Voortreffelijke service, snelle en zorgvuldige reactie op door mij gestelde vragen

Ik wordt altijd bijzonder goed geholpen door Jan Leo de Hoop. Hij reageert altijd conform afspraak en is zeer zorgvuldig in zijn beantwoording. Bij eventuele checkvragen reageert hij snel. Ook altijd plezierig in de persoonlijke contacten.

• Geholpen door: Jan Leo de Hoop

Fantastisch ontzorgt tijdens een lastig traject.

Ik ben door Daan Kuijken enorm geholpen tijdens het traject om een VSO op te stellen met mijn oude werkgever. Hij heeft mij inhoudelijk meegenomen in het traject en uiteindelijk een goede deal uit onderhandeld.

• Geholpen door: Daan Kuijken

Kundige, accurate en empatische advocaat

De heer Lacevic is een ervaren, zeer deskundige arbeidsrecht jurist. Hij geeft juridisch goede adviezen, zonder daarbij het persoonlijk belang uit het oog te verliezen. De communicatie met hem en zijn secretaresse loopt uitstekend. De werkwijze is accuraat, betrouwbaar en prettig.

glashelder

Helder in communicatie, snelle reactie, komen afspraken na en humor

Snelle en professionele advisering

• Geholpen door: Damir Lacevic

Damir is/reageert snel, persoonlijk, geeft vertrouwen en is to the point.

Prima ervaring zoals meestal.

Professionele kerel

Goed, degelijke inzet in een moeilijke zaak

Prima!

In een voor mij tumultueuze periode heb ik mij gesteund en begrepen gevoeld. Ik ben goed begeleid en meegenomen in het proces en vond de communicatie duidelijk, ook over wat ik kon verwachten en de kans van slagen.

goed en adequaat advies

goed en adequaat advies

• Geholpen door: Paulien Waninge

Satisfying with the work from Mrs. van Mourik

Mrs. van Mourk is very professional and she knows the best way to handel the case from clients , and be able to give the best advisese. Good communcaiton and always fullfil the promise.

• Geholpen door: Marleen van Mourik

Professioneel

Professionele, open communicatie zorgde voor een prettige samenwerking.

• Geholpen door: Marleen van Mourik

Bij PlasBossinade staat de cliënt op de eerste plaats

Daar waar ik gas wilde geven om een snelle overeenkomst te sluiten, stond Maxime vakkundig op de rem. Daar waar ik dacht dat het de verkeerde kant op ging, wees Maxime de juiste richting. Daar waar ik dacht 'dit is voldoende', ging Maxime door. Het resultaat: een meer dan goede uitkomst. Er zijn meerder wegen die leiden naar een optimaal resultaat. Daar heeft Maxime mij met haar geduldige, professionele, vriendelijke en doortastende aanpak in begeleid.

• Geholpen door: Maxime de Coninck

Scherp, snel en accuraat.

Rechtzaak omtrent een bedrijfsgeschil. PlasBossinade kon zich snel inleven in de situatie en gaf direct het idee dat de zaak bij hen in goede handen is.

• Geholpen door: Stefan Mak

Vriendelijke en kundige mensen. Denken mee. Helaas was er een personeelswissel die tijd heeft gekost.

• Geholpen door: Peter Fousert|Stefan Mak|Rens Nijdam

Wat mij vooral positief heeft getroffen is de wijze waarop mr. de Hoop heeft zich heeft ingeleefd in onze problematiek, een open oor had de emoties die daarmee samenhingen en een proces van wederzijds creativiteit tot stand wist te brengen.

• Geholpen door: Jan Leo de Hoop

• Geholpen door: Peter Fousert

Prettig in omgang en uitstekend advies .

• Geholpen door: Wim Entzinger|Armin Vorsselman

• Geholpen door: Stefan Mak

10 geven we niet, in algemene zin zeker tevreden, uitkomst anders dan verwacht doch dat lag niet aan PB / de her Mak. snelheid van communicatie mag nog wat aandacht. Wat voor het kantoor een van de vele zaken is, wordt door de cliënt anders ervaren. een tussenbericht en/of signalering welke tijd nodig is, verlaagt stress factor.

• Geholpen door: Peter Fousert|Daan Kuijken|Damir Lacevic

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Zeer positieve ervaring. Het enige wat jammer is dat het vrij duur is je recht middels dit uitstekende kantoor te halen en dat het inschakelen van deze goede advocaten dus niet voor iedereen binnen het bereik ligt. Dat de kwaliteit van juridische hulp ook mede afhankelijk is van de dikte van de portemonnee is een vorm van onrecht in ons rechtsbestel. Maar niets dan lof over de werkwijze vd advocaten van dit kantoor!

• Geholpen door: Maxime de Coninck|Daan Kuijken

Beste Astrid, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Wij hanteren een marktconform tarief en realiseren ons dat de kosten, zeker voor particulieren, desalniettemin kunnen oplopen. Wij zijn er echter stellig van overtuigd dat onze inschakeling leidt tot een veel beter resultaat, door onze hoge kwaliteit en de manier van dienstverlening, en wij onze kosten zodoende dubbel en dwars terugverdienen. Dat kan niet altijd; soms moeten wij onze cliënten adviseren dat bijvoorbeeld het starten van een procedure gelet op de verwachte opbrengst niet “uit kan”. In een enkel geval vindt de cliënt het principe belangrijker dan de kosten. In ieder geval informeren wij de cliënt op voorhand altijd goed over de verwachte kosten, zodat iedere individuele cliënt kan beslissen of de kosten in zijn geval opwegen tegen de verwachte uitkomst. Zeker in het geval wij werknemers bijstaan, streven wij er bovendien altijd naar om onze kosten door de werkgever te laten vergoeden. Gelukkig slagen wij daarin in bijna alle gevallen! Met vriendelijke groet, Maxime de Coninck