Veel steun aan gehad

In een steeds verslechterend conflict met mijn werkgever, heb ik mij genoodzaakt gevoeld om juridische hulp te zoeken. Ik kwam uit bij Hanze advocaten en ik werd gekoppeld aan Ab. Vanaf dat moment voelde ik mij een stuk zekerder in de situatie, echt een opluchting. Ab is toegankelijk, accuraat, flexibel en gaat écht voor je aan de slag.

• Betrokkenheid

De begeleiding gaf mij rust in een traject waar je het gevoel van druk ervaart.

In een toch vervelende situatie heeft Hanze Advocaat goed de tijd genomen om de situatie te doorgronden en zo tot goed advies gekomen die past bij mijn situatie. Daar je snel het gevoel krijgt dat er druk achter je ontslag staat, geeft de begeleiding je meer rust en helpt Hanze Advocaat om geen overhaaste beslissingen te nemen. Elke vorm van communicatie wordt in goed overleg doorgenomen en nemen de tijd voor je vragen en opmerkingen. Dit resulteert in een uitkomst die past bij jouw situatie en belangen.

Mariska is een topper

Na een slechte vaststellingsovereenkomst te tekenen bij mij werkgever ben ik in contact gekomen met Mariska. Tijdens het intake telefoongesprek heeft ze me ook uitgelegd hoe ik het zou moeten aanpakken als ik geen gebruik zou willen maken van te factureren uren. Waardoor ik geen gevoel kreeg alsof ze elke euro uit de situatie wilde melken. Ik heb gekozen om 5 uur af te nemen wat genoeg was om de hele situatie op te lossen. Hier zaten meerdere gesprekken en concept emails in. Ze was super meedenkend en erg vaardig in haar vakgebied.

• Betrokkenheid

Goed geadviseerd met heldere taal

Mariska heeft mij goed geholpen en geadviseerd.

• Betrokkenheid

Klant en servicegerichtheid is gewoon uitstekend.

Ik heb de contact met Ab erg goed ervaren. Vooral het meedenken en het geven van advies. Kortom anderen kunnen leren hoe ze klant en servicegerichtheid moeten toepassen. Bedankt voor deze ervaring en ik hoop dat ik jullie niet meer nodig hebt in de toekomst :).

Doortastend en realistisch

Het contact met Ab Koolhof van Hanze Advocaat voelde vanaf het begin gelijk prettig. Mijn werkgever had na een reorganisatie geen plek meer voor me in de nieuwe organisatie. Ab heeft me veel zorgen uit handen genomen door in onderhandeling te gaan met de werkgever en me duidelijk uit te leggen waar ik recht op had. Alle communicatie tussen Ab en mij verliep in een ontspannen sfeer waarbij hij duidelijk blijk gaf van zijn vakkennis. Uiteindelijk was het resultaat zeer naar tevredenheid. Ik zou Hanze Advocaat en in het bijzonder Ab Koolhof aan een ieder willen aanbevelen voor juridische ondersteuning bij arbeidsconflicten.

• Betrokkenheid

Prettig contact, professioneel advies en vlotte opvolging van vragen

Al tijdens het eerste contact kreeg ik een goede indruk van de expertise en aandacht vanuit Mariska. Mijn situatie werd goed begrepen en ik werd direct gerustgesteld door verschillende tips die ik kreeg. Er werd ruim de tijd genomen om de achtergrond en aanleiding van mijn situatie duidelijk te krijgen en na het eerste gesprek had ik direct een goed beeld van de expertise en professionaliteit van Hanze Advocaat. Gedurende het proces kon ik gemakkelijk, snel en op een laagdrempelige manier in contact blijven, werden vragen snel beantwoord en zodoende kon ik vlot tot een oplossing komen voor mijn situatie. Al met al een hele prettige ervaring gehad met Hanze Advocaat en raad deze partij dan ook van harte aan. Bedankt nogmaals!

• Betrokkenheid

Een hele fijn en persoonlijk contact met onze advocaat.

In een zeer open eerste gesprek met de advocaat zijn alle voor- en nadelen besproken. Daarbij zijn geen gouden bergen beloofd maar is er wel realistisch gekeken naar de mogelijkheden. Na dit overleg is de zaak in gang gezet en is er in record tempo succes geboekt, waarvoor wij uitermate dankbaar zijn. Met name het persoonlijke contact heeft ons blij verrast, dit gaf ons het gevoel "onze" advocaat al jaren lang te kennen. Dank je wel dat je ons hebt bijgestaan.

• Betrokkenheid

Makkelijk benaderbaar, professioneel en vertrouwde afhandeling.

Er waren korte lijntjes, duidelijke communicatie en een professionele aanpak. Vooral het eerste vrijblijvende gesprek was prettig en gaf veel vertrouwen in Mariska Broeders als advocate.

top

Ik ben door Mariska Broeders top geholpen; Ze heeft mijn zaak gelijk opgepakt, goede voorlichting, denkt mee, reageert snel op elke briefwisseling. Het contact met mijn werkgever was ronduit slecht. Door haar inzet en bemiddeling is het contact met mij en mijn werkgever goed verlopen, en heb ik een redelijke transitievergoeding gekregen. Dank!!

Snel, helder en behulpzaam

Er zat een behoorlijke druk op een goede afronding. Mariska was erg behulpzaam en heeft meegedacht in de mogelijkheden. Ik vond het erg prettig dat ze nog even checkte of ik alles begreep en of ik nog vragen had. Ook aan het begin van de avond.

Hartstikke fijn

Mijn ervaring met Mariska is dat ze een hartstille goede arbeidrecht advocaat is die mij heel goed hrrft geholpen met de vso onderhandelingen metijn ex werkgever. Aanrader!!!

• Betrokkenheid

Kundige advocaat welke rust geeft

Anjo is een fijne advocaat. Heeft kennis van zaken en geeft daardoor rust in een vervelende situatie. Aanrader voor een ieder die in een conflict zit!

Professioneel

Ik ben goed geholpen door Erwin en zijn collega's. Ze zijn heel bereidwillig en maken tijd vrij om je bij te staan en vangen elkaar goed op bij afwezigheid. En niet iedere minuut wordt doorgefactureerd, zoals ik eens heb meegemaakt bij een ander kantoor.

Fijne samenwerking

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Er werd goed naar mijn verhaal geluisterd en dit werd meegenomen in de communicatie naar mijn werkgever. Positieve instelling. Gerust gesteld.

• Betrokkenheid

Erg tevreden over intake gesprek/inzet/empathie/inzicht/aanpak

Al bij het intake gesprek met Mariska Broeders wist ik al dat het goed zat. Mariska kwam meteen met suggesties en goed advies. Haar begeleiding, inzicht en proactief in de zaak stelde ik heel erg op prijs. Bij elke stap werd mij uitgelegd waarom en de mogelijke uitwerking en vervolg actie. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ze voor mij aan het werk was en dit heb ik 90% van de ervaringen met andere arbeidsadvocaten niet gehad. Omdat Mariska met vakantie ging, werd mijn zaak aan haar collega Roelien Klaver overgedragen. Ik heb in het verleden slechte ervaringen met overdragen gehad dus ik kneep ‘em, je weet immers nooit of de kwaliteit van de vervanger ook goed is. Niets meer dan lof voor Roelien Klaver, ze had de zaak blijkbaar al door want het voelde niet eens als een overdracht, dezelfde kwaliteit van werken ging gewoon door, telefonische gesprekken hoe de zaak zou worden aangepakt, vervolg acties etc, ik werd goed op de hoogte gehouden en geadviseerd. Roelien heeft herhaaldelijk de werkgever verzocht bepaalde zaken in de VSO recht te trekken, ze heeft het er niet bij laten zitten en ik ben blij met het resultaat. Dames, ik dank jullie hartelijk. Met vriendelijke groet,

Naar wens

Er werd naar mij geluisterd en begripvol gereageerd. Samen tot oplossingen gekomen en afgehandeld.

Duidelijk

Mijn ervaring met Hanzeadvocaat was prima, voor mijn gevoel is alles erg goed geregeld.

Hele goede ervaring!

Recentelijk ben ik geholpen door Ab Koolhof. Hij nam ruim de tijd om mijn casus te bespreken met een luisterende en begripvolle houding omtrent de situatie waarin ik mij bevond en dit gaf veel geruststelling. Hij schakelt en reageert snel en heeft een toegankelijke persoonlijkheid. Zeer slim en kundig in zijn handelen en weet het spel goed te spelen in de communicatie. Brede kennis van wet en jurisprudentie en weet deze goed in te zetten wat mij erg heeft geholpen tot een goede afloop!

• Betrokkenheid

Snel en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Zeer tevreden over Mariska! Ze reageert snel en adequaat. Ze heeft nog veel extra’s binnen gehaald. De VSO was binnen een week ondertekend. Ik beveel haar van harte aan!

• Betrokkenheid

Professionele juridische hulp, met oog voor mij als persoon.

Ab kwam erg kundig over en heeft een goed resultaat bereikt. Daarnaast had hij veel oog voor mij als persoon, wat erg prettig was.

Adequaat, betrokken en snel bijgestaan door Martijn Colenbrander

Mocht je een advocaat nodig hebben dan raad ik Martijn Colenbrander ten zeerste aan. Ik had niet een betere, vriendelijker, duidelijker en betrokken advocaat kunnen hebben dan Martijn. Mede dankzij Martijn kan ik tevreden zijn met de uitkomst zijn die voor mij haalbaar was.

Heel prettig

Mijn ervaringen met Hanze Advocaat zijn heel goed. Je voelt je begrepen en ze weten hoe ze moeten handelen.

Prettig en accuraat

Ik schrok wel van de factuur zo snel na ons eerste contact. Door de emotie waar ik in gekomen was door het ontslag, las ik de bijgaande brief niet heel goed. Ik dacht dat het bedrag de kosten waren voor de enkele momenten van contact die we tot dat moment hadden gehad. Dat maakte me terughoudend in contact omdat ik dacht dat voor elk klein moment van contact een groot bedrag gefactureerd zou worden. Later heb ik dit enigszins gestrestst daarover besproken wen werd duidelijk dat het een voorlopige factuur was.

• Betrokkenheid

Snel en correct geholpen bij een arbeidsrecht kwestie. Duidelijk en helder advies over wat realistisch en haalbaar was en heeft zichzelf meer dan terugverdiend.

Over Advocaatscore.nl