate die snel helder heeft waar t over gaat, zodra je je zaak voorlegt. Ze geeft je vertrouwen in het rechtsysteem. Ze doet geen valse beloftes, maar geeft duidelijk aan wat je kan verwachten. Ze is reëel, staat open voor vragen, is betrokken en is bereikbaar. Ze heeft duidelijk kennis van zaken en weet dit goed toe te passen. Straalt rust uit en komt ook goed over bij gesprekken met de wederpartij. Ik beveel haar zeker aan.

zeer tevreden

Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. Wat ik wenste heb ik gekregen in mijn zaak dankzij mr M. De Boer.

Deskundig, betrokken, professioneel.

Margreet de Boer is een zeer deskundig en ervaren advocaat, die betrokken en heel professioneel te werk gaat. Zij blijft kalm en houdt overzicht, en brengt perspectief in tijden dat dit bij de klant ontbreekt. Ik kan haar ten zeerste aanbevelen.

Erg prettig en professioneel

Ik ben erg goed geholpen in mijn zaak. Ik voelde mij gezien en gehoord en werd ook erg serieus genomen. De samenwerking heb ik daarom als prettig ervaren. Ook de communicatie was professioneel en helder.

Erg prettig en professioneel

Ik ben erg goed geholpen in mijn zaak. Ik voelde mij gezien en gehoord en werd in mijn zaak erg serieus genomen. De samenwerking heb ik daarom als prettig ervaren. Ook de communicatie was professioneel en helder.

Professionals and experts

My experience was really amazing because after a negative first appeal with other lawyers I decided to rely on them with excellent results. Monique is an excellent person as well as an excellent lawyer.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Professioneel en persoonlijk, de juiste balans

In een zaak waar kinderen mee gemoeid zijn is het essentieel een advocate achter je te hebben staan met kennis van zaken. Het was zeer aangenaam dat deze tevens beschikte over een groot empathisch vermogen. Ook de uitkomst van de zaak bleek gelijk aan de op voorhand besproken verwachting, hetgeen voor mij positief was. Mocht het in de toekomst nodig blijken zal ik wederom Margó vragen mij bij te staan.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Persoonlijke benadering, duidelijk over de mogelijkheden

Margó is voortvarend, ze heeft oog voor een menselijke aanpak en houdt het doel goed vast. Ze is heel.prettig in de omgang, heel toegankelijk en reageert snel op vragen. Ze beschrijft de mogelijkheden helder en legt uit wat de mogelijke consequenties zijn.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Zeer positief; betrokken, deskundig, secuur en alert, goed bereikbaar, heldere communicatie.

Ik heb mij enorm gesteund en gehoord gevoeld. Ze hebben mij geweldig geholpen.

Monique Ferwerda

My experience with the firm and particular with Mrs Ferwerda met and exceeded my expectations. She is an absolute professional, knows the system and her empathetic approach and calm manner is exactly what you need, when you are facing a stressful and time consuming legal challenge. I highly recommend her services. Because of Mrs Ferwerda I believe there is justice and I sleep better these days.

Prettig samenwerking!

Geven snelle reactie op mijn vragen.

• Geholpen door: Margreet de Boer

Enorm gesteund en beste hulp dat ik kon krijgen.

Mijn zoontje en ik hadden geen betere hulp kunnen krijgen. Wij zijn enorm dankbaar en voelen ons zeer bevoorrecht dat wij bij Van Kempen c.s. Advocaten terecht zijn gekomen. Wij zullen Monique Nurdogan-Ferwerda nooit vergeten, zij die ons heeft bijgestaan in een hele moeilijke periode uit onze levens en zullen haar altijd in ons hart meedragen.

• Geholpen door: Monique Nurdoğan-Ferwerda

Uitstekend professioneel voorbereiding en behandeling van de zaak

Behalve kundigheid in adviesgeving is er buiten een aangename omgaan met cliënten en snelle en adequate correspondentie gedurende de hele zaak en bijhorende processen. Dat ervaring had ik in hele periode van vijf jaar lang met advocate van dit kantoor.

sympathiek, duidelijk en efficient

Ik ben efficiënt, goed geholpen en kreeg duidelijke uitleg over de procedure. Daarnaast was mijn advocate erg sympathiek en ik voelde mij door haar begrepen.

Prima geholpen

Tevreden met hoe ik geholpen ben. Snelle en heldere communicatie en een mooi resultaat.

• Geholpen door: Margó Spekschoor

Margo is een betrokken advocaat met kennis van zaken.

Over Advocaatscore.nl