Prettig en accuraat

Ik schrok wel van de factuur zo snel na ons eerste contact. Door de emotie waar ik in gekomen was door het ontslag, las ik de bijgaande brief niet heel goed. Ik dacht dat het bedrag de kosten waren voor de enkele momenten van contact die we tot dat moment hadden gehad. Dat maakte me terughoudend in contact omdat ik dacht dat voor elk klein moment van contact een groot bedrag gefactureerd zou worden. Later heb ik dit enigszins gestrestst daarover besproken wen werd duidelijk dat het een voorlopige factuur was.

• Betrokkenheid

Snel en correct geholpen bij een arbeidsrecht kwestie. Duidelijk en helder advies over wat realistisch en haalbaar was en heeft zichzelf meer dan terugverdiend.

Erg goed geholpen.

Mr. Plas-Velema heeft voor mij medio maart 2022 een vast stelling overeenkomst gesloten met mijn ex-werkgever, maar na het tekenen begon deze erg lastig te doen en kwam de gemaakte afspraken niet na. Hierop weer contact opgenomen met Mr. Plas-Velema, waarna er weer een briefwisseling plaats vond tussen partijen, na een dwingende brief van Mr. Plas-Velema heeft mijn ex-werkgever zich bedacht, en is alsnog de gemaakte afspraken nagekomen. Het was een fijn contact, duidelijk en helder. Erg tevreden met het resultaat, en bij een arbeid conflict zeker een aanrader.

• Betrokkenheid

Snelle professionele hulp bij onderhandeling vaststellingsovereenkomst

Ik benaderde Ab Koolhof nadat mijn werkgever na meer dan 20 jaar dienstverband bekend maakte dat mijn functie kwam te vervallen. De klik was er gelijk met Ab, belangrijk omdat in een emotionele fase waarin je niet rationeel kunt nadenken en/of handelen het fijn is wanneer je een professional naast je hebt staan die voor jouw belangen strijd. In no time, en tegen een redelijke vergoeding, werd een overeenkomst gesloten waarmee beide partijen tevreden kunnen zijn. Ik kan dan ook Hanze advocaat in het algemeen en Ab Koolhof in het bijzonder van harte aanbevelen!

Opluchting in zware tijd

Voor iemand die nog nooit in een juridische kwestie is beland. Heeft Hanze advocaten mij heel goed bijgestaan. Mariska Broeders heeft deze zware periode voor mij een stuk lichter gemaakt met duidelijke communicatie waardoor ik nu weer verder kan met mijn toekomst. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar voor de uitkomst.

Zeer goed geholpen

Mariska heeft mij erg goed geholpen en mij juist geadviseerd. In al haar schrijven richting de advocaat van mijn werkgever was zij erg goed in het juist verwoorden van de situatie. Krachtig, maar ook gevoelig in haar woorden. Door haar hulp ben ik er goed uitgekomen met mijn werkgever.

• Betrokkenheid

Hoe een bijzonder vervelende ervaring door de juiste juridische ondersteuning tot een goed eind komt

Door de grondige juridische kennis, ruime ervaring in zowel werkgever als werknemer belangenbehartiging en de warme menselijke houding werd de voor mij als zeer heftige ervaren periode dragelijk. De advocaat schakelde snel, had duidelijke visie en liet mij de route bepalen waarbij grondig advies en afwegingen aan mij werden meegegeven.

• Betrokkenheid

fijne samenwerking, goed en helder advies

Anjo kwam op mij over als een deskundig persoon met veel ervaring op dit gebied. Veel gecommuniceerd via e-mail wat ook prima was voor mij. Vragen van mijn kant uit over zaken die voor mij niet helder waren zijn duidelijk en snel beantwoord.

• Betrokkenheid

Vakkundig met een persoonlijk tintje!

Wegens een reorganisatie bij mijn werkgevers en het ontvangen van een VSO, had ik de hulp ingeroepen van Hanze advocaten. Na een prettige intake bij Ilona nam Ab contact met mij op. Ab heeft zakelijk maar absoluut met oog voor mij als persoon een analyse gedaan van de situatie. Dat in combinatie met de ingezonden stukken vanuit mijn werkgever zorgde voor een tegenvoorstel. Wat ik erg prettig vond, was de wijze waarop Ab mij meenam in de processen, de stappen die we zouden nemen en vervolgens geruststelde, het blijft toch spannend zo’n procedure. Ook kreeg ik een duidelijke indicatie van de kosten hetgeen ook niet geheel onbelangrijk is. De onderhandelingen heeft hij helemaal met succes uit handen genomen want ik ben met mijn werkgever op een goede wijze tot een overeenkomst gekomen. ABsoluut een aanrader om Hanze advocaten in te schakelen bij een juridische hulp behoefte. Ook middels deze feedback, dank voor je hulp Ab!

Hele snelle service

Meneer Koolhof heeft me goed en snel geholpen in het beëindigen van mij arbeidsovereenkomst met me werkgever.

• Betrokkenheid

Tijdens mijn conflict, erg goed geholpen

Ten tijde van mijn arbeidsconflict met mijn nu ex werkgever, contact gezocht met Hanze advocaat gezocht. Erg prettig contact en ook kundig advies en begeleiding. De te versturen brieven werden telkens aangeboden ter beoordeling, eigenlijk was dat niet nodig want het klopte steeds. Mr. Floor Plas-Velema, wist ook de aangeboden regelingen erg te verbeteren en uit te breiden. Kortom ik ben erg tevreden en bij een arbeidsconflict, advieseer ik neem cotact op met Hanze advocaat

Scherp!

Ik ben tijdens een vervelende periode geadviseerd door Annelies Baas over het te volgen traject. Annelies is iemand die goed luistert, snel de kern van het verhaal begrijpt en de zwakke plekken van de tegenpartij prima in kaart weet te brengen. Daarnaast kijkt ze ook met zorg naar de gesteldheid van de cliënt, wat ook niet onbelangrijk is. Al met al zijn we na een periode van een maand of 2 gekomen tot een resultaat waarbij ik weer verder kan en kijk ik met een tevreden blik achterom. Zoals ik eerder zei tegen Annelies; mocht ik ooit weer in een situatie als dit terecht komen, dan kom ik graag weer bij jou!

• Betrokkenheid

Zeer goede bijstand tijdens conflict

Hanze Advocaat heeft erg goed geholpen tijdens een conflict met mijn werkgever dat al maanden sleepte. Goede afspraken, duidelijke communicatie en erg goed bereikbaar (zelfs tijdens vakanties) hebben enorm geholpen om te ontzorgen. Omdat Hanze de volledige zakelijke afhandeling voor zijn rekening nam (maar me tegelijkertijd volledig op de hoogte hield en constant overlegde), kon ik me richten op het afsluiten van de samenwerking met mijn voormalige werkgever die meer dan 11 jaar duurde. Daarnaast werd goed aangevoeld hoe ver men in de onderhandeling kon gaan, waardoor het hele proces snel afgewikkeld kon worden. Ik ga er niet vanuit, maar bij een volgend conflict zal ik ze zeker weer benaderen. Een aanrader!

• Betrokkenheid

Erwin Zondervan is een zeer goede advocaat met veel kennis van zaken.

Erwin Zondervan heeft mij prima geholpen bij het beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst in het kader van mijn ontslag vanwege reorganisatie. Ik ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat.

• Betrokkenheid

Hele goede begeleiding gehad bij een casus.

Goed advies gekregen en heel makkelijk benaderbaar.

• Betrokkenheid

Hanze advocaat heeft mijn zaak tot een goed einde gebracht

De advocaat van Hanze Advocaat heeft me begeleid in het proces naar een VSO. Ondanks dat het proces voor mij uitdagend was, is de uitkomst in orde. Ik heb vrede met de uitkomst. De advocaat zelf heeft me goed begeleid, hoewel de snelheid van het oplopen van de uren ondersteuning me wel verbaasd heeft, dit heb ik echter niet gedeeld met de advocaat.

Betrouwbaar, snel, professioneel

Naar aanleiding van mijn vraag voor ondersteuning is er snel geschakeld. Advies was duidelijk en afhandeling correct.

Ab is een kanjer!

Ik zat er echt doorheen maar door Ab zijn luisterend oor, hij neemt echt de tijd voor je, voelde ik me zoveel sterker dan ik was. Zijn persoonlijke benadering, zijn kunde en zijn positiviteit hebben me er doorheen geholpen! Erg vakbekwaam maar zijn mensen mens zijn maakt hem bijzonder! Dank je wel Ab!

Hij zit er boven op

Ik ben positief verrast door het feit dat Ab er zo boven op zat en ik het echt het gevoel had dat hij voor jou in de bres sprong. Soms met een beetje durf, maar achteraf heeft dat heel goed uitgepakt. Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen!! Zeker een aanrader!!

Ontneemt een hoop zorgen

Realistisch en goed

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig en geruststellende begeleiding en uiteindelijk fantastische afronding van VSO!

Het hele proces van het arbeidsconflict tot aan het VSO heeft bij mij 3mnd geduurd. Ab Koolhof was de advocaat waar ik mee mocht samenwerken. Gedurende het eerste deel van het proces was Ab altijd adviserend en coachend voor mij beschikbaar. Toen het er echt op aankwam en het traject van het VSO begon kwam Ab met een vlijmscherp verweer waarin hij precies de de vinger wist te leggen op de gemaakte fouten van de tegenpartij. Deze partij kon niet anders doen dan ingaan op onze tegenvoorstel. Hoewel ik terugkijk op een zeer vervelende periode met mijn werkgever heeft het dankzij de deskundige afhandeling van Ab voor mij zeer goed uitgepakt. Ik ben Ab echt heel dankbaar!

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig en accuraat!

Mariska Broeders heeft mij zeer goed juridisch advies gegeven over mijn vaststellingsovereenkomst. Daarnaast was zij altijd bereikbaar voor vragen en tips. Ik zal haar zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Deskundig Betrokken en Ontzorgt.

Mijn werkgever besloot na 15 jaar dat het beter was om ons eigen weg in te slaan. Zo iets komt natuurlijk altijd onverwacht en het overdonderd je. Wat nu? Hoe verder? Uiteindelijk kwam ik terecht bij Hanze Advocaten te Zwolle en kreeg ik mevrouw Mariska Broeders toegewezen om mijn dossier te behandelen. Mevrouw is zeer deskundig betrokken en ze luisterd ook echt naar haar cliënten. Van A tot Z heeft ze alles in goede banen geleid en uiteindelijk heeft het er toe geleid dat werknemer en werkgever met een zeer tevreden gevoel afscheid kunnen nemen van elkaar en het dossier gesloten kan worden. Ga met een zeer tevreden gevoel de toekomst tegemoet en dat allemaal dankzij mevrouw Broeders en haar team van zeer deskundige collega's. Ik beveel Hanze Advocaten ten zeerste aan en wens jullie allemaal een geweldig gezond en succesvol 2022 toe. Met vriendelijke groet Ferry.

Fijn en betrokken

Zeer goede ervaring, duidelijk en zeer kundig. Aan te raden!

Eekwal 12

8011LD Zwolle