Zeer deskundig en vriendelijke advocaat

Tom is een zeer deskundige advocaat die mij de samenhang van een aantal verschillende juridische stukken goed heeft uitgelegd.

• Geholpen door: Tom Meevis

Ik wilde graag een advocaat toen hebben die altijd klaar voor me stond ook in het weekend, altijd wel kreeg ik antwoorden waarom ik vroeg Zeer tevreden ik had geen betere kunnen krijgen

• Geholpen door: Tom Meevis

Bespreekt in kennismaking gesprek een duidelijk plan van aanpak. Is betrokken en kan zich goed inleven in het probleem van cliënt. Houdt zich aan de gemaakte afspraken. Zeer snelle beantwoording van mail zelfs in het weekend. Gaat voortvarend te werk, is vasthoudend en houdt tegenpartij goed onder druk.

• Geholpen door: Tom Meevis

Professioneel advies gekregen binnen de afgesproken tijd. Zeer tevreden en bevel het bedrijf en persoonlijk M.Hodak van harte aan.

• Geholpen door: Maxim Hodak

5 stars: perfect, definitely recommended

4 stars: good service, well treated

5 stars: perfect, definitely recommended

Tom Meevis was exceptionally responsive and knowledgeable about the subjects put forth. His speed of turnaround and specific replies to our questions was incredibly valuable. Finally, his efficient work made it affordable for my small company. I will strongly recommend Law&More to any companies looking for commercial advice in the Netherlands

Company details

11 Zaale Eindhoven 5612 AJ