100% duidelijkheid, geen drukgevoel en betrouwbaarheid.

Ik was zeer tevreden. Ik was natuurlijk nerveus voor de eerste ontmoeting, maar dat verdween echter na 15minuten praten. Het voelde vertrouwd, heel duidelijk, eerlijk tgeenover elkaar. een duidelijke plan en duidelijke gesprekken. De volgende gesprekken ging het van nerveus zijn naar volste vertrouwen hebben ontwikkeld. Ik kan geen negatief punt vinden.

Topervaring

2x Vrijspraak moeilijke zaak goed gedaan Damian

• Geholpen door: Mr. D.W. (Damian) Roos

Betrouwbaar, transparant, volle inzet en professioneel!

Onze zaak is behandeld door Murteza Fakiri en wij hebben gezien dat zijn professionaliteit en expertise hem een uitstekende advocaat maken. Onze zaak ging over letselschade en dan specifiek het ondergaan van een verkeerd uitgevoerde schouder-operatie. Dit ongeval heeft plaatsgevonden in 2015 en is in het traject eerst door twee andere advocaten behandeld. Beiden gaven het op, doordat het 'te complex' voor hen was en zij geen vertrouwen hadden in de haalbaarheid. Wij gaven niet op, omdat wij gerechtigheid zochten en kwamen we via een goede vriend terecht bij Fakiri & van Beuningen advocaten. De zaak is daarna 2/2,5 jaar behandeld door Murteza en hebben wij de zaak uiteindelijk gewonnen! Gedurende het gehele traject was Murteza kort op de bal, gaf duidelijke updates en was ook eerlijk over alle mogelijke scenario's. Wij zijn Murteza zeer dankbaar en raden iedereen aan om je zaak aan hem over te dragen.

Top advocaat!

Mijn eerste advocaat heeft 4 jaar mijn zaak laten verwateren. Ze heeft er niks uit kunnen halen. Ik was meer haar aan het begeleiden en zelf stappen genomen ipv andersom. Ik ben uiteindelijk overgestapt naar meneer M. Fakiri. Ik ben zo blij met deze keuze! Altijd bereikbaar. Goede adviezen en weet wat hij doet en toont begrip! Dat geeft een zeker gevoel en dat is precies wat je nodig hebt in zo een situatie. Ik zou hem zeker aanraden als je iemand zoekt die niet snel van iets of iemand onder de indruk is en weet wat hij doet.

Heel fijn en vertrouwd!

Heel fijn behandeld. Voordat ik bij mr. M. Fakiri terecht ben gekomen heb ik een hele nare ervaring bij een andere advocaat gehad. Mr M. Fakiri heeft mij direct goed geholpen en gaf mij een vertrouwd gevoel. Communicatie ging goed en snel. Zodra het iets ingewikkelder werd in de zaak werd er een afspraak ingepland om het face 2 face te bespreken wat de vervolgstappen waren. Bedankt!

Echt een aanraden !!!

Ik ben super trots hoe mnr. Damian mijn heeft geholpen. Van twee zaken heeft mij geholpen om zeker een hele nieuwe begin te kunnen maken en daar ben ik hem heel dankbaar voor. Echt super bedankt!!! Groetjes E. Tomasa

Top bijgestaan

Mr. Nawid Fakiri heeft mij bijgestaan bij een ingewikkeld arbeidsconflict. De zaak is tot een goed einde gekomen, niet alleen m.b.t deze zaak maar ook met oog voor de toekomst heb ik hier wat van opgestoken. Zijn vakkundigheid wordt zeer gewaardeerd!

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Ik kan nog precies de eerste dag herinneren dat ik Damain zag en voelde meteen bij het eerste gesprek al een klik in de loop der tijd heb ik een speciale band op gebouwd met hem. Heel erg betrokken en je kan hem altijd bellen super advocaat. Vriendelijk en duidelijk:

Absolutely helpful !

I had an accident that a driver hit me and ran away , Mr Fakiri was such a great support for me .. with very clear communication and swift responses . He followed up my case for two years constantly … and eventually came up with a result that I was happy at the end !

Zeer tevreden !

Zeer tevreden over het advies wat dhr. Murtiza Fakiri gaf, snelle reactie op mijn vragen en de aanpak van zijn werk uitstekend! en bovenal het resultaat. Ik zou iedereen bij dhr. Murtiza Fakiri adviseren.

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

It was very comfortable and respectful

Mr Nawid Fakiri gave me best advices and was patient. I had an excellent experience and I'm so grateful for his help .

Uitmuntend!

De heer Fakiri is een hele goede advocaat met veel ervaring en kennis in de advocatuur. Ik ben met een probleem bij hem gekomen en heb naar zijn ervaringen gevraagd. Dit heeft hij zeer netjes en in een korte tijd succesvol afgehandeld. Ik kan iedereen de heer Fakiri aanraden. Mooie ervan is, dat ze eerst kijken of er succes te behalen valt, zo ja, dan krijg je de stappenplan zwart op wit te zien. Zo niet krijg je dat ruim van te voren te horen zodat je geen onnodige kosten hoeft te maken.

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

doorzettend, heel kundig betrouwbaar en vriendelijk

Wij hebben diverse juridische zaken gedaan met deze kantoor vooral met dhr. Navid Fakiri. Hij is gewoon super goed in alle opzichten.

Nawid Fakiri, top advocaat

Wat een professionaliteit. Ik ben onder de hoede genomen door Nawid Fakiri. “Geen zorgen, het komt goed”, dat is het gevoel dat ik van Nawid gekregen heb. Hij heeft mij geholpen met bepaalde beveiligingszaken. Klasse. Ik raad Nawid Fakiri zeker aan voor iedereen die een advocaat nodig heeft m.b.t. beveiligingszaken.

Secuur te werk

Ik heb een fijne ervaring. Het ging allemaal heel vlot en ik hoefde zelf vrij weinig te regelen. Hierdoor kon ik mij vooral focussen op mijn herstel. Ook kon ik goed terecht met mijn vragen.

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Top advocaat met veel kennis en kunde

Drie rechtszaken gehad en allen gewonnen! Top advocaat met veel kennis en kunde. Advocaat is strategisch ingesteld en steunt je in de gehele proces. Zeer tevreden

Een top Advocakt

Heel slime

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Ik ben tevreden van de advocaten

Ze reageerden snel en hebben me goed geholpen

Zeer deskundig, topper!

Met 1 woord: perfect

Uitstekend!

Altijd goed gecommuniceerd en alles duidelijk besproken. Ook verwachtingen bleven realistisch. Zeker een aanrader!

Uitstekend!!

Ik ben Fakiri& van Beuning zeer dankbaar. Vooral dhr. M.W. Fakiri heeft mijn zaak zeer kundig en professioneel opgepakt. Dhr. M.W. Fakiri is zeer betrokken advocaat die zijn belofte 100% waarmaakt. Dank jullie wel.

Uitstekend geholpen

• Geholpen door: Mr. M.W. (Murteza) Fakiri

Hele snelle service met goed, snel en eerlijk advies!

Mijn ervaring met eerdere advocaten is niet altijd even goed. De advocaat waarmee ik in contact ben gekomen is erg goed te bereiken, klantvriendelijk en doet zijn werk goed zoals het hoort! Kwaliteit!

• Geholpen door: Mr. D.W. (Damian) Roos

Onterecht ontslagen! Ik wilde niet meer terug naar mijn werk. Ontslag van tafel en schadevergoeding ontvangen. Ik ben blij met de communicatie en uitleg over hoe de zaak aangepakt moest worden. Als je een advocaat nodig hebt kies voor dit kantoor!

• Geholpen door: Mr. N.M. (Nawid) Fakiri

Uitstekend advocatenkantoor voor arbeidsrecht en ontslagzaken

Fakiri en van Beuningen hebben me onlangs bijgestaan in arbeidsrechtelijke kwesties, ontslagzaken en bij het opstellen en onderhandelen van een VSO. De advocaten toonde niet alleen diepgaande kennis van de wet, maar ook een oprechte betrokkenheid bij mijn zaak. Ze hebben me geholpen de complexe juridische aspecten te begrijpen en stonden me bij in elke stap van het proces. Wat indruk op me maakte, was hun heldere communicatie en transparantie. Ze hebben me goed geïnformeerd over mijn opties en hebben me geholpen weloverwogen beslissingen te nemen. Hun onderhandelingsvaardigheden hebben geresulteerd in een VSO die mijn belangen optimaal beschermde.

Over Advocaatscore.nl