Ik ervaar de mensen van dit kantoor als goed en deskundig

De inhoudelijke deskundigheid, de accuratesse en de snelheid van werken heb ik als zeer waardevol ervaren. Daarnaast was er een goede inleving en verbinding met mij als klant

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Jaeger Advocaten is zeer positief.

Mijn ervaring met Jaeger Advocaten is zeer positief. Het was een spannende periode maar ik heb mijn zaak bij mevrouw Vanessa Huygen van Dyck-Jagersma constant in deskundige handen geacht. De communicatie over en weer tussen mevrouw Huygen van Dyck-Jagersma en de Belastingdienst werd mij steeds duidelijk uitgelegd. Ik vond dit een belangrijk punt tijdens het langdurig en ingewikkeld verloop van de zaak. Ik ben erg verheugd met het resultaat van het werk van Jaeger Advocaten.

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Jaeger is er prettig geweest. Op een zeker moment, zag ik het niet meer zitten, en dacht laat alles maar gaan. Op dat moment werd ik met klem verzocht om snel een bezoek op kantoor te plannen. Men heeft mij toen op zo'n manier toegesproken dat ik weer wat tot rust kwam en de zaak alsnog een kans wilde geven. Zonder deze uitnodiging en de aanpak van het bezoek, was het huidige resultaat nooit bereikt. Ik had in dat geval mijn problemen niet het hoofd kunnen bieden. Hieruit spreekt daadwerkelijke betrokkenheid, waarvoor mijn dank.

• Geholpen door: Vanesse Huygen van Dyck-Jagersma

goede service, goed behandeld

Geen op- of aanmerkingen.

• Geholpen door: Marloes Lammers

prettig kantoor, betrokken mensen,

• Geholpen door: Nick van den Hoek

perfect, zeker aan te bevelen

Prettig en persoonlijk contact. Snelle reactie op vragen.

• Geholpen door: Vanesse Huygen van Dyck-Jagersma

Prima communicatie en afhandeling

• Geholpen door: Nick van den Hoek

goede service, goed behandeld

Marloes heeft blijk gegeven van grote betrokkenheid en kennis van zaken tijdens de behandeling van het dossier. De onderlinge communicatie liep prima en haar bereikbaarheid was goed.

• Geholpen door: Marloes Lammers

goede service, goed behandeld

Helaas zaak verloren maar verdediging had m.i. niet beter gekund. Achteraf hadden in de 1e vpb zaak meer "feiten" ontkracht moeten worden, maar dat ligt misschien meer aan onze input.

Weteringschans 237 1017XH Amsterdam

Over Advocaatscore.nl