Geweldig, altijd een luisterend oor.

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad met De Wit advocatuur. Ben enorm goed geholpen en bijgestaan in mijn arbeidsconflict. Ook tijdens eerdere mediation is hij steeds met me mee gegaan. Zonder hem was het denk allemaal heel anders gelopen. Raad iedereen De Wit advocatuur aan.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, goed , snel en deskundig advies

Mijn ervaring met Rene de Wit was zeer fijn en prettig. Eerste contact via de telefoon en voorzien van het nodige advies. Na een persoonlijk gesprek mijn zaak besproken en details doorgenomen. Met de diverse aangegeven opties een keus kunnen maken waarmee mijn zaak snel en naar tevredenheid kon afhandelen. Ik kan Rene van harte aanbevelen.

Professioneel en betrokken

René de Wit was voor mij een baken van rust en duidelijkheid in het proces. Gaf vanaf het begin veel vertrouwen wat mij ook weer zelfvertrouwen gaf. Na verdieping in het dossier had hij snel een analyse klaar; mooi om te zien dat aan het einde van de rit René's visie en voorspelling precies uitkwamen. Verder ook heel prettig dat hij altijd bereid was even de tijd te nemen voor korte vragen tussendoor; de lijntjes waren steeds kort. Complimenten ook voor de menselijke, empathische houding. Bedankt René!

Snel en goed advies

Ik heb meneer De Wit direct kunnen spreken via de telefoon, waar hij al een goed eerste advies gaf. Vervolgens zijn we bij hem langs geweest om wat meer details te bespreken. Hij heeft eerst een luisterend oor geboden en gaf hierna een duidelijk plan van aanpak.

Super goede ervaring gehad

We zijn door het gehele proces top geholpen. Konden altijd contact opnemen voor eventuele vragen, ook zonder afspraak. Communicatie verliep vlot en zaken werden erg snel geregeld. Al met al een hele goede hulp gehad in het proces! Nogmaals bedankt

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijk en fijn contact en erg kundig.

Via mijn oom in contact gekomen met deze advocaat. Zeer goede ervaring. Kon hem altijd bereiken en nam hiervoor de tijd. Was erg kundig.

Superfijn en snel

Mijn ervaring met Rene de Wit is super. Geeft het juiste en duidelijk advies. Reageerde altijd snel op de mail, maar ook telefonisch goed bereikbaar.

• Betrokkenheid

Betrouwbare en deskundig advocaat op het gebied van arbeidsrecht

Rene is een empathische en betrokken zeer ervaren advocaat op het gebied van arbeidsrecht en recent ook op het gebied van mediation. Scherpte in de zaak en ook gepaste humor en relativeringsvermogen.

• Betrokkenheid

Senioriteit komt met de jaren...

Rene is een scherpe advocaat die snel de casus doorgrond en je ondersteunt in het te lopen traject. Door in het begin de juiste vragen te stelen peilt hij waar de client, in breedste zin, staat en welke behoeftes er zijn. Rene weet snel te analyseren wat je nodig hebt, waar je valkuilen liggen en doorziet waar je niet aan gedacht hebt. Hierna ontstaat een warm menselijk traject waarbij frequent gespiegeld wordt, gekeken wordt naar de zakelijke en menselijke behoefte en stelt hij frequent kritische vragen wat je aan het denken zet, waardoor je een gebalanceerde juridische kijk ontwikkeld op je casus. Zeker voor mensen die "er al een aantal kilometers op hebben zitten" geeft zijn aanpak vertrouwen. De rust en senioriteit van Rene is een goede basis om je casus professioneel, zakelijk, efficiënt en met de juiste menselijke maat, te doorlopen. Voor mij een aanrader dus!

Vakkundig en betrokken advocaat

Rene is zeer begripvol, een warme persoonlijkheid, heel concreet en hij is oplossingsgericht. Verplaatst zich goed in de situatie. Reageert snel op vragen. Het gaf mij rust dat Rene vanuit zijn professie met mij mee dacht. Hij heeft mij zeer goed en deskundig geadviseerd. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Steun en professionele hulp

Ik ben erg blij en dankbaar voor de bemiddeling die Rene de Wit heeft geleverd! Ik was in een situatie terecht gekomen waar ik bijstand nodig had en vanaf het eerste contact moment had ik een goed gevoel bij Rene. Buiten de zeer professionele hulp heb ik ook steun gevoeld en het belangrijkste is dat hij kijkt naar de beste uitkomst voor zijn client.

• Betrokkenheid

Vakkundig advies, duidelijke uitleg, betrokken

In een stressvolle situatie had ik behoefte aan iemand die naar mij wilde luisteren en goed kon adviseren. Daarnaast had ik erg veel behoefte aan iemand die alle zorgen bij mij wegnam en alles voor me wilde regelen. Via via kreeg ik de naam van Rene de Wit door, met de belofte dat hij dit allemaal waar kon maken. Ik heb Rene daarom telefonisch benadert en de zaak werd snel en vakkundig in behandeling genomen. Bij vragen reageert hij altijd snel en geeft altijd een duidelijke uitleg. Kortom alles waar ik naar op zoek was. Het was voor mij heel geruststellend om tijdens deze stressvolle periode iemand achter me te hebben staan die rustig, duidelijk en betrokken is en daarnaast verstand van zaken heeft.

Professionele en betrokken advocaat

Professionele advocaat, luistert goed naar je verhaal en wensen en is duidelijk in zijn advies. Dankzij René een zeer tevreden resultaat behaald.

een menselijke maat

Benadering en behandeling vanuit de menselijke invalshoek. Oplossingsgericht en een (prima) luisterend oor. Volledig naar tevredenheid kwestie(s) opgelost en zeker aanbevelenswaardig.

• Betrokkenheid

Ontzettend goed geholpen !

Ik heb vrijblijvend advies gehad van meneer de wit. Reageerde ontzettend snel en was heel duidelijk en heeft mij goed geadviseerd. Ben hem ontzettend dankbaar en heb veel vertrouwen in deze man. Als er weer iets aan de orde is , ga ik zeker weer van zijn diensten gebruik maken Een zeer tevreden cliënt

Prettig samenwerking

Altijd duidelijk en snelle reacties

Extremely happy

I contacted Mr DeWit over a payment matter regarding my dismissal from work After numerous attempts to receive money from the company nothing happened I contacted Mr De Wit and he too over my case and I received my payment Thank you again Mr de Wit for taking my case I recommend this lawyer to everyone He is very professional and get the results you need

• Betrokkenheid

na onze eerste kennismaking en de heer de Wit geïnformeerd te hebben over mijn situatie, heeft de heer de Wit een uitstekend document gemaakt met de nodige onderbouwing. Dit document heb ik uitstekend kunnen gebruiken voor verdere onderhandelingen met mijn werkgever.

Uitstekend ervaring

• Betrokkenheid

Ik ben erg vakkundig, fijn en snel geholpen!

Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met De Wit Advocatuur sprak ik met Dhr. de Wit over mijn situatie tot beëindiging contract. Dhr. de Wit gaf mij telefonisch na het lezen van mijn VSO direct enkele vrijblijvende adviezen en tips. Om eventueel verder samen te werken stelde Dhr. de Wit voor om elkaar face to face te zien, want hij vond dit erg belangrijk om nog meer en beter inzicht te krijgen in de situatie. De volgende dag kon ik al terecht. Vervolgens is de case snel en vakkundig in behandeling genomen. Bij vragen ook een snel antwoord of een telefoontje terug. De ontvangen VSO was wel heel summier opgesteld en uiteindelijk is er naar tevredenheid een hele goede VSO overeen gekomen. Dit allemaal vanwege de input en deskundigheid van dhr. de Wit.

Kundig en concreet.

Mijn ervaring met René is top. Hij is duidelijk en to the point.

• Betrokkenheid

Sterk, duidelijk advies en begeleiding doordat Rene goede kennis van zaken en van mensen heeft

Dank je wel René voor jouw kundige hulp!

kan gewoon niet beter

Buiten de "praktische" zaken die uitmuntend EN vakkundig zijn geregeld; heeft meneer de Wit ook klaar gestaan en was er op de momenten die er toe doen. Wat minstens, zo niet; nog belangrijker is. Weten wat je moet doen, handelen, zeggen. Advies met wijsheid en onderbouwing, door grote ervaring. Die je geruststelling geven, exact op de juiste momenten, wat een enorme meerwaarde geeft. Betrokken en realistisch; wat haalbaar is. Hierdoor steekt meneer de Wit met kop en schouders boven de zakelijke/andere advocaten uit.

Fijne hulp,duidelijk advies,top

Erg fijn als je daadwerkelijk de hulp krijgt die je nodig hebt.Snel antwoord en duidelijk advies.Echt goed.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met De Wit advocatuur is één woord gezegd, geweldig.

Door een kennis ben ik bij advocaat De Wit terecht gekomen met mijn juridische probleem. De eerste kennismaking was goed en ik had gelijk vertrouwen in deze advocaat. Hij heeft mijn zaak tot een goed einde gebracht waarvoor nogmaals mijn dank.

Over De Wit advocatuur

De Wit Advocatuur biedt hulp op het gebied van arbeidsrecht, met name ook preventief. Zowel werkgevers al werknemers kunnen met hun vragen terecht. Een specifiek aandachtsgebied betreft de ziekte van een medewerker en de complexe wet- en regelgeving daar omheen. Verder richt De Wit Advocatuur zich op de juridische gezondheid van bedrijven. Daarbij worden de uitgangspunten van "preventive law" gehanteerd.

Over Advocaatscore.nl