Supergoede begeleiding, veel steun en uiteraard juridisch erg sterk

In een heel vervelende situatie met mijn werkgever, heel veel ondersteuning, zowel juridisch als persoonlijk, ervaren van Mariska Broeders. Goede uitleg over de (on)mogelijkheden in bepaalde situaties. Na 1 intakegesprek was de situatie voor haar helder. Ik heb ervaren dat zij continue goede dossierkennis had, ik hoefde geen dingen twee keer te vertellen. Laagdrempelig en altijd bereid tot overleg. Uiteindelijk moesten we naar de rechter om in het gelijk gesteld te worden, maar ook daarin was de begeleiding uitstekend. Zowel uitleg over het procesrecht, als duidelijkheid over wat er wel/niet te verwachten was in de procesgang. Ook is er van te voren altijd duidelijk gecommuniceerd over de kosten, zodat daar geen verrassingen in zaten.

Helemaal tevreden

Floor heeft mij super goed geholpen. Ik voelde mij gehoord en vind Floor echt super professioneel. Ik kreeg snel reactie op mijn vragen en Floor zette zelf ook snel actie uit .Floor gaf mij vaak meerdere opties/scenario's, maar gaf dan wel het advies dat ik moest doen waar ik mij goed bij voelde. Ik ben super tevreden hoe het hele proces is verlopen.

Fantastische uitleg en begeleiding

Ruth heeft mij enorm geholpen, voorzien van de juiste informatie en zich aan afspraken gehouden met betrekking tot termijnen.

Duidelijk en doelgericht.

Goede communicatie !

Zeer prettige deskundige dienstverlening

Ik ben uitermate deskundig geholpen met een goed resultaat tot gevolg. Mocht het ooit weer nodig zijn, dan zal ik Hanze Advocaat zeker weer inschakelen.

• Betrokkenheid

Ik ben uitstekend geholpen door Hanze Advocaat. Vanaf de eerste kennismaking voelde ik mij gesteund. Met persoonlijke en deskundige hulp zijn mijn belangen behartigd.

zeer goed

De ondersteuning en begeleiding was professioneel, zeer kundig en ook empathisch. Duidelijke afspraken, korte lijntjes en goede communicatie. Ook een stuk nazorg. Al met al een zeer goede indruk van Hanze advocaat

• Betrokkenheid

Goede service en gedegen advies

Goede service en gedegen advies. Had eerst rechtsbijstand ingeschakeld maar ben blij dat ik uiteindelijk met Hanze Advocaat in zee ben gegaan

• Betrokkenheid

Transparant, betrokken en resultaat gericht

Vriendelijk en warm contact. Goede uitleg met veel geduld voor vragen en zorg geeft belangrijk stuk vertrouwen. Gestructureerde en duidelijke aanpak om samen het traject te doorlopen en rekbare oplossingen voor alle betrokkenen te realiseren. Erg fijn

Direct, duidelijk en doelgericht

Contact met Mariska Broeders verliep vanaf het eerste telefoongesprek vloeiend en duidelijk. Ze heeft in mijn ogen het best haalbare resultaat behaald en de zaak positief afgehandeld.

Perfecte dienstverlening

Snel en makkelijk en nam al gelijk contact over met m’n werkgever.

• Betrokkenheid N.v.t.

uitstekend

prettige benadering, duidelijke uitleg, snel reageren, goed bereikbaar voor vragen.

• Betrokkenheid

Hele goede dienstverlening voor mensen die hulp kunnen gebruiken

Mijn ervaring met Ab Koolhof is heel goed. Zorgvuldig en meedenkend. Analytisch en ook met zorg als het lastig wordt.

Snelle reactie, prettig schakelen

Positief, uiteindelijk bleek mijn zaak lastiger dan ingeschat. Mijn advocaat was betrokken en pro-actief.

Snel, betrokken en benaderbaar

Tijdens mijn oriëntatie naar een arbeidsrechtadvocaat in verband met een ophanden zijnde VSO kwam ook Hanze advocaat voorbij. Toen ik voor het eerst belde, in de veronderstelling om met de telefoniste een afspraak te maken voor een kort kennismakingsgesprek, werd ik direct al doorverbonden met dhr. Koolhof die mijn verhaal rustig en begripvol aanhoorde. En, het was eigenlijk gewoon je, jij en "Ab" ipv dhr. Koolhof. Twee (2!) volle maanden heb ik op vrijblijvende en kosteloze basis contact gehad met dhr. Koolhof die mij keer op keer laagdrempelig adviseerde. Ab stelt je op je gemak door in begrijpelijke doch bondige taal uit te leggen wat je positie is en welk plan van aanpak daarbij hoort. Ook bij twijfels, nota bene ná ondertekening van de VSO heeft Ab nog tijd om zaken toe te lichten en de andere kant van de medaille toe te lichten.

• Betrokkenheid

Prettig en constructief met een goed resultaat

Vanaf het moment dat we in contact kwamen met Mariska hadden we direct een vertrouwd gevoel. Je komt op onbekend terrein en dan is het fijn om met iemand in contact te komen die deskundig, scherp en heel duidelijk in het communiceren is. Ons belang stond voorop en dat hebben we ook duidelijk teruggezien in het eindresultaat.

Gekeken naar details

In een complexe situatie is er goed en zorgvuldig advies gegeven, waardoor ik een goede overeenkomst kon sluiten met mijn werkgever.

Prettig, professioneel en betrouwbaar

Roelien heeft mij vertrouwen gegeven en bijgestaan in het proces naar vaststellingsovereenkomst met werkgever. Ik heb deze samenwerking als prettig ervaren, professioneel, met een no-nonsense aanpak.

• Betrokkenheid

Kundige specialisten met gevoel voor de mens.

Ervaren advocaten die vooruit denken. Maar ook wel degelijk rekening houden met de mens achter de "case". Geweldig om te zien hoe deze arbeidsrechtspecialisten beter in hun vak zijn dan wederpartij. Zowel op papier als in de rechtszaal!

deskundig en vlot contact

ik heb het contact met dhr. Koolhof als zeer prettig ervaren. Hij is heel deskundig en heel vlot bereikbaar (niet alleen tijdens kantooruren) de communicatie verliep ook altijd helder en duidelijk ; dat vond ik in het traject waarin ik zat heel belangrijk ; duidelijke communicatie is key ; er werd altijd gecheckt of iets was aangekomen en bevestigd als iets was verstuurd. En toen er van de tegenpartij ook een jurist bij kwam nam dhr Koolhof de gehele communicatie op zich, wat voor mij zeer veel stress wegnam ; dat was top ! Ook kan dhr Koolhof zich goed inleven in de situatie waardoor je het gevoel krijgt dat je echt een medestander hebt ; iemand die voor je opkomt en die je steunt !

Supervriendelijk en meedenkend

Na juridisch advies toch besloten om Hanze advocaat in te schakelen. Zeer vriendelijk te woord gestaan en duidelijk ook via de mail. Ben zeer blij met de keuze die ik gemaakt en en hoe ik uiteindelijk tot een akkoord ben gekomen met mijn werkgever dankzij Hanze advocaat!!

• Betrokkenheid

Ontzorging in alle vormen van het woord

Bijgestaan door Ab tijdens mijn VSO proces. Het was een moeilijke tijd, waarbij er ook privé veel speelde. Maar Ab gaf naast juridische advies ook altijd een luisterend oor voor al het andere. Alsof een goede vriend je bijstond in het proces. Hij nam de communicatie tot zich, zorgde ervoor dat ik werk/privé de balans kon behouden en me kon focussen op de belangrijke elementen die elders afspeelde. Altijd bereikbaar, snelle communicatie en prima advies.

Deskundig

Resultaat is beter als verwacht

• Betrokkenheid

Vlotte afhandeling en persoonlijk betrokken

De onderhandelingen verliepen heel vlot en Ab nam steeds de tijd aan de telefoon. Hij nam direct initiatief waarbij de correspondentie met de tegenpartij heel vlot verliep. Bedankt Ab voor de professionele afhandeling!

• Betrokkenheid

Toen ik contact opnam met Hanze advocaat kon ik diezelfde dag al terecht. Het contact was erg prettig. Ik voelde me op mijn gemak bij Ab. Hij nam de tijd, legde duidelijk uit en hield mij goed op de hoogte. Ook overlegde hij alles en duwde hij mij niet in een richting. Ik mocht zelf kiezen wat ik graag wilde doen en hij adviseerde hierin. Hij zei dat hij mijn zorgen zou ontnemen, dit zei hij niet alleen maar hij deed het ook. Dat is voor mij veel waard.

Over Advocaatscore.nl