Na een goed en duidelijk gesprek een plan van aanpak opgesteld. Tussentijdse communicatie was goed en er werd waar nodig overleg gepleegd.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben uitstekend goed geholpen

Goed geholpen, goede communicatie

Ontzettend slecht

ben helaas geen klant meer. Over één advocaat was ik te spreken maar een andere advocaat maakte er een zooitje van. Verder zei een klachtencommissie dat de klant dom is. Dat vind ik niet professioneel. Bij controle bleek dat onderwerpen dubbel berekend zijn. Een specificatie gevraagd maar die werd niet gegeven. Een gestorte borg werd niet terug betaald en ook geen uitleg gegeven waarom niet. Verder zijn er stukken verstuurd waarvan ik geen weet had en heb met een andere advocaat een procedure moeten starten om te zien welke stukken de advocaat over mij heeft verstuurd. Dit heeft mij veel onnodig geld en tijd gekost omdat de advocaat mijn stukken niet wou laten zien

• Geholpen door: Peter Ruysch

Geachte heer Van Rosmalen, Mijn kantoor en ik kunnen uw review niet volgen. U bent ook uitgenodigd om in gesprek te gaan maar u gaat dat uit de weg. Vandaar dat ik heb besloten uw review door te sturen naar de Haagse deken van de Orde van Advocaten met het verzoek te bemiddelen. Mr. N.P.O. Ruysch

Accuraat en duidelijk

Mijn probleem werd snel opgepakt en vervolgens werd in duidelijke en begrijpelijke taal uitgelegd hoe de aanpak ging worden.

Accuraat en duidelijk

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

Mevrouw Len de Vries-Blom heeft ons vakkundig begeleid in een procedure toewijzing Bewindvoerder in de Rechtbankprocedure. Een fijne samenwerking, keurig geholpen en met resultaat.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ik ben zeer tevreden over het resultaat wat er is behaald

Ik ben zeer tevreden over de goede service en het uiteindelijk behaalde resultaat als het in de toekomst nog een keer nodig zou zijn ( ik hoop het persoonlijk van niet) dan zal ik zeker nog een keer contact met jullie opnemen

• Geholpen door: Nancy Stolk

Goede ondersteuning en zeer goed geholpen bij een hoger beroep zaak

In een situatie gekomen waar ik in eerste aanleg geen advocaat had genomen, maar dan ben je eigenlijk kansloos tegen het OM zonder juridische expertise. In hoger beroep gekozen voor juridische bijstand door EBH legal-Nancy Stolk. De communicatie met Nancy is zeer laagdrempelig en geeft je zeer goede adviezen en juridische bijstand, haar pro-actieve no-nonsense instelling is precies wat ik nodig had in deze hoger beroep zaak. Hoger Beroep is dankzij EBH Legal (Nancy) zeer succesvol voor mij verlopen en netjes afgehandeld. Er stond financieel nogal wat op het spel in deze zaak, maar uiteindelijk keurig afgesloten. Mijn dank is dan ook erg groot. PS: Ook de administratie bedankt voor het meedenken en afwikkelen van de financiële kant van deze zaak. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Fijne samenwerking

Duidelijke afspraken en flexibel hierin! Goede informatie en meedenken op elke vlak. Myrna van Wijk heeft mijn zaak overgedragen gekregen van een collega en beide fijne samenwerking mee gehad.

Goed vakkundig geholpen.

Mr. Van Wijk heeft mij zeer goed bijgestaan. Het fijnste van de dienstverlening vind ik dat ik bijna alles via de mail heb kunnen regelen en bezoeken aan kantoor tot een minimum beperkt kunnen worden. Ik word zeer goed begrepen wat de communicatie erg makkelijk maakt.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Uitstekende kennis van zaken en betrokken

Heel fijn en deskundig advies gekregen waar we veel profijt van hebben gehad.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Deskundig en in vertrouwen geholpen

Ik ben goed geholpen op het moment dat dat nodig was. Er was zelfs in het weekend mogelijkheid om met elkaar in contact te komen. Het uiteindelijke resultaat was alleen haalbaar met de juiste juridische hulp en dat is uiteindelijk gelukt.

Boswoning 3 2675 DZ Honselersdijk

Over Advocaatscore.nl