I got what I came for.

Mister Fariki is a very honest man and cares very much about his clients. I couldn’t ask for a better lawyer than him he was very efficient and very communicated.

Top advocaat

Er was een goede zakelijk relatie, de zaak was erg snel opgelost dankzij Meneer Fakiri snelle & efficiënte werkwijze, als iemand ooit een advocaat nodig heeft raad ik Meneer Fakiri gegarandeerd aan!

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Goed deskundig advies en geschillenbeslechting

Meneer kwam met goed advies voor onze zaak. Aan de hand daarvan is het geschil goed opgelost. Is duidelijk in de communicatie en komt zijn woord na. Luistert goed naar de client en zijn/haar situatie. En komt met een passend advies/oplossing. Overlegt goed met de client om ervoor te zorgen dat de uitkomst van het geschil zo dicht mogelijk ligt bij zijn/haar voorstel/doel.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Doet wat hij beloofd en is zeer helder in de kosten.

Mijn ervaring die ik had was erg aangenaam. Ik voelde me gehoord en de communicatie was helder. Zeker een aanrader.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Erg fijn, duidelijk en eerlijk contact

Erg prettig het goede en duidelijke contact met Dhr Fakiri en collega’s.

Uitmuntend

Mijn ervaring om cliënt te zijn van de heer M.W.Fakiri, Is mij zeer waardevol en dankbaar, ik heb een goede verstandhouding en veel steun en goede begeleiding gehad in een moeilijke stressvolleperiode, mijn oprechte dank hiervoor.

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Goed geholpen en de resultat was ook prima

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Ons onrecht tot recht verkregen

Recht hebben en het dan ook krijgen via de advocaat. Geweldig.

• Geholpen door: Mr Zisan Eker

GOEDE ONDERSTEUNING TOP ADVOCAAT

Er werd veel begrip getoond en dat stel ik zeer op prijs. De zaak is goed begeleid. Ik ben zeer tevreden! Heel erg bedankt M.W.Fakiri top advocaat.

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Geweldige ervaring met Nawid ik beveel hem aan bij iedereen!

Mijn werkgever ontsloeg mij onterecht en betaalde mij loon niet uit. Nawid heeft de zaak gewonnen en mij echt geweldig holpen.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Ik vind dat ik heel goed werd geholpen.

Ik ben fijn geholpen.

Ik ben fijn geholpen. De begeleiding, communicatie was duidelijk. Als ik hem nodig had, stond hij klaar voor mij. Fijn geholpen. Zeker aan te raden. Mvg

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Heel vriendelijk en nooit aan getwijfeld!

Situatie leekt moeilijk , maar door het goede advies en hulp toch tot een mooi eind gekomen Dankuwel!

Geweldige advocaat!

Hele goede, ervaren advocaat. Gedegen aanpak en oog voor de menselijke kant. Daar kunnen andere advocaten van leren.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Fantastisch goed geholpen door een echte professional!

Vanaf begin tot het einde ben ik bij meneer Fakiri fantastisch goed geholpen. Met al mijn vragen kon ik bij hem terecht en hij heeft alles volledig goed uitgelegd wat erg fijn voor mij was!

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Mijn ervaring met dhr. M. Fakiri was zeer positief. Hij heeft mij erg goed geholpen en alles was heel duidelijk.

Deskundige bijstand

Via het advocatenbureau werd en meegedacht, actie ondernomen & support geleverd!

• Geholpen door: M.W. (Murteza) Fakiri

Wij zijn geweldig geholpen door u als advocaat, de steun die u heeft gegeven en hoe u deze zaak heeft behandeld ook het contact naar ons en onze zoon. Ik hoop het in de toekomst niet nodig te hebben, maar mocht het zo zijn dan zal ik zeker weer gebruik maken van u als advocaat

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Dhr Fakiri is een uitstekende advocaat

Tijdens een zware periode in mijn leven heeft dhr Fakiri mij zeer goed geholpen. Ik kon ten alle tijden open en eerlijk alle zaken bespreken en kreeg goede adviezen. De communicatie verliep prima en dit alles heeft geleid tot een mooie resultaat!

Gewenste resultaat

Strategisch en tactisch uitstekend werk geleverd.

Betrokken

Ik vind dat ik heel goed ben geholpen en bijgestaan bij mijn zaak.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Doelgericht, ervaren en kundig.

De advocaat is ervaren en kundig. Hij doet zijn werk en onderzoek gedegen en gaat voor 100 % resultaat als hij ziet dat zijn client een punt heeft. 2 zaken die liepen bij deze Advocaat N. Fakiri Zaak 1 naar tevredenheid afgesloten Zaak 2 loopt nog.

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Ik heb ervaren dat Nawid ongelofelijk goed is in zijn vak.

Nawid heeft altijd zijn beste beentje voor gezet met mij in de afgelopen jaren. Ik heb meerdere strafzaken met als mijn advocaat meegemaakt, en bij elke zaak een uitermate perfecte beleving gehad. Daarnaast heb ik altijd gemerkt dat Nawid heel erg betrokken is geweest. Ook weet hij simpelweg ontzettend veel over zijn vak en dat is ook altijd goed naar voren gekomen. Kortom, Nawid is als de beste uit de bus gekomen!

• Geholpen door: N.M. (Nawid) Fakiri

Professioneel maar ook vriendelijk, en goede hulpverlening.

Fijne ervaring

Zeker aan te raden!

Fakiri & van Beuningen advocaten helpen heel goed mee in een zaak en zorgen echt voor een verandering!

Javastraat 10 2585AN Den haag

Over Advocaatscore.nl