Vakkundig en zeer professioneel

Goed bijgestaan, duidelijk advies en realistische voorstelling van zaken. Nawid is erg behulpzaam en betrokken.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Mijn eraving met de dienstverlening is een prettige samenwerking en zal zeker aanbevelen aan andere

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Het was een lang en moeizaam proces, maar gelukkig de moeite waard. Murteza was goed te bereiken en dit is heel belangrijk voor een proces aangezien het veel stress met zich mee brengt, helaas was Nawid wat minder goed te bereiken. Ze weten beide goed waar ze het altijd over hebben en zijn altijd slim een tactische. Bedankt voor jullie tijd en moeite :D

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Ben goed geholpen duidelijk uitgelegd

Een uitstekende ervaring!

Murteza heeft mij enorm goed geholpen. Ik ben hem daar heel dankbaar voor! Mocht er in de toekomst (ik hoop het niet) zich een situatie voordoen waarbij ik hulp nodig heb van een advocaat, zal ik ten alle tijden Fakiri & van Beuningen als eerst benaderen!

Ik ben maximaal tevreden

Het was een lang proces , maar was moeite waard om met hen samen te werken. Ik heb informatie gekregen over alles en hielp me dat ik krijg wat het mijn is.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Voortvarende afhandeling van mijn letselschade-zaak!

Prettige samenwerking,goede communicatie,

U vasthoudendheid,rust enorme vakbekwaamheid en passie om alles voor uw client te bereiken.Dit alles heeft mij enorm gesteund tijdens mijn zaak. Mijn dank en waardering is daarom ook enorm. Als nog mijn oprechte dank voor alles wat u voor mij gedaan hebt.

Heeft mij super geholpen

Heft mij al het werk uit handen genomen, ook met betrekking tot mijn zoon thnx

Behulpzaam en vriendelijk

Nawid Fakiri is een goede advocaat. Hij is heel erg behulpzaam en staat altijd voor iedereen klaar.

Top advocaat!!!

Professioneel, open & eerlijk, betrouwbaar en deskundig! Mr. Nawid Fakiri heeft mij bijgestaan in een arbeidsgeschil. Indien u een arbeidskwestie heeft, laat u dan bijstaan door Fakiri & van Beuningen. Mr. Fakiri heeft niet alleen het maximale eruit gehaald, maar mij ook gaande weg goed begeleid. In een onzekere en moeilijke periode, heeft hij mij erdoorheen gesleept met zijn adviezen en deskundigheid. Kortom een TOP ADVOCAAT en een echte AANRADER!

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

~Veel kennis en kunde en een zeer professionele manier van werken.

Dhr. N. Fakiri heeft mij vanaf het begin van mijn zaak, goed advies gegeven. Ik kon hem vragen stellen en de communicatie over en weer was ruim voldoende.

praktisch, hulpvaardig en goed

Hij heeft mij zeer goed bijgestaan en voorzien van heldere en duidelijk advies. Hij is op mij overgekomen als een zeer transparant persoon. Keep up the good work!

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Een betrokken advocaat die me altijd snel en correct geholpen heeft

Zeer goede en fijne advocaat, die me tijdens de procedure van mijn letselschadezaak goed heeft bijgestaan. Snelle reacties bij vragen e/o opmerkingen en iemand die betrokken is en het beste wil voor zijn cliënt.

Uitstekend geholpen.

Zorgvuldig zaakbehandeling.

heel goed

ik ben heel erg tvereden

Veel hulp gekregen.

Ik heb goede hulp gekregen van mijn advocaat en hij weet als de beste waar hij toe in staat is. hij weet hoe die je moet helpen, en legt je alles uit vanuit zijn kant.

VRIJSPRAAK!

Ik ben vrijgesproken voor bezit van drugs!!

Professioneel en effectief

De heer murteza heeft mijn zaak heel goed behandelt, hield mij en mijn vriendin elke keer goed up to date. Zeer te vreden zeker aan te raden!!!

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Alles super geregeld voor mij en goed uitgelegd.

Heel vriendelijk, meedenkend, vertrouwelijk en stonden altijd voor mij klaar.

Uitstekend geholpen, door compenties

Ik ben goes geholpen, de gegeven Davies was org behulpzaam. Mijn klachten were de en gehoord en op de just magnier verholpen.

Nauwkeurig, professioneel en kundig

Murteza Fakiri heeft mij van start tot einde goed bijgestaan bij een geschil met mijn verhuurder. Hij heeft in een korte tijd het geschil kunnen oplossen. Enorm dankbaar voor zijn inzet en kunde. Echt een aanrader als je problemen hebt met verhuurder.

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Ik had mij geen betere advocaat kunnen wensen!

Ik ben midden in mijn proces van mijn arbeidsconflict op advies van mijn netwerk overgestapt naar een ander advocaten kantoor (Fakiri & van Beuningen). Ik ben toen vanaf het eerste vrijblijvend gesprek onwijs goed geholpen door Nawid. Hij was duidelijk, eerlijk en gaf me huiswerk mee waar ik wat mee kon. Er was een klik, omdat mijn zaak centraal stond en dat waardeerde ik. Uiteindelijk ben ik met dank aan Nawid tot overeenstemming gekomen met mijn werkgever tot een regeling waar ik in ieder geval erg tevreden mee ben. Wat ook erg fijn was, was het contact. De drempel was erg laag en ik kon snel contact leggen.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Ik ben zeer tevreden met de manier waarop alles verlopen is en we de zaak gewonnen hebben!

Door de deskundige behandeling van de zaak door Dhr. M. Fakiri, hebben we de zaak gewonnen en ben ik in mijn gelijk gesteld! Snelle reacties op vragen en duidelijk uitleg aan mij als leek. Ik ben superblij.

Geweldig!!!

Dhr. N. Fakiri is een geweldige advocaat die zijn werk goed uitvoert. Dankzij hem mijn bezwaar voor het stopzetten van de ziektewet gegrond verklaard. Ook de terugbetaling hoeft niet gedaan te worden! Ik raad hem iedereen aan.

Javastraat 10

2585AN Den haag