Uitstekend meegedacht en lef getoond waar ik dat zelf niet had gedurfd.

Wat voor mij een heel emotioneel proces was, werd gevoeld maar tegelijk ook heel deskundig behandeld. Ik kreeg rust door de communicatie ook als de situatie in mijn hoofd dreigde mis te lopen. Ik ben uitstekend geholpen en ben blij dat ik de stap heb genomen.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, vakkundig en snel!

Adequate en vriendelijke wijze van communiceren. Houden zich aan de afspraak, hebben kennis van zaken en koppelen snel terug!

• Betrokkenheid

Ik kreeg adequate hulp bij ontslag en het opstellen van een vaststellingsovereenkomst.

Ik heb het contact als prettig en adequaat ervaren.

Goede inlevingsvermogen, vakkundig advies

Mijn ervaring is dat er vanaf het begin een goede klik was omdat het inlevingsvermogen goed is. Tijdens het proces goede communicatie werd gevoerd en daardoor vertrouwen en betrokkenheid van beide kanten.

• Betrokkenheid

Ik ben erg vriendelijk en correct geholpen in deze moeilijke periode

Vriendelijk en uiterst bekwame ondersteuning vanuit Hanze advocaten

Enorm deskundig en snel

Door Ilona Bennink ben ik geweldig geholpen. Ze is heel goed in haar vak en bracht dat op een hele mooie manier over. Dik tevreden!

• Betrokkenheid

Prima en snel geholpen, alle afspraken vlekkeloos nagekomen

Snelle reactie, realistisch advies

na

Duidelijk, accuraat, doeltreffend.

Duidelijk, accuraat en doeltreffend.

• Betrokkenheid

Deskundige ondersteuning en prettige communicatie

Ondanks een ongebruikelijk lang traject (4mnd), bleef William gefocust op het behalen van een goed compensatie pakket. Prima aanpak, goed gedaan! Kennismaking/Intake via webcam verliep prettig en voldoende tijd genomen om mijn verhaal te doen. De communicatie via telefoon/mail daarna heb ik als prettig en efficiënt ervaren. Bedankt.

• Betrokkenheid

Subtiel, snel en adequaat afgehandeld, daar hou ik van !

De zaak werd snel opgepakt en ondanks de moeilijke tegenpartij toch redelijk snel een goed resultaat

Geweldige service

Vanaf het eerste contact met mevrouw Bennink had ik al direct een goed gevoel. Zij heeft mij goed geadviseerd en geholpen met een arbeidsconflict. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen en had zeker het gevoel dat ze zeer betrokken was. Zeker aan te raden!

Zeer tevreden met de begeleiding door Hanze Advocaat

Ik ben bijgestaan door Annelies Baas van Hanze Advocaat. Ik heb haar begeleiding als zeer prettig en behulpzaam ervaren. Ze was goed bereikbaar en laagdrempelig, was betrokken en in strategisch opzicht zaten we goed op een lijn. Ik zou haar zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Erg goed advies gekregen.

Ik heb contact opgenomen met Hanze advocaat om te beoordelen of mijn vaststellingsovereenkomst WW-veilig is opgesteld. Wat ik erg prettig vond was dat er kosteloos gekeken is naar de vaststellingsovereenkomst. Ik mocht de overeenkomst opsturen en deze is in een kort telefonisch gesprek doorgenomen. Ilona heeft mij zeer vriendelijke te woord gestaan, en ook voorzien van goed advies. Ik vond het ook prettig dat ik de mogelijkheid kreeg om nog vragen te stellen. Een extreem goede service die ik iedereen kan aanraden!

Snelle en professionele afhandeling. Aanrader

Baan kwijt is voor niemand plezierig en de mededeling komt altijd onverwacht. Kontakt met Hanze Advocaten verliep snel en adequaat en verloopt soepel als je ervoor zorgt dat je alle gegevens bij de hand hebt. (Werkgevers opzeg brief en eventuele compensatie, als ook je salaris gegevens en andere secundaire voorwaarden. Ik trof het met de advocaat die mij vertegenwoordigde (WS). Hij gaf snel aan wat de mogelijkheden zijn en gaf goede informatie over bijkomende complexere dingen. Afwikkeling verliep soepel en snel.

• Betrokkenheid

Het was een prettige ervaring om met dit advocaten bureau ondersteuning te krijgen in mijn zaak.

Omdat ik juridische bijstand zocht in mijn zaak jegens mijn werkgever ben ik bij via internet Hanze Advocaat terecht gekomen. Zij hebben mij professioneel bijgestaan in een prettig contact met een goed resultaat tot gevolg.

• Betrokkenheid

Ik had nav het eerste telefoongesprek wat meer vuurwerk verwacht vd advocaat.

De afhandeling verliep vlot & correct. Ik heb getekend voor mijn vrijheid en niet voor een contract dat recht doet aan mijn mijn gevoel voor gerechtigd.

• Betrokkenheid

Betrokken en deskundig advies!

Ik ben bijgestaan door Ilona in de onderhandelingen m.b.t. mijn ontslag. Ilona was altijd goed voorbereid, betrokken bij mijn situatie en dacht goed met mij mee. We hebben uitgebreid in kaart gebracht wat mijn wensen zijn en ze hield mij tussentijds steeds op de hoogte van de vorderingen. Ze pakt door en communiceert heel prettig. In haar vakantie ben ik ook prettig geholpen door haar collega. Kortom: ik ben heel blij dat ik voor Hanze advocaten heb gekozen! Dank voor al je hulp, Ilona!

• Betrokkenheid

Ik denk dat ik goed ben bijgestaan door Floortje

Mijn VSO goed beoordeeld op ww vriendelijkheid en nog wat overige tips gegeven om de onderhandelen.

ontzorging in een moeizaam proces

ontzorging in een moeizaam proces

• Betrokkenheid

Duidelijke communicatie en helder advies.

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van de advocaat. Er werd snel op mijn vragen gereageerd en ik kreeg een helder advies.

• Betrokkenheid

Fijne communicatie en vlotte afhandeling.

Het was fijn communiceren met William en de afhandeling verliep vlot en goed. Hij was goed bereikbaar of belde snel terug. Hij hield mij goed op de hoogte met voldoende informatie.

• Betrokkenheid

Hulpzame en goede adviezen van Sharon Looden gehad.

• Betrokkenheid

je probleem wordt serieus opgepakt

Met volharding zette Sharon Looden zich voor mij in en is dan ook goed bevallen. Werd niet van de wijs gebracht door toch wel vervelende houding van de tegenpartij.

Zeer positieve ervaring!

Fijn gesprek gehad en zeer duidelijke communicatie. Goed geholpen! Zeer snel gehandeld voor mij.