Zeer efficiënt en bekwaam

Bekwaam en zeer hoge know how op gebied van huurders problematiek

Buitengewoon goed

Ik ben zeer tevreden over de heer van Boxtel, een echte door pakker . Goede communicatie duidelijk, van zo is het en niet anders . Dat mij zelf wel aanstaat , reageert snel , en oprecht. Een advocaat uit duizenden. Heeft de zaak ondanks tegen werken van de tegenpartij toch nog snel tot een goed einde gebracht. Bedankt hier voor.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Meestal positief, soms wat lastig communiceren

Mijn oordeel is vrijwel steeds positief. Soms vond ik de manier van communiceren wat lastig, b.v. bij opmerkingen van mij over veranderingen in het af te spreken contact met tegenpartij, werd niet direct gereageerd op mijn ideeën, maar moest ik dit in een nieuw voorstel voor een contact terugzoeken.

Zeer goede advocaat.

Ik ben zeer tevreden over de heer Van Boxtel. Professionele, zeer intelligente, snelle professionele hulp

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Hr van Boxtel een prima advocaat die jou zaken goed behartigt zonder erom heen te draaien. Hij en zijn team hebben mij zeer goed geholpen. Kort maar krachtig .zonder poespas erin heen bij een volgende rechtszaak zal ik zeker weer beroep op hem doen Ik raad deze advocaat iedereen aan. Groetjes p j. van der Berg.Helmond.

Prima inhoudskundige advocaat

Mijn ervaring is dat de heer van Boxtel een prima advocaat is en zijn clientèle ook schappelijk behandeld. Ik heb wel een tip voor een ieder zoek voor jezelf eerst goed uit waar je de expertise van een advocaat voor wil gebruiken. Want als je hem zelf dient te bekostigen kan het je schelen in de kosten. Als jezelf veel research en voorwerk doet. Om te onderzoeken of er ergens lijken in de bekende kast zitten die een advocaat ook niet kan weten.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Prettige ervaring en goed resultaat

Erg tevreden over de samenwerking, communicatie en resultaat ! Van Boxtel Advocaten heeft ons goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima geholpen

Henk gaf mij al snel een goed gevoel en het klikte voor mij goed. Hij is ter zake kundig en precies. Dank je wel voor de goede zorgen. Ruud.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Een advocaat met heel veel ervaring, kennis en komt zeer welgemanierd en vriendelijk over. Een heuse doorbijter die zich met hart en ziel inzet voor elke casus die hij voor zijn kiezen krijgt. Is duidelijk en open in hetgeen hij mee bezig is en geeft eerlijk advies. Ben geweldig geholpen door deze man. Overigens heeft hij ook hele lekker koffie ;)

• Geholpen door: Henk van Boxtel

De klant wordt goed door het proces geholpen

Meneer van Boxtel is een ervaren advocaat. Zijn schrijftaal in de mails is soms te hoog gegrepen voor de ‘normale’ burger, maar dat neemt niet weg dat hij het graag nog een keer in ‘kindertaal’ uitlegt. Meneer van Boxtel verloopt het proces vlotjes en zijn secretaresse houdt zich aan gemaakte afspraken omtrent toesturen van documenten, uitspraken en papieren.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Ben zeer tevreden over hoe de dhr van Boxtel mijn zaak heeft behandeld met goede afloop.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Het slechte resultaat is het gevolg van en haperende aanpak.

Er is vanaf het begin te veel fout gegaan. En Henk en Fred zijn er te vaak niet in geslaagd het maximale uit hun inbreng te halen. 1. Verkeerde procedure bij de kantonrechter 2. Kansloze eis Verhaegh was te voorzien geweest 3. Te laat indienen belangrijkste bewijsstuk, waardoor niet ontvankelijk 4. Onvoldoende de argumenten van de eiser(s) juridisch vertaald Er was geen goede chemie tussen Henk en Fred

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Beste Fred, De procedure, waarin het beroep van de koper op het veel te hoge door jou toegestane financieringsvoorbehoud is gemaakt, zijn alle juridische gronden gebruikt, om desondanks het beroep op dit voorbehoud ongedaan te maken. Het door mij aan jou gevraagd te leveren bewijs is door jou te laat aan mij gegeven. De juridische argumenten van de wederpartij zijn uitgebreid juridisch betwist. Er is geen verkeerde procedure bij de kantonrechter geweest. Henk van Boxtel Advocaat

Mr van Boxtel is een zeer vriendelijke man en wekt vertrouwen. We spraken af wat de scheiding zou kosten en gelukkig waren mijn ex en ik het eens over wat er in het convenant zou moeten staan. Helaas was er volgens Mr van Boxtel een door hem berekende kinderalimentatie nodig. Ik zou vast wel begrijpen dat er een extra rekening mijn kant op kwam. Ik begreep dit echter niet en heb navraag gedaan bij het juridisch loket. Het bleek volstrekt overbodig. Gelukkig nam Mr van Boxtel op onze laatste afspraak ons 30 kilo wegende papieren dossier mee (ik overdrijf echt niet). Gelukkig had ik een mondkapjes op en kon mij bedwingen om te vragen om het eens te mogen doorbladeren. Uiteindelijk is de man zijn geld dubbel en dwars waard en en raad ik hem iedereen aan alleen al voor vermaak.

zeer tevreden

fijne advocaten is eerlijk en rechtvaardig

Zeer goed ervaring

Zeer deskundig advocaat, heeft heel veel passie voor zijn vak en dat zie je terug in het opgeleverde werk/resultaat. Ik ben zeer tevreden met advocaat Van Boxtel.

Slecht

Rare man , Slechte voorbereiding . Heel onduidelijk over koste plaatje . Kosten vielen drie x hoger uit dan in begin verteld werd .

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Geachte heer -, Uw review op de door mij voor u behandelde zaak is door mij gelezen en u geeft, naar mijn mening, een onjuiste beoordeling. U verwart het slecht voorbereid zijn, waarvan geen sprake was, met het gegeven dat u op de mondelinge behandeling van een familierechtzaak door mij en de rechter de gelegenheid werd gegeven om uw zaak zélf te bepleiten, nadat u door de rechter daarover bevraagd werd. Dit deed u overigens prima. Voor wat betreft het kostenplaatje, heeft u een duidelijk verhaal van mij gekregen; over de minimaal te besteden tijd op basis van wat u mij vertelde in ons eerste gesprek. U is verteld dat de beantwoording van het verzoekschrift mogelijk 6 tot 7 uur aan tijd zou kosten. Uiteindelijk bleek dit 5 uur te zijn. Verder is u de tijd van de mondelinge behandeling en de door u geïnitieerde telefoongesprekken in rekening gebracht. Uiteindelijk is door mij coulancehalve de gefactureerde tijd gematigd, waardoor u uiteindelijk in plaats van het verschuldigde bedrag slechts € ----- heeft hoeven betalen voor mijn diensten. Dit bedrag heeft u van mij in delen mogen betalen. U begrijpt dat het mij onduidelijk is hoe u met “droge ogen” de review heeft kunnen schrijven. Hoogachtend, Mr. H.M.J. van Boxtel

De advocaat had me goed geholpen met de zaak.

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Professionele begeleiding gedurende het geheel proces.

Professioneel betrokken

Helaas heeft mr. van Boxtel het niet geheel af kunnen werken. De scheiding werd steeds complexer en omvangrijker. Tijdens de voorbereidingen voor het hoger beroep is er een overstap gemaakt naar een andere advocaat (op advies van mr. Van Boxtel)

• Geholpen door: Henk van Boxtel

Een eerlijke oprechte advocaat die voor u opkomt.

Mr. Van Boxtel is een eerlijke en oprechte advocaat die zich vol voor u inzet. Hij heeft mij super goed geholpen. Een echte winnaars mentaliteit. Raad mr. van Boxtel zeker aan.

Goed en proffesioneel

Goede keuze voor onze scheiding. Prijs en kwaliteit verhouding is goed.

• Geholpen door: Selcan Taskent-Demir

Hier werken mensen die aandacht besteden aan niet alleen de zaak maar ook aan de klant persoonlijk.

Duidelijk en reeel

Uitstekend bijgestaan en zeer goed geadviseerd tijdens mijn conflict met werkgever.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Advocaatscore.nl