Kennis en kunde zijn super

Analytisch sterk, denkt mee met de klant en is oplossingsgericht. Zeer toegankelijk en vriendelijk.

Snel, adequaat en plezierig

Complexe HR casussen vragen bij tijd en wijle om snelle acties en dan is het een hele geruststelling wanneer je een juridische partner hebt die daarvan doordrongen is en daar ook naar handelt, zonder daarbij concessie te doen aan de kwaliteit. Wederom een uiterst plezierige en effectieve samenwerking!

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Goed zeer vriendelijk en behulpzaam

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Mijn ervaring in een zin, daadkracht, eerlijkheid en begrip!

Hulp inroepen van een advocaat doe je niet maar zo, dat vergt tijd, kost veel geld en zet relaties op scherp. In mijn proces heb ik in eerste instantie begrip en erkenning ervaren van mijn advocaat, wat mij sterkte om dit proces in te gaan. Vervolgens heb ik duidelijke en transparante communicatie ervaren, wat veel rust gaf en ik goed wist waar ik aan toe was. Daarnaast kreeg ik een eerlijke en transparante kijk op de inhoud en wist ik goed wat ik wel en niet kon verwachten. En in de loop van het proces heb ik daadkracht, heldere communicatie, korte lijntjes, begrip en vertrouwen ervaren.

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Prettig, snel en deskundig.

We zijn goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Toen we een keuze hadden gemaakt werd heel duidelijk uitgelegd welke stukken we moesten aanleveren, welke stappen er gezet moesten worden en wat de te verwachten kosten waren. Afspraken werden nagekomen en het contact was prettig, meedenkend, inlevend.

Super fijn geholpen

Ik heb ontzettend goed deskundig advies gekregen. De communicatie was altijd fijn en duidelijk.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Professionals in de ruimste zin van het woord

mr. van den Tooren (gepensioneerd) was een advocaat die in eerlijke en heldere bewoordingen een onnodig moeilijk gemaakte materie toegankelijk heeft weten te maken waardoor een impasse uiteindelijk kon worden doorbroken. Een identieke beoordeling komt ook mr. Post toe die die veel voorwerk heeft moeten doen en een beetje nawerk. Kortom: vriendelijk, betrokken, punctueel, professioneel, deskundig, communicatief, constructief, oplossingsgericht en meedenkend.

• Geholpen door: B.H. (Ben) van den Tooren

mooi vlot geregeld

Prettige ervaring en snel gehandeld

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Ik ben zeer tevreden over de kundige en vriendelijke mediation op maat.

Ik ben zeer tevreden over de kundige en vriendelijke mediation op maat. Het is een naar proces waar we doorheen moesten, maar met de hulp van mw Hendrikse-Voogt is dat goed gelukt.

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Contact is altijd zeer prettig. De mensen zijn kundig!

Fijn wanner je met lastige vraagstukken op een kundige manier geholpen wordt.

• Geholpen door: R.J. (Roel) Voorink

Zeer ervaren Advocaten!

Advacaten met erg veel ervaring en zeer goede oplossingen, ze denken erg mee richting client. Als een advocaat jou zelfs in haar vakantie op belt om te horen hoe het met je gaat, dan ben je in mijn beleving erg goed bezig, en is de betrokkenheid erg groot.

• Geholpen door: J.W. (Wilja) Post

Prettig en efficiënt

Constructief

• Geholpen door: F.A. (Aleide) Hendrikse-Voogt

Zakelijk, deskundig met een persoonlijke noot!

Top ervaring en sublieme dienstverlening.

• Geholpen door: R.H.P. (Rob) van de Venne

Uitmuntend

Mr. vd Venne(Rob) is de beste advocaat die ik meegemaakt heb, zeer toegankelijk, vriendelijk. Luister en denkt direct mee.zeer snel antwoord op vragen.

• Geholpen door: R.H.P. (Rob) van de Venne

ongeval met heftruck

Ik heb een heftruck ongeval gehad En naar een letsel advocaat geweest maar die kon niets doen voor mij. Toen heb ik het bij Voorink advocaten neer gelegd en de heer C.Cenik heeft het toch tot een goede afhandeling voor mijn zaak gebracht. En daar ben tot op de dag van vandaag blij mee.

• Geholpen door: C. (Cem) Cenik

erg betrokken en professioneel

Ik heb er heel veel steun aan gehad. Ik kon er altijd met mijn vragen terecht en er werd heel goed meegedacht met mijn situatie.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Professioneel, deskundig, prettig en snel.

Voor het opstellen van een arbeidscontract had ik specialistische kennis hieromtrent nodig. Niet alleen werd ik hierin door Voorink Advocaten uitstekend geholpen, ik werd voor daaraan gerelateerde zaken bovendien doorverwezen naar een contactpersoon die mij op een niet juridisch gebied verder van dienst kon zijn.

Prima ondersteuning

Prima ondersteuning en advisering.

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Snel handelen, goed en kundig advies, goede service.

Via een familielid kreeg ik de tip dat er positieve ervaringen waren met een van uw advocaten. Nadat ik contact opnam kreeg ik dezelfde dag nog een reactie en er op korte termijn een afspraak met mij gemaakt. Ik ben welkom ontvangen en er werd tijd voor mij gemaakt en naar mijn verhaal geluisterd. Vervolgens was uw advocaat doortastend en heeft hij snel doorgepakt op momenten dat dit van belang was. Het was niet voelbaar voor mij dat uw advocaat nog meerdere zaken had lopen, er was een goed afgestemde betrokkenheid en er werd voor mijn zaak gestreden.

Uitstekende advocaat

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Goede communicatie zelfs met de feestdagen staan ze klaar voor je .

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Klant- en oplossingsgericht, ter zake kundig!

Alle lof voor Michiel Vriezekolk, analytisch sterk, klant- en oplossingsgericht. Ter zake kundig.

Prima geholpen!

Ivm arbeidsconflict geholpen door Michiel Vriezekolk. Bijna 16 maand prima begeleid!

• Geholpen door: M. (Michiel) Vriezekolk

Ik ben hell te vreden gewest

Zij hebben mij en mijn ex partner goed en snell gehopen god advis gegeven ,en wenn wij vragen hadden zijn ze snell beandword.

Was goed

Ben goed en duidelijk geholpen

Over Advocaatscore.nl