Professionele goede en snelle dienst verlening

De advocaat Verhoog heeft mij altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ook i.v.m. taal problemen was hij altijd bereid om er achter te komen wat ik precies bedoelde. Hij weet het probleem goed te analyseren en met een professionele oplossing te komen.

Top geholpen!

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik ben uit een zeer benarde situatie vlug en op een zeer vriendelijke manier geholpen

Ik heb meneer verhoog via mijn andere advocaat leren kennen en hij mij op zeer goede manier geholpen ben zeer tevreden over de uitkomst ben hem daar ook zeer dankbaar voor

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goed bereikbaar en open gesprekken

Ik ben blij met deze advocaat Hij heeft mij prima bij gestaan En kwam zeer professioneel over ten opzichte van de tegenpartij

Kennis van zaken

Probleem met een criminele organisatie, ook wel bekend als Bol.com, waar ik zelf niet meer uitkwam. Doorverwezen naar Van der Maas & Verhoog en konden snel terecht. Ondanks nog wat tegenstribbeling van Bol.com, gekregen waar we recht op hadden. De zaak is geheel naar tevredenheid afgehandeld en ook de communicatie tijdens het traject was zeer goed. Ik weet welke advocaat mij mag bijstaan Indien ik er ooit weer eentje nodig zal zijn.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Duidelijk, gefundeerd en met gevoel voor de situatie

Mr Verhoog is een prettige persoon die ons bij de hand heeft genomen om voor ons het beste resultaat te bereiken zonder onnodig brokken te veroorzaken bij onze klant (en)

• Geholpen door: Archie Verhoog

Uiterst vakkundig en prettige samenwerking

Vriendelijk en deskundig advies. Vlotte response. Zeker een samenwerking voor lange tijd.

Geweldig goed.

Er was altijd tijd om ons te woord te staan. Ook op zijn vrije dag. Tijdens de rechtzaak stond hij ons geweldig goed bij.

Zeer goede ervaring met de heer Van der Maas

Mr Van der Maas is in staat geweest om in zeer korte tijd een behoorlijk complex dossier eigen te maken. Door veel empathisch vermogen met scherpe analyse te combineren heeft hij ons dossier voor ons met een goed resultaat weten te verdedigen en te kunnen sluiten.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Zeer betrokken, ontspannen, professioneel.

In mijn geval voel ik me heel goed verdedigd. Alles geprobeerd eruit te halen. Heel vriendschappelijk behandeld, waarvoor mijn dank.

Geweldig en zeer duidelijk

Van der Maas begrijpt direct waar het om gaat. Dat geeft veel vertrouwen, Ik vond het ook best lastig om een zaak te starten. Tegen de xxxx groep in Ten boer Maar ben blij dat het wel is gedaan. Voor ons is de schikking al voldoende. Op een ander tijdstip zouden wij zeker zijn door gegaan. Zoals van der Maas heeft voorgesteld. Nogmaals bedankt, Voor alles.

Goede en snelle handeling

Eerlijk,positief

• Geholpen door: Cees van der Maas

Uitstekend bijgestaan door van der Maas junior.

Flexibele advocaat die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en prima bereikbaar is buiten kantoor uren. No nonsense mentaliteit en bijt zich in de zaak vast als hij aan een zaak begint. Fijne en transparante manier van communiceren. Kunnen meer advocaten een voorbeeld aannemen.

• Geholpen door: Peter van der Maas

keurig geregeld, netjes en professioneel geholpen

Ik heb al meerdere zaken laten behandelen door Van der Maas en Verhoog advocaten, en telkens naar volle tevredenheid. Heldere uitleg van hetgeen besproken, netjes en keurig tekstueel verwoord zodat het voor alle partijen duidelijk is. Ik kan deze advocaten dan ook zeker aanbevelen.

Duidelijke communicatie en benaderbaar

Dit was de eerste keer dat ik juridische ondersteuning nodig had; voor het contact met een advocaat wist ik dus niet wat me te wachten stond. Mr. Verhoog was gelukkig erg benaderbaar en wist in begrijpelijke taal duidelijk te maken hoe mijn juridische traject er uit zou gaan zien en wat voor keuzes ik te maken had. Dat maakt een vervelend proces toch een stuk aangenamer.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik ben ontzorgd, in een zorgelijke situatie

De expertise van dit kantoor en het meedenken in oplossingen is ontzettend prettig. Het is fijn om ontzorgd te worden daar waar zaken overgenomen kunnen worden. Snel schakelen, snel reactie en snel knopen doorhakken.

Gewoon super

Super vriendelijk. Goede kennis van zaken. Snel resultaat. Een zeer zekere aanbeveling.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goede hulp met een duidelijk verhaal.

Meneer Vehoog heeft mij altijd duidelijk en goed geinformeerd over de stand van zaken. Meneer Verhoog regeert snel op mijn email of telefoontjes.

Geweldig adequaat geholpen!!!

Op 8 november had ik het eerste gesprek met advocaat Verhoog over een verhuurder-huurders kwestie waarbij de huurster niet aan haar verplichtingen voldeed en er met spoed om de ontbinding van het huurcontract werd gevraagd. Dezelfde dag is er al actie uitgezet en binnen een paar dagen was de datum van het kort geding bekend, 8 december. Zeer goed voorbereid en helder schetste Verhoog de situatie tijdens de rechtszitting en de volgende dag was de uitspraak er al. De huurster werd veroordeeld om o.a. binnen 14 dagen de woning te verlaten. Daarnaast is Verhoog, evenals de rest van het personeel van het kantoor Van der Maas & Verhoog, zeer klantvriendelijk en staan je op een prettige, behulpzame manier te woord. Verhuurders/huurders kwestie..... Verhoog nemen!!!

Tien met een griffel

- snel reageren - altijd reageren zelfs na kantoor uren - goed advies - heldere duidelijke taal - klant gericht

• Geholpen door: Archie Verhoog

mijn ervaring die ik heb met jullie kantoor is prima

Betrokken, snelle terugkoppeling.

Mijn ervaring met het kantoor is alleen maar positief. Een snelle accurate terugkoppeling en gedegen advies.

Zeer vakbekwaam en klantgericht

Prettige gesprekken gehad met positieve resultaten. Een zeer vakbekwaam kantoor met vriendelijk personeel die in alle opzichten de klant voorop zet.

Zeer goed en deskundig

Hallo Naar mijn ervaring met de advocaten bureau Van der Maas & Verhoog die raad ik iedereen aan als ze een goeie Advocaat nodig hebben. Ze zijn snel en goed en zeer vriendelijk en oprecht.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Ik ben goed geholpen en er is sprake van een fijne samenwerking

Peter staat echt voor je klaar en begeleid je goed. Het contact is prettig en je voelt je gesteund.

Ik ben zeer tevreden!

In het verleden hielp Peter mij bij een Bestuursrechtelijke Bezwaar en Beroepsprocedure, en in dat beroep ben ik destijds ruimschoots tegemoetgekomen door de wederpartij, maar zonder Peter was mij dat denk ik niet gelukt! Peter, ga zo door!

• Geholpen door: Peter van der Maas

Eindelijk een advocaat die mij echt heeft geholpen.

Nadat ik 5 jaar geleden in een vervelende rechtzaak ben belandt, heb ik verschillende advocaten in de arm moeten nemen. Gedurende deze periode ben ik teleurgesteld geraakt in advocaten, bewindvoerders en de rechtbank. Met van der Maas aan mijn zijde heb ik vertrouwen terug gekregen omdat hij; en gemeend geintereseerd is in mij als persoon, en hij voor een positief kantel punt in mijn zaak heeft gezorgd.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Zeer lastig scheiding...maar toch goed goed geholpen

Prima samenwerking en contacten

De samenwerking met diverse advocaten is prima. De lijntjes zijn kort en er wordt direct gehandeld. Een fijn kantoor om mee samen te werken.

• Geholpen door: N.v.t.

mr. Verhoog verstaat het om juridische dreigingen in normaal Nederlands te verpakken.

Prettig contact, goed advies en begeleiding, optimaal resultaat.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Betrokken advocaat en fijne samenwerking

Tijdens onze zaak zijn wij uitgebreid voorgelicht, geïnformeerd en meegenomen in het hele proces. Voor ons wat het spannend, maar hierdoor voelde wij ons gesteund en zeker van ons zaak.

• Geholpen door: Archie Verhoog

altijd goed, correct en netjes

Als ik iets heb en twijfel eraan om er iets mee te moeten doen overleg ik even in normale Jip ene Janneke taal met Dhr. Archie Verhoog, dan denk ik er even over en komen we samen tot een besluit hoe iets evt op te lossen. Zakelijk heeft hij ons bedrijf enkele malen bijgestaan.

uitstekend geholpen

Betrof een zakelijk geschil.uitstekend advocaten kantoor. Een aanrader.

top service & multi-lingual

very good & quick service.

Top geregeld

Er is snel en netjes gehandeld. Altijd op de hoogte gehouden hoe de zaak er voor staat. Erg blij met alles, ze hebben veel zorgen voor me weg genomen

perfect begeleid en meegedacht

Keurige begeleiding bij het opstellen van een juridisch document. Er werd de tijd voor je genomen en meegedacht om het document zo goed mogelijk op te stellen en juridisch sluitend te krijgen.

UItstekend geholpen

Een pijnlijke zaak iets minder pijnlijk gemaakt.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Snelle behandeling en correct uitgevoerd

Goedemorgen, Wij zijn blij met het resultaat, bedankt !

• Geholpen door: Archie Verhoog

Uitstekend, correct en snel geholpen

Manier van communicatie zeer prettig en duidelijk.

Prijs kwaliteit in deze zaak een dikke 10

Mr Archie Verhoog al bijna 20 jaar mijn advocaat in vele zaken. Dat zegt toch meer dan genoeg zou ik zeggen. Goed advies , geen flauwekul verhalen. Altijd bereikbaar. Sociaal en plezierige wijze van communiceren.

• Geholpen door: Archie Verhoog

alles naar tevredenheid verlopen.

wij zijn zeer naar tevredenheid bijgestaan door Mr.Archie Verhoog.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Duidelijke rechtsbijstand, to the point en kundig!

Prettige communicatie en kundig advies! Uitstekende rechtsbijstand!

• Geholpen door: Cees van der Maas

zeer tevreden met gang van zaken met advocaat Peter van der Maas

mijn ervaring is dat je heel correct word behandeld en de communicatie is uitstekend m vr gr jan van der schoot

• Geholpen door: Peter van der Maas

Prima advies gegeven en weet hoe om te gaan met verhuurzaken

Geeft prima advies op gebied van verhuurzaken, niet alleen juridisch, maar ook sociaal. Is van de laatste ontwikkelingen op de hoogte en betrokken bij de zaak !

Heel tevreden

ik ben heel erg blij met het advies en werk van jullie.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Meedenkend, begaan en uiterst deskundig.

Prettig team om mee samen te werken. Uitstekende sparringpartner. Direct, no nonsense. Zeer goede ervaring met dit kantoor op diverse disciplines. Wij raden u dit kantoor van harte aan. TechniVisie,

Absolute aanbeveling!

Een uitstekend advocatenkantoor. Korte en heldere communicatielijnen. Wij hebben het contact met de heer Archie Verhoog als zeer prettig ervaren. Er wordt naar je geluisterd en er wordt een eerlijk advies gegeven. Je voelt je als cliënt serieus genomen en ondersteund. De heer Verhoog verstaat zijn vak en heeft onze zaak tot een zeer goed einde weten te brengen waar wij uiteraard ontzettend blij mee zijn. Kortom, wij bevelen dit kantoor dan ook zeer zeker aan!

Over betrokkenheid gesproken

Zeer prettige samenwerking, rust en overzicht in een complex dossier met uiteindelijk een keurig resultaat voor alle betrokkenen. Heel netjes gedaan.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Firma die zich inzet voor hun Clienten.

Ben zeer tevreden over van der Maas Verhoog. Snel en vak kundig door hun geholpen. Met een luisterend oor naar hun clienten. Prima Firma.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Prettige samenwerking en uitstekende service.

Contact en dienstverlening waren erg prettig. Ter zake kundig op de praktijk gericht advies. De persoonlijke benadering wordt ook zeer gewaardeerd.

• Geholpen door: Archie Verhoog

In een complex dossier Van der Maas en Verhoog aanbevolen gekregen via zakenrelatie. Het kantoor (en de mensen) hebben de zaak voortvarend aangepakt en glansrijk gewonnen. Geen idioot hoge rekening, wel goed vertellen hoe de kansen waren en op tijd terugbellen. Prettig contact en gewoon doen wat ze beloven. TOP!

Echt een super advocaat

Echt super deze advocaten Hebben echt goed geholpen Echt super tevreden 👌🏻 Kan geen betere advocaten dan deze advocaten En als ik ooit weer wat heb dan ga ik zeker naar deze 😉👍🏻

• Geholpen door: Peter van der Maas

Aan iedereen aan te bevelen

Onze zaak was er een van een zeer lange adem. In de persoon van Archie verhoog hadden de juiste advocaat. Er werd goed geluisterd, prettig gecommuniceerd en bij voor ons onbegrijpelijke juridische termen werd het in Jip en Janneke taal uitgelegd. We kregen eerlijk advies. Hij was altijd aanspreekbaar, bereikbaar en betrokken. Totaal geen arrogantie, heel prettig om mee samen te werken. Ook het contact met Peter v.d. Maas was zeer prettig.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goed advies en kort op de bal!

In deze zaak heeft dhr. Verhoog ons bijgestaan. Noemenswaardig vind ik zijn kordate optreden, accuratesse en plezierige manier van communiceren.

Prima geholpen

Prima geholpen. Dhr Verhoog is prettig, kundig, verdiept zich en leeft zich in in de materie.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Mijn 3de keer bij dit advocaten kantoor/ bij dhr Archie Verhoog en zeer zeer tevreden

• Geholpen door: Archie Verhoog

Wij hebben nu helaas meerdere keren een faillissement van een klant aan de hand gehad. Door de kundige begeleiding van Archie Verhoog hebben we de schade in deze gevallen weten te beperken. Zijn snelheid van handelen en manier van communiceren is erg prettig. Wij zullen in de toekomst zeker weer van zijn support gebruik maken.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik voelte mij in goede handen bij M.Verhoog, hij heeft altijd snel en zorgzaam reagiert. Hij heeft zich heel goed voor mij ingezet

• Geholpen door: Archie Verhoog

Wij waren altijd op het uiterste tevreden.

Echt oprecht de beste

• Geholpen door: Archie Verhoog

Dhr Verhoog heeft ons met een uiterst prettige samenwerking en deskundig advies zeer goed bijgestaan.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Prima, correct en klantvriendelijke geholpen.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Door het faillisement van een onderaannemer van ons werd ik door de curator onder druk gezet een reeds eerder betwiste vordering in z’n geheel te voldoen met de bijbehorende dreiging tot het voeren van een rechtszaak aan toe. Aangezien deze vordering ruim 6 maanden voor het faillisement al door ons werd betwist en hierover door ons ook correspondentie was gevoerd vonden wij de insteek van de curator meer dan brutaal. Zeker de gevoeligheid van het uitbestede werk maakte dit extra vervelend. Oscar heeft zich vanaf dag 1 fel verzet en niet alleen het betwiste deel van tafel geveegd maar uiteindelijk de gehele vordering door de curator laten crediteren. Niet alleen het resultaat maar de gehele aanpak van deze kwestie is ons prima bevallen.

• Geholpen door: Oscar Philips

Eerlijke no nonsens advisering.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Kordaat handelen na een vervelende kwestie met de ABN waar een andere advocaat van een ander kantoor al 2 jaar geen progressie boekte. Peter wist binnen c.a. 2 weken het probleem te elimineren waardoor we tevreden kunnen terugkijken op onze samenwerking.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Voor ons bedrijf de algemene voorwaarden opgesteld. Prima communicatie en de stukken eerder dan verwacht in onze mail.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Na een geheel uit de hand gelopen controle van de Belastingdienst door de fout van onze register accountant, heeft de belastingdienst getracht ons zowel zakelijk als privé uit te schakelen. Door de deskundigheid en de pragmatische aanpak van van Mr. C.H.J. van der Maas, zijn zowel de opgelegde aanslagen alsmede de beslagen, binnen 14 dagen door de Rechtbank opgeheven/vernietigd. Nadien is er door Mr. van der Maas bemiddeld in de normalisering van de verhoudingen, tussen ons en de Belastingdienst. Kortom een team Advocaten & Belastingkundigen die niet alleen goed zijn in hun vak maar ook qua bereikbaarheid een pluspunt verdienen.

• Betrokkenheid

Zeer effektief , persoonlijk, heel professioneel en rechtvaardig meedenken met de cliënt , zijn de kernwoorden die ik aan dit advocatenkantoor van mr Archie Verhoog en partners wil toekennen .

• Geholpen door: Archie Verhoog

Altijd een goede en prettig dienstverlening.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Geen arrogante poeha! Gewoon doen wat er wordt beloofd. En weten waar ze wel en niet goed in zijn. Deze eerlijkheid is heel prettig! Fijne mensen!

• Geholpen door: Archie Verhoog

Of het nu gaat om het herzien van algemene voorwaarden, het manen van een wanbetaler of het adviseren bij bedrijfsgroei, bij Van der Maas & Verhoog Advocaten begrijpen ze echt wat ondernemen inhoudt. Benaderbaar én deskundig.

Raadhuisplein 16 9751 AN Haren

Over Advocaatscore.nl