Ik heb goede adviezen gekregen

De snelheid hoe de zaak is afgehandeld en de service is top

• Betrokkenheid

snel, duidelijk en zonder poespas.

Ik heb Guus Boogaard gevraagd mij te helpen met een best lastige zaak. Guus heeft met de info die hij had in een korte tijd mijn standpunt helder en duidelijk weten over te brengen waarna de tegenpartij zich heeft teruggetrokken.

• Betrokkenheid

kort en krachtig door advocaat gehandeld

Telefonisch onderhoud, daarna een persoonlijk gesprek met advies. Ons probleem was zeer snel opgelost

• Betrokkenheid

Prettig kantoor, met deskundige samenwerking en goede communicatie

Ik heb Guus leren kennen als een fijne raadsman, en goed op de hoogte van de dossierspecifieke zaken; hij schakelt gemakkelijk en goed en weet de juiste toon te raken.

Doortastend, kundig en analytisch,

Voor de tweede keer deed ik zaken met Meesters van Zaken rondom een arbeidsrechtelijk conflict. De eerste keer was in 2005, de tweede keer in 2020. In beide zaken vielen me de doortastendheid en kundigheid van dit kantoor (en dan met name mr. G. Boogaarts) me bijzonder op. Daarnaast vond ik het vermogen om een ingewikkeld conflict snel terug te brengen naar overzichtelijke proporties zeer waardevol. In beide zaken was het resultaat voor mij zeer bevredigend. Ik kan Meesters van Zaken van harte aanbevelen, de naam van de organisatie is zeer treffend gekozen.

• Betrokkenheid

Kort en bondig, to the point.

Snel en kundig advies. Geen onnodige tijdverspilling.

zeer fijne ervaring

De ervaring met de heer Boogaard was zeer aangenaam, kundig en altijd een snelle respons gehad. Mijn dank is groot, seb.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Deskundig maar vooral ook praktisch advies op een plezierige manier.

Het betrof een lastig dossier met een voor geschiedenis van meer dan 10 jaar. Persoonlijke en zakelijke elementen speelden door elkaar heen. Door een nuchtere manier van doorvragen kon Guus de zaak ontrafelen. Niet meteen met adviezen komen maar vooral de juiste vragen stellen. Kwestie is zakelijk en persoonlijk prima opgelost !!

Snel en vakkundig advies

Er werd meegedacht, snel gereageerd en naar tevredenheid gehandeld

Een heel goed kantoor.

Goed en snel geholpen.

• Betrokkenheid

Guus neemt heel vlot de zaak met details op , stelt goede vragen en gaat niet over 1 nacht ijs

een man van weinig woorden, in zijn beroepsschrift geeft hij op een leuke manier rake trappen naar de tegenpartij. bij het eerste oriënterend gesprek dat hij bij ons thuis heeft gedaan neemt hij de zaak zeer vlot op en heeft vaak nuttige suggesties. tijdens de rechtszitting is Guus zelfverzekerd en weet zijn doel te bereiken, wat me in onze zaak is opgevallen is dat hij altijd probeert om een kwestie in de minnen te regelen met de tegenpartij dat uiteindelijk resulteert in een goed resultaat, zo is onze ervaring

• Betrokkenheid

Zeer professioneel, vakkundig en vriendelijk.

Ik heb Meesters van zaken als professioneel, vakkundig en vriendelijk ervaren. Waarbij mij de kennis ophield omtrent arbeidsrecht en juridische zaken werden die mij netjes helder en duidelijk uitgelegd, zodat ik goed betrokken kon blijven bij het juridisch proces en overwogen beslissingen kon nemen samen met de advocaat. Het contact verliep ook soepel, terugkoppeling via e-mail of telefoon kwam altijd vrij snel. Ik zeer tevreden over het werk van Meesters van zaken.

Tevreden

Het was zeker geen gemakkelijk dossier. Hadden graag meer gestuurt willen worden. Wij hebben ervan geleerd dat we bij dit soort cases eerder een specialist/Advokaat moeten inschakelen.

Fantastisch geholpen

Voor iemand die zelf niet veel weet over de rechten die ik heb en hoe ik ervoor moet zorgen dat ik het ook krijg, ben ik super tevreden. Alles is mij perfect uitgelegd en geadviseerd! In het geval dat ik nog eens ergens tegenaan loop zal ik zeker terug komen.

Er werd meegedacht.

Na het doen van mijn verhaal werd het al snel duidelijk dat er meegedacht werd. Er werden steeds meerdere opties besproken. Helaas is de zaak niet opgelost, maar dat lag niet aan de advocaat. Jaren geleden had ik een hele negatieve ervaring met een advocaat en had dus niet zoveel vertrouwen in de advocatuur meer. De heer Guus Boogaard heeft bewezen dat er ook menselijke advocaten bestaan. Nogmaals heel hartelijk bedankt!

• Betrokkenheid

Dank voor de positieve reactie en mooi dat de wederpartij later uiteindelijk toch eieren voor haar geld heeft gekozen en dat uw vordering betaald is.

Zeer professioneel met kennis van zaken

Guus is een uitstekende advocaat die op alle gebieden zijn werk perfect voltooid. Snelle en duidelijke communicatie, professioneel tot in de puntjes!

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en deskundige advocaat

Op zeer korte termijn had ik eeen advocaat nodig, direct stond meneer Boogaard klaar. Vragen per email/ telefoon werden vlot en naar tevredenheid beantwoord. De advocaat biedt een luisterend oor en heeft in mijn zaak alle zorgen uit handen genomen.

• Betrokkenheid

De heer Boogaard werkt zeer nauwgezet en precies.

De heer Boogaard heeft mij begeleid tijdens het verkoopproces van mijn onderneming. Deze man is rustig, accuraat en weet waar hij het over heeft.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en snelle reactie a aanrader

Zeer prettige samenwerking gehad aanrader !

• Betrokkenheid

Super tevreden op de manier hoe Guus zijn werk verricht.

Top tevreden.

• Betrokkenheid

Beste Jamal, dank voor je zeer positieve reactie ondanks de teleurstellende afloop van de zaak vanwege het faillissement van de wederpartij.

Aanbevolen

Zeer gedreven advocaat die op een eerlijke manier te werk gaat. Duidelijke en betrokken communicatie. Deskundigen gemotiveerd.

• Betrokkenheid

Prima uitleg op mijn vragen gehad.

Ik ging voor advies omdat ik totaal een leek op dit gebied ben. Maar prima uitleg gehad en dan ook zo dat ik het ook echt snapte.

Prima snel advies!

Prima ervaring. Snel en deskundig advies!

• Betrokkenheid

Luisterend oor, en goede hulp bij het probleem.

Fijne gesprekken over het probleem met mijn klant, precies de steun die ik nodig had.

Betrokkenheid deskundigheid beantwoording super

Mijn ervaring was en is super. De beantwoording naar mijn cliënt begeleiding naar een perfecte oplossing. Hartelijk dank hiervoor!

Over Advocaatscore.nl