Niets dan goede feedback. Vincent is bijzonder snel, volledig, deskundig en betrokken in zijn werk. Dankzij zijn hulp kwam ik snel tot een meer dan goede uitkomst. Ik beveel Fruytier en Vincent van Oosteren in het bijzonder van harte aan.

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

Both Vincent and Marcel were extremely helpful in mediating and finalizing the negotiations of a shareholders' purchase agreement. Most impressive was their solution orientation and ability to think "out of the box" to bridge the gap between the opposing demands of the shareholders; finally reaching a win-win outcome. Vincent's continued availability, support, and advice were (and still are) highly appreciated during what was a very tense period.

• Geholpen door: Vincent van Oosteren

• Geholpen door: Koen Wanders

Koen was er behulpzaam, geïnteresseerd en heeft alles perfect afgerond en mij daar steeds bij betrokken. Chapeau voor Koen Wanders.

• Geholpen door: Koen Wanders

Fruytier Lawyers in Business heeft een hele goede indruk gemaakt en zou ik zeker aan bevelen. Ook op pro-activiteit zou ik een hoge score gegeven hebben.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Over het algemeen zijn wij als GreenChem erg tevreden over Fruytiers. Er wordt pro-actief meegedacht met ons, soms hebben ze aan een paar woorden genoeg. Het scheelt natuurlijk ook dat Fruytier (Myrddin voornamelijk) bekend is met de hele historie van GreenChem.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Ik ken Myrddin als een advocaat met lef die met praktische oplossingen komt bij complexe juridische vraagstukken, zowel binnen als buiten de rechtszaal. In mijn rol als Director bij Colliers international heb ik meerdere van onze nationaal en internationaal opererende opdrachtgevers voorgesteld aan Myrddin en zij zijn zeer tevreden.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Myrddin is een ervaren advocaat, hij heeft een helder beeld waar het probleem ligt en weet dit op de juiste manier over te brengen in een zitting.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

In het laatste dossier heb ik zelf op een gegeven moment de afstemming met klant gedaan, omdat zij een advocaat als "te zwaar" ervoeren. Dit doet niet af aan de deskundigheid van de begeleidend advocaat (in mijn situatie Myrddin)

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

De betrokkenheid van Myrddin voelt als een verleng-arm van de organisatie. Prettige samanwerking

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

zeer to The point en duidelijk en meedenkend

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Myrddin is een prettige en deskundige advocaat die mij goed geholpen heeft. Zijn manier van communiceren is helder, to-the-point en zeer goed te begrijpen. Daarnaast denkt hij goed mee en geeft een realistisch advies

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Op korte termijn de juiste praktische input gekregen bij arbeidsrecht issues die speelden met werknemers.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Als fiscaal jurist werk ik regelmatig samen met Myrddin om civiele aspecten en/of contracten door te nemen of op te laten stellen voor mijn clienten. Myrddin is daarbij zeer bedreven, to the point, snel en efficient. Kortom een hele bekwame advocaat en plezierig om mee (samen) te werken.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Zeer deskundig en een boven verwachting resultaat.

• Geholpen door: Myrddin van Westendorp

Zeer betrokken kantoor die goed meedenkt en meeleeft met de klant. We hopen nog lang met hen samen te werken.

5 stars: perfect, definitely recommended

• Helped by Jop Fellinger

• Geholpen door: Jop Fellinger

Ik kreeg te maken met een vereffening, ern terrein waar ik geen enkele ervaring mee had. Koen Wanders heeft het hele traject begeleid en naar tevredenheid succesvol afgerond.

• Advies N.v.t.

4 stars: good service, well treated

Always ready to help, very communicative, highly recommended!

• Helped by Koen Wanders

Professioneel, to-the-point, scenarion advies, duidelijk over te verwachten kosten, resultaat van procedure boven verwachting.

5 stars: perfect, definitely recommended

Koen has been of great help and professionally did the job for which we have engaged him.

• Helped by Koen Wanders

Het laatste dossier was een (uiteindelijk) gewaagd appel bij Hof Amsterdam mn gelet bestaande jurispudentie. Het niet willen accepteren en als advocate dit aan ons te vertalen is best bijzonder. Het was een lange weg die wij hebben begaan maar uiteindelijk heeft het recht gezegevierd en niet in laatste plaats door betrokkenheid Mignon maar, stiekum ook haar bevlogen collegas! Dank

• Geholpen door: Mignon Meermans

Dhr Fellinger straald rust uit, en dat heb ik nodig wanneer ik in onverwachte situatie terecht bent gekomen en dringend advies en hulp nodig heb

Kingsfordweg 99 1043 GP Amsterdam

Over Advocaatscore.nl