Uitmuntend! Professioneel, respectvol en correct.

Uitmuntend! Professioneel, respectvol en correct. Client staat voorop en wordt goed gewaardeerd ondersteund. Mijn dank is groot. Met vriendelijke groet, Mevr den Blanken

• Betrokkenheid

Fijne vlotte afwikkeling van een anders mogelijk naar en tijdverorberend dossier.

Wanbetaling behoort tot de vervelendste gebeurtenissen in ons beroep, zeker na de stellige belofte van een betaling. Erg fijn dat De Koning met een supersnel en transparant proces, zonder daarbij de mogelijkheid tot schikking uit het oog te verliezen, in korte tijd tot resultaat wist te komen, waar we zelf wat pessimistisch over waren.

Oprechte, eerlijke mensen

• Betrokkenheid

Snel en uitstekend geholpen!!!

konden snel terecht, vriendelijk en duidelijk en snel geholpen.

• Betrokkenheid

Ik ben op een zeer prettige als klant behandeld en uit stekend geadviseerd

• Betrokkenheid

Degelijke, vriendelijke, en constructieve hulp gehad.

Wij zijn zeer goed bijgestaan in onze zaak door mr Visser en mevr Buis. Ze waren altijd bereid om vragen te beantwoorden en duidelijk uitleg te geven. Communicatie verliep vlot en duidelijk. Er werd goed meegedacht over onze situatie en de onze zaak is naar tevredenheid in der minne geschikt zonder dat er uiteindelijk een procedure aan te pas is gekomen

Snel, toegankelijk en professioneel

De Koning ingeschakeld om een oude openstaande vordering te incasseren. Traject prima verlopen, na goed onderhandelen en strakke monitoring de hele vordering binnen weten te krijgen!

Korte lijntjes, snelle reacties

Als je contact opnmeent met de Koning advocaten heb je altijd één aanspreekpunt, korte lijntjes en snelle reacties

Geweldig resultaaat

Alles in overleg gegaan. Prachtig

• Betrokkenheid

Snel, scherp en inhoudelijk goed!

Bij de Koning advocaten hebben wij al meerdere keren juridische trajecten naar tevredenheid af kunnen ronden. Heer Kluwen is scherp, snel en inhoudelijk goed. Naast de serieuze aangelegenheid, wat een juridische zaak vaak is, hebben we ook vaak gelachen.

• Betrokkenheid

Goed, vriendelijk en vakbekwaam bijgestaan door een advocaat nu en langere tijd geleden.

Na een vervelende communicatie-ervaring met een collega heeft de huidige advocaat mijn dossier ingelezen en perfect bijgestaan.

Goed, snel & accuraat.

Goede ondersteuning, support, bijstand en inbreng gehad in arbeidsrechtelijk verschil van inzicht en gedurende het gehele traject omtrent AVA.

• Betrokkenheid

Deskundig, duidelijk, vriendelijk te woord gestaan Duidelijke communicatie Behandelde zaak positief afgesloten

• Betrokkenheid

Uitstekend opgevangen bij mijn persoonlijke verhaal

Van het begin tot het eind erg goed opgevangen. Er was meer dan voldoende ruimte voor de emotionele kant van mijn verhaal, absoluut niet alledaags en met succes af kunnen ronden door de familierecht advocaat van dit kantoor. Tevens ervaarde ik persoonlijke betrokkenheid van de advocaat zelf. Ik wil jullie daarom persoonlijk heel erg bedanken voor alles wat er voor mij is gedaan!

Ik ben uitstekend geholpen

Ik ben dik tevreden op de manier hoe de zaak is behandeld

• Betrokkenheid

Prettige ontvangst en deskundig advies en juridische bijstand.

Albert schat de situatie goed in, en draait er niet omheen. Hij is duidelijk in wat er mogelijk is , en wat niet, en dat maakt het in 1e instantie lastig, zoiets komt vaak hard aan, echter aan het einde van het gesprek stelt hij je wel weer op je gemak, waardoor je met een goed gevoel naar huis gaat. Dit dwingt jezelf ook tot het maken van een rationele keuze, en zijn duidelijkheid zorgt uiteindelijk dat je minder twijfels hebt en gesterkt voelt in je besluit.

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen en heel erg vriendelijk

Goed geholpen met goed resultaat

• Betrokkenheid

Ik heb een positieve ervaring met De Koning Advocaten. Duidelijke communicatie en als ik naar mijn advocaat belde en ze was niet aanwezig werd ik dezelfde dag nog terug gebeld. Kortom ik ben zeer te spreken over De Koning Advocaten.

Betrouwbaar , vakkundig en snel

Naar aanleiding van een vaststellingsovereenkomst vanuit mijn werkgever heb ik contact opgenomen met de Koning advocaten en kon dezelfde middag nog terecht. De afhandeling is vakkundig en snel opgepakt en heeft zeker in mijn voordeel uitgepakt.

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig en professioneel.

De heer R. van Wingerden heeft mij met mijn ingewikkelde en gecompliceerde zaak met de grootste zorg en deskundigheid begeleid, dat geleid heeft tot een succesvol resultaat. Vanaf het begin was het gesprek prettig, gemoedelijk, duidelijke en goede adviezen. En ook kon ik hem altijd bellen. Ik kan de heer van Wingerden zeker aanraden en wil hem ook nogmaals hartelijk danken voor zijn geweldige inzet en geduld.

• Betrokkenheid

Kort maar krachtig, duidelijk en efficient

Zoals hierboven beschreven. Snel inzage in de stukken en een goede brief. De claim is goed afgehandeld. Complimenten.

Prima advocatenkantoor

Onze zaak is behartigd door de heer van Meerkerk. Wij zijn zeer tevreden over de door hem verleende bijstand. Er wordt snel gereageerd. Uitleg is duidelijk en de verleende service is prima. Er wordt goed en eerlijk geadviseerd. Ondanks het korte tijdsbestek tussen het aanbrengen van de zaak en de datum van de zitting is hier adequaat op ingespeeld. Ook zijn wij zeer tevreden over de bijstand op de zitting. Fam. van Valen

Professioneel

Super dienstverlening

Ondanks de rottige situatie toch een goed einde. Daarnaast wordt er goed meegedacht en daarbij ook gekeken naar de toekomst.

Een uitstekend advocatenkantoor.

Door de vakkundigheid en de motivatie van de heer van Wingerden zijn wij nu in de schuldsanering . Zonder zijn inzet waren we daar niet gekomen. En zijn hem dan ook heel dankbaar.

Dubbelsteynlaan West 39

3319 EK Dordrecht