Goed maar duur

Super ondersteuning van mevrouw Stolk

Super ondersteuning van mevrouw Stolk, duidelijke uitleg bij vragen en ging echt de extra stap voor mij.

Ik ben zeer tevreden!!!

Geconfronteerd met et mijn recente problemen, wendde ik mij tot het EBH Legal bureau, kreeg gekwalificeerde hulp en oplossing voor alle juridische componenten van mijn probleem. En speciale dank aan mijn advocaat Nancy Stolk voor haar hard werk!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Uitstekend en fijn geholpen. Zeer aan te bevelen!

Ik heb Nancy ervaren als zeer deskundig en kalm. Haar persoonlijke en betrokken omgang met mij zorgde ervoor dat ik me steeds weer sterker voelde na een gesprek. Ze kon vlot de essentie weer even helder maken en dan wist ik dat het aan ons niet meer kon liggen. Nancy heeft mij een half jaar geadviseerd en bijgestaan met een positieve uitkomst.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ik ben goed en vakkundig geholpen

EBH Legal weet precies wat moet gebeuren en met welke stappen. Ook altijd adequate respons op vragen.

Exellent!

Deskundig advies en keurige begeleiding.

• Geholpen door: Caroline Hansen

super goede ervaring

vlot, adequaat, nuchter en warm

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Heel blij dat ik Natasha als mijn advocaat in de arm heb genomen.

Ik kwam totaal onverwacht als werknemer in een ontslagprocedure terecht. Wat doe je dan? Ik was ontzettend boos en verdrietig maar wilde absoluut "terugvechten" tegen het onrecht wat mij was aangedaan. Ik ging op zoek naar een goede arbeidsrechtadvocaat en kwam al snel bij Natasha terecht. Natasha is een hele fijne advocate die duidelijk communiceert, er niet omheen draait en zeer betrokken is; ik kreeg meteen een goed gevoel bij haar. Ze heeft mij ontzettend goed bijgestaan en geadviseerd en uiteindelijk, in zeer korte tijd, hebben we de zaak "gewonnen" zonder naar de rechtbank te moeten gaan. Natasha is een top advocate die ik een ieder zeer zeker zou aanbevelen!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Super goed geadviseerd en bijgestaan!

Ik ben heel goed geadviseerd en bijgestaan in mijn zaak!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Vriendelijk en goed meedenkend.

Zeer meedenkend met de zaak. Alleen jammer dat de uitwerking niet in mijn voordeelnis gebleken.

Vakkundigheid met betrokkenheid

Bijna 1 jaar lang heeft mevr. Mr. Len de Vries mij met grote deskundig- en betrokkenheid bijgestaan tijdens een nalatenschap. Haar inzicht en slagvaardigheid in onverwachte situaties, heeft de zaak tot een zeer goed en succesvol einde gebracht. Ik kan haar ten zeerste aanbevelen.

Super goed

Van begin tot eind super goed geholpen! Top

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Mijn man en ik hebben een fantastische begeleiding en uitleg gehad over en om de zaak.

zeer tevreden

ik ben bijgestaan in mij strafzaak door Nancy Stolk en ben erg tevreden. een rustige en duidelijke vrouw met verstand van zaken!

Heel persoonlijk geholpen

Heel mooi om te ervaren dat er goed geluisterd wordt en professioneel gehandeld wordt, secuur en de puntjes op de i worden gezet.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Glenn heeft mijn kwestie heel kundig en met accuraatheid en snelheid behandeld.

Helaas raakte ik verzand in een complexe juridische kwestie. Zodoende kwam ik terecht bij Glenn. Hij is uitermate bekwaam, meedenkend in zijn aanpak, schakelt snel en staat altijd voor je klaar. Dankzij zijn oplossingsgerichtheid is de kwestie goed afgerond. Nogmaals bedankt voor al je inspanningen.

• Geholpen door: Glenn Mostert

Goede behulpzame begeleiding

De samenkomsten waren erg prettig ondanks de moeilijke situatie. Alles is perfect geregeld met goede en snelle communicatie

Heel erg goed geholpen.

Ik ben fantastisch geholpen, ik beveel iedereen die een advocaat nodig heeft die bureau aan.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijn en deskundig contact en advies

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Uitstekende advocaat, betrokken en een duidelijke snelle communicatie

Een uitstekend kantoor waar ieder zich thuis voelt. Ze weten waarover ze het hebben en alles netjes in de puntjes geregeld met een zeer duidelijke communicatie. Een aanrader!!!!!

Vakkundig geholpen

Bij EBH legal ben fijn behandeld en vakkundig geholpen.

Top service , vriendelijk , menselijk

Mevr Hansen heeft mij en mijn gezin top bijgestaan in een vervelende situatie en ze heeft zich voor 100% ingezet ondanks dat ik een minimum inkomen heb heb ik mij zeker niet minder gevoeld als cliënt. Ze heeft snel gehandeld super vriendelijke meid met verstand van zaken! Ik wens iedereen die om wat voor reden dan ook een strafrechtadvocaat nodig heeft de hulp van deze topper! Eerlijk oprecht menselijk en vriendelijk . Ga zo door! Je ben een topper

• Geholpen door: Caroline Hansen

Goed juridisch advies, heldere communicatie en goede begeleiding gedurende het proces

Wij zochten een advocaat die ons kon adviseren en bijstaan bij een zakelijke huurgeschil. Wat wij al dachten werd bevestigd door de advocaat en gingen samen het proces in. De deskundigheid, snelle en heldere communicatie en een aanpak mentaliteit was perfect. De zaak was in ons voordeel en zijn heel erg dankbaar met de hulp van Stefan.

• Geholpen door: Stefan van Leeuwen

Prettig contact

De gesprekken werden op een prettige manier gevoerd. ook was er goed en neutraal aandacht voor beide partijen.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

goed als mediator opgetreden helder en duidelijk.

de goede woorden en uitleg gegeven over de scheiding. 1 min punt . het rapport van flynth niet goed begrepen waardoor bedragen verkeerd het convenant terecht kwamen. vond ik een vervelend moment.

Helemaal top !!

Voor een arbeidsrechtelijke situatie bij dit kantoor aangeklopt en naar volle tevredenheid bijgestaan.

uitmuntend

We zijn goed ontvangen door deze advocaten kantoor. En zijn zeker met respect behandeld.

erg goed.

zag er best tegen op zo,n gesprek maar door de korte lijnen en zeer duidelijke uitleg was mijn het gauw duidelijk. goed begeleid en goede adviesen.

prima voorlichting en bemiddeling

Beide advocates mw van der Drift en mw de Vries hebben me bijgestaan in een lastige familiezaak, en de uitkomst is een schikking geworden die voor mij en de wederpartij volgens mij gunstig is. In de communicatie werd alles duidelijk en vriendelijk uitgelegd, ik wist goed waar ik aan toe was door deze uitleg. Ze waren ook prima bereikbaar per mail. Ik kan ze beiden aanbevelen, ze hebben me veel werk uit handen genomen.

Zeer professioneel geholpen

Nancy heeft mij zeer professioneel geholpen. Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had en ik had geen idee maar ze stond altijd voor me klaar en gaf altijd een net en onderbouwd antwoord of advies. Ze kwam zeer deskundig over en gaf mij altijd het gevoel erg betrokken te zijn bij wat ik meemaakte.

Begripvol en snelle reactie

Heel fijn geholpen, begripvol, persoonlijk en goed te bereiken.

• Geholpen door: Sina Wulder

Goed geholpen en geadviseerd

Prettig en uitstekend

Goed en deskundig geholpen

Ik ben goed en deskundig geholpen. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Highly recommended if you search for an employment law attorney

Natasha Riedijk was my lawyer in a conflict I had with my employer. I found her to be fair and effective. It was a great experience for me having never before been involved in conflict especially in country I do not speak the language. She was clearly my advocate and stood up for me when I was unable to do it for myself. Our case was resolved, and I was very satisfied with the resolution. The claim is payed and I still have my contract at the same company. In fact, the whole staff in her office was kind, friendly, and considerate.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

klantvriendelijk en kennis van zaken

Jorgen heeft kennis van zaken en heb hem ervaren als een specialist op zijn vakgebied. reageert snel en communiceert tijdig

Fijne en menselijke ondersteuning

De advocaat van EBH Legal heb ik ervaren als een zeer empathische en deskundige advocate. Zij staat je met raad en daad terzijde, maar laat ook veel ruimte voor eigen inbreng.

• Geholpen door: Ingeborgh van der Drift

Meer dan uitstekend!

Al gauw bleek dat Natasha een topper was in haar vakgebied en kan een ieder dan ook aanraden, in geval van juridische bijstand, een beroep op haar te doen. Gedreven adequaat, doelgericht en snel reagerend met een voor alle partijen bevredigend resultaat.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Helder, betrokken, meelevend en kennis van zaken

Ik heb een zeer goede ervaring met EBH Legal. Dankzij de prettige en professionele werkwijze is mijn zaak op de best mogelijke manier afgerond.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Fijne hulp op begrijpbaar niveau uitgelegd

Advocaat Natascha van Riedijk heeft mij geholpen met het beoordelen van mijn VSO. Je merkt dat ze veel ervaring en kennis heeft en dit ook op een begrijpbare manier wist uit te leggen. Ze had goede strategische adviezen en tips maar liet de keuze ook geheel bij mij. Uiteindelijk ben ik erg tevreden met de inmiddels ondertekende VSO. Ook de communicatie was prettig en laagdrempelig.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Ik voelde mij op mijn gemak, alles rustig en duidelijk uitgelegd

Eerst hebben we telefonisch contact gehad en heb ik uitgelegd waarvoor ik hulp nodig had, dat was heel positief. Daarna een afspraak op kantoor wat ik heel positief heb ervaren. Er werd mij rustig en duidelijk uitgelegd wat we gingen doen. Daarna ging het best snel. En kwam er een mooie deal uit.

Uitstekende Juridische Dienstverlening

Mijn ervaring met het team van EBH Legal was niets minder dan uitstekend. Ik had te maken met een ingewikkelde kwestie met mijn internetprovider die zowel technische als contractuele aspecten had. Een ervaren advocaat van het team behandelde mijn zaak met indrukwekkende professionaliteit. De diepgaande kennis van contractrecht en technische details was onmisbaar. De communicatie was helder en tijdig, en ik voelde me altijd zeker dat mijn belangen werden beschermd. De steun van een zeer capabele jurist in het team was ook onmisbaar. Hij leverde uitstekend werk door bij te dragen aan een succesvolle afronding van de zaak. Kortom, ik kan EBH Legal ten zeerste aanbevelen voor hun expertise en klantgerichte benadering. Ik zou niet aarzelen om in de toekomst weer van hun diensten gebruik te maken.

Super geholpen!

Geweldig geholpen met ons probleem ,We waren subsidie mis gelopen door een verkeerd advies bij een adviesbureau. Samen met Peter hebben we het adviesbureau aansprakelijk gesteld en we hebben het gewonnen!

• Geholpen door: Peter Ruysch

duidelijkheid scheppend in een lastige situatie

Mijn ervaring met EBH Legal is positief en ik zou EBH Legal aanbevelen aan andere

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Paulette heeft ons geweldig geholpen met haar deskundige adviezen

Dankzij de hulp en voorbereidingen van Paulette is ons dossier zeer snel en kundig afgehandeld.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Professioneel, inlevingsvermogen, vriendelijk, 100% aan te bevelen!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende diensten van mijn erfrecht advocaat. Onlangs heb ik gebruikgemaakt van de diensten van deze professional om me bij te staan bij een complexe erfrechtzaak, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik meer dan tevreden ben met de resultaten. Vanaf het allereerste contact was mijn erfrecht advocaat buitengewoon professioneel en deskundig. Ze toonde een diepgaand begrip van de specifieke aspecten van erfrecht en legde me geduldig en duidelijk de details van mijn zaak uit. Ze luisterde aandachtig naar mijn zorgen en verzekerde me dat ik in goede handen was. Wat me vooral opviel, was de toewijding en betrokkenheid die mijn erfrecht advocaat aan de dag legde. Ze nam uitgebreid de tijd om mijn situatie te analyseren en te begrijpen, en ze werkte nauw samen met mij om de best mogelijke strategie te bepalen. Haar grondige kennis van de wet en haar vermogen om deze toe te passen op mijn specifieke situatie, gaven me het vertrouwen dat ik de juiste beslissing had genomen door haar in te schakelen. Gedurende het hele proces was mijn erfrecht advocaat altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en mijn zorgen weg te nemen. Ze hield me regelmatig op de hoogte van de voortgang van mijn zaak en gaf me eerlijk en realistisch advies. Haar heldere communicatie en openheid creëerden een sfeer van vertrouwen en gemoedsrust, wat essentieel is in een juridische kwestie van deze aard. Wat me het meest onder de indruk bracht, was het resultaat dat mijn erfrecht advocaat behaalde. Ze wist mijn zaak succesvol af te ronden en zorgde ervoor dat mijn belangen volledig werden beschermd. Haar vaardigheden als pleitbezorger waren uitmuntend, en ik was zeer tevreden met de gunstige uitkomst die ze voor me heeft bereikt. Ze heeft mijn zaak met de grootste zorg en toewijding behandeld, en ik kan haar niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een bekwame en betrouwbare erfrecht advocaat.

Daadkrachtig en respectvol

Myrna is, zoals op de foto: (daad)krachtig maar daarnaast is ze opvallend zacht op de mens en zoekt altijd naar een oplossing voor de langere termijn. Ze neemt de tijd om te luisteren en kan met haar kennis en ervaring snel schakelen. Het is bewonderingswaardig hoe ze emotionele teksten kan vertalen in een helder goed lopend verhaal in korte tijd, waarbij ze veel oog heeft voor detail en respectvol blijft naar de andere partij. Ik voelde me tijdens het proces serieus genomen en ben tevreden over het resultaat.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Alle besprekingen / uitvoering waren 100 % duidelijkheid.

Geweldig en nogmaals dank jullie hele team.

Het was geweldig

Nancy was heel betrokken en heeft de zaak heel goed behandeld

• Geholpen door: Nancy Stolk

Snelle, duidelijke en fijne communicatie

Van begin tot het eind snel reageren, duidelijke advies en fijne communicatie. Ik hoop jullie niet vaak nodg te hebbenl, maar moet het dan weet ik jullie zeker te vinden.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Professioneel juridische hulp met persoonlijke aandacht.

Na een intake waar er voor mijn gevoel veel ruimte was om mijn verhaal te doen, een goed onderlegd advies en stappenplan besproken. De advocaat welke ik sprak bleef gedurende het traject mijn vaste aanspreekpunt wat ik als zeer prettig ervaarde. Ebh bleek goed te bereiken en kwalitatief juridische hulp te geven.

Best of all!

EBH legal provides highest quality services. Their response time to occured problems is very fast. I would recommend EHB legal to everyone. Thank You, Natasha! :)

Straight shooter

It was a messy case that I honestly didn't have much hope for. It went the way it should have and was resolved neatly. I am very grateful.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Absolutely amazing and incredibly professional!

I wish more stars were available because 5 stars to me meant the job was done well. You need several more to rank Natasha as she has gone above and beyond. This is the second time I've had the pleasure of working with her and I'm yet again impressed with her expertise and professionalism. EBH, promote this woman!

Deskundig en betrokken

Het contact is prettig verlopen. Haar wijze van kordaat en respectvol handelen heeft een positieve en vlotte uitwerking op de zaak gehad.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Door Natasha wist ik dat ik er niet alleen voor stond

Ontslagen worden door je werkgever is in de meeste gevallen erg vervelend. Natasha stond mij bij, dit deed zij op juridisch vlak erg goed met haar deskundigheid en brede kennis maar ook op emotioneel vlak stond zij mij bij. Ik stond er niet alleen voor. Hierdoor is de vervelende ervaring een stuk minder vervelend geworden. Erg dankbaar voor!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Het was een hele fijne en persoonlijke samenwerking.

De samenwerking met mevrouw de Vries hebben wij als erg prettig en persoonlijk ervaren. De directe en snelle opvolging van besprekingen en vragen was heel fijn en duidelijk. Kennis en advies sloten goed aan bij onze vragen en zaak. We zouden zeker weer EBH benaderen indien er zich een juridisch kwestie zou voordoen.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

zeer goede ervaring met Jorgen Geelhoed en zeker voor volgende zaken inschakelen

zeer goede ervaring en voelt vertrouwd aan om met Jorgen Geelhoed samen te werken. Resultaat ook zeer blij en tevreden mee.

Snel en soepel geholpen

Ik ben uitstekend geholpen door Natasha, zij wist mij ook goed te adviseren.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Ik ben uitstekend geadviseerd en werd met succes bijgestaan in de rechtszaal

Meteen bij het contact opnemen had ik een goed gevoel over Nancy Stolk. We maakte een afspraak en bespraken mijn geval. Nancy nam de tijd en luisterde goed naar mij. Het was me duidelijk dat mijn verdediging bij haar in goede handen was. Nancy was realistisch en maakte duidelijk dat het best mogelijk was dat ik in eerste aanleg veroordeeld zou worden, maar ze voegde eraan toe dat zo’n zaak als de mijne regelmatig in hoger beroep werd gewonnen. Ondanks het goede pleidooi van Nancy werd ik inderdaad in eerste aanleg veroordeeld. Maar gelukkig werd ik later in hoger beroep (terecht) vrijgesproken. De rechters baseerden daarbij hun voor mij positieve beslissing vooral op een punt waarop Nancy in haar pleidooi de nadruk had gelegd.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Adequaat, empatisch, deskundig en makkelijk bereikbaar.

Je zit toch in de zorgen. Natasha ontzorgt is bereikbaar en begripvol. Deskundig advies en hulp.

perfect

Een goed luisterend oor. Goede begrip voor omstandigheden, dat er ineens tussen door kwam. Ik kan iedereen deze advocatenkantoor aanbevelen. Dus zeker een aanrader EBH Legal is gewoon goed. Maar is ook zeker betaalbaar. Bedankt voor jullie steun en begrip.

Deskundig, betrokken en eerlijk

Nancy Stolk was een fijn persoon om mee in contact te zijn. Ze was oprecht en deskundig met haar advies. Ook reageerde ze snel op berichtjes of belde snel terug.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Fijn persoon, makkelijk in de omgang en heel eerlijk!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ongelofelijk fijn geholpen en bij gestaan in een periode waarin je dat echt nodig hebt!

Ik ben via via terecht gekomen bij Myrna omdat ik echt een advocaat nodig had. Myrna van Wijk heeft mij ongelofelijk goed geholpen en bijgestaan in een periode waarin ik alle steun en hulp kon gebruiken.

Goed en netjes geregeld

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Deskundig advies met een voortvarende aanpak van het dossier

Jeroen was goed bereikbaar, pakte de zaak voortvarend op en zorgde uiteindelijk voor een deskundig advies.

• Geholpen door: Jeroen van Weerden

Heldere en snelle communicatie. Duidelijk plan van aanpak en een maximaal resultaat bereikt. Nancy straalt vertrouwen en rust uit en is zeer betrokken.

Heel prettig

Nancy Stolk nam goed de tijd om ons mee te nemen in ons proces.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Zeer goede en duidelijke advies en begeleiding

Een sociaal maar vooral een doelgerichte begeleiding en adviezen op dit gebied.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Goed en snel geregeld en duidelijkheid envriendelijk

Gelijk snel gehandeld en geregeld de zelfde dag alles opgestuurd En snel afgehandeld in de rechtbank met succes Dank daarvoor linda

Zeer tevreden.

Mijn vragen werden altijd netjes beantwoord.

Strategisch

De advocaat was strategisch sterk en betrokken. Met mw. duidelijk besproken wat mijn kansen waren. Mw. reageerde snel op vragen via de mail. Sterk punt vond ik ook dat mw het juridische gedeelte in duidelijk taal kon uitleggen/overbrengen.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Professionele en vriendelijke mensen.

Professioneel. Ervaren. Empathisch. Afspraak is afspraak. Persoonlijk. Je lunet met al je vragen terecht. Mails worden adequaat beantwoord. Kortom. Je voelt het dat je zaak in goede handen is en daarom ook goed vertegenwoordigd wordt.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Na een goed en duidelijk gesprek een plan van aanpak opgesteld. Tussentijdse communicatie was goed en er werd waar nodig overleg gepleegd.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben uitstekend goed geholpen

Goed geholpen, goede communicatie

Ontzettend slecht

ben helaas geen klant meer. Over één advocaat was ik te spreken maar een andere advocaat maakte er een zooitje van. Verder zei een klachtencommissie dat de klant dom is. Dat vind ik niet professioneel. Bij controle bleek dat onderwerpen dubbel berekend zijn. Een specificatie gevraagd maar die werd niet gegeven. Een gestorte borg werd niet terug betaald en ook geen uitleg gegeven waarom niet. Verder zijn er stukken verstuurd waarvan ik geen weet had en heb met een andere advocaat een procedure moeten starten om te zien welke stukken de advocaat over mij heeft verstuurd. Dit heeft mij veel onnodig geld en tijd gekost omdat de advocaat mijn stukken niet wou laten zien

• Geholpen door: Peter Ruysch

Geachte heer Van Rosmalen, Mijn kantoor en ik kunnen uw review niet volgen. U bent ook uitgenodigd om in gesprek te gaan maar u gaat dat uit de weg. Vandaar dat ik heb besloten uw review door te sturen naar de Haagse deken van de Orde van Advocaten met het verzoek te bemiddelen. Mr. N.P.O. Ruysch

Accuraat en duidelijk

Mijn probleem werd snel opgepakt en vervolgens werd in duidelijke en begrijpelijke taal uitgelegd hoe de aanpak ging worden.

Accuraat en duidelijk

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Mevrouw Len de Vries-Blom heeft ons vakkundig begeleid in een procedure toewijzing Bewindvoerder in de Rechtbankprocedure. Een fijne samenwerking, keurig geholpen en met resultaat.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ik ben zeer tevreden over het resultaat wat er is behaald

Ik ben zeer tevreden over de goede service en het uiteindelijk behaalde resultaat als het in de toekomst nog een keer nodig zou zijn ( ik hoop het persoonlijk van niet) dan zal ik zeker nog een keer contact met jullie opnemen

• Geholpen door: Nancy Stolk

Goede ondersteuning en zeer goed geholpen bij een hoger beroep zaak

In een situatie gekomen waar ik in eerste aanleg geen advocaat had genomen, maar dan ben je eigenlijk kansloos tegen het OM zonder juridische expertise. In hoger beroep gekozen voor juridische bijstand door EBH legal-Nancy Stolk. De communicatie met Nancy is zeer laagdrempelig en geeft je zeer goede adviezen en juridische bijstand, haar pro-actieve no-nonsense instelling is precies wat ik nodig had in deze hoger beroep zaak. Hoger Beroep is dankzij EBH Legal (Nancy) zeer succesvol voor mij verlopen en netjes afgehandeld. Er stond financieel nogal wat op het spel in deze zaak, maar uiteindelijk keurig afgesloten. Mijn dank is dan ook erg groot. PS: Ook de administratie bedankt voor het meedenken en afwikkelen van de financiële kant van deze zaak. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Fijne samenwerking

Duidelijke afspraken en flexibel hierin! Goede informatie en meedenken op elke vlak. Myrna van Wijk heeft mijn zaak overgedragen gekregen van een collega en beide fijne samenwerking mee gehad.

Goed vakkundig geholpen.

Mr. Van Wijk heeft mij zeer goed bijgestaan. Het fijnste van de dienstverlening vind ik dat ik bijna alles via de mail heb kunnen regelen en bezoeken aan kantoor tot een minimum beperkt kunnen worden. Ik word zeer goed begrepen wat de communicatie erg makkelijk maakt.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Uitstekende kennis van zaken en betrokken

Heel fijn en deskundig advies gekregen waar we veel profijt van hebben gehad.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Deskundig en in vertrouwen geholpen

Ik ben goed geholpen op het moment dat dat nodig was. Er was zelfs in het weekend mogelijkheid om met elkaar in contact te komen. Het uiteindelijke resultaat was alleen haalbaar met de juiste juridische hulp en dat is uiteindelijk gelukt.

Een dikke 10!

Mijn ervaring bij jullie was super goed! Ik ben echt zo goed geholpen, en ik heb jullie zeker aanbevolen bij andere. Ik ben jullie heel erg dankbaar voor de goeie communicatie die we hadden en de goeie advies. En sina ook voor de goeie zorgen van alles! Peter sina, heel erg bedankt nogmaals kan het niet vaak genoeg zeggen!

Snel en effectief!

!

• Geholpen door: Dick Bosboom

Goede ondersteuning en goed geholpen

• Geholpen door: Nancy Stolk

Scherp advies, meedenken en kritisch.

In een situatie waarin je zelf geen expertise hebt is het fijn als er naar je geluisterd wordt, je goede adviezen krijgt en iemand die met je meedenkt en voor je opkomt. Communicatie is laagdrempelig en plezierig en de bereikbaarheid ruim. De betrokkenheid was verrassend hoog wat heel fijn is in een onzekere periode waarin je scherp moet zijn en geen fouten mag maken, daar wordt goed in meegedacht.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Prettig bureau. Goed bereikbaar. Geen onrealistische verwachtingen in het voortraject. Vertrouw op de juridische kennis, als leek ben je niet in staat dat zelf te beoordelen en te verwoorden. All in prijs is bespreekbaar.

Bijzonder en boven verwachting

De punten die belangrijk waren met voortvarendheid en inzicht opgepakt. Met als uitkomst een bijzonder resultaat, bevestigd door alle betrokkenen.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Prima geholpen, erg kundig en snel.

Ik ben erg snel, kundig en vriendelijk geholpen. Er werd alle tijd genomen en werd al snel op mijn gemak gesteld.

Snel, betrokken, onpartijdig

We zijn prima geholpen met onze echtscheiding. Duidelijke afspraken die onpartijdigheid borgen. Genoeg feeling voor onze situatie en ook daarop kunnen aanpassen. Snelle reacties op vragen. Kortom we zijn blij met onze keuze voor jullie, dat maakte een verdrietige situatie als een echtscheiding toch makkelijker!

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

professional met een persoonlijke betrokkenheid

Mijn ervaring met Nancy Stolk is een professional met een persoonlijke betrokkenheid. Zij luistert goed naar de details die er toe doen en verwerkt deze om de zaak naar een positief einde te leiden. Ik ben hier echt van onder de indruk!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Vriendelijke, duidelijke en eerlijke juridische hulp

Mr. Van Wijk heeft mij bijgestaan bij een juridisch conflict waar veel emotie bij kwam kijken. Doordat zij zo eerlijk en duidelijk wist te communiceren met mij en de tegenpartij zijn we er goed uitgekomen.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

vlotte, serieuze en goede begeleiding en vertegenwoordiging

Ik werd altijd serieus genomen en geloofd en bijgestaan. De waarheid die bijna verdoezeld werd heeft door u toch gewonnen.

Uitmuntend!

Uitmuntend op alle vlakken !!!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Prima ondersteuning met een frisse blik op de situatie

Juiste ondersteuning, nuchter, verhelderend en doortastend.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Een advocaten kantoor met veel kennis

Mijn ervaring met EBH Korte lijnen, accuraat en mensen met kennis!

uitstekend

EBH Legal hebben ons uitstekend geholpen. Wij zijn zeer tevreden met hun werk.

Betrokken en deskundig

Onder/ondanks grote tijdsdruk deskundig en betrokken geholpen. Dank daarvoor Nancy!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Valuable professional advice on short notice

Natasha is a great expert in the field of labour law who helped me review and reach a settlement agreement with my company on very short notice. Her level of English is outstanding, she is attentive and good listener and understands client's needs perfectly.

Professioneel advocatenkantoor

Prima ervaring aan overhouden. Alle zaken worden professioneel en met aandacht behandeld. Communicatie had wat beter gekund, vooral in het begin. Rest was prima.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Great communication and thorough work.

I called with a matter on a vso agreement that had time constraint and was called back same day for a first touch base and had a consult shortly after. My options were explained thoroughly and in layman’s terms. I was very happy with the overall experience and would highly recommend!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijne communicatie duidelijk en vriendelijk

Fast and to the point

I consulted Natasha on work termination related problem. She understood the issue quickly, provided clear advice on the important points that she highlighted. She was punctual in delivering what she promised and accurate on the information she adviced me on. If you are a non Dutch speaker I also recommend Natasha since she speaks fluent English including legal terms.

Erg tevreden

Glenn heeft mij perfect geholpen. Beter had ik het mij echt niet kunnen voorstellen!

• Geholpen door: Glenn Mostert

Heldere communicatie, oplossingsgericht.

Erg tevreden over de geleverde diensten.

Fijne en professionele begeleiding

De begeleiding van Myrna van Wijk heb ik als zeer fijn en professioneel ondervonden. Wanneer de emoties hoog opliepen , had zij altijd een luisterend oor, was zij zeer empatisch en wist zij ook goed in te schatten wanneer er vaker en sneller contact gewenst was. Daarnaast was Myrna uitermate goed op de hoogte van mijn zaak en wist zij uit het verleden nog vele details die , nu ook weer, van belang waren. Door haar deskundig advies en combinatie met het menselijke aspect heb ik goede afwegingen kunnen maken en voelde ik mij altijd gesteund en gesterkt door haar. Mocht ik in de toekomst ooit nog gebruik moeten maken van een advocaat (wat ik uiteraard niet hoop), dan weet ik haar zeker te vinden.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Fijne ervaring, goede advocate, duidelijk en to the point.

Luistert goed en is duidelijk. Licht je goed in van te voren wat zij voor je gaat doen en kan betekenen. Goede en makkelijke communicatie.

Uitstekend geholpen

Mijn dank gaat uit aan M. van Wijk die mij zeer goed geholpen heeft met de financiele zaken, na het uit elkaar gaan tussen mijn vriendin en mij. Mvg Ed

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik werk nauw samen met de heer Bosboom, sinds de 1e kennismaking zaten we al op 1 lijn. Dick weet goed de belangen van ons bedrijf te behartigen denkt mee en werkt aan oplossingen. Ik hoop nog heel wat jaren, samen te mogen werken met EBH Legal. Tevens heb ik prive ook gebruik gemaakt van de dienstverlening van EBH legal, waar Paulette Vellekoop mijn zaak heeft behartigd. Dit is zo professioneel geweest, geen verspilde tijd, was kort, krachtig en duidelijk.

• Geholpen door: Dick Bosboom

EBH biedt veel assortimenten en professionele adviezen

ik heb ervaring met een paar adviseurs. Ze zijn allemaal erg goed. In het bijzonder dhr. Geelgoed heeft altijd professioinele en efficiënte adviezen.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zeer kundig, menselijk en adequaat geholpen

Wij zijn zeer warm ontvangen en voelde ons meteen veilig in een hectische en onzekere tijd. Erg kundige vrouwen en daadkrachtig. Ik voelde dat ik in goede handen was. Vertrouwen in hen, had ik dan ook meteen.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben heel blij met de adviezen en de raad die Mr. P. Vellekoop mij heeft gegeven.

Zeer plezierig geholpen

Zeer plezierig geholpen

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Oplossingsgericht en daar houden we natuurlijk van.

Snelle hulp bij strafzaak

Nancy is een doortastende advocate met oog voor de persoon achter het verhaal.

Zie hier onder

Wij hebben weinig ervaring met advocaten maar in de korte tijd die wij hadden met Nancy Stolk heb ze ons super geholpen en ons gerust gesteld.en het is goed afgelopen. Mvd fam Rijsdijk

Prima geholpen

Vrijspraak

• Geholpen door: Nancy Stolk

Goed geholpen in een lastige zaak

Het was een lastige zaak maar met een positief einde, ben mijn raadsvrouw erg dankbaar!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Blij met behaalde resultaat.

Zeer tevreden met de goede en deskundige hulp van deze advocaat.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Een nette advocaat die de weg weet.

Gewoon goede service geleverd tegen een heel normale prijs. Dus geen torenhoge factuur achteraf.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

In een korte tijd zeer goed ingelezen in de stukken en in begrijpbare taal gecommuniceerd.

Super goed geholpen

Super geholpen. Er wordt goed meegedacht en goed advies gegeven.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Prettige communicatie en deskundig advies

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Lief waar kan, hard waar nodig.

Prettige samenwerking met enerzijds warme betrokkenheid waar dat kon en anderzijds een wat zakelijkere afstand die ik dan juist zo nodig had.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

snel, accuraat en on the case

Jorgen is zeer on the case. Hield zelf de voortgang goed in de gaten, kwam met een goede strategie en was is zeer duidelijk in de communicatie.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

advocaat die voor je ontzorgt en voor je vecht

Was erg blij dat er iemand was die het regelde van begin tot eind: onderhandelen met rechtsbijstandsverzekering, zorgen voor een contra expertise en feiten van meningen onderscheiden. Heeft ons een goed gevoel gegeven dat we weten waar we staan. Niet alleen omdat de Raad van State het besluit vernietigde, maar ook omdat de werkelijke plannen boven water kwamen. Dat was heel wat anders dan wat er vergund was. Goed bereikbaar, belt terug.

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Zeer deskundig en betrokken met veel inzet

Door de mix van inzet, betrokkenheid en deskundigheid is bij onze zaak het maximale resultaat bereikt. Communicatie was altijd snel en accuraat.

Professionele prettige dienstverlening

Deskundig advies met een adequate aanpak.

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Zeer professioneel en grote inzet/werklust

Zoals in heading genoemd Onze raadsvrouw was deskundig en muntte uit in een grote mate van inzet gecombineerd met een hoge werklust

Goede steun in de rug

Informeel en een goede steun in de rug

Vriendelijk en deskundig advies

Veel ervaring en vertrouwen om 2e keer deze buro in te huren

Heel goed en betrokken

Heel fijn dat er iemand is die je belangen heel betrokken kan behartigen in een moeilijke situatie.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Geweldige ondersteuning en rechtshulp!

Ik heb mijn ervaring met dit kantoor als zeer goed ervaren, zeer professioneel maar wel menselijk en er is op een normale manier te communiceren. Ook wordt het hele proces goed uitgelegd in begrijpbare taal. Ze zijn toegewijd en geven de volle 100 procent om het recht te laten zegevieren. Dit kantoor is zeer aan te raden als het gaat om arbeidsrecht. Je voelt je hier geen nummer maar echt serieus genomen, en je voelt dat zij achter je staan en dan was het belangrijkste voor mij.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Goede vertegenwoordiging van mijn belangen.

EBH Legal heeft oog voor de client en is creatief in het vinden van oplossingen. Ook is er ruimte voor eigen inbreng. Men geeft deskundig advies en hanteert een prettige communicatiestijl. Mijn ervaring met EBH Legal is positief.

erg prettige samenwerking

Fijn dat er geluisterd en meegedacht werd. Door de lange ervaring van onze advocaat voelde ik mij op mijn gemak.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Kort en krachtig en recht op het doel af

Zeer prettige afhandeling van een minder prettige zaak.

Hele fijne samenwerking

Heeft mij veel zorgen ontnomen, steun gekregen en goed advies gehad. Ben heel erg dankbaar voor de inzet van mevrouw de Vries.

zeer deskundig

• Geholpen door: Nancy Stolk

Heel deskundig, uitgebreid en snel geholpen

Bij een volgende keer maken we zeker weer graag gebruik van de diensten van Ebh legal (Nancy).

• Geholpen door: Nancy Stolk

Uitstekend vakwerk met vastberadenheid en deskundigheid.

In 2015 noodgedwongen (scheiding) in contact gekomen met EBH-Legal. Vanaf het eerste moment voelde ik mij gesteund door de deskundigheid en de vastberadenheid van mijn raadsvrouw P. Vellekoop. Zonder haar was ik zeker niet tot een tevreden financiele afronding van mijn scheiding gekomen. En op de momenten waar donkere wolken zich samenpakte gaf zij mij de hoop en het geloof dat het uiteindelijk goed zou gaan aflopen. Vooral daarvoor Dank.

Prima advocate

Uiterst deskundig en heel vriendelijk geholpen. Grote bereidheid om mee te denken in welke vorm dan ook

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Heel blij met inzet, kennis en betrokkenheid

Natasha heeft mij vanaf de intake tot de ‘oplossing ‘ super goed begeleid en steeds het gevoel gegeven dat we het gaan oplossen. Informatie voorziening en communicatie was helder en zeer prettig.

Deskundig en vriendelijk!

Ik ben door mr Postma heel goed geholpen in een ingewikkelde kwestie. Duidelijke uitleg en prima communicatie. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Nancy Stolk

kundig, betrokken, denkt goed mee, weet de juiste strategie te bepalen

Vanaf het begin tot het einde heb ik alle vertrouwen gehad in de deskundigheid. Bouwkundig weet hij mee te praten over problemen en oplossingen.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Goed bijgestaan en duidelijk advies

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik heb er maar 1 woord voor en dat is: TOP!

Prettig samenwerken, altijd goed geholpen!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

De case is vakkundig behandeld met een goed resultaat

zie hier boven

• Geholpen door: Jitse Postma

Op deskundige wijze mijn vragen beantwoord in een kort tijdsbestek, prima dus.

Top vrouw

Een goede aardige advocaat

Heel correct

Ik ben erg dankbaar en onder de indruk hoe mevr Vellekoop mijn dossier heeft behandeld. Waardoor Zwitserleven toch de verevening van mijn pensioen alsnog in behandeling heeft genomen, bijna 10 jaar na de scheiding.

netjes en efficient

goed geregeld, er wordt snel opvolging of antwoord gegeven. korte lijntjes

Zeer fijn bijgestaan door Natasha & Peter

Een bijzonder arbeidsgeschil (werkgever trok ouderschapsverlof in zonder dringende reden, waardoor een verschil van inzicht ontstond). Natasha wist alles goed scherp te houden, en mijn belangen prima te behartigen. Zeer goed bereikbaar, goed en duidelijk contact met elkaar. Luisteren ook goed en met de kennis en ervaring sturen ze de situatie de juiste richting op. In een uiterst onprettige en emotionele situatie blijven perfect ondersteunend om tot een goed resultaat te komen

Perfect bijgestaan door Jörgen

Duidelijke communicatie en veel kennis van zaken.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zeer positieve ervaring in een negatief verhaal

Het snelle en doortastend handelen sprak mij vanaf minuut 1 aan en gaf mij ook gelijk vertrouwen bij de juiste persoon te zijn. Heeft ook geresulteerd in een snelle en correcte afhandeling, waarvoor nogmaals mijn dank.

deskundig

Korte lijnen en deskundig

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Goed en eerlijk advies. En ook nog fijne mensen,

Altijd fijn als er objectief en met inhoudelijke kennis gesteund wordt

professional & efficient

Ik heb zeer goede ervaring met hr. Postma. Dat is altijd met professional advies.

prima geholpen

eerste kennismaking een goed gesprek gehad, en gerust gesteld. daarna goed advies gekregen .

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer goed kundig duidelijk fijn en goed bereikbaar!

Ik heb een hele goede ervaring met Nancy Stolk en Glenn Mostert (in combinatie samenwerkend). Beiden zeer kundig, ervaren en prettig. Goed bereikbaar, goed contact. Luisteren ook goed en met de kennis en ervaring sturen ze de situatie de juiste kant op. In een uiterst onprettige en emotionele situatie blijven zij de rots in de branding die je dan nodig hebt.

Effectief, snel en doeltreffend

Spreekt duidelijke taal, handelt snel.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Erg netjes en meelevend geholpen.

Professioneel en daadkrachtig

Zeer tevreden over de samenwerking!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Great service, results and professional courtesy

I was assigned Natasha who was fantastic and very professional. Additionally, she proved to be very hardworking and was a great advocate on my behalf. I wish I could give 6 stars as she went above and beyond on my case.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Ze was kalm en ge-we-le-dig…

Volgende x weet ik welke advocaat ik moet bellen..

• Geholpen door: Nancy Stolk

Heel blij met hoe ik geholpen werd

Beste wat er kon gebeuren en het is gedaan .bedankt

Top geregeld

Onze ervaring is dat ze duidelijk was in het verhaal wat kon mijn zoon verwachten en goeie voorbereiding. Contact was top via de app.

Super.

Nancy, was mijn rots in de branding voor mij is ze een kanjer.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Mijn ervaring is de comunicatie was perfect.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijne begeleiding en veel duidelijkheid

Wij zijn erg goed geholpen in het traject van onze scheiding. De procedure was duidelijk en ook de kosten waren goed inzichtelijk. We houden hier een prettig gevoel aan over.

Goed bedrijf zeker doen

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Snel en vakkundig advies op maat gemaakt

Ook zonder procedure een goed advies waar ik wat aan had in onderhandelingen.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer prettige samenwerking met een objectief oog voor de belangen van de klant

De samenwerking met Paulette heb ik als zeer prettig ervaren. Ondanks de emoties die in het spel waren, bleef Paulette kalm en objectief mijn belangen vertegenwoordigen. Ik kreeg alle ruimte om mijn input te leveren die zij vervolgens kon gebruiken of omzetten in de juridische strategie

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Geeft steun/hulp en prettig samenwerken

Je komt in eens in een onverwachte situatie terecht en heb dan steun/hulp nodig. Aangetrokken door een blog terecht gekomen bij Nancy. Zij heeft dit en de zaak goed opgepakt.

TOP

Een echtscheiding is iets wat je niet dagelijks mee te maken krijgt. De hulp van een goede advocaat is dan ook zéér belangrijk in zo’n periode. Mijn ervaring met mevr Myrna v Dijk; Een uitmuntende advocaat , zéér kundig op het gebied van een echtscheiding maar daarnaast, óók menselijk! Begrip hebben voor jou situatie! Dit zal voor iedereen anders zijn? Maar ik heb dat als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Zeer professioneel, correct en vriendelijk

Ben zeer tevreden over de correcte en professionele afwikkeling van mijn echtscheidingsprocedure door middel van mediation bij EBH Legal Advocaten. Ook de overige medewerksters zijn erg vriendelijk, behulpzaam en hebben veel kennis van zaken. Kortom ik kan iedereen EBH Legal Advocaten aanraden.

EBH Legal goed bevallen.

Eerste ervaring ooit met een advocaten kantoor. Erg goed geholpen door EBH Legal/Nancy Stolk. Daadkrachtig en goede communicatie.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ik woordt goed gehulpen ik ben heel blij bdank.

Ik woordt goed gehulpen ik ben heel blij bdank.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Héél goed geholpen door jullie,

Ik vond het heel fijn om zowel telefonisch of per mail, goede uitleg van aanpak te krijgen... De communicatie verliep vlot.

• Geholpen door: Sammy van Uffelen

gaat wel

Na diverse andere advocaten gehad te hebben is het nu na twee en een half jaar afgerond. Rede is mijn ex wilde niet echt meewerken.

Uitstekende service!

Integer Eerlijk Doortastend Helder Goede parate kennis in huis!

• Geholpen door: Peter Ruysch

Erg goed geholpen, fijne communicatie

Zeer goed geholpen

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Prettig begeleid met zowel professionele en menselijke aandacht

Ik heb de begeleiding als prettig ervaren. Advocate was deskundig maar vergat ook zeker de menselijke en emotionele kant niet. Geeft duidelijk en helder advies. Snel reactie en communicatie. Goede afspraken. Aanrader!

Zeer vriendelijk en doelgericht

Zeer zeer te vreden ,ze gaf direct antw op vragen hield mij keurig op de hoogte ,van hoe en wat en heeft het proces van A tm Z helemaal uitgelegd kortom. Natasha is zeker een aanrader . Dus Top .

Fijne ondersteuning

Zeer goed en professioneel geholpen

• Geholpen door: Nancy Stolk

Snelle reactie inzake beschikbaarheid, goede dossierkennis en wetskennis. Klant is vrijgesproken.

De advocate in kwestie was op korte termijn beschikbaar en had ook nog de juiste jurisprudentie paraat waardoor mijn client werd vrijgesproken.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ze heeft hart voor de zaak en denkt met alles mee

Prima uitstekend geholpen

• Geholpen door: Nancy Stolk

Mijn oog was gevallen op haar werkethos en dat klopte, altijd paraat als dat nodig was.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Uitstekende begeleiding en advies tijdens mijn scheiding

Een scheiding is een tamelijk ingrijpende gebeurtenis en gedurende de scheidingsprocedure komen er veel zaken op je af waar je nooit eerder mee te maken hebt gehad. Goede begeleiding en advies is dan van essentieel belang. Myrna van Wijk heeft dit op een uitstekende wijze voor mij geregeld. Myrna schets een realistisch beeld van wat je kunt verwachten, wat er allemaal geregeld moet worden en hoe je dit het beste aan kunt pakken.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Een uitstekende advocaat en tegelijkertijd een mens in alle betekenissen van het woord

Ik ben zeer tevreden over hoe Mr. N. Tolk mij heeft begeleid en geholpen. Niet alleen is ze een uitstekende en deskundige advocaat, haar manier van communiceren is erg fijn, evenals haar menselijke manier van begeleiden. Hierdoor krijg je het gevoel dat ze er daadwerkelijk is om je te helpen en te steunen.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Deskundig, eerlijk en rustig.

Myrna is voor mij ideaal geweest! Zij geeft eerlijk advies met oog op de toekomst. Het belang van mijn kinderen stond voorop. Haar professionele houding zorgt voor kalmte tijdens emotionele zittingen. Ze heeft mij door alles heen geloodst. Kan haar ten zeerste aanraden.

Goed je professioneel

Goed De communicatie was goed en er werd goed advies gegeven

prettige ondersteuning, goed resultaat

Het was een lang proces, maar voelde me goed ondersteund.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Snel en helder contact met goed inlevingsvermogen.

Snel en helder contact met goed inlevingsvermogen.

Voortvarend en deskundig.

Prettig en vriendelijk, stelt je op je gemak.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Verzorgd en vakkundig begeleid van onze echtscheiding

Ik heb de samenwerking als zeer goed ervaren.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Prettige gesprekken goed contact.

Oog voor de klanten en luisterend oor. Duidelijke uitleg van zaken.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Goede begeleiding in het gehele strafrechtelijke proces. Van verhoor tot de rechtbank..

Goede begeleiding in het gehele strafrechtelijke proces. Van verhoor tot de rechtbank. De advocaat heeft zich goed ingelezen in de materie van het specifieke vakgebied asbestonderzoek en -verwijdering.

Goed geregeld

Alles werd duidelijk uitgelegd en we werden goed geholpen

Perfect!!!!

In het begin werd ik bijgestaan door Maaike N.C. Zuiderwijk en daar was ik niet tevreden over. Nadat Myrna M. van Wijk de echtscheidingsprocedure op zich nam had ik er vertrouwen in. De scheiding is rond en zonder problemen. Bij deze wil ik Myrna bedanken!!!!

Kennis en ervaring

Als mediator was zij heel belangijk voor de efficiente afronding van het proces. Dat wegens grond kennis van de wet en snelle reactie op issues.

Persoonlijke benadering

Er wordt goed naar de behoefte geluisterd en de hulp vraag wordt helder gemaakt. Er was veel kennis in huis die wij voor onze vraagstukken nodig hadden.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zeer adequate behandeling en grote betrokkenheid.

Wij hebben de bijstand van Jörgen Geelhoed in onze procedure tegen de gemeente Pijnacker als zeer deskundig en to-the-point ervaren. Jörgen heeft deze zaak met grote vasthoudendheid tot een voor ons zeer bevredigend einde gebracht.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zie onder (mijn zin is iets te lang)

"Zeer goede samenwerking waar het elkaar uitdagen tot het maximale resultaat heeft geleid bij het hoogste rechtsorgaan RvS" Door het naadloos samenvoegen van de rechtskundige kennis van Jörgen en mijn technische kennis met onuitputtelijke energie en kracht hebben we bij de bezwarencommissie in Pijnacker-Nootdorp inzake een Biomassa centrale (BW Stook B.V.) een spreekwoordelijke “dreun uitgedeeld” waarvan 95% van ons pleidooi is overgenomen in het advies van de BZC naar de gemeente toe. Het advies van de BZC en onze gezamenlijke inzet heeft geresulteerd in een overwinning bij de Rechtbank en de “Knock Out” voor BW Stook B.V. bij de Raad van State

Gewoon geweldig

Bij het zoeken naar een advocaat, ben ik bij EBH Legal terecht gekomen Doordat ik eerst op internet alle info over de verscheidene advocaten had gelezen Daar heb ik mijn keuze voor EBH legal gemaakt Toen het eenmaal zover was, was ik verwonderd over de gedrevenheid en kennis van de advocaat Ben een zeer tevreden klant Zal jullie ook bij iedereen aanbevelen Theo Rietdijk

Super gedaan

Heel goed geholpen met de afwikkeling

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Een erg betrokken en deskundige advocaat!

Natasha Riedijk heeft mij geholpen met een arbeidsconflict met mijn werkgever ivm zwangerschapsdiscriminatie. Ze begreep dat rechtvaardigheid voor mij erg belangrijk was en heeft mij dan ook zeer goed geholpen. Uiteindelijk heb ik deze rechtvaardigheid naar mijn gevoel zeker wel gekregen. Ze voelt zich erg betrokken en luistert goed naar wat voor jou als client belangrijk is. Een topper, ik zou haar zeker aanraden!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Spannende belevenis waarbij Paulette me enorm geholpen heeft

Ik zal Paulette indien nodig, haar zeker aanraden bij andere.

Je voelt je gesteund

Heel prettig. Natasha is ontzettend attent en doortastend. Ik voelde me echt gehoord.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer deskundige en betrokken advocaat

Mr. Van Wijk is een advocaat die de complexe zaak waarin ik verzeild was geraakt, zeer snel doorgrondde en vlot wist te trekken. Zij zet strategisch de juiste stappen, werkt uiterst zorgvuldig en is daarnaast een empathische persoon bij wie je je op je gemak voelt. Een scherpzinnige advocaat die ik iedereen zou toewensen.

Duidelijk

Contact met Nancy was prettig. Ze gaf duidelijk uitleg over de positie waar Dolf zich in bevond en hoe hij daar mee om moest gaan. Tevens maakte ze goed inzichtelijk hoe het verhoor zou verlopen, wat Dolf kon verwachten en wat hij wel en niet moest doen in specifieke situaties. Prettige samenwerkings zowel voor Dolf als voor mij als moeder.

Vriendelijk, duidelijk en goed

Paulette heeft mij uitstekend begeleid in een zaak. Ze is deskundig, vriendelijk en leidde de zaak bijzonder goed. Het contact was prettig: geen poespas, vriendelijk en duidelijk. En bij vragen ook goed bereikbaar. Een topadvocaat!

Ronduit tevreden !

Snelle open reactie op onze vragen en opmerkingen. Lekker spontaan contact en erg laagdrempelig . Goed bijgestaan en vakkundig afgehandeld. super tevreden !

Zeer professionele begeleiding

Dank voor de hulp

Super geholpen

Via via in contact gekomen met dit kantoor op het juiste moment in contact gekomen wanneer de nood hoog was. Er is snel gehandeld en met hele goede resultaten, rustig alles aan hen over gelaten.

Professionele hulp op maat

Ik heb de diensten van EHB Legal als erg positief ervaren. Waar nodig was heeft EHB Legal mij bijgestaan en dit heeft goed uitgepakt.

Boven verwachting

Goede ervaring mijn angst overwonnen om een advocaat te raadplegen

• Geholpen door: Peter Ruysch

De juiste persoon die bij ons past

Goede communicatie

Goede communicatie en verloop van het traject. Wel aardig aan de prijs

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Zeer goed, professioneel en snel geholpen.

Via een vriend terecht gekomen bij Natasha Riedijk voor een kwestie over een afkeur voor een uitkering. Ze heeft me erg goed geholpen met bezwaar maken hiervoor. Dankjewel!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijne ervaring op kantoor werd ruim de tijd genomen advies met kennis van zaken. Zeer prettige menselijke benadering.

Ontzorgend

Mw Blom heeft ons heel fijn en goed ondersteund waardoor onze kwestie voorspoedig is afgerond.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

De echtscheiding heeft langer geduurd dan gehoopt

Mijn ex partner en corona hebben het proces niet bevorderd; maar uiteindelijk was de scheiding een feit.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik werd erg goed geholpen

Ik werd erg goed geholpen, erg zorgvuldig te werk.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Je wordt begrepen en goed geholpen!

Ik ben super geholpen en er werd in alles met mij meegedacht! Onwijs kundige en vriendelijke mensen die je in alles te woord staan en je overal mee helpen. In het begin van mijn dossier ben ik geholpen door mevrouw Zuiderwijk maar dat werd later overgenomen door mevrouw van Wijk. Ik als cliënt heb daar niet onder geleden en heb er niets van meegekregen dat ik van advocaat ben gewisseld , alles is netjes uitgewisseld en heb dit niet al vervelend ervaren! Super professioneel!

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Excelent werk en goede service

Ik werd met begrip benaderd, en er werden goede adviezen gegeven over de voortzetting van de procedure. Zelfs bij de moeilijke en trage communicatie met het betrokken land werd er steeds professioneel gereageerd en gehandeld. Ik spreek dan ook mijn uitgebreide dank uit voor uw uitstekend werk.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben heel goed geholpen in gewoon begrijpelijke Nederlandse taal. Zeer tevreden

Goede ervaring

Zij heeft me goed geholpen

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Len heeft mij op een snelle en professionele advies gegeven.

Helaas ben ik genoodzaakt niet verder mijn zaak te vorderen i.v.m. financiële zaken.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

A terrible time in my life made easier

Myrna and the team at EBH legal did a very good job at handling my divorce. My divorce was devastating and contributed to 2020 being by far the worst year in my life and sent me into a very deep depression which I am still struggling with but slowly getting past. I was forced to go back to the US and was there for 5 months and Myrna kept in very good touch with e-mail. I returned to the Netherlands in August and we signed the papers in person in September. Myrna was very attentive to me because I was still very upset and she showed a lot of compassion, which showed that she really cares about people. Being a divorce lawyer I often assume it's easy to become rather cold & jaded but I think Myrna really showed a great humanistic side when I saw her in person. I would highly recommend this firm.

Snel en duidelijk

Snelle reactie, helder en deskundig advies

Professioneel en betrokken

Jorgen Geelhoed is iemand die de juiste achtergrond en materie kennis heeft. Daarnaast is hij persoonlijk betrokken neemt de tijd en denkt mee zodat je het gevoel hebt schouder aan schouder te staan. Daarnaast was er een snel en positief resultaat. Top gedaan Jorgen, bedankt

heel positief

Krachtige advocate met veel know how, werkt integer, snel en efficient, no nonsense

heel positief

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Heel fijn en hulpzaam. Zij heeft me geholpen om aan een oplossing te denken.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Goede, correcte en volledige juridische adviezen

In een periode dat het nodig is, kan je op EBH legal rekenen: Je komt er niet omdat alles goed gaat. Dus juist advies, correct, volledig en de puntjes op de i. Wat een fijn kantoor en wat een fijne mensen en ondersteuning. Niets dan lof, en een aanrader voor ieder.

Goede informatie en begeleiding

Advocate Stolk hield ons op de hoogte van de gang van zaken en gaf advies over de te volgen procedure.

Deskundig en empathisch

De relatie met de advocaat/advocate die mijn zaak behartigde was optimaal, reageerde snel op mijn mails en heeft haar uiterste best gedaan het recht te laten zegevieren. Ook was er een grote "vertouwensband" wat onze communicatie ten goede kwam. Alle lof voor Myrna van Wijk !!

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Haar vakmanschap, betrokkenheid and support heb ik zeer gewaardeerd

Na een dossier van 151 delen en een tevreden uitspraak van de rechter is voor EBH Legal de zaak afgerond, de erfenis mag uitbetaald worden aan alle betrokkenen in lijn met het testament.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Snel adequaat en prima communicatie

Snelle en degelijke advisering goede communicatie over en weer.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer goede actieve begeleiding tijdens het proces

Ik heb me gemeld bij Nancy Stolk voor bijstand in een rechtszaak. Mijn ervaring is dat ik hierin zeer goed begeleid ben. Nancy was hierin professioneel, pro-actief, duidelijk maar zeker ook begripvol. Kortom, ik ben met een gevoel van vertrouwen door het hele proces meegenomen. Dat mijn zaak voor mij ook nog eens positief afgesloten werd is natuurlijk helemaal geweldig.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Veel overleg en goede bijstand

Veel deskundigheid, goed overleg en bijstand in lastige situaties

Heel positief

Een snelle goede juridische steun.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Een rots in de branding als je er zelf niet uitkomt.

Myrna heeft mij fantastisch geholpen en komt alle afspraken na. Ze is een rots in de branding als je er zelf niet uitkomt. Ze heeft mij fantastisch geholpen met een goed resultaat. Myrna is zeer deskundig en betrokken. Ook is er een vlotte communicatie bij EBH Legal en krijg je hulp via collega's bij eventuele afwezigheid Ik beveel haar dan ook van harte aan. Bedankt!

Correct, prettig en zakelijk

Correct, prettig en zakelijk

In alles zeer tevreden

Duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn zeer goed nagekomen. Hoop niet dat het nodig is maar als ik weer juridische hulp nodig heb bel ik zonder twijfel weer met EBH Legal.

Fijn bedrijf , goede afspraken

Ik ben goed geholpen met mijn probleem met de gemeente , en gelukkig een positieve uitslag

Super behulpzaam

Prettige samenwerking

ZEER GOED

PROFESSIONEEL MAAR BOVENAL MENSELYK

uitstekend

Prima geholpen

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Het werd in goede banen geleidt

Wij hebben gebruik gemaakt van een mediator. Waar je soms in het gesprek emotioneel bent werden we op een juiste manier geleid naar een oplossing waarin de kinderen centraal staan. Dat was het belangrijkste voor ons. Zeer discreet en de administratieve handelingen werden snel geregeld en prima communicatie.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Goed geholpen, juiste adviezen gehad.

We hebben in een scheiding gelegen en wisten op het moment geen raad waar te beginnen. Zodoende contact met jullie opgenomen en onwijs goed geholpen. Uiteindelijk het beste voor beide partijen om ruzie te voorkomen. Dank daarvoor.

Twee hoofdpijndossiers gesloten

Peter Ruysch heeft met zijn proactieve houding mij in twee onafhankelijke gevallen (een contract en een financiële kwestie) zeer effectief en snel geholpen. Vriendelijk en begripvol, zakelijk en meelevend. Ik heb van beide zaken nachten wakker gelegen en de opluchting dat beide zijn opgelost heeft mij onbeschrijflijk opgelucht.

• Geholpen door: Peter Ruysch

super geholpen en snel zeer te vrede en hoop me andere zaak ook geholpen kan worden

super heel snel advocaat nodig had snel geholpen de zaak gewonnen en goede steun uitleg alles gewoon super te vrede ben

Fantastic and thorough!

I was not getting the attention, service and results from my previous lawyer, when I was referred to Peter at EBH. We spoke, and immediately he understood the situation, read through my case and developed a plan to help. Also he was able to communicate very well with me completely in English. They did not charge by the minute to formulate an email, or receive a phone call. In fact the opposite... once my case was settled, we came to a compensation arrangement together. In contrast to most legal help there was no time or money wasted! And yes, we got the result we wanted in a settlement outside of court! I hope not to need it, but I will definitely reach out to EBH next time I'm in need.

Zeer positief

Mevr de vries is meelevend, meedenkend en betrokken. Wij zijn haar dankbaar voor haar inzet

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Zet zich volledig in en gaat ervoor

Erg professioneel, vriendelijk en kundig.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Een fijne ervaring gehad, goed luisterend oor en is opgekomen voor mijn belangen.

Professioneel advies

Een zakelijk conflict was snel begrepen en professioneel juridische advies en begeleiding gegeven.

Goede en deskundige ondersteuning

Dhr Postma heeft ons in de 10 (!) jaar dat onze zaak liep zeer deskundig en fijn geholpen. Mede door hem is de zaak tot een goed einde gekomen

Betrokken en alert

Adequaat en met name betrokkenheid en bereikbaarheid

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Wat een geweldig advocaten kantoor.

Wat een top advocate is mevrouw Riedijk. Direct, eerlijk, vakkundig en weet hoe arbeidsrecht in elkaar zit. Binnen no time een gewonnen zaak! Super!!!

Top gelopen

Nooit gedacht dat ik een advocaat nodig zou hebben, en achteraf gezien geen spijt. Dick Bosboom is een kanjer in het arbeidsrecht en is recht door zee. Altijd bereikbaar en op alles een antwoord. Bedankt Dick.

Meedenkend

Op vele vlakken betrokken bij diverse advocaten; Open en eerlijke communicatie.

• Geholpen door: N.v.t.

Uitstekend juridisch advies

Vlotte en pro-actieve afhandeling van mijn vraag inzake arbeidsrecht. Vriendelijke communicatie resulterend in een helder advies van de heer Bosboom, zowel mondeling als in een schriftelijke toelichting richting werkgever.

Topervaring

Goede communicatie en duidelijk advies. Tijdens een stressvolle periode heb ik mij gehoord en gesteund gevoeld

Gewoon goed.

Kennis van de materie en de inzet om het uit te zoeken was erg goed.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Mevrouw van Wijk is doortastend, vriendelijk en heeft zeer veel kennis van familierecht.

Mevrouw van Wijk heeft mij bijgestaan en geadviseerd op het gebied van familierecht. Ik adviseer iedereen om bij een scheidingen en andere moeilijke zaken altijd advies in te winnen bij een specilist zoals mevrouw van Wijk. Hierdoor voorkom je juist problemen in de toekomst.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Fijne samenwerking met redelijk resultaat

Mijn zaak betrof een klant die weigerde te betalen. Veel gecommuniceerd en voorbereid. Enige tegenvaller was dat we blijkbaar niet helder genoeg hebben aangegeven dat aangeleverde informatie niet helemaal volledig was. Dat vond de rechter, al moet ik zeggen dat ik die mening niet helemaal deelde.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Peter denk goed mee. Peter is nummer 1 advocaat van Nederland.

Empatisch en deskundig

Prima ontvangst, goede uitleg, correcte en directe afhandeling. Helaas was er door de kerstdagen enige vertraging in het dossier en toezending naar de rechtbank.

Betrokken en assertief.

Zie boven.

Een soepel proces

Goed en snel geholpen met duidelijl advies en vervolg stappen

Uitmuntend

Zoals boven vermeld. Wij waren erg blij met de hulp en de adviezen. Wij hebben het afgerond met een lekkere taart voor de medewerkers.

Uitstekend betrokken

Mevrouw van Schie en de heer Postma hebben zich zeer goed in de materie verdiept en ook duidelijk aangegeven wat de slagingskans zou kunnen zijn.

• Geholpen door: Laurine van Schie-Kooman

Zeer professioneel en toch persoonlijk.

We zijn zeer professioneel geholpen maar het is wel altijd persoonlijk gebleven. We hebben dat als heel prettig ervaren.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Goede communicatie to the point en succesvol

Uitstekende bereikbaarheid en daardoor vlotte en makkelijke communicatie. Duidelijke aanpak en adviezen, met succes voor ons bedrijf tot gevolg.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Prettige en deskundige ondersteuning in een lastige tijd

We zijn voorzien van goede informatie en ondersteuning. Advies hebben we opgevolgd en dat heeft ervoor gezorgd dat we met minder zorgen het proces hebben kunnen doorlopen. Namens Cedric en mijn vrouw veel dank!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Communicatie duidelijk en helder.

Betrokkenheid en kennis betrokken advocate staat op een hoog peil. Communicatie is zeer duidelijk en helder.

Perfect!

Natasha is deskundig, weet waar ze het over heeft en heeft goed meegedacht in het belang van cliënt.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Professional and resolute help!

When I needed an attorney, The 'Juridisch Locket' recommended Mrs. Riedijk. I contacted her and she immediately began to work on my case. She was utterly resolute in her work presenting my rights as an employee of a 'uitzendbureau'. I appreciate her interest on my behalf and all the time she spent trying to settle my case. Therefore, I would highly recommend her if you are looking for an experienced attorney who will work to get the best possible outcome for your case.

Fijn begeleid

Geen toelichting

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Ik kan alleen maar zeggen dat alles hier super geregeld is! Wanneer ik vragen had werd dit direct beantwoord. Mijn advocate Natasha Riedijk heeft mij echt geholpen en heeft mijn straf echt kunnen verminderen hierdoor heb ik een hoop narigheid achterwegen kunnen laten en alles voor mijzelf af kunnen sluiten. Als ik ooit weer wat zou hebben waar ik niet vanuit zou gaan zou ik zeker weer contact opnemen met EBH Legal. Nogmaals heel erg bedankt!

Zeer deskundig geholpen

Zeer deskundig geholpen

Hele goeie advocaat

Heeft me goed geholpen met de rechtzaak en het advies

• Geholpen door: Nancy Stolk

Zeer goede en professionele begeleiding

Geholpen door mevrouw Stolk. Zeer goede opvang en uitleg van de procedures. Heeft ons op ons gemak weten te stellen en daarna op professionele wijze door het hele proces heen geholpen. We zijn mevrouw Stolk erg dankbaar voor de goede begeleiding en de goede afloop.

Beter kon niet !!

Best mogelijke uitkomst!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Vakkundig, betrokken en een brede kennis daarnaast zeer vriendelijk

Mevr. Paulette Vellekoop heeft mijn zeer vakkundig en op een hele prettige menselijke manier bijgestaan in mijn scheiding. Dat heeft geleid tot een meer dan tevreden resultaat.

Prettig adequaat en objectief Geholpen

Convenant helder en lekker Snel uitgewerkt. bereidheid tot snel en laat doorwerken. Contact prettig, kortom heel fijn afgerond in deze Vervelende periode .

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

I was extremely satisfied.

Everything was taken care of with great attention to detail. And the result of my case was fair and as promised the best result possible. Thank you

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer goede advocate. Altijd bereikbaar, reageert direct, zeer benaderbaar en luistert naar wat jouw wensen zijn. Uiteraard met daarbij het beste juridisch advies Ik had het niet beter kunnen treffen.

Oké

Snel en behulpzaam

...

…….

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Een toegewijde en cliëntgerichte aanpak.

Ik ben geholpen door een enthousiaste en professionele advocaat die vertrouwen schiep. Al met al een zéér positieve ervaring.

Duidelijke en heldere communicatie

Ik heb het als prettig ervaren dat er verschillende adviezen gegeven werden. Alles ging in overleg en ik heb uiteindelijk gekozen voor het advies dat het beste bij mijn situatie aansloot. De communicatie was prettig en duidelijk.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Mevrouw van wijk is correct, nauwkeurig, respectvol en vriendelijk

Snel geholpen, mails correct beantwoord ook door beide juridische secretaresses. Professioneel en aan te bevelen.

Goede ervaring

Ben goed geholpen

• Geholpen door: Natasha Riedijk

To the point; deskundig; alert en adequaat.

Ik heb Jörgen leren kennen als een vriendelijke en scherpe jurist. Hij is naast de casus ook geïnteresseerd in de mens er achter. Hij komt snel tot de kern van de zaak; komt afspraken goed na. Formuleert mondeling en schriftelijk goed, helder en begrijpelijk. Komt als pleiter zeer overtuigend over.

zeer deskundige ondersteuning gehad

zeer betrokken, correct, deskundig

Goed overleg. Altijd bereikbaar voor overleg, advies. Veel waar voor weinig geld!

Eerlijkheid

Dat ik als mens waardig ben behandeld en geholpen ,iets wat ver te zoeken is bij de meeste plekken waar ze te zakelijk zijn

Inhoudelijk goed

Prima samenwerking. Wel lastig dat er voor beide kanten (dus ook tegenpartijen) gewerkt wordt. Communicatie lekker direct, maar niet altijd antwoord.

Ik ben uitstekend geholpen

Ik kan altijd mijn advocaat bereiken, waneer dan ook en ben daar heel blik mee! Ik ben altijd goed geholpen met mijn zaken en hoop dat het zo door gaat. Met vriendelijke groeten, Abdishakur Mahamed

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Slegts een ervaring is voldoende om wat voor rede ook bij EBH LEGA aan te kloppen

Makkelijke duidelijke communicaties. Goede inleving en het vermogen om de (straf) dossiers mondeling zo wel in in mensen taal weergegeven.

Helder en duidelijk advies

Betrokken en behulpzaam

Fijn geholpen met juist advies.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

pragmatisch, snel, competente afhandeling van mijn zaak

zeer goed contact en afhandeling van mijn zaak.

Horeca

Top advocaat, hi can uitstekend zijn werk doen.

Prettige ervaring

Wat een verademing, dit advocatenbureau! De contacten verlopen erg soepel, ze denken mee, hebben een telefoonnummer waar je ze altijd op kan benaderen en zijn erg vriendelijk, flexibel en deskundig. Bedankt voor fijne contacten en tot een volgende keer (hopelijk is dat niet nodig maar je weet het nooit)!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Zeer kundig en klantvriendelijk.

Ik ben erg tevreden over alle ondersteuning die ik heb ontvangen. Ik kon altijd terecht met vragen en alles is mij altijd heel goed uitgelegd, zodat ik weloverwogen besluiten kon nemen.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Vooraf wisten wij al dat EBH behoorlijk aan de prijs is. Maar de kwaliteit en kunde en betrokkenheid wel zeer goed is.

Goede begeleiding gehad

Ik ben zeer tevreden . Ik ben goed geholpen , goede begeleiding gehad.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Fijn, inlevend en behulpzaam.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Voelde me begrepen, goed vertegenwoordigd e.e.a. met een positief eindresultaat voor mijn zaak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hallo ze heeft het heel goed gedaan. En naar mijn genoeg is ze zeer betrokken met mn zaak.ze belde me in haar prive tijd dat vind.schrijf ik super Pete af voor haar.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Realistisch advies gehad i.v.m. kosten en de kans op positieve uitslag

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Heel prettig contact en goede deskundigheid die geleid heeft tot een positief resultaat als gevolg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraak om aan het begin 1 totaalprijs te doen is per kennisgeving aangenomen. Toen we al gestart waren kwam ineens het feit dat er toch alleen op uurbasis gefactureerd kon worden. Dit was een negatieve verrassing die ons onnodig veel geld heeft gekost. Deskundigheid tijdens het proces was prima op orde.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Beste Patrick, allereerst bedankt voor je review! Wat vervelend dat blijkbaar een misverstand is ontstaan over de kosten. Een fixed fee is EBH Legal een van de mogelijke afspraken voor de kosten van de werkzaamheden van de advocaat of mediator. Een vast bedrag omvat altijd bepaalde afgebakende werkzaamheden, zoals een x aantal gesprekken, een berekening en het voeren van de procedure. Als meer of andere werkzaamheden nodig zijn, worden die apart op uurbasis gefactureerd. In de mediation tussen jou en je echtgenote zijn meer gesprekken gevoerd en berekeningen gemaakt dan in een fixed fee inbegrepen zouden zijn geweest. Deze gesprekken en berekeningen waren nodig om jullie goed te begeleiden naar een convenant en ouderschapsplan. Ook is er tussen de gesprekken door uitvoerig mailcontact geweest met jullie over diverse onderwerpen waarover jullie informatie vroegen. Dit alles heeft inderdaad tot meer kosten geleid dan gemiddeld genomen bij een scheiding gebruikelijk.

Paulette heeft mij er gedurende de 7,5 jaar doorheen gesleept.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Zeer prettig in de omgang. Heel duidelijk, toegankelijk en legt alles goed uit aan een leek. Neemt de tijd, is empatisch doch proffesioneel en goed bereikbaar voor vragen.

Keurig geholpen

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Prettige samenwerking en betrokkenheid bij mijn zaak. Enige opmerking mijnerzijds is een miscommunicatie in het begin waardoor onnodige uren zijn besteed en dus ook gefactureerd.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Zeer tevreden en uiterst vakkundig!

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Zoals verwacht: zakelijk, to the point en een prettig contact :-)

Goed werk

• Geholpen door: Nancy Stolk

De zaak waar ik in verwikkeld was,was berust op onwaarheden en on juiste waarheden.Dus best frusterend,maar nadat ik Nancy de hand had geschud,had ik eindelijk het gevoel,dat er iemand echt aan mijn kant stond. De voorbereiding en voorlichting,hoe mij te profileren tijdens het verhoor,hebben hun vruchten afgeworpen..Een betoog was niet nodig,maar was aanwezig in het geval dat dat wel nodig was. Goede afloop voor mij,alles is geseponeerd. Getechtigheid dus.Thmx Nancy!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Hele prettige gesprekken gevoerd met mevrouw Vellekoop, betrokken en oog voor de mens in de begeleiding van het echtscheidingstraject. Ze is deskundig en correct. Wat het advies voor mij helemaal af zou maken is om ook tips mee te geven/verwijzing naar het notariaat m.b.t. testament e.d.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Samen met Peter hebben we als gezin een situatie meegemaakt die je niemand wenst. Door de hulp en gesprekken met Peter hebben we deze nare periode goed kunnen afronden. Door zijn volhardendheid, kennis en zijn ervaring hebben we uitzichtloze situaties om kunnen draaien naar positieve uitkomsten. Het is heel fijn om een eerlijk en oprecht persoon achter je te hebben staan die ook realistisch blijft. Door Peter hebben we rustig de zaak kunnen meemaken en samen objectieve besluiten kunnen nemen ipv uit de emotie. Hierdoor konden we privé rustig verder gaan en Peter de zaak laten behartigen. Alle vertrouwen in EBH legal en Peter.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Duidelijk, correct en goed advies en een snelle reactie.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Mevrouw Vellekoop was kundig en vriendelijk. Ze stelde goede vragen als dat nodig was en was ook na afloop van de zaak nog bereikbaar voor nadere informatie.

Helder en duidelijk.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Paulette heeft niet alleen veel juridische kennis, maar snapt ook als geen ander de menselijke kant van een zaak. Flexibel, helder en betrokken! Als je dan toch een advocaat of mediator nodig hebt: Paulette!

👍🏻

• Geholpen door: Nancy Stolk

Echt heel snel en goed geholpen, ben zeer tevreden!! Ik ben geholpen door Maaike Zuiderwijk

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

zakelijke maar plezierige omgangsvorm. Goede dossierkennis.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Goed en zakelijk zoals ook gewenst tijdens de mediation gericht op een echtscheiding. Maar ook wel stevige prijs.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Myrna van Wijk heeft mij al sinds december 2010 bijgestaan. Zeer goede advocaat. Snel reactie door haarzelf alsmede door haar ondersteuning. Correct, helder en kundig. Altijd goed advies.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Dick was goed bereikbaar wanneer gewenst en bood een vlotte, creatieve en kundige opvolging.

• Geholpen door: Dick Bosboom

echtscheiding was snel en prima geregeld

• Geholpen door: Maaike Zuiderwijk

• Geholpen door: Nancy Stolk

Door Maaike snel geholpen en doorgestuurd naar Natasha. Zij heeft snel kunnen handelen wat erg fijn was! Super!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

heeft doorgezet en ons overtuigd door te zetten met een positief resultaat

Goeie degelijke juridische ondersteuning

• Geholpen door: Nancy Stolk

Mijn ervaring zijn goed Al was het kort Was duidelijk in uitleg Stelt je op je gemak

• Geholpen door: Natasha Riedijk

we zijn door paulette vellekoop ontzettend goed geholpen en eigenlijk nagenoeg geruisloos door een proces geleid wat ook met heel veel spanning gepaard had kunnen gaan voor alle partijen dus heel erg prettig onze dank daarvoor!

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Tsjaa, en dan heb je een probleem... Wat nu ? Ik raad aan om even met EBH Legal te bellen en even langs te gaan voor een gesprek. Zij denken mee en helpen je met advies en bijstand. De mensen van EBH Legal hebben mij goed geholpen en bijgestaan, door een prijsafspraak te maken weet je waar je aan toe bent.

• Geholpen door: Peter Ruysch

Mijn persoonlijke ervaring: In het onderhandelen van een vaststellingsoverenekomst heb ik dick gevraagd om mijn belangen te behartigen. Hier heb ik geen moment !spijt van gehad! Dick Bosboom en Natasha Reediijk is een perfecte combi vind ik persoonlijk! Dick is de brain en Natasha geeft naast advies, ook steun voor de emotionele kant. Ze waren professioneel, correct en adequaat. Hoop natuurlijk nooit meer een advocaat te hoeven inschakelen maar indien de situatie zich weer voordoet schakel ik hun weer in. Keep up the good work!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Mevrouw Vellekoop werd mij geadviseerd door mijn accountant in zake mijn scheidingsprocedure. Zij heeft mij heel goed bijgestaan, heeft empathie en is waar nodig zakelijk. 10+++

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

We hebben heel prettig samengewerkt. Nancy Stolk was erg betrokken bij de zaak en heeft door haar aanpak mijn zoon gerust kunnen stellen dat het goed kwam. De zaak is ook positief afgerond.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Bedankt Paulette voor je ondersteuning in mijn moeilijke tijd. Ook wil ik Myrna bedanken voor haar inzet.

Bedankt Dick!

• Geholpen door: Dick Bosboom

Ik heb uw hulp als pretig ervaren ook de inval van colega verliep goed was goed op de hoogte waardoor zei zonder echt mijn gesproken te hebben deed wat nodig was waardoor eigelijk niet merkt als collega het overneem dit als prettig ervaren dank jullie wel

• Geholpen door: Maaike Zuiderwijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vind het ronduit schandalig dat mr. Vellekoop niet heeft geadviseerd de scheidingspapieren mee naar huis te nemen om er rustig over na te denken. In plaats daarvan voelde ik mij gedwongen ze ter plekke te tekenen.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te geven. Ik kan je reactie echter niet goed plaatsen omdat ik het echtscheidingsconvenant – nadat wij twee mediationgesprekken bij mij op kantoor hebben gevoerd – in concept naar jullie heb toegestuurd. Het ouderschapsplan hebben jullie aan de hand van mijn model zelf opgesteld en heb ik voor jullie beoordeeld. Ruim een week later hebben wij het convenant bij mij op kantoor besproken en gaven jullie aan akkoord te gaan met de inhoud. Jullie vonden het handig om het convenant en ouderschapsplan gelijk te tekenen zodat jullie niet nog een keer terug hoefden te komen. Het is jammer dat jij dat blijkbaar achteraf anders hebt ervaren en niet eerder aan mij hebt laten weten. Mocht je daar verder nog over van gedachten willen wisselen, dan sta ik daar uiteraard voor open.

Over Advocaatscore.nl