In een complex dossier Van der Maas en Verhoog aanbevolen gekregen via zakenrelatie. Het kantoor (en de mensen) hebben de zaak voortvarend aangepakt en glansrijk gewonnen. Geen idioot hoge rekening, wel goed vertellen hoe de kansen waren en op tijd terugbellen. Prettig contact en gewoon doen wat ze beloven. TOP!

Echt een super advocaat

Echt super deze advocaten Hebben echt goed geholpen Echt super tevreden 👌🏻 Kan geen betere advocaten dan deze advocaten En als ik ooit weer wat heb dan ga ik zeker naar deze 😉👍🏻

• Geholpen door: Peter van der Maas

Aan iedereen aan te bevelen

Onze zaak was er een van een zeer lange adem. In de persoon van Archie verhoog hadden de juiste advocaat. Er werd goed geluisterd, prettig gecommuniceerd en bij voor ons onbegrijpelijke juridische termen werd het in Jip en Janneke taal uitgelegd. We kregen eerlijk advies. Hij was altijd aanspreekbaar, bereikbaar en betrokken. Totaal geen arrogantie, heel prettig om mee samen te werken. Ook het contact met Peter v.d. Maas was zeer prettig.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goed advies en kort op de bal!

In deze zaak heeft dhr. Verhoog ons bijgestaan. Noemenswaardig vind ik zijn kordate optreden, accuratesse en plezierige manier van communiceren.

Prima geholpen

Prima geholpen. Dhr Verhoog is prettig, kundig, verdiept zich en leeft zich in in de materie.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Mijn 3de keer bij dit advocaten kantoor/ bij dhr Archie Verhoog en zeer zeer tevreden

• Geholpen door: Archie Verhoog

Wij hebben nu helaas meerdere keren een faillissement van een klant aan de hand gehad. Door de kundige begeleiding van Archie Verhoog hebben we de schade in deze gevallen weten te beperken. Zijn snelheid van handelen en manier van communiceren is erg prettig. Wij zullen in de toekomst zeker weer van zijn support gebruik maken.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik voelte mij in goede handen bij M.Verhoog, hij heeft altijd snel en zorgzaam reagiert. Hij heeft zich heel goed voor mij ingezet

• Geholpen door: Archie Verhoog

Wij waren altijd op het uiterste tevreden.

Echt oprecht de beste

• Geholpen door: Archie Verhoog

Dhr Verhoog heeft ons met een uiterst prettige samenwerking en deskundig advies zeer goed bijgestaan.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Prima, correct en klantvriendelijke geholpen.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Door het faillisement van een onderaannemer van ons werd ik door de curator onder druk gezet een reeds eerder betwiste vordering in z’n geheel te voldoen met de bijbehorende dreiging tot het voeren van een rechtszaak aan toe. Aangezien deze vordering ruim 6 maanden voor het faillisement al door ons werd betwist en hierover door ons ook correspondentie was gevoerd vonden wij de insteek van de curator meer dan brutaal. Zeker de gevoeligheid van het uitbestede werk maakte dit extra vervelend. Oscar heeft zich vanaf dag 1 fel verzet en niet alleen het betwiste deel van tafel geveegd maar uiteindelijk de gehele vordering door de curator laten crediteren. Niet alleen het resultaat maar de gehele aanpak van deze kwestie is ons prima bevallen.

• Geholpen door: Oscar Philips

Eerlijke no nonsens advisering.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Kordaat handelen na een vervelende kwestie met de ABN waar een andere advocaat van een ander kantoor al 2 jaar geen progressie boekte. Peter wist binnen c.a. 2 weken het probleem te elimineren waardoor we tevreden kunnen terugkijken op onze samenwerking.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Voor ons bedrijf de algemene voorwaarden opgesteld. Prima communicatie en de stukken eerder dan verwacht in onze mail.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Na een geheel uit de hand gelopen controle van de Belastingdienst door de fout van onze register accountant, heeft de belastingdienst getracht ons zowel zakelijk als privé uit te schakelen. Door de deskundigheid en de pragmatische aanpak van van Mr. C.H.J. van der Maas, zijn zowel de opgelegde aanslagen alsmede de beslagen, binnen 14 dagen door de Rechtbank opgeheven/vernietigd. Nadien is er door Mr. van der Maas bemiddeld in de normalisering van de verhoudingen, tussen ons en de Belastingdienst. Kortom een team Advocaten & Belastingkundigen die niet alleen goed zijn in hun vak maar ook qua bereikbaarheid een pluspunt verdienen.

• Geholpen door: Cees van der Maas

• Betrokkenheid

Zeer effektief , persoonlijk, heel professioneel en rechtvaardig meedenken met de cliënt , zijn de kernwoorden die ik aan dit advocatenkantoor van mr Archie Verhoog en partners wil toekennen .

• Geholpen door: Archie Verhoog

Altijd een goede en prettig dienstverlening.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Geen arrogante poeha! Gewoon doen wat er wordt beloofd. En weten waar ze wel en niet goed in zijn. Deze eerlijkheid is heel prettig! Fijne mensen!

• Geholpen door: Archie Verhoog

Of het nu gaat om het herzien van algemene voorwaarden, het manen van een wanbetaler of het adviseren bij bedrijfsgroei, bij Van der Maas & Verhoog Advocaten begrijpen ze echt wat ondernemen inhoudt. Benaderbaar én deskundig.

Raadhuisplein 16

9751 AN Haren