Plezierig ondanks zwaarte zaak

Gedegen ondersteuning en adviezen

• Geholpen door: Miranda Walburg

Veel verstand van zaken en goed inschattingsvermogen wat er mogelijk is

Ze heeft ruim voldoende ervaring in soortgelijke casussen en kan goed inschatten wat de beste strategie is om het maximale eruit te halen.

• Geholpen door: Irene Timmermans

Behulpzaam en heeft ons erg goed geholpen

Irene heeft ons goed geholpen. Erg behulpzaam en betrokken. Er was goed en snel contact via de mail maar ook telefonisch

• Geholpen door: Irene Timmermans

Zeer ervaren specialisten op gebied van letselschade recht

Wanneer je in Nederland iets wordt aangedaan waardoor je in de rol van slachtoffer komt, ben je met recht overgeleverd aan het Nederlandse recht. Beer advocaten in de persoon van Arlette Schijns heeft ons met verve en kwaliteit geholpen door het helaas meest uitgebreide proces van de rechtsgang. Het uiteindelijk resultaat was rechtvaardig. Onze waardering is zeer groot.

• Geholpen door: Arlette Schijns

Deskundig, integer en accuraat

In een langslepende procedure van 20 jaar heeft Marco Zwagerman van Beer Advocaten mij vanaf het begin bijgestaan. De werkwijze van Marco zou ik omschrijven als integer, accuraat, handelt snel en is goed bereikbaar. Naast de zakelijke kant is Marco ook altijd betrokken geweest en had oog voor waar ik en mijn gezin doorheen gingen. Gedurende al die jaren heeft hij mij altijd gerustgesteld. Daarnaast is er altijd sprake van overleg waar hij ruimte geeft voor mijn eigen visie, maar geeft ook duidelijk en goed advies wat er naar zijn inziens het beste is. De medewerkers aan de telefoon waren altijd zeer vriendelijk, meeluisterend en gaven mij het gevoel dat ik geen nummer was, maar een persoon die zij kende bij naam. Via deze weg wil ik Marco en zijn medewerkers nogmaals hartelijk danken voor hun jarenlange inzet en betrokkenheid. Ik kan iedereen Marco ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Marco Zwagerman

Prettige communicatie en zeer goed resultaat

Met August Van heb ik een goed contact gehad en het resultaat is eigenlijk boven mijn eigen verwachting. Ik heb zelf geen omkijken gehad naar de zaak.

• Geholpen door: August Van

August is een fijne kerel met goed juridisch inzicht

van rond 2013 tot 2020 , hele tijd dus . Zolang wettelijke kaders ontbreken om een letselslachtoffer te beschermen tegen gedragsregels overschrijdend gedrag van aansprakelijke partij/verzekeraar ,is mijn tip en advies nimmer in te stemmen met door tegenpartij aangedragen en naar voren geschoven gerechtsdeskundige experts . Dat voorkomt "framing" en vertraging in lopende zaken . Wordt tijd dat de gedragsregels van verzekeraars wettelijk verankerd worden en de rechtbank zelf deskundigen in dienst neemt om perfide prikkels en belangenverstrengeling te voorkomen en uit te bannen . Hulde voor August !!!

• Geholpen door: August Van

Laura-Jean is heel secuur en goede advocaat. Heeft mij perfect geholpen!

Dank voor je goede hulp afgelopen 2 jaar! Heel fijn dat we er zo goed uit zijn gekomen

• Geholpen door: Laura-Jean van de Ven

Ontzorgend en professioneel

Ik heb het als zeer prettig ervaren om door Isabelle vertegenwoordigt te worden. Ze neemt veel zorgen uit handen in een periode waarin dat erg belangrijk is. Daarnaast staat Isabelle altijd klaar met advies en een luisterend oor. Ze is strijdvaardig als het om mijn belangen gaat maar tegelijkertijd ook reeel. Het heeft mij heel veel rust gebracht wetende dat Isabelle mijn belangen behartigde.

• Geholpen door: Isabelle Zwart

Correct en snel

Goed uitgelegd ook de evt keuzes snelle afhandeling zeer tevreden

• Geholpen door: John Beer

Ik heb de heer John Beer ervaren als een zeer deskundige en vasthoudende raadsman. Waarvoor veel dank.

• Geholpen door: John Beer

Uitstekende samenwerking met de beste advocatenkantoor

Ivm een medische fout tijdens een bevalling 6 jaar lang bezig geweest met 'vechten' tegen Medirisk. In eerste instantie is mijn bijstandsverzekeraar veel bezig geweest met erkenning aansprakelijkheid door ziekenhuis. Kwam niet ver. Zaak werd uitbesteed naar een juristenkantoor maar ook hij kwam niet ver. Uiteindelijk aan de jurist gevraagd wie de beste advocaat in Nederland is op het gebied van letselschade. Kreeg als antwoord Beer advocaten in Amsterdam. Contact opgenomen met Beer advocaten en ze hebben mijn zaak overgenomen. Samenwerking met Irene Timmermans was uitstekend, communicatie in woord en geschrift was super (alles wat werd gezegd werd ook daadwerkelijk gedaan), geeft goed advies, ze is zeer professioneel en heeft veel kennis van zaken. Na 6 jaar vechten tegen medirisk is mijn zaak met dank aan Irene tot een einde gekomen. Nu is het aan mij te leren om alles een plek te geven. Irene, zonder jou had ik dit nooit kunnen bereiken. Het ga je goed ..

Deskundig en persoonlijk

Mijn zaak betrof een ongeval met zwaar letsel en duurde daarom wel jaren. Ben zeer deskundig bijgestaan, maar nog belangrijker is dat het ook persoonlijk is. Je bent geen nummer. Vriendelijk, attent en op de hoogte van je zaak. Dat geldt ook het ondersteunend personeel. Er wordt ook echt geluisterd naar wat je wil en op welke welke, daarmee rekeninghoudend met jouw belangen.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Ondanks aardige begrijpende advocaten, n complete "rip-off"

Voorjaar 2019 contact gelegd met Beer advocaten, besproken en licht aan t eind van de tunnel,echter n jaar later en duizenden euro's lichter, "sorry maar zien er geen heil in". Natuurlijk beter ten halve gedraaid als ten hele verdwaald, maar overweeg serieus om een klacht neer te leggen bij de Deken van Amsterdam, ondanks dat dit niet de voormalige mr Stibbe is die mij zou hebben gecoached.

• Geholpen door: Eline Spijker

deskundig, meedenkend, goed luisterend, punctueel

Na een aanvankelijke lichte twijfel kreeg ik steeds meer waardering voor Lucas. Uiteindelijk een prima resultaat!

• Geholpen door: Lucas Hogeling

Ik wil Eline Spijker en Christa Wijnacker hartelijk bedanken voor hun tijd/geduld en inzet om mijn zaak tot een mooi einde te maken.

• Geholpen door: Eline Spijker

Staan gelijk voor je klaar

In de afgelopen jaren heb ik voor een cliënt van mij haar belangen behartigd die bij Advocatenkantoor Beer liepen. Het contact is altijd prettig verlopen, duidelijke informatie via de email en indien noodzakelijk ook telefonisch goede gesprekken over de te voeren strategie en adviezen.

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Erg vriendelijke mensen. Christa Wijnakker is absoluut een aanwinst voor " beer advocaten ". Ik ben ontzettend blij dat ik bij haar terecht kon en zal haar zeker aan een ieder adviseren die een letselschade advocaat nodig heeft of advies wilt. Ga zo door iedereen !!!!

• Geholpen door: Christa Wijnakker

Ik heb goede ervaring gehad

• Geholpen door: N.v.t.

Zie review

Zie review Beer Advocaten

• Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat N.v.t.

Zeer goed geholpen

Er was oog voor zowel de juridische als de emotionele kant vd casus.

• Snelheid schriftelijke reacties
  • Telefonische bereikbaarheid advocaat N.v.t.
  • Geholpen door: Lucas Hogeling

Meelevend, meedenkend, goed bereikbaar en goede dienstverlening

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik heb gehad. Meneer Hogeling heeft zeer goed het werk overgenomen van zijn collega en vaart gezet achter het proces. Meneer Hogeling is ook meelevend en meedenkend geweest in de periode waarin ik ben geholpen. Verder is meneer Hogeling goed bereikbaar geweest. Bedankt.

Uitmuntend !!

Een zeer betrokken en bekwaam advocatenkantoor

• Geholpen door: John Beer

Snelle, duidelijke, deskundige hulp van begin tot eind.

Na mijn ongeluk was het meteen gedoe met de verzekeraar. Toen ben ik langsgegaan bij Beer en daar werd ik meteen goed en snel geholpen.

• Geholpen door: Eline Spijker

Juridische procedure met Medirisk is ruim 12 jaar een "rollercoast"

Erg teleurgesteld in de "rechtsgang" bij letselschade afhandeling met de tegenpartij. Zeer professioneel geholpen door August Van.

• Geholpen door: N.v.t.

Prinsengracht 515 1016 HR Amsterdam