Mijn ervaring met Nawid Fakiri is zeer positief, werkt nauwkeurig en is professioneel. Ik voelde me eindelijk eens gehoord.

Tevreden

Mijn zaak is onlangs afgehandeld door de advocaat Murteza Fakiri. Ik ben heel goed geholpen, hij weet precies hoe hij zijn cliënten moet helpen en komt altijd op voor zijn cliënten. Ik zal u zeker aanraden bij familie en familie. Bedankt voor alles!

Tevreden

Goede advocaat die precies weet wat die doet. Ik raad iedereen aan die een advocaat zoekt!

Eerlijk en oprecht

De heer Roos heeft mij super geholpen, het contact was goed en ik voelde me op mijn gemak. De uitslag van de zaak was super positief en beter dan ik had durven wensen.

Top advocaat

Goeie advocaat met advies op maat

• Geholpen door: Mr. D.W. (Damian) Roos

Een advocaat waarvan je wilt dat hij je bij staat.

De heer D.W Roos heeft mij bijgestaan in een zaak om mijn rijbewijs (eerder) terug te krijgen. Vanaf het eerste moment is het contact duidelijk geweest en voelde ik me op mijn gemak om alles te vertellen. Vanaf daar hebben we een plan opgesteld en heeft de heer Roos mij begeleid in het proces, dat ging gepaard met duidelijke communicatie. Ik kon 24/7 contact opnemen. Uiteindelijk met succes want ik heb mijn rijbewijs 3 maanden eerder terug gekregen. Kortom: Ik beveel de heer D.W Roos aan om u bij te staan in een strafzaak.

Als ik advocaat nodig heb weet ik 100% zeker dat ik weer bij fakiri terecht kom

Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten, maar mijn zaak is 100% serieus geholpen. Advocaten Fakiri Echt een aanrader mijn zaak was in 1 week opgelost ik ben hem zeer dankbaar..

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

De heer Eker heeft mij uitstekend geholpen.

De heer Eker heeft mij uitstekend geholpen met een geschil aangaande een gestolen elektrische fiets. Deze fiets die ik huurde was van mij gestolen en ik was het niet eens met het verhuurbedrijf dat ik nog een eigen risico moest voldoen. Waar ik soms de neiging had om te schikken hield meneer Eker voet bij stuk en hebben we stug de afgesproken koers gevaren. Al met al ben ik zeer tevreden met de correcte werkwijze en afhandeling van mijn zaak. Ook is het gewenste resultaat uiteindelijk behaald. Zoals meneer Fakiri bij kennismaking heeft beloofd heb ik mijn zorgen bij de deur kunnen achterlaten. Hartelijk dank en het kantoor van Fakiri is een absolute aanrader!

• Geholpen door: Mr. Zisan Eker

Buitengewoon perfect

Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten, maar mijn zaak is 100% serieus geholpen. De Heer Fakiri ging zeer goed op onderzoek uit en vond dingen die ik in nog geen 100 jaar gevonden had. Ik raad hem zeer zeker aan Mij is wijs gemaakt, belt de heer Fakiri u niet of zoekt die ook geen contact met je tijdens de zaak. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken.

Professioneel, uitstekend en betrokken

Hierbij wil ik mijn waardering uitspreken voor de fijne samenwerking met dhr.N Fakiri. De correcte en attente manier waarop ik te woord ben gestaan, gaf me een goed gevoel. Met speciale dank aan dhr. Nawid Fakiri, de gedreven, enthousiaste en met passie werkende advocaat. Zeker een aanrader!!

Geweldige advocaat

Deze advocaat luister echt naar je behoeftes en bekijkt samen goed naar je situatie wat mogelijk is. Echt een aanrader

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Als je je rechten wilt halen dan moet je bij dit kantoor zijn!

Vanaf moment 1 ben ik goed begeleid en is elke stap in de zaak goed met mij doorgenomen en besproken. Zoals Nawid zegt, er moet een klik zijn tussen advocaat en cliënt. En die klik was er zeker. Hij heeft kennis van zaken en legt het ook goed uit aan jouw als cliënt. Ik ben heel content met het resultaat en zal zeker in de toekomst weer hem kiezen!

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Niet verwacht dat het zou gaan lukken !

Door de ervaring met het GAK/UWV in het verleden. Dat was dus al in 1998 toen nog GAK. En in 2010 UWV. Had ik niet echt het idee dat ik in de WIA terecht zou komen ! Ben blij dat het nu wel is gelukt. Zover het er nu uit zien. De advocaat heeft dus goed werk gedaan

Excellent

Zeer professioneel team zeker een aanrader!

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

altijd bereikbaar en duidelijke communicatie.

Daar waar je vaak door een stagiaire of secretaresse wordt “ geholpen”. Is dhr. Fakiri wel altijd degenen die je telefoons en mails beantwoord en snel ook. De advies en verwachting zijn vanaf begin af aan realistische geweest. Er worden geen gouden bergen beloofd om vervolgens een teleurstelling te moeten verwerken. Je hebt een advocaat die je zaak behartigt en hij is altijd je aanspreekpunt. dat is het vertrouwen waard. Je bent geen zaak of nummer maar een persoon.

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

tweede keer via Fakiri & van Beuningen van begin tot einde aandacht voor de zaak!

- adviseren je wat de beste keuze om te bewandelen maar laten de klant (ik) zelf beslissen zelfs als het het proces lastiger maakt. - Fakiri & van Beuningen zijn naar mijn ervaring seller en efficiènter dan min voorgaande ervaringen met advocatenkantoren. - Advocaten gespecialiseerd in meerdere rechtsgebieden

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

tweede keer via Fakiri & van Beuningen van begin tot einde uitstekend werk hebben geleverd!

Ik kan een lange stuk typen maar meestal worden ze overgeslagen, mijn keypoints: - bellen netjes elke keer op met een status update omtrent je zaak i.p.v. op eigen houtje beslissingen te nemen. - adviseren je wat de beste keuze om te bewandelen maar laten de klant (ik) zelf beslissen zelfs als het het proces lastiger maakt. - Fakiri & van Beuningen zijn naar mijn ervaring sneller en efficiënter dan mijn voorgaande ervaringen met advocatenkantoren. - Advocaten gespecialiseerd in meerdere rechtsgebieden

Jouw belang is prioriteit nummer 1

Murteza Fakiri is een advocaat die kundig handelt. Zijn kennis en ervaring spreken boekdelen. Vanaf het moment dat je binnen loopt weet hij precies te filteren tot wat echt relevant is. Hij bijt zich vast op het onderwerp en strijdt voor jouw belang. Zonder Murteza had ik nooit de vergoeding gekregen waar ik echt recht op had. Mijn dank is groot en ik kan hem iedereen aan raden.

Hele fijne advocaat

Dhr. Roos is een erg fijne en goede advocaat. Zo heeft hij mij geholpen met mijn klaagschrift en de zitting. Ik kon dhr. Roos altijd bereiken wanneer ik vragen had. Zo heeft hij mij goed voorbereid op mijn zaak en alle standpunten doorlopen die van belang waren.

uitstekend geholpen en afgehandeld

vanaf eerste contact helder en duidelijk de zaak uitgewerkt en netjes afgehandeld.

Heel erg goed

Ik ben heel goed en profesioneel geholpen. Voelde heel fijn en vertrouwd aan.

Een vakkundige begeleiding

Een prettige ervaring heb ik gehad met Dhr. M. Fakiri, een prettige en vakkundige begeleiding met een mooi eindresultaat. Ik ben zeer tevreden en dankbaar voor de aanpak van Dhr. Fakiri.

Tevreden

Alles wordt duidelijk besproken .Dat vindt heel fijn.

• Geholpen door: Mr. Zisan Eker

Over Advocaatscore.nl