Mijn oplossing was met 10 minuten chatten opgelost!

Ik had een prangende vraag en ben via Google op de website Advocatenkantoor Absolute Advocaten terecht gekomen. Daar het een en ander gelezen waardoor het antwoord op mijn vraag een stuk duidelijker werd. Via de chatfunctie heeft een vriendelijke advocate mij erg goed geholpen en nog meer duidelijkheid gegeven. Hele fijne service!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Tessa Maters

Ja ... inderdaad een 10....ik heb nog nooit een 10 als beoordeling gegeven. Maar in dit geval: een financiële vreemde bancaire manoeuvre werd door Tessa haarfijn geanalyseerd en weerlegt en vervolgens gereduceerd tot 40% (dus 60% minder!). De eiser ging er mee accoord.
  • Geholpen door: Tessa Maters

Zeer goede en professionele service. Communicatie en samenwerking was erg goed en snel.
  • Geholpen door: Tessa Maters

Wij hebben Absolute Advocaten nieuwe samenwerkingsovereenkomsten op laten maken voor ons partnerprogramma met uitstekend resultaat. De overeenkomsten waren zeer goed leesbaar.
  • Geholpen door: Marije Jansen

Helder, duidelijk en snel.
  • Geholpen door: Marije Jansen

In mijn zaak heb ik ontzettend veel aan Tessa gehad. De samenwerking met Ernst in het geheel heeft mijn zaak tevens veel goeds gedaan. Tessa was duidelijk, deskundig, hard op de juiste momenten en met een duidelijk gezamenlijk doel voor ogen. Door Tessa en Ernst heb ik mijn doel kunnen halen en daarvoor ben ik ze nog steeds erg dankbaar. Al met al was ik in een vervelende situatie gekomen en heb het toch af kunnen sluiten met een glimlach. Ik kan het kantoor bij een ieder aanbevelen.
  • Geholpen door: Tessa Maters

Ik ben uitermate snel en deskundig geholpen op het gebied van arbeidsrecht. Klantbelang en klantvriendelijkheid staan bij mijn adviseur duidelijk op nummer 1. Erg fijn!
  • Geholpen door: Marije Jansen

Zeer goede en vlotte dienstverlening! De combinatie van juridische alsmede financiële kennis maakt dit advocatenkantoor, voor mij als ondernemer, slagvaardig en succesvol!
  • Geholpen door: Tessa Maters

Linda heeft zich gespecialiseerd in de wet DBA. Zij heeft mij uitstekend geadviseerd om een goede (model)overeenkomst op te stellen. Ook mijn algemene voorwaarden zijn weer getoetst én aangepast aan deze overeenkomst die voor mij als ondernemer werkt en door de Belastingdienst geaccepteerd kan worden.
  • Geholpen door: Linda Jacobs

Ik ben woonachtig in het buitenland en had een deskundige advocaat op het gebied van contractenrecht in Nederland nodig. Een zoektocht op internet bracht mij bij Absoluut Advocaten. Ik legde mijn kwestie telefonisch voor en kreeg zeer snel heel deskundig advies van Tessa Maters.. Ik besloot om met dit kantoor een rechtszaak aan te spannen. Tessa doet de zaak zelf dus zij is mijn gesprekspartner gebleven. Tot nu toe hebben we niet alleen de bodemprocedure gewonnen, maar ook het door ons aangespannen kort geding. Tessa is zeer deskundig en ik heb het gevoel dat mijn zaak bij haar in goede handen is. Ze denkt niet alleen met me mee, maar lééft ook met me mee zonder haar juridische visie te verliezen. Als ik iets wil dat niet kan, dan zegt ze dat gewoon. Ik stel het op prijs dat zij alle mogelijkheden rustig uitlegt en dat we daarna samen een beslissing nemen. Ik ben heel erg blij dat ik dit kantoor heb ingeschakeld. Emails, telefoontjes, zelfs whatsapp, de communicatie is zeer snel en persoonlijk. Ook de rest van het team is zeer snel in de beantwoording van vragen van kleine kwesties die buiten Tessa geregeld kunnen worden. De tarieven zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Al met al een topper!
  • Geholpen door: Tessa Maters

Snel duidelijk deskundig en efficiënt.
  • Geholpen door: Marije Jansen

Marije reageert snel op vragen en weet gewoon waar ze over praat, iets wat je van een jurist mag verwachten. Ze heeft ons meer dan uitstekend geholpen. Komt bij dat ze een buitengewoon aardige en leuke persoon is die daadwerkelijk 'ontzorgt': je neemt immers niet voor niets een advocaat.
  • Geholpen door: Marije Jansen

Met ons verzoek tot ontbinding van een B.V. hadden we binnen no-time reactie op wat het process zou zijn en toen we eenmaal alle benodigde papieren hadden aangeleverd, was het binnen 2 dagen rond! We waren verbaasd hoe snel dat gegaan is
  • Geholpen door: Tessa Maters

Zeer deskundige behandeling van mijn zaak. Goede ondersteuning in de zoektocht naar een oplossing van het conflict.