Top advocaat

Annet is een advocaat die er volledig voor gaat. Verliezen in de rechtbank is "bijna" geen optie. Ze heeft me bijgestaan in alles wat ik nodig had. Ik zal haar aan een ieder aanbevelen.

• Betrokkenheid

Staan altijd voor je klaar !!

Als ik ooit nog een advocaat nodig hebt dan is het Annet en haar team . Ben ze zo ontzettend dankbaar wat ze voor me hebben gedaan in een vreselijke scheiding. Al het werk dat ze hebben gedaan en alle steun echt ze verdienen geen 10 maar een 100 . 100 procent toppers allemaal. Super bedankt voor alles . Groetjes Wilma Veerman

• Betrokkenheid

Sinds 2013 heeft Annet mij bijgestaan en deskundig geadviseerd ten aanzien van verschillende procedures op het vlak van familiezaken. Door haar enorme betrokkenheid gaf ze mij het gevoel dat ik haar 24/7 om advies kon vragen en daar hecht ik veel waarde aan. Bedankt voor alles, Annet!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Advocaat met veel pit. Snelle werkwijze en heel deskundig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had zelf bepaalde fiscale issues moeten uitzoeken op internet.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Annet mist het typisch opportunisme van veel advocaten en dat is een groot voordeel. Duidelijke betrokkenheid, deskundigheid en pragmatisme onderscheidt haar van veel collegae. Zij weet de juiste toon nin de rechtszaal te vinden, wat de rechter aanspreekt. Ik beveel haar ten zeerste aan!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Er was een stroeve start omdat ikzelf niet zo goed wist wat ik moest doen en wat ik wilde. Streefkerk is goed te bereiken en reageerde altijd snel op mijn vragen en twijfels. Ze heeft veel geduld mijn wensen zijn uitgekomen met Streefkerk haar hulp.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Doorverwezen door mijn vaste advocaat Barry Z naar mevrouw Streefker. Diverse vragen mbt alimentatie hier heeft ze mij goed in geholpen!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad. Door snelle reacties van beide kanten is onze scheiding soepel en zeer snel verlopen. Top!! Dank je wel Annet en Deborah voor de prettige samenwerking!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Je moet eerst Annet haar manier van werken leren kennen. Tijdens het verkoop van de zaak lijkt het soms alsof ze er niks aan doet een of ze is moeilijk bereikbaar, maar net voor het moment Supreme tovert ze van alles uit haar hoge hoed. Dingen d waar je zelf niet aan gedacht hebt. Tijdens een rechtzaak weet ze alle feiten en is ze met een pit Bull. Ze klampt zich vast en gaat alleen voor het maximale haalbare. Ze functioneert kennelijk onder stress het beste, maar dat waar je voor wilt gaan. Uiteindelijk trekt het resultaat. Geen loze beloftes, recht voor z'n raap. Ik hou ervan.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Ik ben tijdens mijn scheiding zeer goed bijgestaan door A. Streefkerk. Zonder twijfel beveel ik A. Streefkerk dan ook aan. Ben je opzoek naar een professionele advocaat die snel handelt en duidelijk communiceert dan is dit het advocaten kantoor om mee in zee te gaan!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Voor een alimentatiezaak heb ik mevrouw Streefkerk in de arm genomen. Zij heeft mijn belangen goed behartigd in deze. De communicatie tussen ons verliep helder en duidelijk. Zodra er ontwikkelingen in de zaak waren, werd ik direct op de hoogte gesteld door haar of haar secretaresse. Dankzij de inspanningen van mevr. Streefkerk is mijn zaak positief afgerond.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Ben zeer tevreden over de hulp bij mijn echtscheidingsprocedure. Deskundig advies maar op een menselijke en duidelijke manier. Zou advocate mevrouw Streefkerk zeker aanbevelen.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Communicatie is altijd goed en soepel verlopen. Ze heeft me altijd bijgestaan in advies en kon ook altijd terecht als ik vragen had. Niets dan lof voor haar geduld, advies en expertise. Ze heeft mij bijgestaan in mijn scheidingszaak + OSP en wijziging OSP van co-ouder naar omgangsregeling.

• Geholpen door: A. Streefkerk

17 jaar geleden kennisgemaakt met Annet ivm een scheiding. Deze scheiding viel onder de categorie 'vechtscheiding'. Haar kennis, deskundigheid en onvoorwaardelijkse steun en vasthoudendheid zijn onwaarschijnlijk. Nog steeds af en toe contact en zou geen andere advocaat meer willen!

• Geholpen door: A. Streefkerk

Gebeld naar de advocaat, in het blauw, wel aangeraden door een familielid: mijn broer (was er ooit alleen voor adviesgesprek geweest). Binnen een paar dagen een bevredigend eerste ontmoeting. De zaak kwam op gang, ik wist niks, nu weet ik veel :). Ik kreeg wel huiswerk, volgens mijn netjes gemaakt. De zaak is positief afgerond. Ik vond het een aangenaam contact en mis het nu even een beetje maar dat slijt, met de tijd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Annet heeft mij bijgestaan bij mijn scheiding en bij het eenhoofdig gezag, beide met succes behaalt.

Prima gesprek, goede adviezen

• Geholpen door: A. Streefkerk

One of best lawyer company ever deelwith.

• Geholpen door: A. Streefkerk

Zeer betrokken advocaat. Goede dossierkennis en wist verwachtingen te managen (realistisch in de te behalen resultaten).

Randstad 2105 1314BD Almere

Over Advocaatscore.nl