Prettige en vlotte samenwerking om documenten juridisch sluitend te krijgen.

Ik heb heel pragmatisch met Thomas gewerkt om een aantal documenten, waaronder onze algemene voorwaarden, scherp en to-the-point op te schrijven. Wat mij vooral goed beviel is dat Thomas alles terugbracht tot de essentie in plaats van de stukken omvangrijker en complexer te maken. Dat was goed voor de doorlooptijd, de kosten en natuurlijk ook het resultaat.

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Hij denk mee met oplossingen en is actief

Bij deze advocaat voel ik mij prettig want hij denk met je mee voor oplossingen en handelt ook ernaar. Commuminatie is top en is soms zelf pro actief. Van tijd tot tijd belt hij zelf op om de status te bespreken. Is ook eerlijk en vertelt of een zaak zin heeft. Top advocaat.

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Friendly, professional and efficient services.

I was in a quite messy situation with my employer when I hired Trevi Advocaten. To make it short, I was having a burnout and my employer tried to end my contract. I was unable to have any kind of contact with my employer and Trevi Advocaten acted as an intermediator between my employer and I. Ilse was very stratight forward, clear and also friendly. I felt comfortable and safe. She helped me reach to an agreement and she always acted fully in my interest.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

My experience: perfect service coupled with excellent professional conduct.

Ilse Feenstra at Trevi Advocaten has a passion for her work, which translates into an excellent service. She is in-depth, looks at all details and her legal advice emanates from thorough legal knowledge combined with no-nonsense problem-solving and analytical abilities. Ms. Feenstra exercises values of respect, conductive communication, understanding, flexibility and greater good for everyone. These are the qualities which sets apart a good lawyer from an excellent one.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Heel deskundig

Heel deskundig en advies op maat.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Duidelijk en to the point!

Al jaren hebben we een uitstekend contact met Ilse Feenstra! Op een prettige en ongedwongen manier wordt een casus uiteengezet en opties besproken hoe te handelen.

Zorgvuldig en deskundig

Prettige omgang om tot een gunstig resultaat te komen

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Snelle actie en perfecte dossier kennis!

Snel schakelen en toch op de hoogte zijn

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Uitstekend geholpen door een uitermate vakkundige en professionele advocaat Ilse Feenstra

Ilse heeft mij uitstekend bijgestaan in de casus met betrokken, professioneel en vakkundig advies. De communicatie richting de andere partij was strak, direct en duidelijk. Ik geloof dat mede hierdoor de uitkomst goed was en de doorlooptijd kort.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Prettig, vakkundig en maken altijd tijd voor je.

Trevi heeft een aantal zaken naar volle tevredenheid voor ons geregeld. "Hoop niet dat er nog vele volgen" Maar zo wel, weten wij de weg naar Trevi advocaten zeker te vinden.

Zo goed

Ze nemen de tijd om vragen te stellen en luisteren voordat ze advies geven en opvolgen...

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Ik ben erg tevreden met de samenwerking. Er wordt goed advies gegeven omtrent beslissingen die binnen de B.V. spelen. Daarnaast vind ik deskundigheid en betrokkenheid erg belangrijk, aangezien een advocatenkantoor het belang van een onderneming behartigt. Thomas is naast een goede advocaat ook erg sociaal en betrokken bij mijn onderneming. Top gozer!

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Thomas Bijloo heeft mij een aantal keer bijgestaan en de zaken geweldig afgehandeld. Het begint met een luisterend oor, in combinatie met deskundigheid kwam Thomas elke keer tot het juiste oordeel. Ik hoop advocaten in de toekomst niet echt nodig te hebben maar als het toch zo mocht zijn dan is Trevi Advocaten voor mij het juiste adres.

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Prettig, open en professioneel kantoor met harde werkers. Resultaat voor de opdrachtgever telt. En dat doen ze met toegankelijke en duidelijke communicatie. Absoluut verstand van hun vak en de laatste ontwikkelingen. Mijn zaak betrof een niet betalende opdrachtgever voor een aanzienlijk bedrag. Dit bedrag is snel en volledig alsnog betaald. Vergeet incassobureaus en schakel direct Trevi advocaten in; het betaalt zich dubbel en dwars uit!

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Snel en adequaat geholpen. Prettige sfeer.

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Ilse, Zoals je ziet ben ik zeer tevreden. We hebben zeer goed samen kunnen werken en het juiste resultaat weten te bereiken. Vriendelijke groet, Abel de Vries

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Ilse heeft me heel goed en prettig geholpen, als een goed team. Ze heeft heel feitelijk de situatie en mogelijkheden geschetst. Ze heeft me continu en volledig geïnformeerd over de voortgang en ontwikkelingen, waarbij ze me telkens mijn opties schetste. Ondanks een lastige tegenpartij hebben we een er een heel goed resultaat uit gehaald. Top :-)

Professioneel en snel!

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Wat een fijn advocatenkantoor! Ilse en Thomas weten heel goed in normaal jargon over te brengen waar we stonden/staan in het geschil met onze aannemer. We zijn goed geadviseerd, tijdige communicatie naar de tegenpartij en brieven van de tegenpartij goed uitgelegd en hun mening gegeven. Wij kunnen iedereen Trevi Advocaten aanbevelen.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Zeer prettig tot nu toe, ik krijg de hulp en advies die ik nodig heb. Zowel per email als telefonisch contact. Voor nu alvast ontzettend bedankt!

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Naast de deskundigheid en professionaliteit ook/toch oog voor de mens zelf blijven houden. Veel dienstverlener vergeten dat laatste wat nou juist bij een zakelijk geschil het verschil maakt.

• Geholpen door: Sil Hu

Prettige laagdrempelige uitleg en communicatie. Ook realiteitszin / waarheidsvinding zonder gemanipuleer of toestanden. Prima ondersteuning bij de rechtbank met heldere uitleg over de gang van zaken en regels. Zakelijk met toch betrokkenheid naar de rechtszaak en gedaagde ; Rechts-zaak gewonnen op eerlijke en realistische basis.

Schenkkade 50 2595 AR Den haag

Over Advocaatscore.nl