Een prettig en gedegen advies.

Ik heb Karlijn als een prettige en gedegen adviseur ervaren. Naast de serieus inhoud was er ook ruimte voor humor. Dat helpt. Het contact was zakelijk vriendelijk en vriendelijk zakelijk terwijl de persoonlijke touch niet verdween.

• Betrokkenheid

Het contact was prettig en de adviezen/brieven waren goed.

Er werd goed meegedacht en qua toon was het onderlinge overleg erg fijn. De snelle reacties op mijn vragen en terugbelverzoeken vond ik erg prettig.

• Betrokkenheid

Deskundig, professioneel en snelle arbeidsrechtshulp

Mijn ervaring met Mariska Broeders van Hanze Advocaten was erg prettig. Door haar adequate en professionele arbeidsrechtshulp ben ik met een nette VSO eruit gekomen met mijn werkgever. Het contact verliep tijdens dit gehele proces ook prettig, waarbij ik telkens netjes op de hoogte werd gehouden van de status. Het resultaat is uiteindelijk ook precies waar ik op had gehoopt. Heel fijn om zulke goede hulp te krijgen, waarbij jouw emoties snel omgezet worden in een correct zakelijk opgesomd voorstel. Het helpt heel erg als het vertrouwen goed is en je weet dat het goed komt. Zij heeft mij veel stress bespaard omtrent dit proces. Ik zou haar zeker aanbevelen voor een ieder die hulp nodig heeft omtrent arbeidsrechtshulp!

Prettig, persoonlijk en meedenkend

Prettig om 1 aanspreekpunt te hebben, waardoor je korte en snelle communicatie hebt die goed naar je luistert en concreet met voorstellen komt voor de situatie.

Professionele en adequate arbeidsrechtshulp

Het verschil werd gemaakt in de ervaring van de jurist die het onderste uit de kan haalde voor mij!

Kundig, professioneel , vriendelijk

Hanze advocaten was mijn aanbevolen door een vriend. Ik vond het fijn dat we eerst telefonisch even konden afstemmen of zij iets voor mij konden doen. Daarna was het contact met Nikki Wilmink prettig en professioneel. Ik had veel aan het deskundige advies. De communicatie verliep snel en helder.

Empathisch, snel en accuraat

Mijn ervaring met William Seijbel van Hanze Advocaten was een zeer positieve. Hij heeft me kundig en op empathische wijze geholpen om tot een VSO te komen met mijn werkgever.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden, ze is heel deskundig, professioneel en deskundig, top!

Ik ben heel tevreden met de voorstellen en onderhandelingen die ze deed in mijn situatie. Door haar goede voorbereiding en professionaliteit heeft het mij ook vertrouwen gegeven en minder stress. Ze komt rustig over en prikt makkelijk door bluf en onjuistheden heen. Ook prettig dat ze van een enigszins emotioneel verhaal een zakelijke professionele uitleg kan schrijven, die perfect uitlegt wat ik bedoel.

Deskundige benadering en oplossingsgericht

Vlot verloop van het VSO proces. Geen poespas maar to the point met een goede zakelijke benadering. Ik ben goed geholpen.

• Betrokkenheid

Geweldig, ik voelde mij sterk!

Zeer professioneel. Zij gaan voor je tot het uiterste. Mijn werkgever is meermaals correct op de vingers getikt. Dankzij Ruth en Mariska kon ik de "strijd" met volle sterkte aangaan.

• Betrokkenheid

Voelde me gehoord, gesteund Had me geen betere advocaat kunnen wensen Ontzettend tevreden meer dan ik kan zeggen

• Betrokkenheid

Vertrouwde en deskundige ervaring.

Bij het afsluiten van mijn Vaststellingsovereenkomst heb ik uitstekende begeleiding en ondersteuning ontvangen van Hanze advocaat (Nikke Wilmink). Haar advies en open communicatie brachten kalmte in een turbulente periode. Dankzij haar strategie en expertise zijn beide partijen snel tot een oplossing gekomen. Ik ben zeer tevreden over deze afhandeling, vooral omdat het voor mij een geheel nieuwe ervaring was. Ik voelde dat ik de controle had over de situatie en kreeg waar ik recht op had.

Zeer professioneel met empathie

Ben zeer goed geholpen bij een incident die hopelijk niet meer voorkomt. Ik kreeg zeer sterk het gevoel dat er begrepen werd welke impact dit op mij had. Ben met m’n beide benen op de grond gezet waardoor ik behoed werd om niet in mijn emoties beslissingen te nemen met zeer nadelige gevolgen. Door de professionele aanpak gepaard met de zeer nodige empathie en begrip kan ik deze bittere ervaring goed afsluiten en ter zijner tijd er met een goed gevoel aan terug denken. Heel veel dank hiervoor.

Professioneel

Prettig contact. Goede informatie. Duidelijkheid. Je wordt gehoord en echt geholpen.

• Betrokkenheid

Deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk

Het personeel van Hanzeadvocaat is deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk. Precies zoals je zou mogen verwachten.

• Betrokkenheid

Geweldig ondersteund in een lastig traject

Het ging niet altijd om de case en harde feiten, maar mijn beleving en ontwikkeling in het traject was elke keer bepalend voor de volgende stap. Het knappe was dat ik me dat pas achteraf bewust realiseerde. Echt knappe prestatie en ik dacht dat ik alles al een keer had doorgemaakt.

Professioneel en snel handelen

Ik heb de samenwerking met Hanze advocaat als zeer positief ervaren. Nadat ik een nare arbeidsrelatie terecht kwam heeft Hanze mij gerust gesteld en snel en juist gehandeld. Alle te maken stappen werden duidelijk uitgelegd waardoor ik het vertrouwen kreeg dat ik maximaal geholpen was.

Heel prettig en to-the-point

Ik vond de communicatie vooral heel prettig. Via de mail, maar met name via de app. Direct en snel kunnen overleggen vind ik fijn. Zo los je snel eventuele problemen op.

Accuraat en meedenkend

Goed advies gekregen van mevrouw Broerders! Ze denkt goed mee en tipt je ook op aspecten waarvan je niet zou denken dat het betrekking heeft op jouw zaak.

• Betrokkenheid

Mariska heeft alles wat je van een advocaat mag verwachten.

Zeer prettig, deskundig en snel geholpen door Mariska van Hanze advocaat bij de beëindiging van een langjarig dienstverband. Zeer sterk aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de begeleiding in mijn VSO traject

Wat even lastig was, was dat het traject in de zomervakantie viel. Daarmee tijdelijk de ondersteuning van een collega gehad, ze heeft de honneurs prima waargenomen al is in deze fase wel wat veel vanuit mijn werkgever mondeling gegaan wat achteraf minder hanig was.

• Betrokkenheid

Ruth heeft mij heel erg goed geholpen!!

Ruth is een prettig persoon om je verhaal aan te doen. Ze is een goede luisteraar en kan het probleem goed en helder weergeven. Ik had gelijk het gevoel dat ze me begreep. Ik Bennett tevreden met de uitkomst. Mocht het nodig zijn vraag ik Ruth zeker weer voor advies en/of hulp. Nogmaals dank!

Zeer deskundige begeleiding!

Mariska Broeders heeft mij heel fijn geholpen tijdens een moeizame communicatie met mijn werkgever. Toen zij de communicatie op zich had genomen, ging het allemaal een stuk beter met heel goed resultaat tot gevolg. Dit had ik zelf nooit voor elkaar gekregen. Mariska hield me goed op de hoogte over alles rondom de communicatie met de werkgever en alle voor- en nadelen van bepaalde keuzes werden van tevoren met mij besproken. Het inschakelen van Hanze advocaat heeft mij een hoop stress bespaard. Mocht ik ooit weer in eenzelfde situatie komen (wat ik uiteraard niet hoop) dan schakel ik Hanze Advocaat zeker weer in.

Professionelle ondersteuning!

Hartelijk bedankt Ruth, Het was een heel erg prettige ervaring voor mij. Zeer duidelijk, in een woord super professioneel. Met hartelijke groet, Ingrid Roman

Zeer persoonlijke benadering!

Vanaf ons eerste gesprek heeft Mariska mij persoonlijk en duidelijk benaderd. De lijntjes waren kort en bij eventuele onduidelijkheden was er snel contact en kwamen er zo nodig direct antwoorden. Mariska was zeer betrokken en gaf goede adviezen.

Over Advocaatscore.nl