Kortom een briljant advocaat en ik raad hem zeker aan!

Dhr. Murteza Fakiri heeft mij uitstekend geholpen in mijn letselschade zaak tegen DUO. Deze overwinning zou niet mogelijk zijn geweest zonder zijn expertise en inzet. In een onzekere en moeilijke periode, heeft hij mij erdoorheen gesleept met zijn adviezen en deskundigheid. Hij is een top professioneel, open & eerlijk, betrouwbaar, deskundig, behulpzaam, betrokken en de communicatie heb ik als zeer prettig ervaren. Dhr. Murteza Fakiri heeft mij voortdurend gerustgesteld, mij op de hoogte gehouden van elke stap en mij geholpen om te begrijpen wat er gaande was. Zijn inzet en vastberadenheid gaf me vertrouwen gedurende het hele proces. Niet alleen ben ik hem dankbaar voor zijn juridische vaardigheden, maar ook voor zijn empathie en steun. Hij stond altijd voor me klaar, luisterde naar mijn zorgen en gaf me het gevoel dat ik er niet alleen voor stond. Tijdens de zitting - waar ik extreem gespannen en emotioneel voor was - voelde ik mij zeer door hem gesteund. Ik kan hem dan ook 100% aanbevelen. Een advocaat met zijn hart op de juiste plek, hij staat echt voor je klaar! Nogmaals Murteza, heel erg bedankt voor alles!

Heel goed!

Dankzei de bericht van dhr. Zisan Eker naar de tegen partij heb ik mijn woning in een korte periode gekregen! Ik bedank meneer Eker van harte!

• Geholpen door: Mr. Zisan Eker

Alle zorgen ontnomen en heel fijn geholpen!

Meneer Fakiri heeft mij ontzettend goed geholpen in conflicten met mijn verhuurder. Zonder zijn hulp had ik het niet zien zitten, maar nu heb ik het hele proces zonder zorgen ervaren.

Meelevend

Eerlijk, rechtvaardig.

• Geholpen door: Mr. Zisan Eker

Uitstekende ervaring met goede communicatie

Mijn ervaring is exact hoe ik het verwachtte te zijn, ik heb erg fijn kunnen communiceren, mijn advocaat was altijd bereikbaar, heeft een goede empathie en geeft uitstekend advies. Ik heb het zeer positief ervaren! Zeker een aanrader

Vertrouwd en transparant

Murteza gaf vanaf het eerste tot het laatste moment een vertrouwd gevoel. Onze gehele zaak werd in alle transparantie gehouden en was altijd bereikbaar indien er vragen waren.

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

Goede advocaat met de juiste kennis

Vertrouwd en veilig. Advocaat heeft veel kennis en geeft goed en duidelijk advies.

Damian Roos beveel ik aan

In aanloop naar en tijdens de zitting had ik alle vertrouwen in de vakkundigheid van de heer Roos. Tijdens de zitting - waar ik extreem gespannen voor was - voelde ik mij zeer door hem gesteund. Met zijn pleidooi sprak hij namens mij, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De uitspraak vind ik rechtvaardig en heb ik zonder twijfel aan de toewijding van de heer Roos te danken.

• Geholpen door: Mr. D.W. (Damian) Roos

De expertise in het meedenken in de situatie van de cliënt staat altijd centraal en voorop bij Fakiri en Beuningen. Daarnaast de professionaliteit tot aan het aanpakken van de zaak dat doet Dhr. Fakiri heel goed. Ja ik ben het er mee eens dat het contact naar de cliënten toe zeker nog wat winst te behalen is. In een zaak wat vol spanning zit en lang kan duren voor de cliënt mag en kan er iets meer begrip worden getoond vanuit de assistente (s) Al met al een geweldige ervaring en wederom bedankt. Hier moet u zijn wilt u echt het gevoel krijgen en hebben dat er iemand serieus naar de zaak of situatie kijkt en ook eerlijk is naar u toe.

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

De heer N. Fakiri heeft mij uitstekend geholpen in het conflict met mijn werkgever. Ik kan hem dan ook 100% aanbevelen. Een advocaat met zijn hart op de juiste plek, hij staat echt voor je klaar. Uiteindelijk hebben wij ons doel behaald en hebben wij naar tevredenheid een goede regeling kunnen treffen.

Proffesional and Supportive

I had opportunity to work with Mr. Murteza Fakiri. He accepted my case and did a lot of work and follow-ups for my case. Everything done on time. He is really supportive and helpful. I really recommend him.

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

2 lopende zaken n fakiri en e fakiri en word hier goed in begeleid tot nu alleen maar in voordeel van mij ik raad ze zeker aan

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Ik heb een super goed ervaring gehad.

Ik wil Nawid Fakiri enorm bedanken voor zijn tijd en moeite. Hij is op en top professioneel en de communicatie heb ik als zeer prettig ervaren. Ik heb nergens naar hoeven omkijken, ben volledig door hem ontzorgt. Nogmaals Nawid, heel erg bedankt voor je goede werk!

Vakkundig bijgestaan

Goede kennis van zaken, prettige houding en gewenst resultaat behaald.

Snel en goed

Snel, goed en betrouwbaar.

uitstekende service

had meneer Zisan Eker als advocaat erg behulpzaam en communiceerde erg goed stuurde duidelijke mails en belde altijd in overleg uiteindelijk zaak gewonnen erg blij mee Fakiri en beuningen advocaten aan te raden

• Geholpen door: Mr. Zisan Eker

Fakiri en van Beuningen denken oprecht met je mee!

Ik heb Fakiri en van Beuningen en Zisan Eker in het bijzonder als zeer prettig ervaren. Ik was erg overstuur en zenuwachtig maar voelde me al gauw gerustgesteld. Voornamelijk door het vertrouwen wat je opwekt en de rust die je brengt. Het oprecht meedenken en het snel inschatten van de situatie gaf meteen veel rust. Ik had vanaf het begin een goed gevoel en ben ook zeer tevreden met het resultaat. Mijn dank is groot!!

Betrokken

• Geholpen door: Mr. D.W. (Damian) Roos

Ik ben uitstekend begeleid in mijn letselschade en in mijn bezwaarschrift.

Ik ben als jonge jongen verongelukt tijdens een auto-ongeluk, en wist niet hoe ik mijn letselschade moest regelen. Hierbij ben ik geheel begeleid en geholpen door deze advocaten.

TOPPER !

We zijn geholpen door de heer M.W. Fakiri. Hij is zeer kundig, is communicatief sterk, neemt de zaak serieus. Kortom een topper !!

Super tevreden!

Ik ben blij dat ik ben geholpen door Nawid Fakiri en dat hij me wilde bij staan in mijn zaak. Juiste adviezen, goede communicatie, zakelijk en zeer vakkundig! Zeker een aanrader!

Uitstekend en vakkundig geholpen

Mijn ervaring met nawid is dat ik altijd heel snel geholpen wordt, ik heb in het verleden al uitstekend contact en hulp gekregen zowel van nawid en van jawid 9/10 keer was het altijd een vrijspraak echt een aanrader!!

Heel erg prettig

De communicatie was heel erg goed en ik heb het heel erg prettig ervaren, zeker een aanrader!

Beste advocaat

Beste advocatenkantoor van Nederland

Mijn zaak is vanaf het eerste moment goed opgepakt, er werd goed naar mij geluisterd en een goede strategie uitgezet. Resultaat was dan ook super! Ik raad het kantoor van Mr Fakiri zeker aan!

Over Advocaatscore.nl