Binnen de beperkte tijd maximaal geholpen!

Gebruik gemaakt van het gratis inloopspreekuur. Kosteloos een half uur van advies voorzien, wat ik als iemand met een krappe beurs zeer waardeer. Verstand van zaken, had snel de situatie door en maximaal verder geholpen in de beperkte tijd.

• Betrokkenheid

Binnen de beperkte tijd maximaal geholpen!

perfect geholpen

Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan.

prima geïnformeerd

De situatie werd snel begrepen en in kaart gebracht. De mogelijkheden werden goed besproken en welke consequenties die hebben. Het traject werd goed uitlegt en mogelijke ondersteuning voorgesteld. Een helder en duidelijk verhaal met een goed onderbouwde juridische statement.

• Betrokkenheid

Goed advies gekregen op een prettige manier

Ik heb de heer Booij gesproken tijdens het gratis inloopspreekuur. Ten eerste vind ik het heel belangrijk en sympathiek dat er een gratis inloopspreekuur is. De heer Booij nam de tijd voor me en legde mij helder uit wat de juridische mogelijkheden zijn voor mijn probleem. Hij keek niet alleen naar de juridische maar ook naar de menselijke aspecten van mijn situatie.

• Betrokkenheid

Hele lieve man Goed luisteren en goede adviezen geven

Duidelijke uitleg...vriendelijk geholpen

Duidelijkheid

Mijn ervaring is dat er door de advocaat goed geluisterd wordt en dat er een duidelijk advies gegeven wordt. Tijdens mijn gratis consult van een half uur werd alle tijd genomen om de situatie te onderzoeken en tot een conclusie te komen, er werd ook niet op de tijd gelet en het consult duurde ruim 3 kwartier.

Vriendelijk en Deskundig

Wordt goed naar je verhaal geluisterd. Komt deskundig over.

Deskundig geholpen!

Wij hebben een erg fijn gesprek gehad. Zowel op juridisch als praktisch vlak zijn wij goed geadviseerd en kunnen wij weer vooruit met deze informatie. Ik zou zeker weer een keer terugkomen!

Verhelderend

Aanvang Keurig op tijd. Netjes en in duidelijke taal te woord gestaan! Oog voor de zaak, meedenkend en duidelijk en keurig vrijblijvend voorstel gedaan!

Excellente

Ik hoop dat ik altijd zulke hulp krijg, wanneer ik het nodig heb. Menner Booij is een persoon met hart en ziel. Hijs is deskundige en echt professioneel. Hij luistert met empathie en geeft direct feedback als het nodig is. Hij wil de waarheid voelen en zien en zodra hij hem ziet, doet hij alles wat hij kan om je te ondersteunen. Ik kan niet zeggen dat ik blij ben om in zulke situatie terecht te komen, maar ik ben echt blij dat ik meneer Booij heb leren kennen. Ik ben zeker vrijgelaten door uw uitstekend werk. Hartelijke bedankt voor uw help en ik wens je heel veel succes en plezier met uw werk. Hartelijke groeten, Oumar Barry

Het was zinvol.

Ik had een fijn en zinvol gesprek met de heer Booij. Door het inloopuur gesprek heb ik heldere zicht over wat mijn zaak gekregen. De heer booij gebruikte praktisch voorbeelden om zijn advies helder en begripvol te maken. Bij de Booij voelde ik me gehoord.

Erg tevreden en informatief

Heb een heel fijn gesprek gehad, waarin geluisterd werd en meegedacht met de de mogelijkheden en situatie. Informatie gekregen waar ik verder mee kon. Ga ook met dit kantoor in zee voor het verdere stappenplan.

Verhelderend

Duidelijk advies gekregen.

• Betrokkenheid

Een heel fijn en deskundig gesprek.

Het was een heel fijn gesprek. Ik heb advies gekregen waarmee ik iets kan en het heeft mij rust gegeven. Het was eerlijk en duidelijk.

Toegankelijk

Vriendelijk en toegankelijk. Ik kon ook snel terecht met mijn vragen

Enorm vriendelijk geholpen

Dank voor dit gratis adviesgesprek! Het heeft al mijn vragen puntsgewijs beantwoord. Ik zou Booij aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Goed geholpen en goede tips gehad voor mijn zaak.

Goed gesprek gehad en goed op weg geholpen voor mijn zaak

Deskundig en bondig

Binnen een half uur van een kennismakingsgesprek heeft mr. Booij een oplossing geformuleerd voor een probleem waar ik al twee jaar mee rondloop. Fijn dat zijn kantoor deze mogelijkheid biedt voor zo'n inhoudelijk sterk en toch vrijblijvend gesprek. Ik twijfel geen moment om de vervolgstappen door zijn kantoor te laten zetten.

• Betrokkenheid

Prettige kennismaking met een persoonlijke kant

Prettig geholpen

Uitstekend!

Goede en duidelijke uitleg in een verhelderende context. Waardevol advies en waardevolle tips.

Rust in de chaos.

Mijn een naar gevoel stapte ik binnen maar na een goed gesprek werd het mij allemaal duidelijk. Wat ik zeer prettig vond was de openheid en nuchterheid.

correct behandeld

goed voorgelicht met wat ik kon verwachten en goed behandeld

Verhelderend gesprek

Neemt de tijd om het uit te leggen wat eventueel de vervolg stappen en mogelijkheden kunnen zijn.

Pastoor Ohllaan 39

3451 CB Utrecht