ik ben heel blij met floortje

floortje een waanzinnig lieve vrouw denkt met je mee en adviseert je heel goed ik Amsterdammer hebben altijd hun eigen mening ze kan zich er heel makkelijk in verplaatsen ik wens haar alle goeds en bedankt voor je hulp en tijd

• Betrokkenheid

Duidelijke uitleg en ondersteuning geboden.

De contacten vanaf begin af aan duidelijk en goed. Alle afspraken op tijd nagekomen. Ondanks dat we elkaar niet gezien hebben en de gesprekken via de telefoon gingen toch het gevoel dat er goed naar mij geluisterd werd. Aan het eind van een gesprek/afspraak ook de te nemen stappen steeds duidelijk uitgelegd.

Uitmuntend

Door een slechtnieuwsgesprek op het werk was ik genoodzaakt om advies in te winnen en de juiste vervolgstappen te nemen. Via mijn netwerk ben ik bij Annelies van Hanze advocaat terechtgekomen. Het bleek een schot in de roos te zijn! Zij is zeer vakbekwaam en heeft mijn belangen op een uitmuntende en betrokken manier behartigd. Het was voor mij een hele geruststelling om te weten dat mijn werkgever met Hanze advocaat in de persoon van Annelies van doen had. Zij is de juiste geduchte partner bij een arbeidsconflict of dreigend ontslag!

Helder advies

Goede ervaring gehad met Hanze Advocaat. Helder en onderbouwd advies gekregen over mijn situatie.

• Betrokkenheid

Goede service en persoonlijke betrokkenheid

Er is deskundig advies geleverd en de communicatie is direct en persoonlijk van aard, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

• Betrokkenheid

Ronduit tevreden, werd prettig en menswaardig geholpen.

Zeer prettig, ik ben uitstekend geholpen door Sanne Bijl. We hadden een prettig en persoonlijk contact ook al was alles op afstand vanwege Corona. Het eind resuluut is top! Ik ben dan ook ronduit tevreden en kan Hanze advocaat aanbevelen.

Zeer prettig

Ik heb de samen werking als zeer prettig ervaren. Fijn dat alle onderhandelingen mij uit handen genomen werden en de stress daardoor aanzienlijk minder werd voor mij. Ik ben zeer tevreden en zou mocht het nodig zijn in de toekomst zeker terug komen bij Hanzeadvocaat.

• Betrokkenheid

Snelle, professionele afhandeling van mijn zaak

Mijn doel was om op korte termijn overeenstemming met mijn werkgever te krijgen. Met de hulp van Floortje is dat gelukt. Ze liet de ruimte voor mijzelf, maar stond mij heel goed bij met haar expertise. Blij met haar hulp, bedankt.

• Betrokkenheid

Deskundige ondersteuning op een warme wijze

Totaal onverwachts kwam ik in een nare situatie op mijn werk terecht. Mw. Plas heeft snel contact met mij opgenomen en een strategie uitgezet. Naast haar deskundigheid heb ik ook haar medeleven mogen ervaren waardoor ik mij extra gesteund voelde.

• Betrokkenheid

Snel waardevolle inhoudelijke ondersteuning en een prettig contact

Ik was op zoek naar ondersteuning voor een check van een vso. Ik nam contact op met Hanze advocaat en werd geholpen door Ilona Bennink. Vanaf het eerste contact voelde het goed aan. Eerst vaststellen wat exact de vraag was en dan direct aan de slag. Ilona deed dat voortvarend en was van toegevoegde waarde op de inhoud maar had ook oog voor de lastige situatie waarin ik zat. Net toen ik dacht dat het e.e.a. rond was onstond er een mogelijke escalatie. Ook toen kon ik weer direct bij Hanze advocaat terecht om vervolgstappen te bepalen. Gelukkig was het uiteindelijk niet nodig. Kort gezegd was het een zeer goed ervaring.

• Betrokkenheid

Snel, deskundig en zeer vriendelijk.

Ik kwam laat ( aan mijn zaak zat een uiterste datum vast waarop ik er werk van kon maken voordat mijn aanspraak zou komen te vervallen ) aan met mijn vraag om hulp maar dat was geen probleem, mijn zaak werd meteen serieus opgepakt en afgehandeld. Al mijn vragen werden zeer duidelijk beantwoord. Er is korte metten gemaakt met de tegen partij al deden ze er alles aan om ons zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Daardoor heb ik zelfs het idee dat er door mijn advocaat uiteindelijk meer tijd is gestoken in mijn zaak dan wat ze aanvankelijk berekend hadden en dat is niet eens in rekening gebracht. Mijn dank is groot en ik zou in de toekomst ( ik hoop natuurlijk niet dat het nodig is ) dan ook zonder twijfel weer contact zoeken mocht ik ze nodig hebben.

Goed en ervaren

Ilona is kundig, ervaren, rustig en vriendelijk.

Tevreden over behaalde resultaat

Ik heb in het weekeind mijn casus gemeld op de website van h Hanze advocaat. Direct na het weekeind is contact gelegd met Floortje waarbij ik gevraagd werd om alle relavante gegevens en documenten aan te leveren. Daarna heeft Floortje in overleg met mij een eerste tegenvoorstel gedaan richting de werkgever. Floortje denkt mee en geeft goed advies inzake mijn positie en in overleg helpt zij mij de optimale resultaten te behalen. Naast een hogere transitievergoeding is er ook een outplacement budget behaald. Kortom, de behaalde resultaten zijn veel beter dan de werkgever in eerste instantie heeft geboden. Ik ben Floortje dankbaar voor de ondersteuning in de hele traject.

• Betrokkenheid

Professionele benadering, rust en vertrouwen hebben het maximaal haalbare opgeleverd.

Contract beëindiging maakt veel los en is niet iets waarmee je geconfronteerd wil worden. Maar als het gebeurt, is het fijn om in contact te komen met een professional die je op alle gebieden raad kan geven en vertegenwoordigen, om dit proces zo optimaal mogelijk af te ronden. Het geeft rust en de mind-set om de draad snel weer op te pakken.

• Betrokkenheid

De hoogst mogelijk resultaten zijn voor mij behaald.

Floortje (als ik het zo mag zeggen want zo vertrouwd voelde het) heeft mij bij gestaan, goed advies gegeven en begeleid, alles was helder en duidelijk, en de communicatie verliep accuraat. Je kan natuurlijk ook het onderste uit de kan willen, maar je moet wel reëel blijven. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling.

• Betrokkenheid

Uitstekend meegedacht en lef getoond waar ik dat zelf niet had gedurfd.

Wat voor mij een heel emotioneel proces was, werd gevoeld maar tegelijk ook heel deskundig behandeld. Ik kreeg rust door de communicatie ook als de situatie in mijn hoofd dreigde mis te lopen. Ik ben uitstekend geholpen en ben blij dat ik de stap heb genomen.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, vakkundig en snel!

Adequate en vriendelijke wijze van communiceren. Houden zich aan de afspraak, hebben kennis van zaken en koppelen snel terug!

• Betrokkenheid

Ik kreeg adequate hulp bij ontslag en het opstellen van een vaststellingsovereenkomst.

Ik heb het contact als prettig en adequaat ervaren.

Goede inlevingsvermogen, vakkundig advies

Mijn ervaring is dat er vanaf het begin een goede klik was omdat het inlevingsvermogen goed is. Tijdens het proces goede communicatie werd gevoerd en daardoor vertrouwen en betrokkenheid van beide kanten.

• Betrokkenheid

Ik ben erg vriendelijk en correct geholpen in deze moeilijke periode

Vriendelijk en uiterst bekwame ondersteuning vanuit Hanze advocaten

Enorm deskundig en snel

Door Ilona Bennink ben ik geweldig geholpen. Ze is heel goed in haar vak en bracht dat op een hele mooie manier over. Dik tevreden!

• Betrokkenheid

Prima en snel geholpen, alle afspraken vlekkeloos nagekomen

Snelle reactie, realistisch advies

na

Duidelijk, accuraat, doeltreffend.

Duidelijk, accuraat en doeltreffend.

• Betrokkenheid

Deskundige ondersteuning en prettige communicatie

Ondanks een ongebruikelijk lang traject (4mnd), bleef William gefocust op het behalen van een goed compensatie pakket. Prima aanpak, goed gedaan! Kennismaking/Intake via webcam verliep prettig en voldoende tijd genomen om mijn verhaal te doen. De communicatie via telefoon/mail daarna heb ik als prettig en efficiënt ervaren. Bedankt.