Goed luisterend oor en ondersteuning zoals verwacht

Begeleide het ontslag traject met empathie en vond de juiste tegenstrijdig heden, had goed verweer. ('t.o.werkgever)

• Betrokkenheid

Zeer tevreden met contact en hulp

Wij zijn zeer tevreden met de hulp die we hebben gekregen, ook het contact , zowel telefoninsch en/of mail was prima, correct , zorgvuldig en zeer vlugge reacties over en weer. Heel erg bedankt.. zonder hulp van Mw I. Bennink was het voor ons een niet haalbare kwestie/zaak geworden.

• Betrokkenheid

Heel snel, kundig en professioneel

Ik ben heel snel, accuraat en zakelijk geholpen.

Proffesioneel, meedenkend en feitelijk

Sharon heeft mij zeer goed geholpen in een lastige juridische strijd, waarbij zij altijd feitelijk en kalm naar de zaak is blijven kijken. En omdat er vaak emoties bij komen kijken, is dit belangrijk en wat je van een goede advocaat mag verwachten.

• Betrokkenheid

Zeer professionele en plezierige begeleiding

Hanze advocaat heeft alle benodigde specialistische juridische kennis in huis om klanten te goed te ondersteunen. De persoonlijke contacten waren zeer plezierig. Het advies was zeer effectief.

prima resultaat

gaat veel tijd in zitten koffie kan beter

• Betrokkenheid

Vlotte afspraak kunnen krijgen, met een snelle effectieve afronding van de zaak.

Vanwege een ultimatum gesteld door de advocaat van mijn werkgever, had ik snel hulp nodig. Mijn noodkreet werd snel opgepakt door William Seijbel. De vaststellingsovereenkomst die mijn werkgever (opnieuw) aanbood, was naar mijn idee niet voldoende. William heeft de correspondentie die al gevoerd was bekeken en beoordeeld. Op aandringen van mijn kant heeft hij toch nog een paar dingen bij de tegenpartij gedaan gekregen. Voor mijn gevoel heb ik uiteindelijk toch zelf nog voor mijn zaak moeten "vechten", ik had verwacht dat een advocaat dat uit zich zelf zou doen. Gelukkig hebben wij steeds prettig contact en overleg gehad en het gaat uiteindelijk om het eindresultaat. De zaak is door William snel opgepakt en hij heeft het ook tot een snel en goed einde weten te brengen. Ik ben tevreden!

Uiterst positief.

Goede samenwerking en ondersteuning. Vakkundig. Bereikbaarheid kan beter.

Adequaat

Er is naar mijn inzich 'betrokken en zakelijk gehandeld' naar beide partijen, waardoor het ontslag tot een goed einde gebracht is. Hartelijke dank aan zowel William Seijbel als het kantoor met Ellen Peterson.

• Betrokkenheid

Uitstekend geholpen en de best mogelijke deal gekregen

Anouk heeft mij uitstekend geholpen in mijn onderhandelingen betreft een vaststellingsovereenkomst met mijn (ex-)werkgever. Ze heeft mij goed meegenomen in de te ondernemen stappen en wat de risico’s waren. Daarbij stond zij ontzettend stevig in haar schoenen tegenover mijn werkgever, daar waar ik zelf niet meer toe in staat was. De reden dat ik geen volle vijf sterren geef is omdat de communicatie vanuit Anouk soms op zich liet wachten. Ik moest er weleens achteraan. Wellicht ook omdat dit uiteindelijk in de kosten zou schelen als ik haar zo min mogelijk zou spreken. Maar ook dit had ze dan kunnen communiceren naar mij. En uiteindelijk heeft de werkgever al mijn juridische kosten betaald (dankzij de onderhandelingen van Anouk) Al met al heb ik voor mijn gevoel een super goede deal gescoord (bijna 3 keer zoveel als wat de werkgever in het eerste aanbod had staan). Nogmaals super bedankt voor de fijne juridische hulp!

Prima samenwerking

Positief. Goed eindresultaat.

empathisch, snel en effectief

Ik kreeg vrijwel direct een afspraak. Een uur was meer dan genoeg om Hanze Advocaat William Seijbel uit te leggen wat er aan de hand was en wat onze strategie zou worden. Het resultaat was succesvol en boven verwachting.

Steun en deskundig advies

De juridische begeleiding door Hanze Advocaten (William Seijbel) heeft mij door een lastige periode heen geholpen. Er komen bij onvrijwillig ontslag veel zaken op je af waarbij het heel prettig is wanneer iemand je daar vanuit betrokkenheid en deskundigheid door heen leidt. In de rechtszaak die volgde (en die we hebben gewonnen) kwam hij beslagen ten ijs. Een goede begeleiding in zo'n complex proces is tevens goed voor je zelfvertrouwen.

• Betrokkenheid

Goede keuze waar ik geen spijt van heb.

Betrouwbaar, duidelijk de overeenkomst goed verwoord.

Erg goed geholpen!

Arno was erg professioneel, zakelijk maar ook menselijk.

• Betrokkenheid

Prima geholpen door een uitstekende advocaat

Tijdens het eerste gesprek direct een klik. Verder mijn belangen prima behartig en snel gereageerd op mailtjes en vragen.

• Betrokkenheid

Goede dienstverlening met duidelijke uitleg

Anouk heft mijn zaak goed en duidelijk afgehandeld.

• Betrokkenheid

Uiteindelijk het maximum haalbare gehaald denk ik, blijft bitter maar daar kan Anjo niets aan doen.

Vond het jammer dat we elkaar niet live gesproken hebben en dat Anjo, door omstandigheden, met enige achterstand aan mijn dossier begon. Het is wat het is, vrindelijke man en ik zou jullie zeker aanraden bij anderen.

betrokken, deskundig, actief, professioneel

Na wisseling advocaat naar Annelies ben ik uitstekend geadviseerd en ontzorgd in de afronding van mijn arbeidscontract. De manier van ondersteunen heeft zelfs als bij-effect gehad dat ik zekerder kon staan in een sollicitatieprocedure, met een aanstelling tot gevolg. Ik heb mijn waardering kracht bijgezet door een boeket bloemen voor Annelies te bezorgen. Ook eerlijk om het volgende aan te geven: De collega-jurist die me aanvankelijk zou helpen, de naam is me zelfs ontschoten, heeft me erg teleurgesteld. Hij was niet goed voorbereid en heeft me op een kwetsbaar moment met niet passende adviezen onterecht extra onzeker gemaakt. De overdracht van mijn dossier naar Annelies was een verstandige actie van Hanze advocaten.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Geweldig geholpen

William is gedreven in het behalen van het beste eindresultaat. Hij adviseert op basis van realistische gronden. William communiceert makkelijk en tijdig en komt afspraken na. In een zware case ben ik dan ook heel goed geholpen door hem.

geweldig

vanaf het moment dat het eerste gesprek met Ilona had plaats gevonden ben ik uitstekend en netjes geholpen

Vakkundig, helder en betrokken

Voor het eerst in mijn leven gebruik moeten maken van een arbeidsrecht-advocaat en meteen de juiste gevonden. Bij aanvang zijn de mogelijke scenario’s en de consequenties duidelijk verteld, iedere stap werd goed gecommuniceerd, waar nodig, werd gestuurd en alles met begrip en vriendelijkheid.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding en een mooi resultaat.

Met de betreffende advocaat heb ik één face-to-face gesprek gehad Zwolle. De verdere communicatie was telefonische en per mail, dit geheel volgens de werkwijze van Hanze Advocaat. Veel begrip van de advocaat ervaren. Een duidelijke uitleg van de juridische stukken en terminologie. Met een taaie, inmiddels, ex-werkgever een goed resultaat bereikt.

in alle opzichten positief

Uiterst efficiënte en doelgerichte strategie, zeer goede communicatie, we hadden niet beter kunnen wensen.

zeer goed

Goede ervaring met Hanze advocaten. Ze luisterden oprecht naar mijn probleem en dit is dan uiteindelijk ook naar alle tevredenheid opgelost.