Snel en vakkundig

Positief. Snelheid van regeren heeft dit hele proces voor mij hee gemakkelijk gemaakt. Goede adviezen en prettige communicatie

• Betrokkenheid

Prima geholpen, snelle service.

Ik ben prima geholpen door Mariska, kreeg snel terugkoppeling en kon haar altijd bellen voor vragen.

• Betrokkenheid

Prettig contact, goede hulp en een top resultaat

Ik heb de dienstverlening als erg prettig ervaren. De procedure vanuit mijn werk verliep erg moeizaam, maar is uiteindelijk met dank aan de advocaat met een heel mooi resultaat afgesloten. Uiteraard was er geen live contact vanwege de corona maatregelen, maar dit heeft het proces verder niet geschaad en ik vond de communicatie dan ook soepel verlopen. De advocaat was altijd bereikbaar voor advies en overleg. Uiteraard is dit alles in een notendop, maar ik ben erg tevreden en kan ze zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Goed geholpen door een gespecialiseerd advocaat bureau.

Ik ben goed geholpen met een conflict dat tussen mij en de werkgever lag. Daarbij heeft de advocaat mij goed op pad kunnen helpen en uiteindelijk van een probleem tot iets goeds kunnen oplossen.

• Betrokkenheid

Zeer adequaat, efficient en vertrouwengevend-

Prettig adequaat zonder poespas. Grote opbrengst van de interventie...

Prettig en vakkundig advies op maat - Duidelijk en ondersteunend

Na het verlies van mijn baan door reorganisatie heeft Hanze Advocaten mij bijgestaan door het proces met kennis en kunde. Ik had 4 namen van advocaten opgeschreven om te te kijken welke het beste bij mij zouden passen, ik vind dat ik een klik met iemand nodig heb als het gaat om mijn toekomst. Ik belde met Mariska van Hanze advocaten als eerst, en daar is het bij gebleven. Nogmaals, vakkundig, duidelijk, ondersteunend en niet te veel poespas. Bedankt voor de hulp, ik zal zeker in de toekomst (hopelijk niet nodig) weer bij Hanze advocaten aankloppen voor advies.

Professioneel en menselijk

Na een verschil van inzicht met mijn werkgever ben ik bij Carolien Ditzel terecht gekomen. Zij heeft mij zeer professioneel bijgestaan. Vond het een prettige samenwerking , ze wist wat ze deed en dit leidde tot een goede afwikkeling van de zaken. Al met al zeer tevreden over het resultaat.

• Betrokkenheid

Perfecte service met een heel menselijke invalshoek

Vanaf het eerste telefoontje werd direct goed meegedacht, de ruimte geboden en steeds goede adviezen gegeven. Opmerkelijk gemakkelijk afspreken en steeds een keurige opvolging. Erg prettig!

• Betrokkenheid

Ik kreeg de ondersteuning die ik nodig had.

Ondanks de nare situatie, was het contact met Hanze Advocaat erg prettig en ik voelde mij begrepen en gesteund. Het contact liep vlot en adequaat.

• Betrokkenheid

Uitstekend contact en een vertrouwd gevoel

Na mijn eerste contact met Hanze Advocaat had ik hier direct een goed gevoel bij. Het is voor mij niet dagelijks dat ik een bedrijf als hen nodig heb natuurlijk en het is dan dus ook een vreemde wereld waar je in terecht komt. Er werd mijn zeer duidelijk verteld wat ik moest doen, waar ik rekening mee moest houden en wat hun advies in bepaalde zaken was. Samen hebben we na meerdere contactmomenten een voor mij zo goed mogelijke uitkomst weten te bereiken voor mijn case. Ik kan iedereen aanraden met dit kantoor in zee te gaan.

• Betrokkenheid

Maximaal resultaat met de beste dienstverlening

Ik ben zeer tevreden over het professionele werk van Ilona Bennink. Ik voelde me gehoord en begrepen door haar. Samen hebben we alles per e-mail of telefonisch doorgenomen, dit werkte heel fijn. Zij heeft de onderhandelingen met mijn werkgever gedaan en mij telkens op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Door haar deskundige hulp hebben we het maximale eruit gehaald. Dankjewel!

• Betrokkenheid

Martijn Colebrander heeft mij uitstekend bijgestaan!

Martijn werkt snel, is kundig, geeft goede tips en denkt mee. Zeer fijne en prettige samenwerking.

• Betrokkenheid

Prima uitleg en advies in een begrijpelijke taal.

Hele snelle, grondige hulp

Mijn werkgever wilde stoppen met mijn contract en daarvoor had ik juridisch advies nodig. Dat kreeg ik snel en de advocate was erg grondig.

Fijne persoonlijke hulp.

Het contact is fijn en laagdrempelig. Ik heb een goede VSO kunnen overeenkomen. Precies wat ik gehoopt had.

Snel, vriendelijk en doortastend

Nadat de gesprekken met de werkgever minder vriendelijk begonnen te verlopen, was één telefoontje aan Hanze Advocaten voldoende om gerustgesteld en "ontzorgd" te worden. Zeer tevreden over het eindresultaat.

fijn geholpen

Zeer deskundig

Na een geschil met mijn ex-werkgever heb ik via google telefonisch contact opgenomen met diverse advocatenkantoren om advies in te winnen (soort van intake). Ik werd door meerdere advocaten ontmoedigd terwijl ze mijn situatie niet helder in beeld hadden. Uiteindelijk kwam ik bij Hanze advocaat terecht. Na een kort gesprek met de front office medewerker, werd ik doorgezet naar een advocaat die de tijd nam om mijn verhaal aan te horen en mijn kwestie zowel telefonisch als via de mail te bestuderen. Het resultaat is dat ik een advies op maat kreeg, heel fijn! Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Behulpzaam

Laagdrempelig contact. Alles vlot en duidelijk uitgelegd, dat ging soms wat snel maar dat vormde geen probleem. Ik had genoeg vertrouwen om het uit handen te geven. Ik ben erg tevreden en zou jullie zeker aanraden aan een ander die hulp nodig heeft.

Professioneel en empatisch

Ik heb mijn contact met Floor Plas-Velema als zeer prettig ervaren. Behalve dat zij een zeer kundig advocaat is, vind ik haar ook zeer empatisch - iets dat heel welkom is als je te maken hebt met zoiets emotioneels als een ontslagzaak. Zij heeft mijn VSO nauwkeurig gecheckt en nog een aantal belangrijke zaken toegevoegd.

• Betrokkenheid

Duidelijk, transparant, deskundig, snel en goed bereikbaar

Zeer tevreden over het werk van Mariska Broeders. Zij heeft mij heel goed geholpen bij de beoordeling van mijn vaststellingsovereenkomst. Ze communiceert op een zeer prettige manier en werkt snel en transparant.

• Betrokkenheid

Ik ben niet alleen doortastend bijgestaan, maar kreeg ook een luisterend oor.

Mijn ervaring met Floortje Plas-Venema van Hanze Advocaat is zeer goed. Ze stond me heel professioneel bij. Ik voelde me gehoord, serieus genomen en goed vertegenwoordigd. Ik vond ook de terugkoppeling na een gesprek met de tegenpartij heel fijn. Zo was ik op de hoogte van elke stap in het proces.

• Betrokkenheid

Professionele medewerker welke met je meedenken en helpen.

Zeer positief, veel begeleiding gekregen met een probleem waar nog nooit eerder mee te maken hebben gehad. De ervaring laat zich zien in eindresultaat maar zeker de begeleiding en tips tijdens het proces.

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen en dat geeft een goed gevoel.

• Betrokkenheid

ik ben heel blij met floortje

floortje een waanzinnig lieve vrouw denkt met je mee en adviseert je heel goed ik Amsterdammer hebben altijd hun eigen mening ze kan zich er heel makkelijk in verplaatsen ik wens haar alle goeds en bedankt voor je hulp en tijd