Top kantoor!

Mijn ervaring met Axius is dat ze echt goed zijn. Enige minpuntje is dat ze goed duur zijn maar ze nemen de tijd en durven ook echt prive mee te denken zodat je er het beste uit komt. Daarin kan ik niet meer dan lovende zijn in het bijzonder over Job (en Danique).

Super geholpen!

Ben uitstekend geholpen door Claudelle Schimmel. Deskundig, betrokken en daadkrachtig. Ze zette zich onvoorwaardelijk in voor mij.

Goede advocaat

Meneer Blok is goed in zijn vak. Snelle communicatie en geeft goede adviezen.

Toppers!

Mijn case is nog niet voorbij maar mr. Linders heeft voortreffelijk werk verricht. Zeker een aanrader. Klein minpuntje; ze zijn wel duur.

Zeer prettig en deskunding

Door middel van goede communicatie en sterk onderbouwd advies ben ik snel tot een positief resultaat gekomen in mijn procedure.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Adequaat, laagdrempelig contact en de vaart erin!

Ik heb Danique Linders als ontzettend prettig ervaren. Korte lijnen gedurende het proces, geruststellende houding gebaseerd op ervaring, en bovenal ook een enorme vaart in het proces. Hartelijk dank!

• Geholpen door: Danique Linders

Fijne samenwerking. Heel zakelijk en blij met de uitkomst!

Fijne samenwerking. Heel zakelijk en blij met de uitkomst! Goede keuze geweest om hier heen te gaan. Het kostte me wel wat maar het was mij meer dan waard. Job reageert snel, is goed bereikbaar en legt dingen goed uit. Fijn dat tijdens zijn vakantie het contact even werd overgenomen door een andere collega. Ik voelde me gesteund en sterk door Jobs deskundigheid. We gingen er voor 150% voor. De uitspraak was dan ook in mijn voordeel. Zeer tevreden kijk ik hier op terug. Nogmaals bedankt.

• Geholpen door: Job Blok

Professioneel, betrokken, gepassioneerd, een echt steun in een moeilijke tijd.

Ik ben zo blij dat ik met Danique heb gewerkt. Ik vroeg haar om juridisch advies naast een mediationtraject en om me zo te helpen begrijpen waar mijn en zijn rechten lagen. Op een pragmatische manier beantwoordde Danique al mijn vragen, dacht mee in maatwerk oplossingen en gaf me vertrouwen als ik dat even niet meer voelde.

• Geholpen door: Danique Linders

Job laat je op een duidelijke manier zien dat er in deze situatie's veel ingangen én uitgangen zijn

Deze man weet waar hij het over heeft Duidelijk, berust zich enkel op feiten., goede keuze als er veel op het spel staat.,

Prettig, vakkundig, betrokken

Helaas noodzakelijk, maar door deskundig, standvastig, prettig overleg cq onderhandelen en soms met de nodige humor uiteindelijk tot een zeer bevredigende afhandeling gekomen.

• Geholpen door: Danique Linders

Fijne samenwerking. Heel zakelijk en blij met de uitkomst!

Mijn eerste echte grote zaak. Vechten voor m’n kind en daarvoor een advocaat in armen genomen die gespecialiseerd is in familie recht. Goede keuze geweest om hier heen te gaan. Het kostte me wel wat maar het was het waard. Job reageert snel, is goed bereikbaar en legt dingen goed uit. Fijn dat tijdens zijn vakantie het contact even werd overgenomen door een andere collega. Ik voelde me gesteund en sterk door Jobs deskundigheid. We gingen er voor 150% voor. De uitspraak was dan ook in mijn voordeel waardoor ik mijn zoon veel meer te zien krijg waar hij en ik uiteraard recht op hebben. Zeer tevreden kijk ik hier op terug. Nogmaals bedankt.

Betrokken en rechtvaardig

Via Makelaar werd deze Advocaat ( Claudelle Schimmel) mij aanbevolen. In het verleden wel eerder contact gehad met advocaten, maar nog niet eerder met een advocaat als deze. mevrouw Schimmel, heeft mij continu het oprechte gevoel gegeven dat ze zelf zich echt verplaatste in onze situatie. mijn zorgen waren haar zorgen, i.p.v gewoon maar werk. Uitermate tevreden en een advocaat die kijkt naar de mens achter de zaak.

• Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Advocaten zonder poespas! Nuchter, realistisch, gedreven, kundig maar ook zeer toegankelijk!

Een op het oog eenvoudige echtscheiding werd een complexe materie. Danique Linders weet hoofd- en bijzaken zeer goed te scheiden. Ze is gedreven maar ook realistisch. Ter zake kundig en professioneel maar nooit uit de hoogte. Ze weet een heldere uitleg en advies te geven op inhoud en waarom stappen beter wel of niet kunnen worden genomen. Een zeer vriendelijke, doortastende, toegankelijke advocate die in deze zaak het verschil heeft gemaakt!

• Geholpen door: Danique Linders

Professioneel, positief, ter zake kundig ,humor!

Afgelopen jaar heb ik mijn scheiding laten regelen door Axius. Heb dit proces als prettig ervaren , al zag ik door de juridische regels het bos soms niet meer. Ze gaven me rustig de tijd om weer duidelijkheid te krijgen in het proces en ondersteunden me daar waar mogelijk. Ook een kritische noot van mijn kant was open en eerlijk bespreekbaar. nu kan ik terug kijken op een goed proces wat ik samen met Axius goed afgesloten heb , in een roerig kwetsbaar deel van mijn leven. Bedankt Axius!

• Geholpen door: Job Blok

Zeer meelevend, begaan en luisteren.

Na een positieve ervaring 4 jaar geleden wederom contact opgenomen met axius. Wederom zeer vriendelijk, goed overleg en steeds op de hoogte gehouden. Echt super!!! Kwaliteit kost geld, maar dat zijn ze zeker waard!!! Ik kon het ook niet in 1x betalen en heb voorgesteld om het in termijnen te mogen aflossen, dit was geen enkel probleem. Zeer positief!!! Zeer professioneel!! M vr groet.. Kris M.

• Geholpen door: Danique Linders

We weten niet wat we zonder Job moeten, maar we gaan het wel proberen.

Job heeft er met zijn humor en deskundigheid mede voor gezorgd dat onze kinderen ook ná de scheiding, goede ouders hebben.

• Geholpen door: Job Blok

Oprecht, pittig, pro actief en kordaat

Betrokken, altijd bereikbaar, eigen inbreng en initiatief. Danique laat niets aan t toeval over: een topper.

• Geholpen door: Danique Linders

Kundig, gespecialiseerd, doorpakken en vasthouden.

Danique weet waarover zij praat. Kundig, een luisterend oor en daarna gedegen aan de gang gaan. Gaat door waar anderen stoppen. Houdt vast tot het niet meer beweegt. Goed tot oplossing weten te komen. Een aanrader dus waarbij zij zeker niet het menselijk belang uit het oog verliest.

Geweldig, actie, doen.

Mijn ervaring is heel goed. Als ik bel heb ik meteen mijn advocaat aan de telefoon en krijg ik op mijn vragen antwoord. Advies is ook belangrijk en daarin ben ik ook goed geholpen. Als ik nog een keer een advocaat nodig heb, zal ik meteen weer naar Axius gaan.

Sympathiek en betrokken

Zeer kundig , sympathiek en betrokken.. alleen de details in de contracten waren door elkaar gehaald.. toch wel heel belangrijk in contracten waar het om de details gaat..

Professioneel, meedenkend en vetrouwd

Je voelt je welkom en gehoord als je in de meest vervelende situatie terecht komt. Ze zijn direct, duidelijk en geven een eerlijk antwoord op je vragen. Handelen de zaken goed en snel af en geven je het gevoel dat ze achter je staan!

• Geholpen door: Danique Linders

Uiterst professioneel en een buitengewoon fijne samenwerking

Sinds dat ik dag 1 bij axius het kantoor binnenliep voor de intake heb ik gelijk een heel goed gevoel aan het gesprek met danique overgehouden en de verdere verloop van de zaak kan ik niks anders zeggen dan dat advocaat danique linders bijzonder veel verstand van zaken heeft en uiterst professioneel te werk gaat. Mijn dank is zeer groot dat ze mij heeft bijgestaan.

• Geholpen door: Danique Linders

Kon alles overlaten aan danique

Danique heeft me super goed geholpen, Stelde me gerust als ik me zorgen maakte, gaf goed advies en heeft uiteindelijk gezorgd voor een hele goede oplossing. Ben heel blij dat alles zo goed is afgerond

• Geholpen door: Danique Linders

Mr Linders is een top advocate.

Mr Linders heeft mij bij mijn scheiding perfect bijgestaan. Het was helaas een vechtscheiding, Mr Linders is ten alle tijde zeer professioneel en fatsoenlijk gebleven ondanks de valse beschuldigingen door de tegen partij. Door haar deskundigheid is schade voor mij beperkt gebleven.

• Geholpen door: Danique Linders

De lat hoog, de drempel laag. Als client zit je daar tussen en dat geeft een veilig gevoel.

Vriendelijke en professionele benadering. Mailcontact werd altijd snel opgepakt. Keurig verzorgde officiele stukken en correspondentie. Er was altijd ruimte en tijd voor extra uitleg wanneer zaken niet duidelijk waren ( woordgebruik in de advocatuur is nu eenmaal wat ingewikkeld). Prettig contact aan de telefoon, ook door de dames van het secretariaat. Mooi uitgewerkte en duidelijke facturen. Ik heb met een gerust hart mijn zaak aan Axius Advocaten en Mediators kunnen overlaten en ben daarin niet teleurgesteld.

Over Advocaatscore.nl