Best of all!

EBH legal provides highest quality services. Their response time to occured problems is very fast. I would recommend EHB legal to everyone. Thank You, Natasha! :)

Straight shooter

It was a messy case that I honestly didn't have much hope for. It went the way it should have and was resolved neatly. I am very grateful.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Absolutely amazing and incredibly professional!

I wish more stars were available because 5 stars to me meant the job was done well. You need several more to rank Natasha as she has gone above and beyond. This is the second time I've had the pleasure of working with her and I'm yet again impressed with her expertise and professionalism. EBH, promote this woman!

Deskundig en betrokken

Het contact is prettig verlopen. Haar wijze van kordaat en respectvol handelen heeft een positieve en vlotte uitwerking op de zaak gehad.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Door Natasha wist ik dat ik er niet alleen voor stond

Ontslagen worden door je werkgever is in de meeste gevallen erg vervelend. Natasha stond mij bij, dit deed zij op juridisch vlak erg goed met haar deskundigheid en brede kennis maar ook op emotioneel vlak stond zij mij bij. Ik stond er niet alleen voor. Hierdoor is de vervelende ervaring een stuk minder vervelend geworden. Erg dankbaar voor!

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Het was een hele fijne en persoonlijke samenwerking.

De samenwerking met mevrouw de Vries hebben wij als erg prettig en persoonlijk ervaren. De directe en snelle opvolging van besprekingen en vragen was heel fijn en duidelijk. Kennis en advies sloten goed aan bij onze vragen en zaak. We zouden zeker weer EBH benaderen indien er zich een juridisch kwestie zou voordoen.

• Geholpen door: Len de Vries-Blom

zeer goede ervaring met Jorgen Geelhoed en zeker voor volgende zaken inschakelen

zeer goede ervaring en voelt vertrouwd aan om met Jorgen Geelhoed samen te werken. Resultaat ook zeer blij en tevreden mee.

• Geholpen door: Jörgen Geelhoed

Snel en soepel geholpen

Ik ben uitstekend geholpen door Natasha, zij wist mij ook goed te adviseren.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Ik ben uitstekend geadviseerd en werd met succes bijgestaan in de rechtszaal

Meteen bij het contact opnemen had ik een goed gevoel over Nancy Stolk. We maakte een afspraak en bespraken mijn geval. Nancy nam de tijd en luisterde goed naar mij. Het was me duidelijk dat mijn verdediging bij haar in goede handen was. Nancy was realistisch en maakte duidelijk dat het best mogelijk was dat ik in eerste aanleg veroordeeld zou worden, maar ze voegde eraan toe dat zo’n zaak als de mijne regelmatig in hoger beroep werd gewonnen. Ondanks het goede pleidooi van Nancy werd ik inderdaad in eerste aanleg veroordeeld. Maar gelukkig werd ik later in hoger beroep (terecht) vrijgesproken. De rechters baseerden daarbij hun voor mij positieve beslissing vooral op een punt waarop Nancy in haar pleidooi de nadruk had gelegd.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Adequaat, empatisch, deskundig en makkelijk bereikbaar.

Je zit toch in de zorgen. Natasha ontzorgt is bereikbaar en begripvol. Deskundig advies en hulp.

perfect

Een goed luisterend oor. Goede begrip voor omstandigheden, dat er ineens tussen door kwam. Ik kan iedereen deze advocatenkantoor aanbevelen. Dus zeker een aanrader EBH Legal is gewoon goed. Maar is ook zeker betaalbaar. Bedankt voor jullie steun en begrip.

Deskundig, betrokken en eerlijk

Nancy Stolk was een fijn persoon om mee in contact te zijn. Ze was oprecht en deskundig met haar advies. Ook reageerde ze snel op berichtjes of belde snel terug.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Fijn persoon, makkelijk in de omgang en heel eerlijk!

• Geholpen door: Nancy Stolk

Ongelofelijk fijn geholpen en bij gestaan in een periode waarin je dat echt nodig hebt!

Ik ben via via terecht gekomen bij Myrna omdat ik echt een advocaat nodig had. Myrna van Wijk heeft mij ongelofelijk goed geholpen en bijgestaan in een periode waarin ik alle steun en hulp kon gebruiken.

Goed en netjes geregeld

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Deskundig advies met een voortvarende aanpak van het dossier

Jeroen was goed bereikbaar, pakte de zaak voortvarend op en zorgde uiteindelijk voor een deskundig advies.

• Geholpen door: Jeroen van Weerden

Heldere en snelle communicatie. Duidelijk plan van aanpak en een maximaal resultaat bereikt. Nancy straalt vertrouwen en rust uit en is zeer betrokken.

Heel prettig

Nancy Stolk nam goed de tijd om ons mee te nemen in ons proces.

• Geholpen door: Nancy Stolk

Zeer goede en duidelijke advies en begeleiding

Een sociaal maar vooral een doelgerichte begeleiding en adviezen op dit gebied.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Goed en snel geregeld en duidelijkheid envriendelijk

Gelijk snel gehandeld en geregeld de zelfde dag alles opgestuurd En snel afgehandeld in de rechtbank met succes Dank daarvoor linda

Zeer tevreden.

Mijn vragen werden altijd netjes beantwoord.

Strategisch

De advocaat was strategisch sterk en betrokken. Met mw. duidelijk besproken wat mijn kansen waren. Mw. reageerde snel op vragen via de mail. Sterk punt vond ik ook dat mw het juridische gedeelte in duidelijk taal kon uitleggen/overbrengen.

• Geholpen door: Natasha Riedijk

Professionele en vriendelijke mensen.

Professioneel. Ervaren. Empathisch. Afspraak is afspraak. Persoonlijk. Je lunet met al je vragen terecht. Mails worden adequaat beantwoord. Kortom. Je voelt het dat je zaak in goede handen is en daarom ook goed vertegenwoordigd wordt.

• Geholpen door: Paulette Vellekoop

Na een goed en duidelijk gesprek een plan van aanpak opgesteld. Tussentijdse communicatie was goed en er werd waar nodig overleg gepleegd.

• Geholpen door: Myrna van Wijk

Ik ben uitstekend goed geholpen

Goed geholpen, goede communicatie

Over Advocaatscore.nl