Professionele goede en snelle dienst verlening

De advocaat Verhoog heeft mij altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ook i.v.m. taal problemen was hij altijd bereid om er achter te komen wat ik precies bedoelde. Hij weet het probleem goed te analyseren en met een professionele oplossing te komen.

Top geholpen!

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik ben uit een zeer benarde situatie vlug en op een zeer vriendelijke manier geholpen

Ik heb meneer verhoog via mijn andere advocaat leren kennen en hij mij op zeer goede manier geholpen ben zeer tevreden over de uitkomst ben hem daar ook zeer dankbaar voor

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goed bereikbaar en open gesprekken

Ik ben blij met deze advocaat Hij heeft mij prima bij gestaan En kwam zeer professioneel over ten opzichte van de tegenpartij

Kennis van zaken

Probleem met een criminele organisatie, ook wel bekend als Bol.com, waar ik zelf niet meer uitkwam. Doorverwezen naar Van der Maas & Verhoog en konden snel terecht. Ondanks nog wat tegenstribbeling van Bol.com, gekregen waar we recht op hadden. De zaak is geheel naar tevredenheid afgehandeld en ook de communicatie tijdens het traject was zeer goed. Ik weet welke advocaat mij mag bijstaan Indien ik er ooit weer eentje nodig zal zijn.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Duidelijk, gefundeerd en met gevoel voor de situatie

Mr Verhoog is een prettige persoon die ons bij de hand heeft genomen om voor ons het beste resultaat te bereiken zonder onnodig brokken te veroorzaken bij onze klant (en)

• Geholpen door: Archie Verhoog

Uiterst vakkundig en prettige samenwerking

Vriendelijk en deskundig advies. Vlotte response. Zeker een samenwerking voor lange tijd.

Geweldig goed.

Er was altijd tijd om ons te woord te staan. Ook op zijn vrije dag. Tijdens de rechtzaak stond hij ons geweldig goed bij.

Zeer goede ervaring met de heer Van der Maas

Mr Van der Maas is in staat geweest om in zeer korte tijd een behoorlijk complex dossier eigen te maken. Door veel empathisch vermogen met scherpe analyse te combineren heeft hij ons dossier voor ons met een goed resultaat weten te verdedigen en te kunnen sluiten.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Zeer betrokken, ontspannen, professioneel.

In mijn geval voel ik me heel goed verdedigd. Alles geprobeerd eruit te halen. Heel vriendschappelijk behandeld, waarvoor mijn dank.

Geweldig en zeer duidelijk

Van der Maas begrijpt direct waar het om gaat. Dat geeft veel vertrouwen, Ik vond het ook best lastig om een zaak te starten. Tegen de xxxx groep in Ten boer Maar ben blij dat het wel is gedaan. Voor ons is de schikking al voldoende. Op een ander tijdstip zouden wij zeker zijn door gegaan. Zoals van der Maas heeft voorgesteld. Nogmaals bedankt, Voor alles.

Goede en snelle handeling

Eerlijk,positief

• Geholpen door: Cees van der Maas

Uitstekend bijgestaan door van der Maas junior.

Flexibele advocaat die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en prima bereikbaar is buiten kantoor uren. No nonsense mentaliteit en bijt zich in de zaak vast als hij aan een zaak begint. Fijne en transparante manier van communiceren. Kunnen meer advocaten een voorbeeld aannemen.

• Geholpen door: Peter van der Maas

keurig geregeld, netjes en professioneel geholpen

Ik heb al meerdere zaken laten behandelen door Van der Maas en Verhoog advocaten, en telkens naar volle tevredenheid. Heldere uitleg van hetgeen besproken, netjes en keurig tekstueel verwoord zodat het voor alle partijen duidelijk is. Ik kan deze advocaten dan ook zeker aanbevelen.

Duidelijke communicatie en benaderbaar

Dit was de eerste keer dat ik juridische ondersteuning nodig had; voor het contact met een advocaat wist ik dus niet wat me te wachten stond. Mr. Verhoog was gelukkig erg benaderbaar en wist in begrijpelijke taal duidelijk te maken hoe mijn juridische traject er uit zou gaan zien en wat voor keuzes ik te maken had. Dat maakt een vervelend proces toch een stuk aangenamer.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Ik ben ontzorgd, in een zorgelijke situatie

De expertise van dit kantoor en het meedenken in oplossingen is ontzettend prettig. Het is fijn om ontzorgd te worden daar waar zaken overgenomen kunnen worden. Snel schakelen, snel reactie en snel knopen doorhakken.

Gewoon super

Super vriendelijk. Goede kennis van zaken. Snel resultaat. Een zeer zekere aanbeveling.

• Geholpen door: Archie Verhoog

Goede hulp met een duidelijk verhaal.

Meneer Vehoog heeft mij altijd duidelijk en goed geinformeerd over de stand van zaken. Meneer Verhoog regeert snel op mijn email of telefoontjes.

Geweldig adequaat geholpen!!!

Op 8 november had ik het eerste gesprek met advocaat Verhoog over een verhuurder-huurders kwestie waarbij de huurster niet aan haar verplichtingen voldeed en er met spoed om de ontbinding van het huurcontract werd gevraagd. Dezelfde dag is er al actie uitgezet en binnen een paar dagen was de datum van het kort geding bekend, 8 december. Zeer goed voorbereid en helder schetste Verhoog de situatie tijdens de rechtszitting en de volgende dag was de uitspraak er al. De huurster werd veroordeeld om o.a. binnen 14 dagen de woning te verlaten. Daarnaast is Verhoog, evenals de rest van het personeel van het kantoor Van der Maas & Verhoog, zeer klantvriendelijk en staan je op een prettige, behulpzame manier te woord. Verhuurders/huurders kwestie..... Verhoog nemen!!!

Tien met een griffel

- snel reageren - altijd reageren zelfs na kantoor uren - goed advies - heldere duidelijke taal - klant gericht

• Geholpen door: Archie Verhoog

mijn ervaring die ik heb met jullie kantoor is prima

Betrokken, snelle terugkoppeling.

Mijn ervaring met het kantoor is alleen maar positief. Een snelle accurate terugkoppeling en gedegen advies.

Zeer vakbekwaam en klantgericht

Prettige gesprekken gehad met positieve resultaten. Een zeer vakbekwaam kantoor met vriendelijk personeel die in alle opzichten de klant voorop zet.

Zeer goed en deskundig

Hallo Naar mijn ervaring met de advocaten bureau Van der Maas & Verhoog die raad ik iedereen aan als ze een goeie Advocaat nodig hebben. Ze zijn snel en goed en zeer vriendelijk en oprecht.

• Geholpen door: Peter van der Maas

Ik ben goed geholpen en er is sprake van een fijne samenwerking

Peter staat echt voor je klaar en begeleid je goed. Het contact is prettig en je voelt je gesteund.

Over Advocaatscore.nl