Petra heeft mij bijgestaan in 2 zaken en daarin heeft ze me altijd correct geholpen en alle 2 de zaken hebben we gewonnen,dus in 1 woord TOP!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Petra den Hollander

Een fijn contact, goede begeleiding en advies. Laagdrempelig.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Petra den Hollander

Over Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander

Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander is gespecialiseerd in het familierecht (vFAS) en in mediation (familie- en arbeidsrecht - MfN). Naast de juridische aspecten van een zaak is er ook altijd aandacht voor de emoties die spelen bij een conflict en worden er indien nodig handvatten aangereikt om de communicatie tussen de partijen te verbeteren. Het streven is altijd om een juridisch conflict in overleg, dus buiten de rechter om, op een respectvolle en duurzame manier op te lossen.

Over Advocaatscore.nl