Snel van begrip en handelen

Mijn echtscheiding moest in gang worden gezet..geen nonsense...geen gedoe...werd direct opgepakt. Heel transparant en zeer betrouwbaar. Duidelijke specificaties van gefactureerde werkzaamheden. Top advocate.

• Betrokkenheid

Snel geregeld en to the point

Deskundig, professioneel maar toch met een familiaire benadering.

Geweldig !

Gelukkig had ik nooit een advocaat nodig. Ik hoorde altijd alleen maar negatieve dingen . Geld trekkerij , hoelang het kon duren etc . Maar mevrouw Streefkerk heeft mij meteen op de zelfde dag gebeld als dat ik de aanvraag deed en dat terwijl ze vrij was ! Ze heeft mij heel snel en heel goed geholpen en is heerlijk nuchter en recht voor z’n raap in de omgang .

• Betrokkenheid

Een helder warm lichtpunt in duistere tijden

Mr. Annet Streefkerk omschrijft zichzelf op haar website op een manier die mij uitnodigde haar te benaderen om me bij te staan in ‘barre tijden’. Die barre tijden waren verergerd door een negatieve ervaring met een slecht communicerende voorganger die mij niet als mens, maar als ‘zaak’ zag en mij bij vragen afpoeierde met de uitspraak ‘ben ik nu advocaat of jij?’ en me geen enkele uitleg gaf over de gang van zaken. In een wanhoopspoging om -slechts enkele dagen voor een zitting- tóch nog mijn persoonlijke verhaal en argumenten aan een rechter voorgelegd te krijgen én zelf iets te begrijpen van de komende procedure benaderde ik Mr Streefkerk en riep “help”. Vanaf dat moment ben ik omarmd door haar warme persoonlijkheid. Kennis van zaken, bereidheid om uit te leggen én duidelijke aanwijzigen van een betrokken ‘medemens’. Begrip voor zaken die niet persé juridisch waren, maar wel meespeelden in mijn persoonlijke situatie. Emoties, verdriet, er was ruimte voor. Soms ook ‘streng’ als ik te ver afdreef en daarmee de kosten voor mezelf onnodig zou verhogen. Zij is de eerste juridische professional waarmee ik in contact ben gekomen die ik volledig heb kunnen vertrouwen, zowel zakelijk als gevoelsmatig. De recente doorverwijzing naar een collega, die het tweede deel van de procedure (andere specialisatie) gaat afhandelen, was treffend ‘raak’. De klik die ik meteen heb met deze aanbevolen collega getuigt van inzicht in míjn persoonlijkheid. Ze wist wie ik nodig had. De extra kosten (haar tarief was iets hoger dan dat van haar ‘falende voorganger’) was het dubbel en dwars waard. Van déze ‘forse uitgave’ heb ik tenminste géén spijt. Zij (en haar kantoor) hebben mij door een vreselijke periode geholpen die ik niet had gedacht ‘te overleven’. En daar ben ik dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Zorg voor m'n kinderen en mijzelf

Annet is een zeer betrokken en bekwame advocaat die voor haar cliënt gaat maar ook zeer nauw let op de kinderen. Ze zal in haar adviezen daarom ook goed toelichten wat verstandig is en haalbaar. Ik heb een zeer goed gevoel overgehouden aan de afhandeling van een behoorlijk zwaar traject waarin mijn ex en ik enorm ver van elkaar af stonden in opvattingen hoe alles zou moeten verlopen. Al met al hebben wij nu wel alles achter ons kunnen laten, zijn wij beiden met een eigen leven begonnen en zijn onze kinderen niet de dupe. Naar mijn mening heb ik dat absoluut aan Annet te danken.

• Betrokkenheid

Heldere communicatie en afspraken i.c.m. Kennis van zaken.

Advocatenkantoor A Streefkerk heeft ons van begin tot eind geholpen met alle zaken die bij een scheiding komen kijken. Wij hebben enkel hoeven aan te geven wat beide partijen graag wilden en hoe zij dit wilden. Alle procedures zijn goed uitgelegd aan beiden en het geheel is naar tevredenheid afgerond. Dit kantoor is zeker aan te raden!

Fijne klik met Mevr Streefkerk

Mevr Steefkerk gaf mij het gelijk gevoel dat ik belangrijk was en pakte mijn zaak gelijk op.

• Betrokkenheid

Advocaat met begrip voor situatie van klant, prima constructieve samenwerlking.

De overgang van een scheiding van tafel en bed inaar een volledige scheiding is zeer goed en vlot verlopen. Kenmerkend was het begrip voor de situatie van mijn (ex-)vrouw en mij. Onze meningen zijn ten volle gerespecteerd en correct uitgewerkt, zodat geen overbodige tijd verloren is gegaan en de kosten beperkt zijn gebleven. Haar juridische adviezen zijn na overleg met ons op praktische wijze ingebracht in zowel de scheidingsaanvraag als in het convenant. Veel waardering ook voor de vlotte communicatie via internet.

Menselijke professionaliteit

Meester Streefkerk verricht haar werkzaamheden niet alleen goed, maar ook met oprechte betrokkenheid. Bravo hiervoor!

• Betrokkenheid

Begripvol, to the point, rechtvaardig, geweldig goed geholpen

Via via, bij haar terecht gekomen en had het niet beter kunnen treffen. Ze handelen snel, houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. Ja, ik kan haar bij iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Super goed en duidelijk advies en alles opgepakt en geregeld.

Annet is een fijne advocaat. Zij heeft mij erg goed begeleid en gezorgd voor een snelle afhandeling van de scheiding. Wat erg fijn is in zo’n lastige periode. Ik kon met alle vragen bij haar terecht en kreeg altijd een snelle reactie. Ben ook altijd goed geïnformeerd over de voortgang en te ondernemen stappen.

goede advocaat

Een hele goede ervaring bij deze advocaat. A streefkerk is betrokken en ook heel deskundig. De zaak was in een keer geslaagd!

• Betrokkenheid

Van begin tot eind; duidelijkheid, korte lijnen en betrokkenheid.

Geen poespas, duidelijkheid in advies en kijkend naar mijn plaatje. Korte lijnen en handelen zoals ik het wilde (ook als het afweek van de standaard). Voelde mij geen nummer van de stapel maar betrokkenheid van mens tot mens.

• Betrokkenheid

Mw Streefkerk heeft mij prima bijgestaan. Door de corona crisis hebben wij elkaar nimmer ontmoet en zijn alle documenten via de email in orde gemaakt. Hierdoor is er letterlijk en figuurlijk meer afstand geweest.

Deskundig en betrouwbaar

Gedreven, deskundig en vooral betrouwbare advocate. Handelt en reageert snel, daarnaast luistert ze goed naar wat je wilt. Rekeningen zijn goed gespecificeerd en helder waar je voor betaalt.

• Betrokkenheid

Mijn zaak is goed, adequaat en deskundig afgehandeld.

Mevrouw Streefkerk heeft mijn zaak met veel vakkennis, ervaring en efficiëntie afgehandeld.

Uitstekend ervaring

Veel geduld en begrijp van heel situatie!

• Betrokkenheid

Vakkundig en zeer betrouwbaar kantoor

Eind 2018 heb ik iets langer dan een jaar het kunnen ervaren, maar vanaf dag 1 was het een goede klik en fijn welkom. Op aanraden via via, kwam ik bij dit kantoor. Ze zijn helder en duidelijk via telefoon en e-mail, uiteraard ook in persoon. Ik had wat vergelijkingen van advocaten binnen eigen kring maar ik ga graag voor een goede klik. Hun omschrijving van “wie zijn wij”, klopt dan ook. In mijn geval was Annet scherp in de communicatie voor de tegenpartij en laat zij niet het kaas van haar brood eten, voor mij als client deed ze ook goed haar best om het beste eruit te halen. Het was in dit geval, een zaak waarbij een koophuis op beider naam stond, kinderen, 5 jaar nasleep en alimentatie, waarbij 2 partijen het niet eens konden worden. De man, die juridisch sterk stond maar de vrouw “de macht” wilde houden. Door Annet haar eerdere ervaringen en kennis op mijn situatie stond zij sterk. Het kantoor is goed bereikbaar met de auto zonder gedoe met parkeren. Deborah werkt ook goed samen met Annet. Complimenten. De mensen uit mijn prive omgeving hebben vanaf de zijlijn mee kunnen kijken hoe Annet goed werk leverde.

Helder, snel en kwalitatief

Annette is een heel fijne advocaat. Ik ben goed en snel geholpen tijdens mijn scheiding. Er is altijd snelle en heldere communicatie geweest waardoor ik alles snel een plekje kon geven. Ook heb ik veelvuldig goed contact gehad met de Office manager van het kantoor. Alles is op een kundige manier gegaan. Ik kan iedereen die hulp nodig heeft bij een echtscheiding Advocatenkantoor Streefkerk aanraden.

• Betrokkenheid

Attent. zakelijk maar toch betrokken .

Annet was betrokken maar zakelijk wat mij enorm hielp te relativeren. Door haar veranderde veel en hielp het mij in de communicatie en verstandhouding.met mijn ex partner. Ik zal haar altijd dankbaar zijn en van harte aambevelen aan derden.. Mocht het oojt nodig zijn dan weet ik haar te vinden. Warme groet Antoinette Dijkstra

• Betrokkenheid

Proffecioneel, betrouwbaar, snel en doet wat zij beloofd

Advocaat Mr. A. Streefkerk is zeer professioneel, kordaat, pakt snel door, geeft juiste adviezen, betrouwbaar en zeer daadkrachtig. Secretaresse is ook snel in het doorpakken van alles wat er geregeld moet worden. Kortom een goed samenwerkend team een advocaten kantoor dat zeker aan te raden is.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, persoonlijk, duidelijk en professioneel

Mijn ervaring met Mr. Streefkerk is goed. Zeer professioneel en toch persoonlijk.

Een menselijke gedreven advocaat

Annet vertelt eerlijk wat je kan verwachten en hoe daar mee om te gaan. Ze houd daarbij zowel de belangen van u als cliënt, en van evt. kinderen in de gaten. Ik ben tevreden met het uiteindelijk resultaat. Er is een duidelijke omgangsregeling voor mijn kind en er is duidelijkheid over de alimentatie voor mijn kind.

• Betrokkenheid

Het was mijn eerste keer dat ik een advocaat in de arm moest nemen en Streefkerk en haar team hebben mij keurig geholpen met alle vragen en onzekerheden die ik had. De kerst op de taart was de overtuigende winst.

• Betrokkenheid

goede ervaring met persoonlijke touch

Ik heb een goede ervaring met Annet, ze heeft altijd een persoonlijke benadering en dat geeft een goed gevoel (geen nummertje). Contact is wel veelal per mail of telefonisch, waar ik soms een beetje aan moest wennen. Maar altijd snelle reactie en waar nodig neemt ze ook echt de tijd voor je, zowel natuurlijk juridisch maar ook zeker als in persoonlijke interesse. Dus ik ben zeer tevreden en zou als het weer een keer nodig mocht zijn zeer zeker terug komen bij Annet

Over Advocaatscore.nl