Was goed

Ben goed en duidelijk geholpen

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

We hebben eenmalig telefonisch contact gehad. Dat was voldoende voor ons.

• Betrokkenheid N.v.t.

Deskundig en professioneel

Zeer goede ervaring. Behalve de deskundigheid, ook goed gehoord als client. De urgentie als client zijnde wordt goed opgepakt. Vlotte werkhouding. Kortom, zeer tevreden!

• Geholpen door: C. (Cem) Cenik

wij zijn dik tevreden over de manier hoe wij geholpen zijn in voor ons een moeilijke zaak.

• Geholpen door: B.H. (Ben) van den Tooren

Deskundig en zeer ervaren, weet hoe de hazen lopen

Mijn arbeidsrecht conflict en de overdracht van de aandelen heeft Mr Voorink deskundig en vakbekwaam afgehandeld, optimaal resultaat zonder bij de rechter te zijn geweest. Naast deskundig advies ook betrokken en toegankelijk en belangstellend ook na het sluiten van het dossier.

• Geholpen door: R.J. (Roel) Voorink

Discreet, snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Voorink Advocaten is zeer positief. Mr. drs. M. Vriezekolk heeft snel kunnen schakelen en is in de zaak altijd discreet, beleefd en efficiënt geweest. Als cliënt wordt je goed op de hoogte gehouden en zijn handelingen altijd in overleg en dat is prettig. Mr. drs. M. Vriezekolk vind ik zaken deskundig realistisch en prettig gesprekspartner. Ze hebben geen 9 tot 5 mentaliteit en zorgen dat dat ze bereikbaar zijn. Bedankt voor je/jullie ondersteuning!

Geweldig geholpen

Wij zijn geweldig geholpen door mr Post. Ons flink veel zorgen ontnomen en ons goed bijgestaan in dit proces. Ruimte voor onze aanvulling en we werden serieus genomen. Ik kan niet anders zeggen dat we erg blij waren met mr Post. Nogmaals dank voor al jullie hulp, deskundigheid en steun. Gelukkig met een goede afloop. Hartelijke groet, Babette, Ilonka en de kids

prettig gespard!

prettig, effectief en efficient over de casus kunnen sparren.

• Geholpen door: R.H.P. (Rob) van de Venne

Prima en snel geholpen

Nvt

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Zeer deskundige mediator waar we fijne gesproken mee hebben gehad.

Dankzij mevrouw Hendrikse hebben wij goede en duidelijke afspraken gemaakt voor onze kinderen.

Deskundig, betrokken en gedreven

Mijn ervaring met mr. Drs. Vriezekolk heb ik als zeer fijn ervaren. Beland in een moeilijke situatie en te maken met ingewikkelde materie heeft hij op gepaste wijze zaken voor mij behapbaar en begrijpbaar gemaakt. Hij is uitermate op de hoogte van wet- en regelgeving en hij heeft mij in een pittige periode prima vertegenwoordigd.

Prima en zeer accuraat.

Zie bovenstaande

• Geholpen door: R.J. (Roel) Voorink

Bereikbaar, beschikbaar, deskundig

Zie bovenstaande woorden. Zegt mi alles.

• Geholpen door: C. (Cem) Cenik

Meester van den Tooren is een zeer fijne en bekwame advokaat die ons de afgelopen jaren ons heel fijn heeft bijgestaan. Heel eerlijk en helder in zijn woorden.

• Geholpen door: B.H. (Ben) van den Tooren

Grote medeleven en inzet.

Vanaf de eerste ontmoeting tot het laatste telefoongesprek voelde ik mij gehoord! Dat is meer dan ik van woonstede kan zeggen. Ik zal ,en doe dat al, Voorbij Advocaten bij iedereen aanbevelen.. Hartstikke bedankt voor uw hulp en steun. Met vriendelijke groet Leonieke Ariës Segers

Intake was geen intake

Werd direct als consult gezien en dus direct maximaal in rekening gebracht

Mevrouw Post geweldige advocaat

Bij de eerste intake gesprek had ze een goed gevoel over de rechtzaak .Mevrouw . Post heeft uitstekend haar beroep uitgevoerd.

Prima advocate

Ondanks dat het zo lang duurde,was ik heel tevreden ovet mevrouw Pist

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Ik zou niet weten hoe het beter had gekund

Er werd altijd vriendelijk en direct gereageerd op mijn ongerustheid die aldoor weer de kop op stak en ook vond ik bizonder, werd ik gehoord toen ik op het laatst vroeg of in een brief van de heer Cenik iets niet onderstreept hoefde te worden en daarin werd ik dus ook gehoord... Tot op de allerlaatste dag is de heer Cenik voor me opgekomen! Met resultaat!!! Nogmaals veel dank dus...

proffesioneel, betrokken en prettig

Op professionele maar betrokken wijze heeft Voorink advocaten mij en mijn (ex) partner begeleid in het proces om te komen tot scheiding.

Deskundig, vriendelijk en snel

Vanaf het eerste contact vriendelijk, duidelijk en deskundig geholpen. Snelle reactie en er werd aan de terugbelverzoeken gehouden.

Duidelijk en eerlijk

Fijne samenwerking alle opties benoemen ondanks de gevoeligheid en emoties die er zijn .

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Precies zoals wat je van een goede advocaat verwacht.

Goed en duidelijk.

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Adequaat en voortvarend en deskundig

Positief

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Zeer betrokken, empatisch maar de zakelijkheid er in houdend.

Ik heb ervaren dat Aleide Hendrikse heel goed voor mij de balans terug kon vinden als ik 'm even verloor. Probeert altijd vanuit een positieve en constructieve opstelling tot een oplossing te komen.

Zaadmarkt 105 7201 DD Zutphen

0575-54 54 55