Vakkundig, helder en betrokken

Voor het eerst in mijn leven gebruik moeten maken van een arbeidsrecht-advocaat en meteen de juiste gevonden. Bij aanvang zijn de mogelijke scenario’s en de consequenties duidelijk verteld, iedere stap werd goed gecommuniceerd, waar nodig, werd gestuurd en alles met begrip en vriendelijkheid.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding en een mooi resultaat.

Met de betreffende advocaat heb ik één face-to-face gesprek gehad Zwolle. De verdere communicatie was telefonische en per mail, dit geheel volgens de werkwijze van Hanze Advocaat. Veel begrip van de advocaat ervaren. Een duidelijke uitleg van de juridische stukken en terminologie. Met een taaie, inmiddels, ex-werkgever een goed resultaat bereikt.

in alle opzichten positief

Uiterst efficiënte en doelgerichte strategie, zeer goede communicatie, we hadden niet beter kunnen wensen.

zeer goed

Goede ervaring met Hanze advocaten. Ze luisterden oprecht naar mijn probleem en dit is dan uiteindelijk ook naar alle tevredenheid opgelost.

Goed geholpen

Ik had nooit verwacht dat dit mij zou overkomen. En wist zelf ook helemaal niet wat ik allemaal kon verwachten. Ilona heeft mij hier goed in begeleid en het afgrond.

• Betrokkenheid

Op een juridisch correcte wijze, stap voor stap de feiten op een rijtje gezet en maximaal resultaat

Deskundige aanpak, alle mogelijkheden en keuzes vooraf helder en duidelijk weergegeven. Ik maakte keuzes en jullie vonden de juridische weg om bij het beoogde resultaat te komen. Note: De drukte van alle dag zorgde soms voor een vertraagde reaktie, was voor mij wel eens lastig om in te schatten wat er gaande was,maakte me onzeker.

• Betrokkenheid

"Pitbull" in de goede zin des woords

Nadat er al geruime tijd een verschil van mening was tussen mijn werkgever en mij over de, mijns inziens, dalende kwaliteit van het geleverde werk ontaarde dat uiteindelijk in een arbeidsconflict. Om van de luis in de pels af te geraken dacht mijn werkgever er wijs aan te doen om na 20 jaar voor het bedrijf gewerkt te hebben (ooit begonnen bij zijn vader) mij de laan uit te sturen. Ik had dus voor het eerst in mijn leven een advocaat nodig. Door de goede reviews bij Hanze Advocaat terecht gekomen waar William Seijbel mij ging bijstaan. Ik heb William leren kennen als een uitstekend vakman. Zeker in het begin is het erg prettig wanneer je een steun in de rug ervaart. De geruststellende manier van werken en de duidelijke aanpak geven vertrouwen in een goede afloop. Doordat de werkgever geen duidelijke redenen voor ontslag had, geen enkel dossier had opgebouwd en nogal amateuristisch te werk ging werd het een zeer lang proces, dat al met al ca. 9 maanden heeft geduurd. Al die tijd was de begeleiding door William adequaat, serieus wanneer nodig en met humor waar het kon, persoonlijk betrokken en vooral geruststellend. Op zeker moment heeft William mijn werkgever het vuur aan de schenen gelegd. Wanneer de werkgever over jouw advocaat zegt: "Wat een pitbull!" dan weet je dat je de juiste man aan je zijde hebt staan. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een prima vaststellingsovereenkomst met een optimaal resultaat.

Snel en duidelijk geholpen

Ik kon zeer snel een afspraak maken en het contact daarna verliep snel en soepel. Bij vragen kon ik altijd mailen of bellen. De uitleg was ook duidelijk.

• Betrokkenheid

Prettige en laagdrempelige samenwerking!

Met Hanze advocaten ervaren wij als Atlant een prettige samenwerking. Laagdrempelig, goed bereikbaar, tussentijdse terugkoppelingen en meedenken.

Ik ben zeer tevreden.

Ik vond het contact prettig en de afhandeling zeer vlot en uitgebreid. Fijn ook dat er werd aangegeven dat ik even kon bellen als ik nog vragen had. Ik heb u aanbevolen bij collega's! Over de deskundigheid weet ik niet wat ik moet invulen aangezien ikzelf allesbehalve deskundig ben ;-)

• Betrokkenheid N.v.t.

Ik ben zeer tevreden.

• Betrokkenheid N.v.t.

geïnteresseerd, vriendelijk, attent, doelgericht

Een prettige samenwerking met een voor mij maximaal resultaat

• Betrokkenheid

Goede service, deskundig advies, voor iedereen zeker aan te bevelen

Ik heb het als zeer positief ervaren, er was een hele prettige samenwerking, deskundig advies, het hele proces ben ik van alles op de hoogte gehouden, communicatie is duidelijk en bij vragen kun je altijd terecht, zeer klantvriendelijk, advies is duidelijk en de keuze lag bij mij, maar door de deskundigheid is het vaak al snel duidelijk wat het beste is om te doen.

• Betrokkenheid

Goede, fijne en snelle service: behulpzaam, duidelijk, vriendelijk

Het contact met Sanne was erg fijn. Ik heb haar benaderd ivm een vaststellingsovereenkomst om te kijken of deze WW-proof is. Sanne is snel en helder in haar communicatie. Ze geeft advies en licht dit ook telefonisch toe. Ondanks dat we elkaar alleen telefonisch hebben gesproken, is Sanne betrokken en behulpzaam. Super super service.

• Betrokkenheid

Bij de onderhandeling van mijn vaststellingsovereenkomst ben ik erg goed geholpen door Ilona.

• Betrokkenheid

Altijd snelle reactie op mail. Altijd terug bellen als de telefoon niet opgenomen kon worden op dat moment. Altijd vriendelijk en Anjo is een deskundige advocaat die zich volledig voor je inzet en goed advies geeft.

• Geholpen door: Anjo Doornbos

Alle lof voor Anjo Doornbos. Hij verstaat zijn vak en is een gedreven arbeidsrecht advocaat. Prettig in de omgang en voert een duidelijke strategie voor het behalen van maximaal resultaat, en is scherp op de juiste momenten. Ik kan een ieder die arbeidsrecht ondersteuning nodig heeft Anjo zeer aanbevelen.

• Geholpen door: Anjo Doornbos

Professioneel en prettig contact. Geen ‘afstandelijke’ advocaat maar menselijk en persoonlijk met kennis van zaken.

• Geholpen door: Anouk Zwarenstein

• Geholpen door: William Seijbel

prettig contact en snelle en bevredigende afhandeling van de casus die ik met mijn bedrijf had. Op naar een nieuwe toekomst.

• Geholpen door: William Seijbel

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik voor de volle 100% tevreden ben. Door het opdoeken van de afdeling waar ik werkte, werd mij de wacht aangezegd. Daarop ben ik via internet en de goede recenties bij Hanze Advocaten teecht gekomen. Sanne Bijl heeft mij erg goed geadviseerd en meegedacht, waardoor ik er financieel veel beter uit ben gekomen dan verwacht. Hanze Advocaten is een kundig bureau dat, voor zover mijn ervaring strekt, goed op de hoogte is van alle ins and outs en ook enkel gespecialiseerd in arbeidsrecht! Ik kan ze dan ook echt aanbevelen! Dank voor de topbegeleiding, Sanne Bijl.

• Geholpen door: Sanne Bijl

Zeer prettig contact en op een realistische manier goed van advies voorzien

• Geholpen door: Ilona Bennink

• Geholpen door: Ilona Bennink